Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Flugel1979 schreef:
10-08-2018 00:37
Die reclame van Ben, over die telefooncondoom.... Die vind ik echt zo dom!

En inderdaad ook die nieuwe van Hornbach. Heel vaag.... @(

Ja dit inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
16-08-2018 00:59
Als kind had Jantje al oog voor een goed stuk vlees....
En dan zie je een kind gluiperig naar een koe kijken, alsof hij hem zo meteen levend gaat villen.

Ik vind het aanstootgevend.
Ja!
De nieuwe van Pearl. Begrijp me niet verkeerd, ben dolblij geen Nederlandse volkszanger meer in beeld (en geluid!) te krijgen, maar dat kinderstemmetje met die plaatjes.. was dat niet een tijdlang de reclame van de Hema?

Het is ongelooflijk hoevaak een bepaald format gebruikt wordt voor verschillende producten en bedrijven. Er is weinig origineels meer aan, eigenlijk.

Verder is er een supermarkt (Jumbo?) met voordeel voor de seizoensproducten. Ik verwacht dan bepaalde groente of pepernoten, maarnee.. wasverzachter en koffie, dat zijn seizoensproducten, kennelijk. @(
Later is nu
parbleumondieu schreef:
16-08-2018 22:07
Ja!
Kevin heet dat joch :proud:

En ik vind het dan weer smerig hoe hij als man des huizes die ranzige plakkies rosbief om de bammetjes vsn zijn kinderen pleurt
Frankly my dear, I don"t give a damn
Een bank. Die zelfde eikel als ook 'wel even geld overmaakt naar de pot' tijdens een vakantie met vrienden. Deze lul haalt vliegtuigen uit elkaar. Zie je 'm rijden naast een vrachtwagen, waar een half vliegtuig op ligt, aan de verkeerde kant van een doorgetrokken streep op een bochtige bergweg. Levensgevaarlijk, LUL

:swear: :furious: :steam:
Later is nu
Die gruwelijk manipulatieve en irritante reclames voor het inzamelen van geld voor zielige ezeltjes/kindjes/hondjes/noem maar op. De zalvende toon van die voice overs, het automatisme om al die beestjes/kindertjes namen te geven zodat men zich er meer mee verbonden voelt (dit is Cayenne, hij heeft honger...). Het is verdomme niks meer dan ordinaire emotionele chantage. Ik zap weg zodra ik zoiets tegenkom.
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Sri-is-back-now schreef:
24-08-2018 01:11
Die gruwelijk manipulatieve en irritante reclames voor het inzamelen van geld voor zielige ezeltjes/kindjes/hondjes/noem maar op. De zalvende toon van die voice overs, het automatisme om al die beestjes/kindertjes namen te geven zodat men zich er meer mee verbonden voelt (dit is Cayenne, hij heeft honger...). Het is verdomme niks meer dan ordinaire emotionele chantage. Ik zap weg zodra ik zoiets tegenkom.
Oh ja misselijkmakend zijn die allemaal. Nooit dat ik op die manier zal doneren.
Die ene reclame over de impact van radio reclame: stel je voor dat je in je auto zit en er zit opeens een mevrouw naast je/kinderen op de achterbank etc. Echt zo irritant. Effectief is 'ie wel kennelijk, want ik krijg 'm niet uit mijn hoofd.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Die van basic fit dan alsof iemand de hele dag in de sportschool is...
We’re all mad here
Dreamer schreef:
16-08-2018 08:15
Nou, die staatsloterij werkt niet echt, want die man staat elke maand blij te dansen, maar werkt nog steeds. Vorige maand weer niets gewonnen, denk ik dan. :lmao:
Ja je moet natuurlijk blijven dromen :rofl:
De nieuwe van skoda: moeder die in haar uppie met 12 kinderen naar een pretpark gaat...... om de kinderen allemaal op de goede plek te krijgen moet ze 3 x rijden. :facepalm:
Snjókorn falla, á allt og alla
Die van Pearl, is die irritante voice-over van de styliste van Robs Grote Tuinverbouwing.

En die van die man die met een theezakje naar zijn aanstaande schoonvader gaat om de hand van zijn dochter te vragen. Het is 2018 en dit is Nederland. Vraag die,dame zelf gewoon.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Ik vind die theezakjes vragen die je zelf kunt maken in de reclame sowieso tenenkrommend. Vorige keer dat meisje, die haar moeder vroeg niet zo veel op haar telefoon te zitten :facepalm:
Later is nu
het verbaasd mij dat de head & Shoulders reclame niet genoemd is

ervaren kapsters vragen wat ze van ons product vinden

en dan de ooo en aaa, en ik geloof het niet
ik krijg spontaan roos van die reclame
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
SweetFirefly schreef:
27-08-2018 00:21
Die van Pearl, is die irritante voice-over van de styliste van Robs Grote Tuinverbouwing.

En die van die man die met een theezakje naar zijn aanstaande schoonvader gaat om de hand van zijn dochter te vragen. Het is 2018 en dit is Nederland. Vraag die,dame zelf gewoon.
Oh bah die heb ik nog niet gezien maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat meisje als voice-over zouden inhuren.
Haar stylingkunsten zijn al twijfelachtig (al past het wel bij het publiek van RGT) maar haar stem (en vooral intonatie) is helemaal om te huilen.
Vind deze dan wel weer leuk https://m.youtube.com/watch?v=-4P085UkA6U
:rofl:
mamsvan schreef:
27-08-2018 11:13
het verbaasd mij dat de head & Shoulders reclame niet genoemd is

ervaren kapsters vragen wat ze van ons product vinden

en dan de ooo en aaa, en ik geloof het niet
ik krijg spontaan roos van die reclame
oooh ja verschrikkelijk :furious: die van de Iglo diepvries is er ook zo een :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Die Youfone reclame.
"Deze is voor You!!"

Verschrikkelijk.
Die Marietje in de Kpn reclame die het in haar bol krijgt haar vader te storen bij een conferentie. >:-(
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... -AC1kieYwy
Frankly my dear, I don"t give a damn
miedo schreef:
27-08-2018 22:25
Die Marietje in de Kpn reclame die het in haar bol krijgt haar vader te storen bij een conferentie. >:-(
Ja en elke avond weer..... Slecht opgevoed dat kind :rofl:
Ik gruwel ook van die van Ikea (is het volgens mij) . Wat zingen ze nou eigenlijk?

Tikkie hier tikkie daar beetje dat beetje dit, deze kamer is lid? Ofzo? :facepalm:
hamaika schreef:
28-08-2018 07:23
Ik gruwel ook van die van Ikea (is het volgens mij) . Wat zingen ze nou eigenlijk?

Tikkie hier tikkie daar beetje dat beetje dit, deze kamer is lid? Ofzo? :facepalm:
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=lit
Rouge__ schreef:
27-08-2018 20:29
oooh ja verschrikkelijk :furious: die van de Iglo diepvries is er ook zo een :facepalm:
Of die reclame van Dr Oetker pizzas, "smaakt altijd als bij de Italiaan", ja hoor :frusty:
hahahahaha nog erger hahahahahahaha.

Zal de leeftijd wel zijn dat ik in die straattaal al lang ben afgehaakt :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven