Meest irritante reclame - DEEL 2

maandag 6 augustus 2018 om 15:06
Confidence ofzo.nartjie schreef: ↑06-08-2018 14:54Reclame van Gilette scheermesjes. Een vrouw komt uit de zee, met duikkleding aan, doet duikpak uit, heeft een witte bikini aan, stapt op strand tijdens een feestje en gaat bevallig in stoel zitten in d'r bikini. Mens je bent op een feestje, iedereen is netjes gekleed, nee, jij komt binnenvallen in bikini.
Waar dan precies de link ligt met scheermes en feestje?
maandag 6 augustus 2018 om 16:01
Dat je supernetjes 'gekleed' bent, als je geschoren en al in bikini aanschuift? Je mag je benen laten zien? Ofzo?
Ooit had gilette zo'n opvouwbaar scheermesje, voor vrouwen uiteraard. Dat was dan 'handig' voor als je een date had en je zag ineens haren. Zag je zo'n vrouw in een toiletruimte haar knieën scheren ofzo. Echt volledig bizar. (ze had dus kennelijk ook geen panty aan)
Ooit had gilette zo'n opvouwbaar scheermesje, voor vrouwen uiteraard. Dat was dan 'handig' voor als je een date had en je zag ineens haren. Zag je zo'n vrouw in een toiletruimte haar knieën scheren ofzo. Echt volledig bizar. (ze had dus kennelijk ook geen panty aan)
Later is nu
dinsdag 7 augustus 2018 om 11:16
Die Gilette reclame komt mij niet bekend voor.
Als ik uit mijn duikpak kom (zelfs als ik een shorty draag) dan zie ik er niet echt feestwaardig uit. In je gezicht kun je zien dat je een duikmasker draagt, ook soms op je armen en benen enzo van de naden van je duikpak. Haar een bijna een klittebos door het zeewater...
Ik gok dat ze er wel beter uitzag...
Als ik uit mijn duikpak kom (zelfs als ik een shorty draag) dan zie ik er niet echt feestwaardig uit. In je gezicht kun je zien dat je een duikmasker draagt, ook soms op je armen en benen enzo van de naden van je duikpak. Haar een bijna een klittebos door het zeewater...
Ik gok dat ze er wel beter uitzag...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 7 augustus 2018 om 11:50

Wel origineel trouwens, de stripper pas tijdens de bruiloft op laten duiken in plaats van bij het vrijgezellenfeest.
dinsdag 7 augustus 2018 om 19:26
Niet irritant maar door mij onbegrepen; de reclame waarin een fotograaf foto's maakt van mensen die kanker hebben gehad. En dan eindigt het met "veel mensen hebben klachten na hun ziekte. Praat erover."
Ik begrijp niet wat het maken van de foto er mee te maken heeft.
Ik begrijp niet wat het maken van de foto er mee te maken heeft.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
dinsdag 7 augustus 2018 om 19:32
Precies, echt àlles aan die reclame is fout!nerdopviva schreef: ↑22-07-2018 08:34Alles aan die reclame is fout: het steenkolen Engels en het slissen van de man, het bellen van die dochter (die moeder weet toch dat hij aan het werk is), die naam Marietje, de vreselijke aaaah-reactie van het publiek en de reactie van de man "sorry guys, that's my daughter", met andere woorden: "kijk eens wat een fantastische familieman ik ben".
dinsdag 7 augustus 2018 om 19:34
Die van Apple moest ik een paar keer zien om te snappen. Ik doe bij de reclames altijd het geluid uit. Pas toen ik hem een keer met geluid zag, snapte ik hem. Maar ik vond hem nog steeds stom.

dinsdag 7 augustus 2018 om 19:35
Goede vragen. Nu nog antwoorden. Tijdens de reclame graag.tanteslankie schreef: ↑29-07-2018 18:36"Veel vrouwen willen 'n oplossing voor hun vaginale schimmel". Serieus? Veel? Dus niet iedereen? Waarom dan niet? Vinden die vrouwen dat lekker dan ofzo?
Vragen vragen vragen.....

dinsdag 7 augustus 2018 om 19:36
Exact wat ik altijd tegen de tv roep als die reclame er op is.Cafetière schreef: ↑30-07-2018 18:11Die van Douwe Egberts waarbij de moeder het wifi signaal eraf haalt zodat de brave kindertjes beneden komen koffie drinken. Niet realistisch want: 1. als die kinderen zo goed afgericht daarop reageren dan hadden ze ook wel gewoon gekomen als ma had geroepen. 2. als het zulke draken (pubers) zijn die pas reageren als het wifi signaal eraf gehaald wordt dan verwacht ik eerder gevloek en getier ipv samen een kopje koffie drinken.

dinsdag 7 augustus 2018 om 19:40
Nou, inderdaad. En dan die geschokte koppies van zowel moeder als kind. Alsof een peuter zich daar mee bezig houdt....Cheshire-cat schreef: ↑31-07-2018 10:54Die oude nivea reclame dat is mijn mama's mama. Die voice over is zo irritant in combinatie met die grijnzende vrouw die kennelijk al oma is.

dinsdag 7 augustus 2018 om 19:41
Orangetree schreef: ↑31-07-2018 11:39Ik krijg inmiddels een aversie van de overload aan 'vrouwenreclames'. Alsof we allemaal met regelmaat een stinkende schimmelkut hebben, standaard nare luchtjes aan de flamoes hebben, urine verliezen als we lachen en we nu ook blijkbaar geen zachte ontlasting meer hebben. Rot op met je (letterlijke) kut reclames.

donderdag 9 augustus 2018 om 19:58
Ik zag net weer de reclame van NS, in 3 uur in hartje Parijs.
Nu kon ik duidelijk op dat station zien dat ze vertrokken vanaf Den Bosch, maar volgens mij ben je dan nog niet in 3 uur in hartje Parijs.
Ook die reclame van Vagisan, voor een droge of jeukende flamoes tijdens het vrijen, fietsen of gewoon elke dag.
Nou niet meer fietsen dan, want straks heb ik een droge flamoes
Nu kon ik duidelijk op dat station zien dat ze vertrokken vanaf Den Bosch, maar volgens mij ben je dan nog niet in 3 uur in hartje Parijs.
Ook die reclame van Vagisan, voor een droge of jeukende flamoes tijdens het vrijen, fietsen of gewoon elke dag.
donderdag 16 augustus 2018 om 00:59
donderdag 16 augustus 2018 om 08:04
nartjie schreef: ↑09-08-2018 19:58Ik zag net weer de reclame van NS, in 3 uur in hartje Parijs.
Vanaf waar ben je überhaupt in 3 uur in hartje Parijs? Amsterdam? Rotterdam? Ik vind het echt slechte reclame.
Vagisan heb ik gelukkig nog niet gezien.
Later is nu
donderdag 16 augustus 2018 om 08:05
Die reclame vam C&A met die zogenaamd stoere kinderen. Het is bijna een kopie van de Ikea met die stomme dansende kinderen die ontzettend irritant hun armen gekruist houden omdat dat stoer is.
En die vent van de staatsloterij wil ook graag een lel verkopen met die onnozele kop van hem.
En die vent van de staatsloterij wil ook graag een lel verkopen met die onnozele kop van hem.
We’re all mad here