Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Pfff ik dacht hij is omgebouwd. Maakt een enorm drama van niks. Mirjam is heerlijk nuchter. En dan dat voorstukje..hij kan het niet laten. Zij blijft terughoudend. Ik vond haar wat zenuwachtig overkomen..niet op haar gemak.

Benieuwd wat Ronald wil!
De twee mannen leken maar weinig te bespreken te hebben aan tafel. Akward!
Alle reacties Link kopieren
Pascal is te veel met zijn eigen.
Eigenlijk vooral bezig met zichzelf.
Julus schreef:
26-05-2019 21:13
De twee mannen leken maar weinig te bespreken te hebben aan tafel. Akward!
Ik kan me voorstellen dat ze even uit gepraat waren. Moe van de reis en de bruiloft. En ze zitten al x uur op elkaars lip als volslagen vreemden.
Misschien zijn er al eerder relaties van Pascale stuk gelopen door zijn snurken, en hij vind Mirjam echt leuk, dus ik kan me zijn onzekerheid heel goed voorstellen. Gelukkig gaat het om snurken niet om winden.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Mandy81 schreef:
26-05-2019 20:36
Ze had het erover dat ze snel met haar oordeel was geweest.
Maar ze zei:” dat ik te snel klaarkom “ Daarna verbeterende ze zichzelf direct.
Oooh ok thx!!!

Ik mort zeggen dat ik Monique steeds leuker begin te vinden. Er is toch wel wat moed voor nodig om toe te geven dat je fout zit.

Paul & Peter, ik vond ze leuk maar zie nu toch al wat irritaties...jammer.

Maxime & Nick, waar gaan ze nu wonen dan? Ze zijn eerst bij hem, dan bij haar thuis.
Maxime is voor één nacht bij Nick blijven slapen om zijn omgeving te zien. Samenwonen doen ze in haar huis, wat ik ervan begreep.
Ik vind ze eigelijk wel leuk, Pascal en Mirjam.

Wauw Ronald...dus toch niet zo,n goedzak, respect!! Hij komt voor zichzelf op.
dwarrel75 wijzigde dit bericht op 26-05-2019 21:29
45.98% gewijzigd
Jammer Monique, niet meteen te snel oordelen. Nu is je kans voorbij
Go Ronald!!
Monique is wel heel eerlijk.
Monique gaat twijfelen aan haar zelf. Mss niet iedereen meteen afschrijven, dat scheelt al een stuk
Ik vind het wel heel sterk van Ronald dat hij zich nu niet laat ompraten. Dat zou voor de balans in de relatie namelijk ook funest zijn geweest, als hij nu had toegegeven.

Pascal vind ik inderdaad erg veel. Mirjam is errug stil, maar ze lijkt hem toch wel aan te kunnen. Leuk!
Wat jammer hoe Ronald denkt, maar ik snap hem heel goed!
of speelt ze hard to get?
laylalala schreef:
26-05-2019 21:29
Ik vind het wel heel sterk van Ronald dat hij zich nu niet laat ompraten. Dat zou voor de balans in de relatie namelijk ook funest zijn geweest, als hij nu had toegegeven.

Pascal vind ik inderdaad erg veel. Mirjam is errug stil, maar ze lijkt hem toch wel aan te kunnen. Leuk!
Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Monique is hoopvol? Wat gebeurt er nog dan?

Maxime vindt het tegenvallen. Ik vind ook weinig in Nick zitten. Hij hing op die bank, is niet erg attent of lief. Er was ook ineens weinig affectie tov de vakantie. Realiteit kicks in
Dwarrel75 schreef:
26-05-2019 21:26
Ik vind ze eigelijk wel leuk, Pascal en Mirjam.

Wauw Ronald...dus toch niet zo,n goedzak, respect!! Hij komt voor zichzelf op.
👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
Joost houdt van zijn comfortzone en Milly is avontuurlijker. Ik denk dat hij erg van het degelijke leven is. Denk niet dat dit iets wordt, ondanks dat ze het wel leuk hebben samen. Voor eventjes dan
Peter en Paul weet ik niet.
Peter is afstandelijk vind ik.
Ik had met vertraging gekregen maar wat een uitsmijter aan het einde! Die Ronald toch, dat is helemaal niet zo'n sulletje. En wat ontzettend sneu om op die leeftijd nog zo'n vrouw te zijn die een man aantrekkelijker vindt worden als hij haar niet wil.

Peter en Paul passen denk ik niet bij elkaar. Ik had goede hoop maar na deze aflevering denk ik dat dat niks gaat worden.

Nick en Maxime zou nog wel eens blijvend kunnen zijn, denk ik ineens.

Pascal kondigde zijn snurken aan alsof hij terminaal was. Ik vind hem heel vervelend, zo'n bloedonzeker type dat steeds om bevestiging bedelt, afschuwelijk gewoon. Haar vind ik ook niet per se heel leuk, nog niet echt hoogte van haar en die zus belooft niet veel goeds met dat gejank de hele tijd.

Joost en Milly heb ik echt nog geen idee, dat kan volgens mij nog beide kanten op.
Mandy81 schreef:
26-05-2019 21:29
Wat jammer hoe Ronald denkt, maar ik snap hem heel goed!
Ik denk dat Ronald, toen Monique van het trapje op de boot afkwam, dingen heeft gezien die zijn laatste beetje testosteron deed weg smelten.
winkelfanaat schreef:
26-05-2019 22:51
Ik denk dat Ronald, toen Monique van het trapje op de boot afkwam, dingen heeft gezien die zijn laatste beetje testosteron deed weg smelten.
:HA:
winkelfanaat schreef:
26-05-2019 22:51
:rofl:
Later pas gekeken, oh oh oh die tenenkrommende speech bullshit over die dodo en die tortelduif, please........ Jezus wat slecht....... :facepalm:

Bij die twee mannen had ik eerst nog wel hoop, ze leken zo leuk samen de vorige keren maar ik voel het niet meer sinds die supermarkt en die awkward stilte aan tafel.

Mirjam vind ik eng uit haar ogen kijken en Pacal een griezelige glibber.

Over Nick en Maxime twijfel ik inmiddels ook,. Ik weet niet..... En die pan snot erwtensoep zag er smerig uit ja.

En jezus echt weer die lichtstaven....... OMG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven