Married at first sight 2019

dinsdag 2 april 2019 om 20:43
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd

dinsdag 28 mei 2019 om 09:38
Ze was zich seksier gaan kleden of zo.
dinsdag 28 mei 2019 om 10:51
Dat heb ik even gemist, wat zei Ronald?
dinsdag 28 mei 2019 om 11:06
Toen ze op die boot uit die mast naar beneden klom, toen keek hij vol in.....hij moest daar om lachen, mompelde een beetje en trok echt zo'n gezocht van "het ziet er niet uit"
dinsdag 28 mei 2019 om 11:55
ja en die reactie van Ronald; ja ze praat zoveel, het gaat het ene oor in en het andere weer uit... dat was al een slecht tekenOh-happy-day schreef: ↑28-05-2019 08:05Dat stoort me zo aan haar, dat ze alles tot in den treure bespreekt. Zo moet het kussen, centimeter naar links, milimeter naar boven..
Tijdens een etentje ook; De bloemen staan niet goed in het water, er komen blaadjes in het water, blabla. Geniet gewoon van het moment zonder elke seconde op te willen vullen met je stem.
Don't cry, buy a bag and move on.
dinsdag 28 mei 2019 om 12:33
Van zowel Ronald als Monique krijg ik de kriebels.
Van hem, omdat ik hem geen vent vind.
Van haar omdat ik haar niet aardig en daarnaast ook nog een grote zeur vind.
Het lijkt nu een beetje of Ronald last van zijn trots heeft en haar daarom geen kans meer wilt geven.
Monique, die lijkt nu spijt te hebben, maar zeker weten dat ze al snel weer wat te zeuren heeft.
Maar bij Ronald en Monique heb ik echt het idee dat de regie hier een dikke vinger in de pap heeft.
Van hem, omdat ik hem geen vent vind.
Van haar omdat ik haar niet aardig en daarnaast ook nog een grote zeur vind.
Het lijkt nu een beetje of Ronald last van zijn trots heeft en haar daarom geen kans meer wilt geven.
Monique, die lijkt nu spijt te hebben, maar zeker weten dat ze al snel weer wat te zeuren heeft.
Maar bij Ronald en Monique heb ik echt het idee dat de regie hier een dikke vinger in de pap heeft.
dinsdag 28 mei 2019 om 12:50
Ik vond dat een nare reactie.
Gepast zou zijn om dan even weg te kijken, ze kon immers op geen andere manier de trap afkomen dus lekker openlijk te blijven kijken vind ik nogal ongemanierd.
Bovendien is hij zelf ook geen jonge God meer.
Dit zijn twee mensen op leeftijd, dit ziet er nu eenmaal anders uit dan een jong lijf.
Monique heeft overigens wel mooie slanke en gladde benen.
dinsdag 28 mei 2019 om 13:32
Dat wow wat hij in stilte zei toen de bruid binnen kwam lopen tijdens de trouwerij... Ik vond dat zo gemaakt, alsof hij van te voren al had bedacht: Ik ga wow zeggen, wie er ook door die deur komt en hoe ze er ook uitziet, want "dat vinden vrouwen leuk"ofzo?
Maar ik zou ik gestoord worden van dat overdreven verliefde/slaafse gedoe van pascal
Oja, Ronald met die opmerking, ook wel vreemd, ik heb Monique dan weer niet zien lachen om zijn mummelmondje en zijn pens
dinsdag 28 mei 2019 om 13:52
Ik wou zeggen! Mijn benen zijn helaas niet meer zo strak en ik ben jonger dan Moniqueconsuelabananahammok schreef: ↑28-05-2019 12:50Ik vond dat een nare reactie.
Gepast zou zijn om dan even weg te kijken, ze kon immers op geen andere manier de trap afkomen dus lekker openlijk te blijven kijken vind ik nogal ongemanierd.
Bovendien is hij zelf ook geen jonge God meer.
Dit zijn twee mensen op leeftijd, dit ziet er nu eenmaal anders uit dan een jong lijf.
Monique heeft overigens wel mooie slanke en gladde benen.

dinsdag 28 mei 2019 om 13:57
Mijn benen ook niet.minnimouse schreef: ↑28-05-2019 13:52Ik wou zeggen! Mijn benen zijn helaas niet meer zo strak en ik ben jonger dan Monique![]()
Mijn oma had ook van die strakke slanke gladde benen, helaas heb ik deze niet geërfd .
dinsdag 28 mei 2019 om 14:32
Hij zei ook tijdens het feest: heb je het leuk LIEVERD? Lieverd?!?! Hij kent haar net een half uur!pearle schreef: ↑28-05-2019 13:32Dat wow wat hij in stilte zei toen de bruid binnen kwam lopen tijdens de trouwerij... Ik vond dat zo gemaakt, alsof hij van te voren al had bedacht: Ik ga wow zeggen, wie er ook door die deur komt en hoe ze er ook uitziet, want "dat vinden vrouwen leuk"ofzo?
Maar ik zou ik gestoord worden van dat overdreven verliefde/slaafse gedoe van pascal
Oja, Ronald met die opmerking, ook wel vreemd, ik heb Monique dan weer niet zien lachen om zijn mummelmondje en zijn pens
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

dinsdag 28 mei 2019 om 14:53
Volledig mee eens jaOh-happy-day schreef: ↑28-05-2019 08:05Dat stoort me zo aan haar, dat ze alles tot in den treure bespreekt. Zo moet het kussen, centimeter naar links, milimeter naar boven..
Tijdens een etentje ook; De bloemen staan niet goed in het water, er komen blaadjes in het water, blabla. Geniet gewoon van het moment zonder elke seconde op te willen vullen met je stem.

dinsdag 28 mei 2019 om 18:23
Nee, volgens mij waren ze tijdens die huwelijksreis al wel in een ander stadium beland.Beter.Laat schreef: ↑28-05-2019 15:12Maxime en Nick, die elkaar begroeten met een hand en drie zoenen op de wang, dat begrijp ik ook niet.
dinsdag 28 mei 2019 om 21:14
Ik krijg het doodsbenauwd van Pascal, man man wat zit die man toch te slijmen. Alsof ie nog nooit een vrouw heeft gezien.
Nick vind ik nog jong echt een papie en mamie kindje. Woont nog thuis er wordt voor hem gekookt, ouders doen alles nog voor hem.
Trouwens wat zag de soep er vies uit.
Monique moet dat pakje echt gaan verbranden op haar leeftijd met zo’n figuur kan dat echt niet meer hoor.
Ik vind Peter erg dominant overkomen en Paul onzeker die sjokt er achteraan.
Nick vind ik nog jong echt een papie en mamie kindje. Woont nog thuis er wordt voor hem gekookt, ouders doen alles nog voor hem.
Trouwens wat zag de soep er vies uit.
Monique moet dat pakje echt gaan verbranden op haar leeftijd met zo’n figuur kan dat echt niet meer hoor.
Ik vind Peter erg dominant overkomen en Paul onzeker die sjokt er achteraan.
dinsdag 28 mei 2019 om 21:15
Ja dát idd!
Dat overdreven "waaaaauuuuwwwwwwww" met die mond in slow motion. Pffff, zo ingestudeerd....
Niks aan die man is echt...alles is een soort "boevige" act, een mix van onzekerheid en ongepastheid.
Ik was echt denk ik na dag 1 al weggerend bij hem... Dat schoothondjesgedrag is niks voor mij
dinsdag 28 mei 2019 om 21:15
Ja dát idd!
Dat overdreven "waaaaauuuuwwwwwwww" met die mond in slow motion. Pffff, zo ingestudeerd....
Niks aan die man is echt...alles is een soort "boevige" act, een mix van onzekerheid en ongepastheid.
Ik was echt denk ik na dag 1 al weggerend bij hem... Dat schoothondjesgedrag is niks voor mij
dinsdag 28 mei 2019 om 22:46
Doe eens even normaalCourtneyTT schreef: ↑28-05-2019 22:07^^ Ik blijf erbij, die vadsige Pascal is gewoon (lichtelijk) verstandelijk beperkt.
Het kan je tiep niet zijn, maar om nu gelijk te gaan beweren dat hij verstandelijk beperkt is
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 28 mei 2019 om 23:42
Pardon?CourtneyTT schreef: ↑28-05-2019 22:07^^ Ik blijf erbij, die vadsige Pascal is gewoon (lichtelijk) verstandelijk beperkt.
Hij is hooguit sociaal behoorlijk onhandig, maar wat jij beweert is wel heel dom en zegt meer over jou dan over hem
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog