Meest irritante reclame - DEEL 2

zondag 13 januari 2019 om 21:47
Nee, deze is anders. De tekst is zoiets als 'het zou zoooo fijn zijn als kinderen planten zouden eten'.-Darkside- schreef: ↑11-01-2019 22:21Bedoel je deze?
https://youtu.be/c3GWw7x4I3Y
Ze zeggen dat het fijn zou zijn als je die omega3 uit zaden op je brood kon smeren. ( en dat kan NU blabla)
Daarna gaan ze verder over de zaden. En de olie daarvan.
Onzinnig.

zondag 13 januari 2019 om 22:26

woensdag 16 januari 2019 om 11:04
Tijdje geleden inmiddels alweer, maar alle kerstreclames van supermarkten. Met als uitschieter die van de Jumbo. VRESELIJK!
Die gemaakte gezelligheid, want alles met veel eten is gezellig en knus. De tekst van dat liedje ... Elke keer de tv op mute wanneer deze kwam.
Die reclame van die OB tampon die zich naar je lijf vormt. En dan zie je een vrouw in superstrakke kleding die aan het klimmen is, want met die tampon kan je alles doen.
Man, man. Volgens mij worden die reclames door mannen verzonnen.
Die Nivea after shave reclame voor vrouwen waarin de man aan het eind de oksel van z'n vriendin streelt. Alsjeblieft zeg.
Die gemaakte gezelligheid, want alles met veel eten is gezellig en knus. De tekst van dat liedje ... Elke keer de tv op mute wanneer deze kwam.
Die reclame van die OB tampon die zich naar je lijf vormt. En dan zie je een vrouw in superstrakke kleding die aan het klimmen is, want met die tampon kan je alles doen.
Man, man. Volgens mij worden die reclames door mannen verzonnen.

Die Nivea after shave reclame voor vrouwen waarin de man aan het eind de oksel van z'n vriendin streelt. Alsjeblieft zeg.

zaterdag 26 januari 2019 om 15:57
De nieuwe van Koopmans (denk ik) waarin dochter braaf huiswerk maakt aan het kookeiland en moeder 1 of andere bananencake maakt met pecannoten. Pa komt thuis en ruikt de geur dus loopt naar de keuken en glijdt zo hihihihihi uit over een bananenschil. Moeder en kind grinniken en daarna gezellig cake eten. Ik heb echt zo de schruft aan die enorme truttengezinnenreclames

zondag 27 januari 2019 om 22:44
De kfc reclame. 2 vrouwen willen beide hetzelfde laatste jurkje 1 een winkel waarop 1 van die vrouwen een verhaal afsteekt over nieuwe friet bij kfc voor maar 1 euro. En dan zegt de ander kf-see you later gevolgd door een stukjs waar zij die friet eet met een zeer irritant liedje - who cares ive got chicken.
Punt 1 ik ben team patat
En punt 2 ze eet patat en geen kip dus dat liedje slaat nergens op!!
Punt 1 ik ben team patat
En punt 2 ze eet patat en geen kip dus dat liedje slaat nergens op!!
Life is like an hourglass glued to the table.
dinsdag 12 februari 2019 om 22:56

woensdag 13 februari 2019 om 07:33
Verschrikkelijk he?labradokus schreef: ↑12-02-2019 21:38Neeeee, die pokke kinderen met spraakgebrek zijn er weer..
Stampotthff.
Haha ik dacht al dit topic zal wel weer up gaan vanwege die vreselijke stam-pot meisjjes en ja hoor! Hahahaha,.

woensdag 13 februari 2019 om 07:58
En Madelief die haar eerste drol op het potje doet. Madelief die zo verkouden is dat ze meters snot aan haar neus heeft hangen en Madelief die zelf spaghetti eet en de halve keuken ondersmeert.
Oom Joris, ik zou daar ook geen extra databundel voor aanschaffen.
woensdag 13 februari 2019 om 09:27
Dat ding zet nu in de 3D uit, wat deed hij dan voorheen.KoffieDoosje schreef: ↑16-01-2019 11:04Tijdje geleden inmiddels alweer, maar alle kerstreclames van supermarkten. Met als uitschieter die van de Jumbo. VRESELIJK!
Man, man. Volgens mij worden die reclames door mannen verzonnen.![]()
Die Nivea after shave reclame voor vrouwen waarin de man aan het eind de oksel van z'n vriendin streelt. Alsjeblieft zeg.![]()

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

woensdag 13 februari 2019 om 11:32

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 13 februari 2019 om 12:53
Blokker heeft een folder (en website) met partijhandel. Alles is geadverteerd in en naast zeecontainers. Op de één of andere manier geeft me dat toch een vreemde smaak, na die overboord geslagen containers laatst. Bovendien ziet het er raar uit, zo'n 'zeecontainer' die 'vol' is met 20 tandenborstels

Later is nu

woensdag 13 februari 2019 om 13:07
Dreamer schreef: ↑13-02-2019 12:53Blokker heeft een folder (en website) met partijhandel. Alles is geadverteerd in en naast zeecontainers. Op de één of andere manier geeft me dat toch een vreemde smaak, na die overboord geslagen containers laatst. Bovendien ziet het er raar uit, zo'n 'zeecontainer' die 'vol' is met 20 tandenborstels![]()
Huh, is het zielig voor de zeecontainers dat ze zo worden tentoongesteld? Moeten we een tijdje respectvol omgaan met zeecontainers na zo'n ongeluk?
woensdag 13 februari 2019 om 13:16
nerdopviva schreef: ↑13-02-2019 13:07Huh, is het zielig voor de zeecontainers dat ze zo worden tentoongesteld? Moeten we een tijdje respectvol omgaan met zeecontainers na zo'n ongeluk?

nee, ik heb er gewoon een rare associatie mee nu.
Later is nu

woensdag 13 februari 2019 om 14:24
En de airfryers passen maar met 2 naast elkaar en 4 hoog in de container, hoe groot zijn die airfryers bij de Blokker dan wel niet? Of zijn het poppenhuiscontainers?Dreamer schreef: ↑13-02-2019 12:53Blokker heeft een folder (en website) met partijhandel. Alles is geadverteerd in en naast zeecontainers. Op de één of andere manier geeft me dat toch een vreemde smaak, na die overboord geslagen containers laatst. Bovendien ziet het er raar uit, zo'n 'zeecontainer' die 'vol' is met 20 tandenborstels![]()