Entertainment alle pijlers

House Rules Holland

26-09-2017 08:53 302 berichten
Vanavond begint het weer voor het derde seizoen op Net 5!

Ik dacht waar ken ik die Dinie toch van......denken denken............o jaaaaaaaa, de zus van....... Andy.......schoonzus van Melissa.

Kijken jullie ook weer?
Alle reacties Link kopieren
ik hoop nog op een verrassing, maar bah, er staat niemand op met gevoel voor klussen
(hoe de hell moet een van deze mensen ooit een keuken of badkamer gaan plaatsen?)
Inrichting is ook niet echt aan iemand besteed, al dacht odette daar bij team rood anders over hoor, maar ook dat was en onpraktisch en gewoon flauw.
Ik vraag me af of ik dit volhoudt te kijken...
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
28-09-2017 20:19
Vind die bejaardenhuiskamers zo ongezellig, zelfs als ze opgeknapt zijn.
Jammer dat er blijkbaar in ons land niet zulke leuke stellen te vinden zijn als in Australie voor dit programma.
Sorry, te druk met mijn eigen huis op te knappen :proud:
Die Astrid doet me steeds denken aan een actrice maar ik kan er niet opkomen wie... Ze klinkt alsof ze al enige borrels achter de kiezen heeft. Team rood en blauw vind ik tot nu toe nog het leukst. Die meid van team geel, pffff... Ik lach me dood als ze winnen en hij zegt dat hij van het geld een auto koopt. Ik moet er nog inkomen verder.
Alle reacties Link kopieren
drominique schreef:
28-09-2017 20:23
ik hoop nog op een verrassing, maar bah, er staat niemand op met gevoel voor klussen
(hoe de hell moet een van deze mensen ooit een keuken of badkamer gaan plaatsen?)
Inrichting is ook niet echt aan iemand besteed, al dacht odette daar bij team rood anders over hoor, maar ook dat was en onpraktisch en gewoon flauw.
Ik vraag me af of ik dit volhoudt te kijken...
Nou die Zekai kon anders aardig netjes tegelen. En volgens mij heeft rood ook wel wat klussers ervaring en die man van groen ook.
Andere jaren was het de eerste aflevering ook weinig soeps.
Hee wat leuk, een topic over house rules.
Het loopt alleen nog niet echt hard geloof ik :biggrin:

Tot nu toe vind ik het nog een beetje saai. Er gebeurd gewoon niet zo veel ofzo.
Het zou leuker zijn als er wat meer geklust werd ipv dat ze 4x per uur laten zien hoe er op die website geshopt wordt.
(Best knap, dat die website zo vaak en groot in beeld is, en ik toch niet weet hoe de website heet...)

Ik blijf wel kijken, daar is het toch wel leuk genoeg voor.
Zie nu dat er een topic is. Kijk House Rules Holland vanaf het eerste seizoen. De Australische versie nog nooit gezien dus blijkbaar heb ik iets gemist.

Vind het jammer dat er zoveel stellen meedoen die al met iets bekend zijn van tv. Met name Charissa heb ik het idee van dat ze alleen maar meedoet vanwege de aandacht op tv. Waarom zou je aan zo'n programma meedoen als je niet eens kan klussen en zelfs niet kan schilderen? Verder jammer dat ze het dit seizoen dus blijkbaar standaard over 2 dagen gaan verdelen. Dan had ik toch liever die lange aflevering van vorig jaar waar je dan wat in kan doorspoelen als je het later kijkt dan dit.

Vind het verhaal van team rood over het huis dat ze gekocht zouden hebben in goede staat overigens wel echt sneu. En dan gun je ze nu een opgeknapt huis, maar heb je alweer twee teams die het dus blijkbaar niet eens af krijgen. Vraag me ook af of ze maar tot een bepaalde tijd mogen doorgaan. Vroegâh bij Het Blok zag je altijd dat die stellen nog tot midden in de nacht aan het klussen waren tot de politie polshoogte kwam nemen wegens geluidsoverlast en 's ochtends om 6 uur er alweer stonden. Die werklust heb ik bij alle Nederlandse seizoen van House Rules nog amper terug gezien.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
04-10-2017 01:51
Zie nu dat er een topic is. Kijk House Rules Holland vanaf het eerste seizoen. De Australische versie nog nooit gezien dus blijkbaar heb ik iets gemist.

