Entertainment alle pijlers

Het Blok 2010

01-03-2010 08:53 2242 berichten
Vanaf 10 maart weer te zien op Net 5. Wederom met Erik van der Hoff, dit seizoen bijgestaan door Renate Verbaan.

Voor de eerste keer niet in de zomer maar in de winter.

Gaan "we" het kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dr wel een type dat een motorrijbewijs heeft:) Maar in het programma hebben ze er volgens mij niets over gezegd... ?:O

Ahh bummer man ik ga naar het buitenland voor 12 dagen dus moet 2x het blok missen.... maar als ik dan terugkom ...

Dan kan ik 2 afleveringen achter elkaar kijken! Kan bijna niet wachten!
De werkzaamheden zijn al klaar en het staat al te koop, zag ik. Maar het staat nog niet op funda.
Volgens mij is de klusinhoud veel minder belangrijk geworden

als eerdere series. Het gaat meer om personen laten zien. Ze krijgen 30.000 ong plus nog keukencheque enz. Dat kunnen Oene en Petra nooit op hebben gemaakt en deze korte tijd. Jammer dat we daar niets van te zien hebben gekregen. Dit maakt het budgeteren va Petra en Oene erg vaag. Je hoort ook niet meer wat iedereen nog over heeft. Dit hoorde je voorheen vaker.
Het is trouwens vast eerder ter sprake gekomen maar kan

Renate niet gewoon weggaan. Renate leuke meid hoor maar ze voegt niets toe. Dit programma is gemaakt voor 1 presentator en dan het liefst Erik. Het is zo rommelig met 2 presentatoren.

Misschien zijn mede daardoor de kijkcijfers ook zo drastisch laag.
Ja, er is hier al vaker geopperd dat Renate niets toevoegt. M.i. doet ze zelfs afbreuk aan Het Blok...
Hoe ik het begrijp zijn P&O alleen door hun budget VOOR DE WOONKAMER heen. Niet door hun HELE budget.

Sorry voor de hoofdletters.

Ze hebben natuurlijk een deel gepland per kamer, en dat was bij de slaapkamer al overschreden, en nu dus bij de woonkamer alweer bijna op. That's the problem...

Ik vind P&O niet meer irritant over hun creativiteit doen trouwens, in het begin was dat veeeel erger. Eigenlijk zijn ze best lief.

Martine en Dennis vind ik dom overkomen de laatste tijd. Hij constant met dat haar strak in de lak. En zij over die prijs: Vet. Dik. :puke: Ik hou daar niet van, van die puberale uitdrukkingen bij iemand die geen puber is.

En dat ze zelf nou geen seconde eraan denken dat die klussers pas vanaf dinsdag mogen komen en dat dat stucen dan weer niet droog komt misschien.

Miek en Nienke vind ik gewoon 2 toffe wijven. Geweldig! Hoe ze met Maarten en Monique gezellig doen. Vond het trouwens wel sportief dat Maarten gewoon echt zijn best deed.
Heb ik nog nooit eerder van gehoord. Dat het budget op kan raken per onderdeel, Er moet woensdag wel een koppel verdwijnen. Dit zullen dan wel Petra en Oene zijn.
ik hoop t niet, want ik vind P&O een superleuk stel!!!
De voorstukjes beloven weer een hoop gezelligheid....
Ik zit klaar! Wie nog meer??
pluk de dag
ik!
Hallo?
pluk de dag
Ah één iemand tenminste.
pluk de dag
Me too!
Ik snap petra en oene niet hoor. Ze kunnen toch ook gewoon gebruik maken van die aanhangwagen? Dan hoeven ze niet te betalen voor die container. Of kon die container niet meer afgezegd worden?
En ik!
Wat is die Maarten een streber zeg!
pluk de dag
Wat hebben de anderen met hun puin gedaan dan?
Maar wel een streber die (naar mijn mening) regelrecht op de overwinning afstevent...
Die Oene begint ook op m'n zenuwen te werken, met die jongensachtige shirts en dat baseballpetje. Hij is in de veertig!
pluk de dag
P&O hebben er geen tijd voor.

Ik ben wel benieuwd wie er uit gaan straks, ik denk P&O
quote:leeuwedraak schreef op 14 april 2010 @ 20:38:

Maar wel een streber die (naar mijn mening) regelrecht op de overwinning afstevent...Ja en verdiend hoor, ze werken ontzettend hard.
pluk de dag
quote:emaille schreef op 14 april 2010 @ 20:38:

Wat hebben de anderen met hun puin gedaan dan?Dat vraag ik me ook af?!?! In de container of met de aanhangwagen?
Bleh wat doet die Martine weer sociaal verantwoord.
pluk de dag
Yep, ik ben er ook weer....

Ik kan er niets aan doen maar ik kots echt van Maarten en Zij van van alles twee....

Wat een ontzettend onsympathieke mensen!

P&O zie ik het heel eerlijk gezegd ook niet redden...

Maar pfffffffffffff...die heb ik toch een stuk liever naast me dan een stel wat echt van elke gelegenheid gebruikt maakt om een ander af te kammen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven