Married at first sight 2019

dinsdag 2 april 2019 om 20:43
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd

maandag 27 mei 2019 om 07:50
Ik dacht al hij is minder sullig dan ie deed voortkomen. Maar dit moet t zijn haha.winkelfanaat schreef: ↑26-05-2019 22:51Ik denk dat Ronald, toen Monique van het trapje op de boot afkwam, dingen heeft gezien die zijn laatste beetje testosteron deed weg smelten.
maandag 27 mei 2019 om 08:30
Ik begrijp dat hij klaar met haar was na die opmerking op de eerste avond maar waarom zoent hij haar daarna dan en doet alsnog nog pogingen dichterbij haar te komen? Als hij netjes was geweest, was hij daarna zoals afgesproken alleen “vriendschappelijk” gebleven.
Ik vind Monique tenenkrommend maar wel eerlijk en de manier waarop hij haar nu afwijst, vind ik zeker zo onaardig als zij op de eerste avond. Wat hij doet komt bij mij over of hij wraak wilde nemen,
maandag 27 mei 2019 om 08:46
Die Pascal is volgens mij verschrikkelijk onzeker. Zo onzeker dat het een minderwaardigheidscomplex lijkt.
Toen hij ging vertellen over het snurken (RTL doet het ook heel slim met de muziek op zo'n moment), dacht ik
- hij is omgebouwd of
- hij heeft een crimineel verleden of
- hij is hiervoor getrouwd geweest met een man of
- hij heeft geen piemel of
- hij is impotent of
- whatever, maar snurken???
Toen hij ging vertellen over het snurken (RTL doet het ook heel slim met de muziek op zo'n moment), dacht ik
- hij is omgebouwd of
- hij heeft een crimineel verleden of
- hij is hiervoor getrouwd geweest met een man of
- hij heeft geen piemel of
- hij is impotent of
- whatever, maar snurken???
maandag 27 mei 2019 om 08:57
Hij had alcohol op.Bloemnon schreef: ↑27-05-2019 08:30Ik begrijp dat hij klaar met haar was na die opmerking op de eerste avond maar waarom zoent hij haar daarna dan en doet alsnog nog pogingen dichterbij haar te komen? Als hij netjes was geweest, was hij daarna zoals afgesproken alleen “vriendschappelijk” gebleven.
Ik vind Monique tenenkrommend maar wel eerlijk en de manier waarop hij haar nu afwijst, vind ik zeker zo onaardig als zij op de eerste avond. Wat hij doet komt bij mij over of hij wraak wilde nemen,
maandag 27 mei 2019 om 09:10
maandag 27 mei 2019 om 09:21
Kan.
Feit blijft dat je dan weleens wat kunt doen waar je later spijt van hebt.
maandag 27 mei 2019 om 09:28
Hij wil seks en toen dat niet lukte voelde hij zich gefrustreerd. Zij zoekt liefde en geborgenheid.
maandag 27 mei 2019 om 09:37
Een lekker begin dan van een relatie...
Of we worden door de programmamakers voor de gek gehouden en het is deels gespeeld.
Vorige serie kwam het wel wat echter over met echtelieden die elkaar niet konden luchten of zien.
maandag 27 mei 2019 om 09:37
Ik vind Monique nu wel wat wanhopig worden hoor, maar Ronald ook wel star.
Hij gaat alleen af op die vriend van hem, die vriend die via de telefoon tegen hem praatte alsof hij de psycholoog was en Ronald wel eens zou vertellen hoe het moet...
Ik denk dat Maxime afknapt op Nick
Joost en Milly zijn leuk, hopelijk halen ze het wel uit de vriendschapzone, want dat is wat ik nu zie
Peter en paul vind ik geen match, en Pascal moet zich echt gaan inhouden, ik krijg er nu al de kriebels van. Hij wil zoooo graag.
Hij gaat alleen af op die vriend van hem, die vriend die via de telefoon tegen hem praatte alsof hij de psycholoog was en Ronald wel eens zou vertellen hoe het moet...
Ik denk dat Maxime afknapt op Nick
Joost en Milly zijn leuk, hopelijk halen ze het wel uit de vriendschapzone, want dat is wat ik nu zie
Peter en paul vind ik geen match, en Pascal moet zich echt gaan inhouden, ik krijg er nu al de kriebels van. Hij wil zoooo graag.
maandag 27 mei 2019 om 09:40
Met een paar drankjes op weet je echt nog wel wat je doet hoor.minnimouse schreef: ↑27-05-2019 09:21Kan.
Feit blijft dat je dan weleens wat kunt doen waar je later spijt van hebt.
We used to be friends...
maandag 27 mei 2019 om 09:46
maandag 27 mei 2019 om 09:46
Ik vind het jammer van Peter en Paul, ik vond dat zo´n leuke match, had gehoopt dat het meteen goed zou zitten. Nu merk ik bij Peter afstand, hoewel je van zijn gezicht niks af kunt lezen.
Miriam lijkt nog wel toeschietelijk te zijn naar Pascal. Ik zou helemaal op hem afknappen.
Van Ronald en Monique smul ik, haha. Heel benieuwd hoe dat verder zal verlopen.
Joost en Milly, ik verwacht dat dat vriendschappelijk blijft.
En Nick en Maxime, dat zie ik toch wel slagen, ik heb het idee dat die het al snel goed vinden, leuke jongen/meid, gezellige klik, ontspannen..
Miriam lijkt nog wel toeschietelijk te zijn naar Pascal. Ik zou helemaal op hem afknappen.
Van Ronald en Monique smul ik, haha. Heel benieuwd hoe dat verder zal verlopen.
Joost en Milly, ik verwacht dat dat vriendschappelijk blijft.
En Nick en Maxime, dat zie ik toch wel slagen, ik heb het idee dat die het al snel goed vinden, leuke jongen/meid, gezellige klik, ontspannen..

maandag 27 mei 2019 om 09:50
Ergens heb ik t gevoel dat alleen Pascal en Mirjam het redden.
Peter vindt t niks dat Paul een gezin heeft en de verplichtingen die daar uit voortvloeien ook al zijn ze allemaal t huis uit.
Maxime komt er achter dat Nick een vervanger voor zijn moeder zoekt en dat er verder weinig in zit.
Bij Joost en Milly heb ik nog geen enkele vonk gezien. Leuke vriendschap maar geen aanttrekkingskracht.
Peter vindt t niks dat Paul een gezin heeft en de verplichtingen die daar uit voortvloeien ook al zijn ze allemaal t huis uit.
Maxime komt er achter dat Nick een vervanger voor zijn moeder zoekt en dat er verder weinig in zit.
Bij Joost en Milly heb ik nog geen enkele vonk gezien. Leuke vriendschap maar geen aanttrekkingskracht.
maandag 27 mei 2019 om 10:15
Ja en doordat zij ontdooit, ontspant hij ook waardoor zij weer meer opwarmt etc etc etc. Ze zitten in de positieve flow
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
maandag 27 mei 2019 om 10:16
Ik denk dat hij zich alleen maar achter dat advies verschuilt maar dat hij in werkelijkheid gewoon gefrustreerd is omdat hij haar niet meer dan alleen tot “lepeltjelepeltje” kon verleiden.
maandag 27 mei 2019 om 10:18
maandag 27 mei 2019 om 10:24
winkelfanaat schreef: ↑26-05-2019 22:51Ik denk dat Ronald, toen Monique van het trapje op de boot afkwam, dingen heeft gezien die zijn laatste beetje testosteron deed weg smelten.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 27 mei 2019 om 10:28
maandag 27 mei 2019 om 10:30