Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Ik vond het echt een heerlijke film. 3,5 uur in de bioscoop.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb The Crown helemaal afgekeken en zoek nu naar iets soortgelijks. Iemand een goede tip? Ik hou van drama en series die waar gebeurd zijn. In ieder geval geen crimi en moord en doodslag.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
chentolove schreef:
15-12-2019 12:09
Riverdale begonnen, leuk !

Ik ook aan begonnen omdat ik wilde weten waarom mijn dochter zo'n fan is en omdat ik het hier regelmatig voorbij zie komen - maar wat een bagger, ik kom er niet doorheen.

Ondertussen wel helemaal aan de kerstfilms (ook 's avonds op RTL8), dit zijn zeker aanraders!

Let it snow
Hjem til Jul
Three days of christmas (spaanse miniserie)
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Elfje* schreef:
11-12-2019 21:46
Ben bezig met Hjem til Jul. Vind hem erg leuk!
Heb Hjem til Jul ook gekeken dit weekend. Leuke serie!
Ik ben gek op alles uit de Scandinavische landen vanwege die mooie klanken in de taal. (Zit het steeds hardop na te praten :$ )
Phoebemeaculpa schreef:
13-12-2019 08:59
Ik ben Virgin River aan het ontdekken, vind het nu al leuk dus dat wordt wel wat.
Het doet me in eerste instantie aan The Girmore girls denken....
Virgin River: ook gezien. Wel een lieve serie, wat zoet maar oké, al gebeurt er niet zoveel in. Beetje blik-op-oneindig serie wanneer je moe bent en nergens zin in hebt.
Odense2 schreef:
14-12-2019 20:53
Lief hè.

Ik zit te twijfelen of ik The Bridge (Zweeds-Deense serie) ga kijken, nu ik in de Scandinavische stemming ben.
Ik hoop dat je die bent gaan kijken: echt één van de allerbeste series! Vooral de eerste drie seizoenen.
Elfje* schreef:
15-12-2019 11:45
Mytho aan het kijken. Vind er weing aan.
Vond ik ook niets aan. Niet afgekeken; vond het te vervelend.
mevrouwiglesias schreef:
15-12-2019 22:21
Ik heb The Crown helemaal afgekeken en zoek nu naar iets soortgelijks. Iemand een goede tip? Ik hou van drama en series die waar gebeurd zijn. In ieder geval geen crimi en moord en doodslag.
Dirty John al gezien?
Kwebbeltje91 schreef:
16-12-2019 16:01
Dirty John al gezien?
Nee, dank je, ik ga eens kijken.
Ik heb Christmass With my Father gekeken van Jack Witehall.
Was leuk, maar veel korte stukjes en daardoor eigenlijk te kort.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
mevrouwiglesias schreef:
15-12-2019 22:21
Shtisel
Weissensee
Odense2 schreef: ↑14-12-2019 20:53
Ik zit te twijfelen of ik The Bridge (Zweeds-Deense serie) ga kijken, nu ik in de Scandinavische stemming be
n.
Case-je schreef:
16-12-2019 14:39
Ik hoop dat je die bent gaan kijken: echt één van de allerbeste series! Vooral de eerste drie seizoenen.

The Bridge is zo verschrikkelijk spannend dat ik een nachtmerrie heb gehad. Mijn bezwete pyjama uitgedaan en een een droge pyjama aangetrokken.

Knap gemaakt. Goed geacteerd. Interessant om Deens-Zweedse omgevingen te zien. En wat een opbouw van spanning. Mèn, mèn. Dit had ik niet moeten kijken voor het slapen gaan, maar op zaterdagochtend, met een kom havermout en een glaasje vruchtensap. En een hubby (nog te vinden) naast me op de bank.
MarindaH schreef:
13-12-2019 20:13
Ik ben eindelijk Unbelievable aan het kijken. Indrukwekkend.
Na Unbelievable of When They See Us
ben je wel even stil.

Toen ik 13 reasons why had gekeken
was ik triest.
(Terwijl ik het boek al had gelezen.)
Oké jullie hebben mij ook overtuigd. Ik ga The Bridge ook op mijn lijstje zetten. Ik heb verder tot april toch even niets te kijken :P
Odense2 schreef:
17-12-2019 06:10
Odense2 schreef: ↑14-12-2019 20:53
Ik zit te twijfelen of ik The Bridge (Zweeds-Deense serie) ga kijken, nu ik in de Scandinavische stemming be
n.

The Bridge is zo verschrikkelijk spannend dat ik een nachtmerrie heb gehad. Mijn bezwete pyjama uitgedaan en een een droge pyjama aangetrokken.

Knap gemaakt. Goed geacteerd. Interessant om Deens-Zweedse omgevingen te zien. En wat een opbouw van spanning. Mèn, mèn. Dit had ik niet moeten kijken voor het slapen gaan, maar op zaterdagochtend, met een kom havermout en een glaasje vruchtensap. En een hubby (nog te vinden) naast me op de bank.
Ja... echt een geweldige serie!
The Fall (niet Scandinavisch) is ook vreselijk spannend en geweldig geacteerd als jullie die nog niet gezien hebben.
En Line of Duty is ook geweldig.
zenga schreef:
16-12-2019 21:47
Shtisel
Weissensee
Dank je!
Emma95 schreef:
17-12-2019 11:01
The Fall (niet Scandinavisch) is ook vreselijk spannend en geweldig geacteerd als jullie die nog niet gezien hebben.
Ja, ook gezien. Ook erg goed!
River vind ik ook heel erg goed.
Is Landgirls leuk?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Emma95 schreef:
17-12-2019 11:01
Steengoed!
vandale schreef:
16-12-2019 13:00
Ik ook aan begonnen omdat ik wilde weten waarom mijn dochter zo'n fan is en omdat ik het hier regelmatig voorbij zie komen - maar wat een bagger, ik kom er niet doorheen.

Ondertussen wel helemaal aan de kerstfilms (ook 's avonds op RTL8), dit zijn zeker aanraders!

Let it snow
Hjem til Jul
Three days of christmas (spaanse miniserie)
Hjem til Jul heb ik ook op m'n lijstje staan.

Three days of Christmas heb ik al gezien. Helemaal knettergek werd ik van die familie, maar wel een hele goede serie!
Emma95 schreef:
17-12-2019 11:02
En Line of Duty is ook geweldig.
Eens! Maar staat er volgens mij niet helemaal op.

La Mante is ook erg goed.
The Missing (eerste 2 seizoenen)
Nouschi schreef:
17-12-2019 14:25
Is Landgirls leuk?
Mwah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven