Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
07-09-2018 10:57
Hij komt toevallig net weer voorbij en hij is ingekort en nu vragen ze idd of hij hard kan rennen/scoren
Ah, oke. Dan ´ken´ ik alleen de ingekorte versie :-)
Snjókorn falla, á allt og alla
calvijn1 schreef:
30-08-2018 10:20
Leuk?
Wat is er leuk aan?
Ik vind het tenenkrommend hoe dat team reageert.
Een van die gasten zegt zelfs: "Dit kan het bestuur ons niet opleggen", oftewel ze zitten niet op een asielzoeker te wachten
Dat heb ik nooit gehoord in die reclame.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
snjokorn schreef:
07-09-2018 18:14
Ah, oke. Dan ´ken´ ik alleen de ingekorte versie :-)
Ik ook.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
2 reclames achter elkaar met Max Verstappen. :sigh:
Later is nu
LOI ofzo, die volwassen man die staat te bedenken wat hij later wil worden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Keuken1987 schreef:
07-09-2018 19:37
Dat heb ik nooit gehoord in die reclame.
Was heel apart, mijn man en ik hoorden het allebei en keken elkaar aan van 'huh?' en wij steeds terug spoelen :hyper:
Frankly my dear, I don"t give a damn
https://youtu.be/U5BK1QJt_Sg

Dit is de langere versie en daar wordt het gezegd. "Ik vind niet dat het bestuur dit kan opleggen"
calvijn1 schreef:
07-09-2018 22:34
https://youtu.be/U5BK1QJt_Sg

Dit is de langere versie en daar wordt het gezegd. "Ik vind niet dat het bestuur dit kan opleggen"
Wat een k#treclame zeg! Lekker veroordelend toontje houden ze er ook op na :wtf:
"Nee" is ook een antwoord.
snoopylynn schreef:
05-09-2018 22:25
Marietje al genoemd? Kut reclame..
En alle reclames van de Kruidvat, die stem brrrrrrr....
Dit. Echt twee van de meest irritante reclames, samen met die van de IKEA 'Ik maak alles mooier/deze kamer is lit'
Meyana schreef:
07-09-2018 22:58
Wat een k#treclame zeg! Lekker veroordelend toontje houden ze er ook op na :wtf:
Ik heb deze versie nog nooit op tv gezien, maar als je 20 van dit soort teams (dus hechte vriendengroepen eigenlijk) zo'n zelfde vraag voorlegt (dus zonder dat ze hem spreken) durf ik mijn hand er voor in het vuur te steken dat ze alle 20 ook iets dergelijks zullen zeggen. Als je al jaren een hechte groep vormt en opeens wil het bestuur er iemand anders tussen stoppen dan snap ik wel dat er bezwaren zijn en dat dat de eerste reactie is. Beetje moraalridderig om er zo'n punt van te maken.
Topic verder niet gelezen, dus wellicht ten overvloede: die afschuwelijke Kornuit-reclame die ze iedere keer bij Pathé laten zien. Wie schrijft die onzin??
Cafetière schreef:
07-09-2018 23:40
Ik heb deze versie nog nooit op tv gezien, maar als je 20 van dit soort teams (dus hechte vriendengroepen eigenlijk) zo'n zelfde vraag voorlegt (dus zonder dat ze hem spreken) durf ik mijn hand er voor in het vuur te steken dat ze alle 20 ook iets dergelijks zullen zeggen. Als je al jaren een hechte groep vormt en opeens wil het bestuur er iemand anders tussen stoppen dan snap ik wel dat er bezwaren zijn en dat dat de eerste reactie is. Beetje moraalridderig om er zo'n punt van te maken.
Ik maak er verder geen punt van hoor, maar ik reageerde op de poster die dit een leuke reclame vond.
Ben zeker met je eens dat meer teams zo zouden reageren
Jumbo en Albert Hein staan bovenaan
calvijn1 schreef:
08-09-2018 00:01
Ik maak er verder geen punt van hoor, maar ik reageerde op de poster die dit een leuke reclame vond.
Ben zeker met je eens dat meer teams zo zouden reageren
Bedoel jou ook niet persoonlijk :)
Dettol reclame waarin die mevrouw met een kippenpoot het aanrecht en een kinderstoeltje poetst :facepalm:
Het is zo walgelijk smerig dat het eigenlijk komisch is.
Wie bedenkt zoiets denk ik dan :proud:
Ja en?
Alles waarin normale hygiene in 1 adem genoemd wordt met "je gezin beschermen".
Cafetière schreef:
07-09-2018 23:40
Dan maar een moraalridder. Ik kan me niet voorstellen dat er ergens een marketeer is die deze lange versie een goed idee vond. En dat pickwick hier ook nog mee akkoord gegaan is. Tuurlijk gebeurd dit en dat weet iedereen ook wel maar waarom zou je op deze manier je product aan de man willen brengen? Tevens wordt er aan het begin gezegd dat de samenstelling nog wel eens wisselt dus hoeveel er nog van het oorspronkelijke vriendenteam over is is ook nog maar de vraag.
"Nee" is ook een antwoord.
Het meisje in de nieuwe reclame van de NS reist van Dordrecht naar Rotterdam via een overstap en de Moerdijkbrug. Alsof je via Rome naar Parijs reist. De reclame vind ik best leuk, maar de logistiek klopt niet helemaal ;-D
amarna schreef:
08-09-2018 08:15
Alles waarin normale hygiene in 1 adem genoemd wordt met "je gezin beschermen".

Wat natuurlijk alleen door de vrouw gedaan kan worden ;-D
Later is nu
En alles met die stresserige, hijgerige vrouwen erin, die denken dat zij de enige zijn die het kunnen/moeten doen. zoals die vrouw die 3 keer op en neer rijdt om de kinderen ergens te krijgen. Mens denk eerst na voor je wat doet, trommel een buurman of buurvrouw op en zet die ook aan het werk. Klus zo geklaard
snoopylynn schreef:
08-09-2018 00:32
Dettol reclame waarin die mevrouw met een kippenpoot het aanrecht en een kinderstoeltje poetst :facepalm:
Het is zo walgelijk smerig dat het eigenlijk komisch is.
Wie bedenkt zoiets denk ik dan :proud:
Die is zooooo smerig .ik vind het al vies om n rauwe kip vast te pakken.laat staan om met die kip over dat blad smeren 🤮
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
at doe je om te zorgen dat je moeder de kat wil houden. Dan maak je natuurlijk een fotoboek. Hoe je dat betaalt als basisschoolkind wordt er niet bijverteld dus waarschijnlijk krijgt mama de rekening er ook bij
Ohja, als die erop is, denk ik ook gelijk aan dit topic!
Later is nu
merano schreef:
16-08-2018 00:59
Als kind had Jantje al oog voor een goed stuk vlees....
En dan zie je een kind gluiperig naar een koe kijken, alsof hij hem zo meteen levend gaat villen.

Ik vind het aanstootgevend.
En eerst pakt hij gelukzalig zijn mollige moeder vast. Suffe reclame
Caro_22 schreef:
05-09-2018 22:22
Mama’s haar leek een beetje dof en nat, en mama zelf was ook een beetje nat O_o :confused: (Andrelon)
Toen ik deze net voor de 10,000ste keer zag, hoorde ik eindelijk dat ze MAT zeggen, niet nat :rolling: ik vond hem ook al zo vreemd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven