Entertainment alle pijlers

House Rules Holland

26-09-2017 08:53 302 berichten
Vanavond begint het weer voor het derde seizoen op Net 5!

Ik dacht waar ken ik die Dinie toch van......denken denken............o jaaaaaaaa, de zus van....... Andy.......schoonzus van Melissa.

Kijken jullie ook weer?
Alle reacties Link kopieren
Die website is trouwens wel heel sterk hiermee.
Ze hebben daar alle meubels etc. maar tijdelijk in stock en dan per thema. Een thema kan zijn 'ronde tapijten' maar ook bijvoorbeeld 'scandinavisch industrieel'.
Ik heb nu nog niet gekeken maar ik weet wel dat vorig jaar telkens precies de thema's die de stellen aan hadden gegeven online kwamen. Lekker makkelijk kiezen voor de deelnemers èn makkelijk terug te vinden voor de kijkers.

Edit: ah ik zie nu dat ze het dit jaar gewoon 'de look van house rules' hebben genoemd :proud:
Ik geloof niet dat het stel van deze week blij is met hoe hun huis verbouwd is.

Waar zouden ze om huilen om team Paars,woonkamer of Team Rood slaapkamer?
Die afgrijselijke set stoelen+tafel is hetzelfde als het behang in hun slaapkamer of zou team Rood het toch nog snel geruild hebben?

En de woonkamer in oranje ,een kleur wat die vrouw afschuwelijk noemde in het gehele begin. En dan ook nog muren en plafond in geverfd. Ik verheug me op vanavond.

Ik denk dat team Geel deze week gaat winnen met de keuken :fortune:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd vanavond. Ik vind de woonkamer, dat oranje, vreselijk.

Dat zelfgemaakte kunstwerk van Zekai voorspelt ook weinig goeds. latjes aan elkaar, zwart spuiten en wat velletjes erbij, en dan daar 3 uur over doen. En 't dan ook nog een kunstwerk noemen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ja Zekai had toch echt verwacht dat zijn eigen gemaakte kunstwerk zou winnen,hij was erg teleurgesteld :-D

Team Paars had alleen met hun ahum kunstwerk gewonnen omdat de rest waardeloos was maar echt mooi vond team Groen het ook niet :lol:
Nee, dat schilderij was echt de beste van de slechtsten :biggrin:

En als team rood slim is halen ze gauw nog ff een ander behangetje en stoeltjes.

Ben benieuwd naar vanavond!
Ben benieuwd wat er voor keuken in komt, maar als die een beetje fatsoenlijk is dan vrees ik toch dat Charissa en Jaimy deze aflevering weer gaan winnen. De rest van de kamers is echt niks, maar moet wel zeggen dat ik de stijl van Astrid en Henk ook wel heel lastig vind. Zou niet weten wat ik daarmee zou moeten beginnen. Overigens vind ik die 2 meiden echt helemaal niets. Ben sowieso niet van het afkijken bij anderen. Bedenk lekker zelf creatieve ideeën.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
11-10-2017 16:38
Ben benieuwd wat er voor keuken in komt, maar als die een beetje fatsoenlijk is dan vrees ik toch dat Charissa en Jaimy deze aflevering weer gaan winnen. De rest van de kamers is echt niks, maar moet wel zeggen dat ik de stijl van Astrid en Henk ook wel heel lastig vind. Zou niet weten wat ik daarmee zou moeten beginnen. Overigens vind ik die 2 meiden echt helemaal niets. Ben sowieso niet van het afkijken bij anderen. Bedenk lekker zelf creatieve ideeën.
Waarom vrees je dat?
Eerlijk gewonnen is eerlijk gewonnen toch?

Die twee vrouwen vind ik idd ook raar dat ze überhaupt meedoen.
Ze kunnen niet eens laminaat leggen of fatsoenlijk behangen.
Ik denk dat het behang op slaapkamer niet in smaak valt, aangezien stoeltjes dat ook niet deden. Snap oprecht niet waarom ze de woonkamer helemaal oranje gemaakt hebben... Zelfs het plafond...
Alle reacties Link kopieren
Oh Wow.
Het ziet er gewoon echt niet uit die woonkamer..
Alle reacties Link kopieren
Saga_Röversdotter schreef:
11-10-2017 21:04
Ik denk dat het behang op slaapkamer niet in smaak valt, aangezien stoeltjes dat ook niet deden. Snap oprecht niet waarom ze de woonkamer helemaal oranje gemaakt hebben... Zelfs het plafond...


Ik dacht dat de woonkamer aardig af was.
Maar dit kan echt niet hoor.
Ik loop een beetje achter. Televisie op pauze gehad. Ik zou janken van die woonkamer. Man wat een gedoe. Alles weer verven.
Leuke tegels op het toilet!
Alle reacties Link kopieren
Die slaapkamer lijkt regelrecht uit het Arnhems openluchtmuseum te komen 😕
Alle reacties Link kopieren
Saga_Röversdotter schreef:
11-10-2017 21:06
Ik loop een beetje achter. Televisie op pauze gehad. Ik zou janken van die woonkamer. Man wat een gedoe. Alles weer verven.


Ja sorry hoor maar dat sloeg ook nergens op.
Was de woonkamer van dat creatieve Amsterdamse stel uit vorige seizoen niet ook oranje?

Heftig kleurtje in de keuken ook. Vind de tegeltjes wel leuk.
Ik vind de slaapkamer wel tof eigenlijk. Met dat oranje vlak zo geverfd. En dat tafeltje. Heel mooi. Die wil ik wel.
Die woonkamer!!! Omg...wat een afknapper. Die 2 meiden bakken er toch ook helemaal niks van. Snap niet dat ze mee doen want het lijkt of ze er ook niks aan vinden. En dan maar hopen dat iedereen wel heel erg zn best gaat doen voor hun huis....
Alle reacties Link kopieren
Mayapril schreef:
11-10-2017 21:17
Die woonkamer!!! Omg...wat een afknapper. Die 2 meiden bakken er toch ook helemaal niks van. Snap niet dat ze mee doen want het lijkt of ze er ook niks aan vinden. En dan maar hopen dat iedereen wel heel erg zn best gaat doen voor hun huis....

Ja en ze lachen alles maar weg.
Snap echt niet wat die twee in dit programma doen.

Tot nu toe vind ik Jamie en Charissa het beste.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de meubels van de slaapkamer wel geweldig. Alleen de muren net iets te in combinatie met de meubels.

En inderdaad, die twee meiden hadden best iets van schuldgevoel mogen tonen dat ze al twee keer de ruimte niet afgekregen hadden en nu ook nog eens verkeerd totale stijl hadden uitgekozen. :facepalm: Heb echt de neiging om te zappen wanneer ik ze bezig zie.
Bluesheep schreef:
11-10-2017 21:01
Waarom vrees je dat?
Eerlijk gewonnen is eerlijk gewonnen toch?

Die twee vrouwen vind ik idd ook raar dat ze überhaupt meedoen.
Ze kunnen niet eens laminaat leggen of fatsoenlijk behangen.
Oh, bedoelde vrezen meer in de zin van dat het amper spannend wordt op deze manier. Maar gelukkig biedt team rood nog best wel wat tegenstand. En Zekai en Larissa hebben me uiteindelijk toch ook positief verrast deze week. Dus wie weet gaat het toch spannend worden.
Alle reacties Link kopieren
Vond het wel vreemd dat in de slaapkamer opeens een heel
Plafond zat.. ze doen volgens mij niet veel zelf
Oh die woonkamer, wat erg! Ga je schamen als je zoiets oplevert! Ik zou hard huilen als dat mijn huis was.
Zou er een klusteam zijn dat de boel herstelt en leefbaar maakt of zouden de bewoners gewoon zo terug in een half huis worden gezet?
stokske schreef:
12-10-2017 09:01
Vond het wel vreemd dat in de slaapkamer opeens een heel
Plafond zat.. ze doen volgens mij niet veel zelf
Er loopt ook een professioneel klusteam rond van house rules die ze in kunnen huren.
Wellicht hebben ze hun ingehuurd voor het plafond.
ShaunTheSheep schreef:
12-10-2017 09:54
Oh die woonkamer, wat erg! Ga je schamen als je zoiets oplevert! Ik zou hard huilen als dat mijn huis was.
Zou er een klusteam zijn dat de boel herstelt en leefbaar maakt of zouden de bewoners gewoon zo terug in een half huis worden gezet?
Vorig jaar was er nog een aflevering dat de stellen terug moesten naar hun grootste mislukking om dat te herstellen.
Ik denk dat dat dit jaar ook wel weer zo zal zijn.

Maar dan nog is het niet zeker dat de dames terug moeten naar deze woonkamer, ik zie hun namelijk echt geen keuken of toilet doen
Team Groen had hun 2 punten aan Team Paars graag weer teruggenomen,in het echt vonden ze die kaartenhouders aan de muur toch wel mooier dan op de foto :-D

En mooi een 3 voor de woonkamer/atelier :devil:

Volgende week wordt het ook weer leuk zo aan het voorstukje te zien. Damesbitch (6)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven