Meest irritante reclame - DEEL 2

dinsdag 28 augustus 2018 om 14:41
Die van dat voetbal team dat die jongen via het theezakje vraagt of hij bij he team mag vond ik dan wel weer leuk.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

dinsdag 28 augustus 2018 om 14:43
Ja die vind ik ook leuk. Ik vraag me af of het echt is.Keuken1987 schreef: ↑28-08-2018 14:41Die van dat voetbal team dat die jongen via het theezakje vraagt of hij bij he team mag vond ik dan wel weer leuk.

dinsdag 28 augustus 2018 om 18:25
Heb mij suf geprakkezeerd wie toch die vader is .ik weet het sinds vandaag.
Frits Lambrechts .acteur toneelspeler.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 30 augustus 2018 om 08:14

donderdag 30 augustus 2018 om 08:42
Cheshire-cat schreef: ↑30-08-2018 08:14De vader van Alfred J. Kwak de tekenfilm. Je weet wel die mol (hij lijkt er ook wel stiekem een beetje op qua vorm)

donderdag 30 augustus 2018 om 10:20
Leuk?Keuken1987 schreef: ↑28-08-2018 14:41Die van dat voetbal team dat die jongen via het theezakje vraagt of hij bij he team mag vond ik dan wel weer leuk.
Wat is er leuk aan?
Ik vind het tenenkrommend hoe dat team reageert.
Een van die gasten zegt zelfs: "Dit kan het bestuur ons niet opleggen", oftewel ze zitten niet op een asielzoeker te wachten
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 30 augustus 2018 om 10:37
Hartstikke leuke vent
Reclame kwam van de week op tv toen ik niet echt keek en zei meteen zo dat is bekend stem,
Leuk om hem weer even te zien
Wat er asociaal aan is begrijp ik dan weer niet
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
donderdag 30 augustus 2018 om 10:43
donderdag 30 augustus 2018 om 21:48
Kan het zijn dat jij een ander filmpje bedoeld?
Zoals ik het me herinner reageren de andere voetballers juist erg positief.
donderdag 30 augustus 2018 om 23:11
Nee hoor, is het zelfde
Aan het begin vertelt de aanvoerder dat er een asielzoeker bij hen wil komen spelen en dan zegt een speler zoiets van "ik vind niet dat het bestuur dit kan opleggen"
Frankly my dear, I don"t give a damn

maandag 3 september 2018 om 07:56

donderdag 6 september 2018 om 07:36
Oh is Marietje weer terug, had haar n paar dagen niet gezien en dacht heel naief dat we daar dus per september weer vanaf waren.snoopylynn schreef: ↑05-09-2018 22:25Marietje al genoemd? Kut reclame..
En alle reclames van de Kruidvat, die stem brrrrrrr....
Maar niet dus begrijp ik.
donderdag 6 september 2018 om 12:00
Ik stoor mij het meest.aan die vaginale schimmels. Dikke vieze kalknagels .
Inleg kruisjes. Zelfs mijn vriendinnen zien niks.en dan laten ze de achterkant van haar witte broek zien,
Het lijkt verdorie dat als je niet elke dag je zelf ook helemaal van onderen van binnen inzeept en in spuit en smeert of je de grootste viezerik ter wereld bent .
Terwijl het totaal onnodig is.
Inleg kruisjes. Zelfs mijn vriendinnen zien niks.en dan laten ze de achterkant van haar witte broek zien,
Het lijkt verdorie dat als je niet elke dag je zelf ook helemaal van onderen van binnen inzeept en in spuit en smeert of je de grootste viezerik ter wereld bent .
Terwijl het totaal onnodig is.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 6 september 2018 om 13:59
Volgens mij wordt er gevraagd ´of ´ie hard kan rennen'
Snjókorn falla, á allt og alla