Meest irritante reclame - DEEL 2

donderdag 16 augustus 2018 om 17:38
Flugel1979 schreef: ↑10-08-2018 00:37Die reclame van Ben, over die telefooncondoom.... Die vind ik echt zo dom!
En inderdaad ook die nieuwe van Hornbach. Heel vaag....![]()
Ja dit inderdaad!
donderdag 23 augustus 2018 om 14:52
De nieuwe van Pearl. Begrijp me niet verkeerd, ben dolblij geen Nederlandse volkszanger meer in beeld (en geluid!) te krijgen, maar dat kinderstemmetje met die plaatjes.. was dat niet een tijdlang de reclame van de Hema?
Het is ongelooflijk hoevaak een bepaald format gebruikt wordt voor verschillende producten en bedrijven. Er is weinig origineels meer aan, eigenlijk.
Verder is er een supermarkt (Jumbo?) met voordeel voor de seizoensproducten. Ik verwacht dan bepaalde groente of pepernoten, maarnee.. wasverzachter en koffie, dat zijn seizoensproducten, kennelijk.
Het is ongelooflijk hoevaak een bepaald format gebruikt wordt voor verschillende producten en bedrijven. Er is weinig origineels meer aan, eigenlijk.
Verder is er een supermarkt (Jumbo?) met voordeel voor de seizoensproducten. Ik verwacht dan bepaalde groente of pepernoten, maarnee.. wasverzachter en koffie, dat zijn seizoensproducten, kennelijk.

Later is nu
donderdag 23 augustus 2018 om 18:47
Kevin heet dat joch

En ik vind het dan weer smerig hoe hij als man des huizes die ranzige plakkies rosbief om de bammetjes vsn zijn kinderen pleurt
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 23 augustus 2018 om 20:16
Een bank. Die zelfde eikel als ook 'wel even geld overmaakt naar de pot' tijdens een vakantie met vrienden. Deze lul haalt vliegtuigen uit elkaar. Zie je 'm rijden naast een vrachtwagen, waar een half vliegtuig op ligt, aan de verkeerde kant van een doorgetrokken streep op een bochtige bergweg. Levensgevaarlijk, LUL

Later is nu
vrijdag 24 augustus 2018 om 01:11
Die gruwelijk manipulatieve en irritante reclames voor het inzamelen van geld voor zielige ezeltjes/kindjes/hondjes/noem maar op. De zalvende toon van die voice overs, het automatisme om al die beestjes/kindertjes namen te geven zodat men zich er meer mee verbonden voelt (dit is Cayenne, hij heeft honger...). Het is verdomme niks meer dan ordinaire emotionele chantage. Ik zap weg zodra ik zoiets tegenkom.
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.

vrijdag 24 augustus 2018 om 10:03
Oh ja misselijkmakend zijn die allemaal. Nooit dat ik op die manier zal doneren.Sri-is-back-now schreef: ↑24-08-2018 01:11Die gruwelijk manipulatieve en irritante reclames voor het inzamelen van geld voor zielige ezeltjes/kindjes/hondjes/noem maar op. De zalvende toon van die voice overs, het automatisme om al die beestjes/kindertjes namen te geven zodat men zich er meer mee verbonden voelt (dit is Cayenne, hij heeft honger...). Het is verdomme niks meer dan ordinaire emotionele chantage. Ik zap weg zodra ik zoiets tegenkom.
vrijdag 24 augustus 2018 om 15:38
Die ene reclame over de impact van radio reclame: stel je voor dat je in je auto zit en er zit opeens een mevrouw naast je/kinderen op de achterbank etc. Echt zo irritant. Effectief is 'ie wel kennelijk, want ik krijg 'm niet uit mijn hoofd.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
maandag 27 augustus 2018 om 00:21
Die van Pearl, is die irritante voice-over van de styliste van Robs Grote Tuinverbouwing.
En die van die man die met een theezakje naar zijn aanstaande schoonvader gaat om de hand van zijn dochter te vragen. Het is 2018 en dit is Nederland. Vraag die,dame zelf gewoon.
En die van die man die met een theezakje naar zijn aanstaande schoonvader gaat om de hand van zijn dochter te vragen. Het is 2018 en dit is Nederland. Vraag die,dame zelf gewoon.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
maandag 27 augustus 2018 om 11:13
maandag 27 augustus 2018 om 13:32
Oh bah die heb ik nog niet gezien maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat meisje als voice-over zouden inhuren.SweetFirefly schreef: ↑27-08-2018 00:21Die van Pearl, is die irritante voice-over van de styliste van Robs Grote Tuinverbouwing.
Haar stylingkunsten zijn al twijfelachtig (al past het wel bij het publiek van RGT) maar haar stem (en vooral intonatie) is helemaal om te huilen.
maandag 27 augustus 2018 om 13:51
maandag 27 augustus 2018 om 20:29
oooh ja verschrikkelijk

Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 27 augustus 2018 om 22:42

dinsdag 28 augustus 2018 om 08:09

dinsdag 28 augustus 2018 om 14:32
hahahahaha nog erger hahahahahahaha.
Zal de leeftijd wel zijn dat ik in die straattaal al lang ben afgehaakt