Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
newspaper schreef:
28-05-2019 09:25
Dat hoop ik wel :) Ik moet altijd denken aan een uitspraak die ze in aflevering 1 deed. Ik weet het niet meer exact, maar iets in de trant van "ik voel me veel beter en ben me ook daar naar gaan kleden".
Het is niet om aan te zien!
Ze was zich seksier gaan kleden of zo.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
28-05-2019 09:07
Dat van die drie zoenen viel mij ook al op ja, zo afstandelijk. Ik denk toch dat Maxime te zelfstandig is.

En zelfs Ronald maakte een scherpe opmerking over de kleding van Monique. Zou ze zich niet heel erg schamen als ze zichzelf zo terug ziet op tv?
Dat heb ik even gemist, wat zei Ronald?
coravanmora schreef:
28-05-2019 10:51
Dat heb ik even gemist, wat zei Ronald?
Toen ze op die boot uit die mast naar beneden klom, toen keek hij vol in.....hij moest daar om lachen, mompelde een beetje en trok echt zo'n gezocht van "het ziet er niet uit"
Oh-happy-day schreef:
28-05-2019 08:05
Dat stoort me zo aan haar, dat ze alles tot in den treure bespreekt. Zo moet het kussen, centimeter naar links, milimeter naar boven..

Tijdens een etentje ook; De bloemen staan niet goed in het water, er komen blaadjes in het water, blabla. Geniet gewoon van het moment zonder elke seconde op te willen vullen met je stem.
ja en die reactie van Ronald; ja ze praat zoveel, het gaat het ene oor in en het andere weer uit... dat was al een slecht teken
Don't cry, buy a bag and move on.
Van zowel Ronald als Monique krijg ik de kriebels.
Van hem, omdat ik hem geen vent vind.
Van haar omdat ik haar niet aardig en daarnaast ook nog een grote zeur vind.

Het lijkt nu een beetje of Ronald last van zijn trots heeft en haar daarom geen kans meer wilt geven.
Monique, die lijkt nu spijt te hebben, maar zeker weten dat ze al snel weer wat te zeuren heeft.

Maar bij Ronald en Monique heb ik echt het idee dat de regie hier een dikke vinger in de pap heeft.
newspaper schreef:
28-05-2019 11:06
Toen ze op die boot uit die mast naar beneden klom, toen keek hij vol in.....hij moest daar om lachen, mompelde een beetje en trok echt zo'n gezocht van "het ziet er niet uit"
Ik vond dat een nare reactie.
Gepast zou zijn om dan even weg te kijken, ze kon immers op geen andere manier de trap afkomen dus lekker openlijk te blijven kijken vind ik nogal ongemanierd.
Bovendien is hij zelf ook geen jonge God meer.
Dit zijn twee mensen op leeftijd, dit ziet er nu eenmaal anders uit dan een jong lijf.
Monique heeft overigens wel mooie slanke en gladde benen.
newspaper schreef:
28-05-2019 09:02
Ik krijg ook steeds de kriebels als ik Pascal zie. In zijn hele houding, dat irritante lachje en hoe hij zn mond dan beweegt...ik vind hem zo vervelend. Ik zou na 1 minuut afgeknapt zijn.
Dat wow wat hij in stilte zei toen de bruid binnen kwam lopen tijdens de trouwerij... Ik vond dat zo gemaakt, alsof hij van te voren al had bedacht: Ik ga wow zeggen, wie er ook door die deur komt en hoe ze er ook uitziet, want "dat vinden vrouwen leuk"ofzo?

Maar ik zou ik gestoord worden van dat overdreven verliefde/slaafse gedoe van pascal

Oja, Ronald met die opmerking, ook wel vreemd, ik heb Monique dan weer niet zien lachen om zijn mummelmondje en zijn pens
consuelabananahammok schreef:
28-05-2019 12:50
Ik vond dat een nare reactie.
Gepast zou zijn om dan even weg te kijken, ze kon immers op geen andere manier de trap afkomen dus lekker openlijk te blijven kijken vind ik nogal ongemanierd.
Bovendien is hij zelf ook geen jonge God meer.
Dit zijn twee mensen op leeftijd, dit ziet er nu eenmaal anders uit dan een jong lijf.
Monique heeft overigens wel mooie slanke en gladde benen.
Ik wou zeggen! Mijn benen zijn helaas niet meer zo strak en ik ben jonger dan Monique ;-)
minnimouse schreef:
28-05-2019 13:52
Ik wou zeggen! Mijn benen zijn helaas niet meer zo strak en ik ben jonger dan Monique ;-)
Mijn benen ook niet.
Mijn oma had ook van die strakke slanke gladde benen, helaas heb ik deze niet geërfd .
pearle schreef:
28-05-2019 13:32
Dat wow wat hij in stilte zei toen de bruid binnen kwam lopen tijdens de trouwerij... Ik vond dat zo gemaakt, alsof hij van te voren al had bedacht: Ik ga wow zeggen, wie er ook door die deur komt en hoe ze er ook uitziet, want "dat vinden vrouwen leuk"ofzo?

Maar ik zou ik gestoord worden van dat overdreven verliefde/slaafse gedoe van pascal

Oja, Ronald met die opmerking, ook wel vreemd, ik heb Monique dan weer niet zien lachen om zijn mummelmondje en zijn pens
Hij zei ook tijdens het feest: heb je het leuk LIEVERD? Lieverd?!?! Hij kent haar net een half uur!
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Oh-happy-day schreef:
28-05-2019 08:05
Dat stoort me zo aan haar, dat ze alles tot in den treure bespreekt. Zo moet het kussen, centimeter naar links, milimeter naar boven..

Tijdens een etentje ook; De bloemen staan niet goed in het water, er komen blaadjes in het water, blabla. Geniet gewoon van het moment zonder elke seconde op te willen vullen met je stem.
Volledig mee eens ja
hamaika schreef:
28-05-2019 14:53
Volledig mee eens ja
Check
Maxime en Nick, die elkaar begroeten met een hand en drie zoenen op de wang, dat begrijp ik ook niet.
Ik vind Pascale net een autoverkoper, die praten je ook altijd zo glad naar de mond.
Beter.Laat schreef:
28-05-2019 15:12
Maxime en Nick, die elkaar begroeten met een hand en drie zoenen op de wang, dat begrijp ik ook niet.
Nee, volgens mij waren ze tijdens die huwelijksreis al wel in een ander stadium beland.
Ik vind eigenlijk niemand leuk dit jaar ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Merel7 schreef:
28-05-2019 15:48
Ik vind Pascale net een autoverkoper, die praten je ook altijd zo glad naar de mond.
Ja inderdaad 😂😂😂😂😂😂
Nouschi schreef:
28-05-2019 18:24
Ik vind eigenlijk niemand leuk dit jaar ;-D
Nee ik heb eigenlijk ook niemand waarvan ik zeg: ja leuk!
Ik krijg het doodsbenauwd van Pascal, man man wat zit die man toch te slijmen. Alsof ie nog nooit een vrouw heeft gezien.

Nick vind ik nog jong echt een papie en mamie kindje. Woont nog thuis er wordt voor hem gekookt, ouders doen alles nog voor hem.
Trouwens wat zag de soep er vies uit.

Monique moet dat pakje echt gaan verbranden op haar leeftijd met zo’n figuur kan dat echt niet meer hoor.

Ik vind Peter erg dominant overkomen en Paul onzeker die sjokt er achteraan.
pearle schreef:
Ja dát idd!
Dat overdreven "waaaaauuuuwwwwwwww" met die mond in slow motion. Pffff, zo ingestudeerd....
Niks aan die man is echt...alles is een soort "boevige" act, een mix van onzekerheid en ongepastheid.
Ik was echt denk ik na dag 1 al weggerend bij hem... Dat schoothondjesgedrag is niks voor mij
pearle schreef:
Ja dát idd!
Dat overdreven "waaaaauuuuwwwwwwww" met die mond in slow motion. Pffff, zo ingestudeerd....
Niks aan die man is echt...alles is een soort "boevige" act, een mix van onzekerheid en ongepastheid.
Ik was echt denk ik na dag 1 al weggerend bij hem... Dat schoothondjesgedrag is niks voor mij
^^ Ik blijf erbij, die vadsige Pascal is gewoon (lichtelijk) verstandelijk beperkt.
We used to be friends...
CourtneyTT schreef:
28-05-2019 22:07
^^ Ik blijf erbij, die vadsige Pascal is gewoon (lichtelijk) verstandelijk beperkt.
Doe eens even normaal

Het kan je tiep niet zijn, maar om nu gelijk te gaan beweren dat hij verstandelijk beperkt is
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
28-05-2019 22:46
Doe eens even normaal

Het kan je tiep niet zijn, maar om nu gelijk te gaan beweren dat hij verstandelijk beperkt is
Eens.
CourtneyTT schreef:
28-05-2019 22:07
Pardon?
Hij is hooguit sociaal behoorlijk onhandig, maar wat jij beweert is wel heel dom en zegt meer over jou dan over hem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven