Indrukwekkende documentaires deel 2
zaterdag 6 juni 2020 om 17:20
Het topic met tips voor goede documentaires.
Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
vrijdag 20 februari 2026 om 11:25
Omdat wij kijken. Als niemand keek werd t niet gemaakt. We roepen dat t ramptoerisme is en toch gaan mensen uit nieuwsgierigheid alsnog kijken. En daarom... kan men t maken.poohtjesschrijft schreef: ↑18-02-2026 11:23Indrukwekkend is misschien niet het goede woord, maar wel enorm verbaasd door de Prime docu over Ferry Doedens. Waarom wordt dit in hemelsnaam gemaakt? Hij is hier niet mee geholpen volgens mij. Hij heeft hulp nodig, niet meer geld...
Het is overigens wel een prima inkijkje in het leven van een verslaafd iemand, heel triest wel.
Hulp kan natuurlijk alleen als hij het zelf ook zo ziet. Ergens heb ik nog de hoop dat de maker hoopte een koenpieter scenario te hebben... met een goed einde. Een mooi doel bereikt oid. Maar manmanman. Wat een ellende. Ik vind ferry vooral zielig. Het laat ook maar weer zien hoe heftig bekendheid kan zijn als je niet stevig in je schoenen staat. Nu heb ik ook wel t idee dat er mee speelt qua diagnostiek dat er al was voooor de verslaving wat ook niet helpt. Ik hoop dat ferry de juiste hulp krijgt in de toekomst en die hulp ook accepteert.
vrijdag 20 februari 2026 om 12:02
In dit geval vind ik dat een raar argument om dan maar niet meer te kijken
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 20 februari 2026 om 16:24
Na het zien van de docu vind ik vooral het verhaal van Shandi heel erg. Het stond me niet meer zo bij, maar jeetje waarom heeft daar niemand ingegrepen of is er niet gestopt met filmen.Happy85 schreef: ↑19-02-2026 22:35Ik herinner me nog een ruzie tussen een kandidaat en een jurylid. Het jurylid zei tegen de kandidate dat ze onbeleefd was, daarop zei de kandidate dat juist het jurylid onbeleefd was. Dat meisje was compleet overstuur en is toen ook gestopt met haar deelname. Toen geloofde ik die kandidate al en niet het jurylid. Wat een gemeen mens leek mij dat jurylid. Ze waren echt met z'n allen tegen haar, de hele jury.
Erg zielig vond ik dat toen en ik wist bijna zeker dat de kandidate gelijk had.
"After all this time?" "Always."
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in