Het Sinterklaasjournaal
maandag 10 november 2025 om 17:53
Spot de BN'er, lach mee om de woordgrappen en verwijzingen en speculeer over het verloop van de verhaallijnen.
Ik heb er zin in!
sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 10-11-2025 18:29
Reden: afbeelding toegevoegd op verzoek
Reden: afbeelding toegevoegd op verzoek
17.14% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
maandag 10 november 2025 om 20:27
maandag 10 november 2025 om 20:34
De sint moest een puzzel hebben van de bovenste plank. Een nieuw kabinet is natuurlijk een hele puzzel zeg maar.Sabeltandcavia schreef: ↑10-11-2025 18:58Zou de val van Pietje Paniek een verwijzing zijn naar de val van het kabinet? In dat geval gaat hij vast nog een keer vallen.![]()
maandag 10 november 2025 om 21:46
Ik miste Hoofdpiet, en maakte me even ongerust omdat ik in de tv-gids zag dat Even tot Hier gewoon op zaterdag (de dag van de intocht) geprogrammeerd staat. Dus even gecheckt op welke data de opnames zijn, en tot mijn geruststelling zag ik dat deze week het programma op vrijdag wordt opgenomen.
Ik vind hier dingen van.
maandag 10 november 2025 om 22:07
Dat hebben wij ook gezien
Heel mooi gebaar.
Ik wil Jan en Helma dit jaar ook weer zien!
ik heb gezegd
maandag 10 november 2025 om 22:40
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
maandag 10 november 2025 om 22:55
Haha
maandag 10 november 2025 om 23:02
Het is meer voor volwassenen hoewel oudere kinderen het ook wel grappig vinden misschien. Vind het een beetje moeilijk te omschrijven.ZuurSnoepje schreef: ↑10-11-2025 22:59Ik ken speculasies niet, is dat met net zulke knipogen tussendoor voor de volwassenen als het journaal?
Ik vind zelf het Sinterklaasjournaal leuker maar Speculasies is ook best leuk
dinsdag 11 november 2025 om 07:04
Ik vind speculasies dan weer niks aan
Zo leuk dat Pietje Paniek er weer bij is!! Kon ook eigenlijk niet anders nu ze naar Texel gaan natuurlijk
Wel een klein beetje balen dat hij vorig jaar niet al terug kwam. Toen waren we bij de landelijke intocht.
Ik had echt helemaal niet door dat het nu alweer deze tijd van het jaar is. Voor mijn gevoel zijn we nog helemaal niet zo ver. Heb dus snel pepernoten en chocomel met slagroom bij mijn boodschappen mee besteld nog. Hoort er wel bij zaterdag natuurlijk!
Zo leuk dat Pietje Paniek er weer bij is!! Kon ook eigenlijk niet anders nu ze naar Texel gaan natuurlijk
Wel een klein beetje balen dat hij vorig jaar niet al terug kwam. Toen waren we bij de landelijke intocht.
Ik had echt helemaal niet door dat het nu alweer deze tijd van het jaar is. Voor mijn gevoel zijn we nog helemaal niet zo ver. Heb dus snel pepernoten en chocomel met slagroom bij mijn boodschappen mee besteld nog. Hoort er wel bij zaterdag natuurlijk!
dinsdag 11 november 2025 om 08:33
Dat zou wel heel vooruitziend zijn, het is toch al een tijdje geleden geschreven en opgenomen? Ik denk dat de puzzel van de bovenste plank meer verwijst naar het vorige kabinet. De puzzel is makkelijk te pakken, maar alles stort in elkaar zodra ze het proberen.
dinsdag 11 november 2025 om 09:47
Krijg je daar dan ter plekke veel van mee? Ik heb de indruk dat het voor de meesten vooral het totaalplaatje en de sfeer is. Net als dat je schaatsen beter op tv kunt kijken dan in Thialf als je het goed wilt kunnen volgen.Irregular_Choice schreef: ↑11-11-2025 07:04Ik vind speculasies dan weer niks aan![]()
Zo leuk dat Pietje Paniek er weer bij is!! Kon ook eigenlijk niet anders nu ze naar Texel gaan natuurlijk![]()
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
dinsdag 11 november 2025 om 10:32
Er staan overal schermen langs de route, dus het hele verhaal kan je gewoon mee kijkencanis-felis schreef: ↑11-11-2025 09:47Krijg je daar dan ter plekke veel van mee? Ik heb de indruk dat het voor de meesten vooral het totaalplaatje en de sfeer is. Net als dat je schaatsen beter op tv kunt kijken dan in Thialf als je het goed wilt kunnen volgen.
En uiteraard heb je altijd mensen die dan om kwart voor 12 aan komen lopen en hun kind langs je duwen met de mededeling “je mag van deze mevrouw wel even voor hun staan”
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in