Vind het jammer dat er zoveel stellen meedoen die al met iets bekend zijn van tv. Met name Charissa heb ik het idee van dat ze alleen maar meedoet vanwege de aandacht op tv. Waarom zou je aan zo'n programma meedoen als je niet eens kan klussen en zelfs niet kan schilderen? Verder jammer dat ze het dit seizoen dus blijkbaar standaard over 2 dagen gaan verdelen. Dan had ik toch liever die lange aflevering van vorig jaar waar je dan wat in kan doorspoelen als je het later kijkt dan dit.

Vind het verhaal van team rood over het huis dat ze gekocht zouden hebben in goede staat overigens wel echt sneu. En dan gun je ze nu een opgeknapt huis, maar heb je alweer twee teams die het dus blijkbaar niet eens af krijgen. Vraag me ook af of ze maar tot een bepaalde tijd mogen doorgaan. Vroegâh bij Het Blok zag je altijd dat die stellen nog tot midden in de nacht aan het klussen waren tot de politie polshoogte kwam nemen wegens geluidsoverlast en 's ochtends om 6 uur er alweer stonden. Die werklust heb ik bij alle Nederlandse seizoen van House Rules nog amper terug gezien.
Klopt, maar het Blok was ook meer echt een klusprogramma terwijl dit meer een schilder en styling programma is met soms een klein klusje.

Geen van deze deelnemers zou een wand of een deur kunnen plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe sneu ik team Rood ook vind, ik denk dat ik me heel erg aan hun ga ergeren. Vooral aan Lisanne.

Ik ben nu toch voor Charissa en Jamie, omdat ik ze grappig vind.
Charissa en Jamie waren aardig/slim om die stoel weer retour te doen toen Lisanne&Nigel zeiden dat ze die stoel niets vonden die Dinie&Paulien ook hadden.
Die Paulien met haar reinigen tic pffff.
Dinie&Paulien hadden die bijna klare slaapkamer en de overloop. In de kamer lag het laminaat er al in (pas gelegd want de restant pakken lagen er nog)en de muren waren al grijs geverfd. Wat gaan ze doen,dat gloednieuwe laminaat eruit,pas geverfde muren weer een andere kleur geven en dan zeggen ze dat ze geen tijd hebben voor de overloop??????????????
Had dan eerst die overloop mooi klaargemaakt en als je daardoor weinig tijd over hebt laat je dat nieuwe laminaat liggen,laat die pas geverfde muren grijs en richt die kamer gewoon fantastisch in zodat wel alles klaar is.
Maar ja als je steeds als laatste op komt dagen is het geen wonder dat je het niet klaarkrijgt. Ze hadden het gemakkelijkste onderdeel dus dat wordt nog wat :whip: inplaats van reinigen kamer hadden ze beter peper in de kont kunnen doen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
04-10-2017 11:20
Charissa en Jamie waren aardig/slim om die stoel weer retour te doen toen Lisanne&Nigel zeiden dat ze die stoel niets vonden die Dinie&Paulien ook hadden.
Die Paulien met haar reinigen tic pffff.
Dinie&Paulien hadden die bijna klare slaapkamer en de overloop. In de kamer lag het laminaat er al in (pas gelegd want de restant pakken lagen er nog)en de muren waren al grijs geverfd. Wat gaan ze doen,dat gloednieuwe laminaat eruit,pas geverfde muren weer een andere kleur geven en dan zeggen ze dat ze geen tijd hebben voor de overloop??????????????
Had dan eerst die overloop mooi klaargemaakt en als je daardoor weinig tijd over hebt laat je dat nieuwe laminaat liggen,laat die pas geverfde muren grijs en richt die kamer gewoon fantastisch in zodat wel alles klaar is.
Maar ja als je steeds als laatste op komt dagen is het geen wonder dat je het niet klaarkrijgt. Ze hadden het gemakkelijkste onderdeel dus dat wordt nog wat :whip: inplaats van reinigen kamer hadden ze beter peper in de kont kunnen doen :proud:
Dinie en Paulien vind ik ook verschrikkelijk. Hoe gaan die ooit een gang of een keuken opleveren? Ze zijn enorm gematst dat ze mochten beginnen met zo'n makkelijke ruimte.
Ik zou blij zijn als ze bij mij de slaapkamer zouden hebben, al is het wel zonde van het werk dat er al in zat want volgens mij is het er alleen maar slechter op geworden. Maar het valt in ieder geval weer makkelijk te fixen :proud:
Ik weet niet of ik het heel sneu vindt voor team rood. Zoveel gebreken... Zouden ze dan wel een bouwtechnische keuring gedaan hebben?
Saga_Röversdotter schreef:
04-10-2017 19:09
Ik weet niet of ik het heel sneu vindt voor team rood. Zoveel gebreken... Zouden ze dan wel een bouwtechnische keuring gedaan hebben?
Ik denk dat ze gewoon te onnozel, te snel en te duur hebben gekocht in een oververhitte Haarlemse markt. Niet goed gekeken, geen keuring gedaan en nu zitten miepen.

Trage aflevering gisteren weer. Beetje schilderen en shoppen; meer doen ze niet lijkt het wel. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat... morgen weer aflevering van vandaag terug kijken.
Ik heb vandaag wel gekeken. Niet met alle commentaren eens, maar ook wel wat verrast door toch leuke resultaten. Hoe zit het ook alweer, op een gegeven moment gaan er toch teams weg?
Alle reacties Link kopieren
Wat is team rood extreem saai. Dat monotone van hem vooral, bij elke ruimte: wo, wo. Pff

Verder vind ik de inrichting helemaal niet spannend, alles ziet eruit als een pagina in de vt wonen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vond de woonkamer ook heel erg VT wonen... de gang was iets origineler.
Volgende week wordt het volgens mij heel lelijk. Net zoals toen met Marthe en Vis: als mensen een hele creatieve stijl hebben dan slaat iedereen die dat niet snapt volledig de plank mis...
Die slaapkamer, volgens mij lag de vorige laminaatvloer er gewoon nog onder!
Ik dacht bij de deur restjes eronder uit zien te steken en ook het hoogteverschil tussen slaapkamer en overloop leek echt heel hoog.
Kan gezichtsbedrog zijn hoor.

Maar het kan ook een soort van oefen kamer voor twee meiden die niet kunnen klussen zijn geweest.
Ik vond dat die Dinie&Paulien veel te hoge cijfers kregen. Ik had ze een 2 gegeven.
Astrid&Henk die de gang/trap/wc hadden gedaan kregen maar iets hoger omdat het nog niet af was maar ze hadden veel en veel meer werk gedaan. Die trap was intensief,tegels op de vloer,kast om de electriciteitsinstallatie gemaakt,geverfd,gehele toiletruimte en een eigen gemaakte trapleuning.Van mij hadden ze minimaal een 7 gekregen.
De woonkamer en de keuken vond ik mooi gedaan,veel werk beiden een 8.
Ik vond ook dat de gang een hoger cijfer verdiende, anderzijds, als ze het altijd zo beoordelen trekt dat wel weer recht.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie gekeken naar het detail van de tegels?
Die moeten allemaal er uit want het lag heel lelijk op veel stukken.
Ik vind een 6 een terecht cijfer.

Ik vind de cijfers voor de slaapkamer dan weer veel te hoog.
Alle reacties Link kopieren
De gang was orgineel maar wat vreselijk lelijk geregeld.
De huiskamer kwam rechtstreeks uit een wonen magazine.
De slaapkamer is totaal onbruikbaar.
De keuken vond ik de mooiste ruimte.

De meiden doen volgens mij alleen maar mee om met hun kop op tv te komen.

Vergeleken met House rules australia is house rules Nederland een peuter spelletje.
De woonkamer en keuken vond ik echt prachtig, of het nou uit de vt wonen komt of niet.
Ik erger me vooral aan Diny, met haar Plientjuhhhh, ba bah. Echt camerabewust. Jammer dat ze die slaapkamer zo verpest hebben.
Volgens mij willen veel mensen graag een woonkamer die eruit ziet alsof ik rechtstreeks uit een magazine komt.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, al die meubels en assessoires komen van de leenbakker, ikea, kwantum. Kan je het net zo goed zelf doen. Juist leuk om andere dingen te verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Bij jou is de boodschap van de sponsor duidelijk niet binnen gekomen Stokske :rofl:
En ze doen juist zo hun best om iedere minuut in beeld te komen.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
06-10-2017 09:35
Bij jou is de boodschap van de sponsor duidelijk niet binnen gekomen Stokske :rofl:
En ze doen juist zo hun best om iedere minuut in beeld te komen.
Hahaha ja die ene website. Maar zag ze ook bij de ikea gordijnen uitzoeken en tasjes van de gamma etc. Als alles echt van die site komt is het helemaal erg haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven