Meest irritante reclame - DEEL 2

vrijdag 7 september 2018 om 19:37
Dat heb ik nooit gehoord in die reclame.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
vrijdag 7 september 2018 om 22:09
Was heel apart, mijn man en ik hoorden het allebei en keken elkaar aan van 'huh?' en wij steeds terug spoelen

Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 7 september 2018 om 22:34
https://youtu.be/U5BK1QJt_Sg
Dit is de langere versie en daar wordt het gezegd. "Ik vind niet dat het bestuur dit kan opleggen"
Dit is de langere versie en daar wordt het gezegd. "Ik vind niet dat het bestuur dit kan opleggen"
vrijdag 7 september 2018 om 22:58
Wat een k#treclame zeg! Lekker veroordelend toontje houden ze er ook op nacalvijn1 schreef: ↑07-09-2018 22:34https://youtu.be/U5BK1QJt_Sg

"Nee" is ook een antwoord.
vrijdag 7 september 2018 om 23:18
Dit. Echt twee van de meest irritante reclames, samen met die van de IKEA 'Ik maak alles mooier/deze kamer is lit'snoopylynn schreef: ↑05-09-2018 22:25Marietje al genoemd? Kut reclame..
En alle reclames van de Kruidvat, die stem brrrrrrr....

vrijdag 7 september 2018 om 23:40
Ik heb deze versie nog nooit op tv gezien, maar als je 20 van dit soort teams (dus hechte vriendengroepen eigenlijk) zo'n zelfde vraag voorlegt (dus zonder dat ze hem spreken) durf ik mijn hand er voor in het vuur te steken dat ze alle 20 ook iets dergelijks zullen zeggen. Als je al jaren een hechte groep vormt en opeens wil het bestuur er iemand anders tussen stoppen dan snap ik wel dat er bezwaren zijn en dat dat de eerste reactie is. Beetje moraalridderig om er zo'n punt van te maken.
zaterdag 8 september 2018 om 00:01
Ik maak er verder geen punt van hoor, maar ik reageerde op de poster die dit een leuke reclame vond.Cafetière schreef: ↑07-09-2018 23:40Ik heb deze versie nog nooit op tv gezien, maar als je 20 van dit soort teams (dus hechte vriendengroepen eigenlijk) zo'n zelfde vraag voorlegt (dus zonder dat ze hem spreken) durf ik mijn hand er voor in het vuur te steken dat ze alle 20 ook iets dergelijks zullen zeggen. Als je al jaren een hechte groep vormt en opeens wil het bestuur er iemand anders tussen stoppen dan snap ik wel dat er bezwaren zijn en dat dat de eerste reactie is. Beetje moraalridderig om er zo'n punt van te maken.
Ben zeker met je eens dat meer teams zo zouden reageren

zaterdag 8 september 2018 om 09:05
Dan maar een moraalridder. Ik kan me niet voorstellen dat er ergens een marketeer is die deze lange versie een goed idee vond. En dat pickwick hier ook nog mee akkoord gegaan is. Tuurlijk gebeurd dit en dat weet iedereen ook wel maar waarom zou je op deze manier je product aan de man willen brengen? Tevens wordt er aan het begin gezegd dat de samenstelling nog wel eens wisselt dus hoeveel er nog van het oorspronkelijke vriendenteam over is is ook nog maar de vraag.Cafetière schreef: ↑07-09-2018 23:40Ik heb deze versie nog nooit op tv gezien, maar als je 20 van dit soort teams (dus hechte vriendengroepen eigenlijk) zo'n zelfde vraag voorlegt (dus zonder dat ze hem spreken) durf ik mijn hand er voor in het vuur te steken dat ze alle 20 ook iets dergelijks zullen zeggen. Als je al jaren een hechte groep vormt en opeens wil het bestuur er iemand anders tussen stoppen dan snap ik wel dat er bezwaren zijn en dat dat de eerste reactie is. Beetje moraalridderig om er zo'n punt van te maken.
"Nee" is ook een antwoord.

zaterdag 8 september 2018 om 16:00
En alles met die stresserige, hijgerige vrouwen erin, die denken dat zij de enige zijn die het kunnen/moeten doen. zoals die vrouw die 3 keer op en neer rijdt om de kinderen ergens te krijgen. Mens denk eerst na voor je wat doet, trommel een buurman of buurvrouw op en zet die ook aan het werk. Klus zo geklaard
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 8 september 2018 om 19:14
Die is zooooo smerig .ik vind het al vies om n rauwe kip vast te pakken.laat staan om met die kip over dat blad smerensnoopylynn schreef: ↑08-09-2018 00:32Dettol reclame waarin die mevrouw met een kippenpoot het aanrecht en een kinderstoeltje poetst![]()
Het is zo walgelijk smerig dat het eigenlijk komisch is.
Wie bedenkt zoiets denk ik dan![]()
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 8 september 2018 om 19:22
zaterdag 8 september 2018 om 21:24