Het Blok 2010
woensdag 14 april 2010 om 20:51
woensdag 14 april 2010 om 20:55
quote:Margheritaa schreef op 14 april 2010 @ 20:51:
Het is nog lang niet gezegt dat Maarten en Monique gaan winnen.
Kwa klussen/afwerking zijn ze het best idd.
De slaapkamer was veel te klein en ook nog is donker gemaakt.
Nee met styling word het denk ik niet het best.
Mensen letten ook op styling bij zo een huis met inboedel. Daar heb je een punt. Maar styling kun je veranderen (als koper), de kwaliteit van de bouw is veel lastiger om te verbeteren. En daar geef ik M&M als bouwkundigen toch de meeste credits.
Het is nog lang niet gezegt dat Maarten en Monique gaan winnen.
Kwa klussen/afwerking zijn ze het best idd.
De slaapkamer was veel te klein en ook nog is donker gemaakt.
Nee met styling word het denk ik niet het best.
Mensen letten ook op styling bij zo een huis met inboedel. Daar heb je een punt. Maar styling kun je veranderen (als koper), de kwaliteit van de bouw is veel lastiger om te verbeteren. En daar geef ik M&M als bouwkundigen toch de meeste credits.
woensdag 14 april 2010 om 20:58
quote:leeuwedraak schreef op 14 april 2010 @ 20:55:
[...]
Daar heb je een punt. Maar styling kun je veranderen (als koper), de kwaliteit van de bouw is veel lastiger om te verbeteren. En daar geef ik M&M als bouwkundigen toch de meeste credits.Ja maar ik vind wel dat M&M het geld in de verkeerde dingen steken. Ik zou dat dure eierstokkenbehang van hun gelijk van de muur roppen als ik het kocht, maar zo'n houten vloer van Oene en Petra is wel echt een meerwaarde.
[...]
Daar heb je een punt. Maar styling kun je veranderen (als koper), de kwaliteit van de bouw is veel lastiger om te verbeteren. En daar geef ik M&M als bouwkundigen toch de meeste credits.Ja maar ik vind wel dat M&M het geld in de verkeerde dingen steken. Ik zou dat dure eierstokkenbehang van hun gelijk van de muur roppen als ik het kocht, maar zo'n houten vloer van Oene en Petra is wel echt een meerwaarde.
pluk de dag
woensdag 14 april 2010 om 21:02
woensdag 14 april 2010 om 21:29