Entertainment alle pijlers

Indrukwekkende documentaires deel 2

06-06-2020 17:20 1809 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het topic met tips voor goede documentaires.

Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
MissUnderstood schreef:
24-03-2026 12:46
Mienbillekesjeuken had het dan ook niet over een veroordeling in de rechtbank, maar in the court of public opinion.
En wie zegt dat dat met gender te maken heeft? En niet gewoon met het feit dat die meid een ernstige psychische stoornis heeft?
dweedledee schreef:
24-03-2026 12:49
En wie zegt dat dat met gender te maken heeft? En niet gewoon met het feit dat die meid een ernstige psychische stoornis heeft?
Omdat doorgaans in de zaken waarin de dader onder invloed van een ernstige geestesziekte zijn kinderen vermoordt, weinig milde geluiden te horen zijn en nu wel. Maar dat had ik al gezegd.
MissUnderstood schreef:
24-03-2026 12:49
Doe eens rustig, joh. Marjo heeft geen onvertogen woorden gezegd, alleen dat psychoses versterkt kunnen worden door drugs.
Met je "types zoals Marjo".

Ik zit compleet zen mijn lunch te nuttigen hoor. Maak je geen zorgen.

En Marjo had wel degelijk haar veroordeling klaar. Dat Bouchra er dus niets van geleerd zou hebben. En dat laat zien dat ze klakkeloos gelooft wat er in de krant staat. En dát is dus het probleem, met “types zoals Marjo”’
MissUnderstood schreef:
24-03-2026 12:56
Omdat doorgaans in de zaken waarin de dader onder invloed van een ernstige geestesziekte zijn kinderen vermoordt, weinig milde geluiden te horen zijn en nu wel. Maar dat had ik al gezegd.

Het sentiment vergelijken tussen deze zaak en een moordzaak waarbij kinderen zijn betrokken, is natuurlijk een kwestie van appels en peren. Dat lijkt me nogal logisch.
dweedledee schreef:
24-03-2026 13:03
Het sentiment vergelijken tussen deze zaak en een moordzaak waarbij kinderen zijn betrokken, is natuurlijk een kwestie van appels en peren. Dat lijkt me nogal logisch.

Die logica ontgaat mij volledig.

Ik ga wel stoppen met deze discussie, ik vind jouw manier van posten erg onaangenaam dus ik laat het hier verder bij.
dweedledee schreef:
24-03-2026 11:46
Dat jij deze situatie vergelijkt met misdrijven die onder invloed worden gepleegd en met femicide, illustreert maar weer dat je écht geen idee hebt waar je het over hebt. Treurig wel, dat geroeptoeter. En nogal simpel. Niveautje Facebook.
Jij hebt het niveautje tiktok.
MissUnderstood schreef:
24-03-2026 13:04
Die logica ontgaat mij volledig.

Ik ga wel stoppen met deze discussie, ik vind jouw manier van posten erg onaangenaam dus ik laat het hier verder bij.
:bye:
dweedledee schreef:
24-03-2026 12:59
Ik zit compleet zen mijn lunch te nuttigen hoor. Maak je geen zorgen.

En Marjo had wel degelijk haar veroordeling klaar. Dat Bouchra er dus niets van geleerd zou hebben. En dat laat zien dat ze klakkeloos gelooft wat er in de krant staat. En dát is dus het probleem, met “types zoals Marjo”’
Ik word niet graag een type genoemd.
En ik denk toch dat de meeste mensen hun “ kennis” , zoals jij dat noemt, uit de krant halen en je dat hier in Nederland vervolgens best voor waar kunt aannemen.
Veelzeggend dat haar nog levende zus Roxanne d’r kinderen niet met Bouchra alleen laat. Dan is het vertrouwen en het geloof dat er geen kans op herhaling is toch niet optimaal.

Bouchra zit nog steeds vrolijk op TikTok en Insta met bijbehorende narcistische duckface poses.

Nou, de tijd zal het leren of de anger/psychose management succesvol blijkt. Dat er niet nogmaals slachtoffers vallen. Laten we dat maar hopen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven