Entertainment alle pijlers

House Rules Holland

26-09-2017 08:53 302 berichten
Vanavond begint het weer voor het derde seizoen op Net 5!

Ik dacht waar ken ik die Dinie toch van......denken denken............o jaaaaaaaa, de zus van....... Andy.......schoonzus van Melissa.

Kijken jullie ook weer?
Saga_Röversdotter schreef:
27-09-2017 20:37
Nee lees ik nu. Ze zijn als vriendinnen samen gaan wonen.
Terwijl die ene ( niet dinie) het heeft over haar huis dus klinkt of zij er woont .
Simitçi schreef:
27-09-2017 20:44
Terwijl die ene ( niet dinie) het heeft over haar huis dus klinkt of zij er woont .
Vaag.. misschien is die andere er bij ingetrokken.
Saga_Röversdotter schreef:
27-09-2017 20:49
Vaag.. misschien is die andere er bij ingetrokken.
Ja ik schrijf het wat wazig maar de vriendin van dinie is de eigenaresse denk ik die woont er volgens mij , dinie dus niet die helpt denk ik uit vriendschap ? Of ik zit totaal verkeerd :rofl:
Simitçi schreef:
27-09-2017 20:51
Ja ik schrijf het wat wazig maar de vriendin van dinie is de eigenaresse denk ik die woont er volgens mij , dinie dus niet die helpt denk ik uit vriendschap ? Of ik zit totaal verkeerd :rofl:
Nee, ik lees op internet dat ze er samen wonen. Als alleenstaande moeders samen een woning betrokken. Hoewel ik nu ook zie dat het per bron verschilt. Sommige spreken over hun huis, anderen over haar huis.
Alle reacties Link kopieren
Die Zekai en Larissa zijn ook al eerder op tv geweest, bij dat programma over de slechtste echtgenoot van Nederland oid. Ik herinner me dat ik het een enorme zak vond.
Saga_Röversdotter schreef:
27-09-2017 21:07
Nee, ik lees op internet dat ze er samen wonen. Als alleenstaande moeders samen een woning betrokken. Hoewel ik nu ook zie dat het per bron verschilt. Sommige spreken over hun huis, anderen over haar huis.
Vaag dus maar lekker druk met zes man in huis , zullen veel kinderkamers gemaakt moeten worden.
-Red- schreef:
27-09-2017 21:09
Die Zekai en Larissa zijn ook al eerder op tv geweest, bij dat programma over de slechtste echtgenoot van Nederland oid. Ik herinner me dat ik het een enorme zak vond.
Zie ook allerlei vage fotocompilaties op YouTube van hun , ze houden dus van aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Pfff wat staan vrijwel alle dames lekker te kakken als klussers zeg. Dinie en Paulien die niet weten hoe een kitspuit werkt, Trudie die niet kan behangen en verven, Larissa die staat te druppen met een verfrol, Charissa die vrijwel niets doet...
Ja Marana, ik vind het best wel irritant dat het stereotype beeld hiermee bevestigd wordt. Ook het idee dat er in eerdere seizoenen meer kundige mensen meededen. Nu het idee dat alleen dat jonge stel dat studeert (rood geloof ik) en man van team groen wat ervaring met klussen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Mijn huis kwamen ze nog niet in om koffie te drinken, laat staan om te klussen.
Waarom recyclen ze zoveel mensen op tv? Zouden ze niemand anders hiervoor kunnen vinden of zijn deze lui zo aandachtsgeil of is het gewoon allemaal nep?

Ik kijk nu de aflevering van gisteren terug, maar kan er nog niet echt inkomen. Beetje veel getreuzel en geklets.
Maar er is toch geen Trudie?

Shaun, ik verbaas me er ook over dat er geen echte klussers meedoen. Mis ook nog dat ze zelf echt goede ideeën hebben. Wellicht komt dat nog.
anoniem_350303 wijzigde dit bericht op 27-09-2017 21:22
72.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja maar jurylid Odetta vindt het belangrijk dat ze zich ontwikkelen gedurende het programma...

Waarom is zij niet vervangen als jurylid? :P
Alle reacties Link kopieren
Saga_Röversdotter schreef:
27-09-2017 21:21
Maar er is toch geen Trudie?
Oh ehm, hoe heet ze, van team groen, die van Henk?
Beetje nietszeggend jurycommentaar.
_Marana_ schreef:
27-09-2017 21:21
Oh ehm, hoe heet ze, van team groen, die van Henk?
Ingrid? ;)

Ik heb m nu op pauze. Vriendlief wil tot mijn verbazing meekijken.
Alle reacties Link kopieren
Dinie is gevraagd voor het programma maar wilde niet met haar eigen woning mee doen. En daarom doet ze mee met een vriendin en die woont daar wel. Onlangs is er brand geweest in de woning. Buiten de opname om overigs.
Maar de kandidaten worden dus (soms) gevraagd. En hoe weet ik dat allemaal.... ze komen uit Dieren (net als ik) en zo groot is Dieren niet. Die zekai ken ik ook ergens van maar ook geen idee meer van welk programma.
Astrid :)
Kimi82 schreef:
27-09-2017 21:24
Dinie is gevraagd voor het programma maar wilde niet met haar eigen woning mee doen. En daarom doet ze mee met een vriendin en die woont daar wel. Onlangs is er brand geweest in de woning. Buiten de opname om overigs.
Maar de kandidaten worden dus (soms) gevraagd. En hoe weet ik dat allemaal.... ze komen uit Dieren (net als ik) en zo groot is Dieren niet. Die zekai ken ik ook ergens van maar ook geen idee meer van welk programma.
Slechtste echtgenoot programma. Maar sommige media schrijven dat die twee dames samenwonen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien voor het programma.
Geen idee. Ik weet van beide in welke straat ze wonen en dat zijn echt 2 verschillende straten. De programma makers willen het misschien zo. Ben ook wel benieuwd hoe ze de brand gaan verwerken in het programma. Brand was niet door het programma ontstaan
Ja ik las het. Het ene medium schrijft dat ze niet samenwonen en het andere wel. Snap eigenlijk niet helemaal waarom de ene vrouw meedoet als het niet om haar huis gaat. En als ze dus ook geen hypotheekvrij wonen kan winnen... Ik zou dat niet zo snel doen geloof ik..
Alle reacties Link kopieren
Als ik ze toevallig spreek zal ik het eens vragen. Waarom ze mee doet met het huis van een vriendin. Weet wel dat ze net haar eigen huis had opgeknapt. Dus misschien wil ze die vriendin helpen aam hypotheek vrij wonen. Ik ken het programma niet maar gister wel gekeken. Altijd leuk als dorpsgenoten mee doen.
Wellicht is het een deal, ze had toch een baan van de ander gekregen?
_Marana_ schreef:
27-09-2017 21:21
Oh ehm, hoe heet ze, van team groen, die van Henk?
Astrid ;-)
Vind die bejaardenhuiskamers zo ongezellig, zelfs als ze opgeknapt zijn.
Jammer dat er blijkbaar in ons land niet zulke leuke stellen te vinden zijn als in Australie voor dit programma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven