Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Alle reclames vd vakantiediscounter... zooooo irritant! :thunder:
-Darkside- schreef:
11-01-2019 22:21
Bedoel je deze?
https://youtu.be/c3GWw7x4I3Y

Ze zeggen dat het fijn zou zijn als je die omega3 uit zaden op je brood kon smeren. ( en dat kan NU blabla)
Nee, deze is anders. De tekst is zoiets als 'het zou zoooo fijn zijn als kinderen planten zouden eten'.
Daarna gaan ze verder over de zaden. En de olie daarvan.
Onzinnig.
Musje1989 schreef:
13-01-2019 21:34
Alle reclames vd vakantiediscounter... zooooo irritant! :thunder:

Een daarvan gebruikt mijn beltoon. Dat is pas irritant...
hamaika schreef:
13-01-2019 09:34
Al die smeek-om-geld reclames die nu weer overal terug zijn, van een dierenstichting, weer van straatkindertjes........ Alles weer vol 'zielige' beelden uiteraard.....

:misselijk:
En de stem van die man klinkt nog zieliger
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
13-01-2019 22:26
En de stem van die man klinkt nog zieliger
Klopt!
snjokorn schreef:
11-01-2019 18:34
3D staat in deze voor drie dimensionaal. 3 Dagen zou wel heel erg zijn.
O ik las het verkeerd 😆
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Tijdje geleden inmiddels alweer, maar alle kerstreclames van supermarkten. Met als uitschieter die van de Jumbo. VRESELIJK!

Die gemaakte gezelligheid, want alles met veel eten is gezellig en knus. De tekst van dat liedje ... Elke keer de tv op mute wanneer deze kwam.

Die reclame van die OB tampon die zich naar je lijf vormt. En dan zie je een vrouw in superstrakke kleding die aan het klimmen is, want met die tampon kan je alles doen.

Man, man. Volgens mij worden die reclames door mannen verzonnen. :roll:

Die Nivea after shave reclame voor vrouwen waarin de man aan het eind de oksel van z'n vriendin streelt. Alsjeblieft zeg. :wtf:
De nieuwe van Koopmans (denk ik) waarin dochter braaf huiswerk maakt aan het kookeiland en moeder 1 of andere bananencake maakt met pecannoten. Pa komt thuis en ruikt de geur dus loopt naar de keuken en glijdt zo hihihihihi uit over een bananenschil. Moeder en kind grinniken en daarna gezellig cake eten. Ik heb echt zo de schruft aan die enorme truttengezinnenreclames :hamer:
De kfc reclame. 2 vrouwen willen beide hetzelfde laatste jurkje 1 een winkel waarop 1 van die vrouwen een verhaal afsteekt over nieuwe friet bij kfc voor maar 1 euro. En dan zegt de ander kf-see you later gevolgd door een stukjs waar zij die friet eet met een zeer irritant liedje - who cares ive got chicken.

Punt 1 ik ben team patat
En punt 2 ze eet patat en geen kip dus dat liedje slaat nergens op!!
Life is like an hourglass glued to the table.
Ik geef oom Joris groot gelijk dat hij geen 32 euro per mand betaalt om allerlei stomme filmpjes van het neefje/nichtje te zien. (T-mobile onbeperkt data of zoiets)
Neeeee, die pokke kinderen met spraakgebrek zijn er weer..
Stampotthff.
Ach, die vind ik juist leuk!
U denkt dat u roos hebt. Nee dat is niet waar, het zijn huidschilfers omdat u een droge hoofdhuid hebt. En daar hebben wij het volgende voor.
Idiote troel, huidschilfers op je hoofd heet roos.
labradokus schreef:
12-02-2019 21:38
Neeeee, die pokke kinderen met spraakgebrek zijn er weer..
Stampotthff.
Verschrikkelijk he?

Haha ik dacht al dit topic zal wel weer up gaan vanwege die vreselijke stam-pot meisjjes en ja hoor! Hahahaha,.
nlies schreef:
03-02-2019 22:31
Ik geef oom Joris groot gelijk dat hij geen 32 euro per mand betaalt om allerlei stomme filmpjes van het neefje/nichtje te zien. (T-mobile onbeperkt data of zoiets)
En Madelief die haar eerste drol op het potje doet. Madelief die zo verkouden is dat ze meters snot aan haar neus heeft hangen en Madelief die zelf spaghetti eet en de halve keuken ondersmeert.
Oom Joris, ik zou daar ook geen extra databundel voor aanschaffen.
Een autoreclame met een robot genaamd Liv die menselijke gevoelens nabootst bij het testen van de auto. Waar slaat dat op ????
KoffieDoosje schreef:
16-01-2019 11:04
Tijdje geleden inmiddels alweer, maar alle kerstreclames van supermarkten. Met als uitschieter die van de Jumbo. VRESELIJK!

Die gemaakte gezelligheid, want alles met veel eten is gezellig en knus. De tekst van dat liedje ... Elke keer de tv op mute wanneer deze kwam.

Die reclame van die OB tampon die zich naar je lijf vormt. En dan zie je een vrouw in superstrakke kleding die aan het klimmen is, want met die tampon kan je alles doen.

Man, man. Volgens mij worden die reclames door mannen verzonnen. :roll:

Die Nivea after shave reclame voor vrouwen waarin de man aan het eind de oksel van z'n vriendin streelt. Alsjeblieft zeg. :wtf:
Dat ding zet nu in de 3D uit, wat deed hij dan voorheen. :sarcastic:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
13-02-2019 09:27
In 2D uitzetten en doorlekken natuurlijk :rofl:
dianaf schreef:
13-02-2019 09:27

Ja, dat is de grote vraag.
Later is nu
SilverShadow schreef:
13-02-2019 09:50
In 2D uitzetten en doorlekken natuurlijk :rofl:
:hyper:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Blokker heeft een folder (en website) met partijhandel. Alles is geadverteerd in en naast zeecontainers. Op de één of andere manier geeft me dat toch een vreemde smaak, na die overboord geslagen containers laatst. Bovendien ziet het er raar uit, zo'n 'zeecontainer' die 'vol' is met 20 tandenborstels :sarcastic:
Later is nu
Dreamer schreef:
13-02-2019 12:53
Blokker heeft een folder (en website) met partijhandel. Alles is geadverteerd in en naast zeecontainers. Op de één of andere manier geeft me dat toch een vreemde smaak, na die overboord geslagen containers laatst. Bovendien ziet het er raar uit, zo'n 'zeecontainer' die 'vol' is met 20 tandenborstels :sarcastic:

Huh, is het zielig voor de zeecontainers dat ze zo worden tentoongesteld? Moeten we een tijdje respectvol omgaan met zeecontainers na zo'n ongeluk?
mamsvan schreef:
11-01-2019 15:10
volgens mij hielp die stiefmoeder toch mee of zijn er twee versies van die plus reclame geweest
Nee dat is de moeder zelf. Of in ieder geval haar geest. Jeweetwel: I can see dead people...
nerdopviva schreef:
13-02-2019 13:07
Huh, is het zielig voor de zeecontainers dat ze zo worden tentoongesteld? Moeten we een tijdje respectvol omgaan met zeecontainers na zo'n ongeluk?

:rofl:
nee, ik heb er gewoon een rare associatie mee nu.
Later is nu
Dreamer schreef:
13-02-2019 12:53
En de airfryers passen maar met 2 naast elkaar en 4 hoog in de container, hoe groot zijn die airfryers bij de Blokker dan wel niet? Of zijn het poppenhuiscontainers?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven