Netflix Deel 5!
zondag 19 mei 2019 om 21:41
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!
Welkom allen in het Netflix
klets topic deel 5.
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
Welkom allen in het Netflix
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
zondag 15 december 2019 om 17:28
Open een topic daarvoor!!Odense2 schreef: ↑15-12-2019 14:16Odense2 schreef: ↑14-12-2019 20:53
Ik zit te twijfelen of ik The Bridge (Zweeds-Deense serie) ga kijken, nu ik in de Scandinavische stemming ben.
Ik ben begonnen aan The Bridge. Eerste aflevering bekeken en zeker van plan om verder te kijken.
Knap gemaakt.
Ik heb zo veel zin om te spoileren.
zondag 15 december 2019 om 19:17
Een topic over The Bridge.
Leuk idee.
Lijkt me leuk om uit te wisselen, net als je met je partner na het kijken nog napraat over een aflevering.
Alleen ben ik nog maar helemaal aan het begin: seizoen 1 aflevering 2.
En nu al enthousiast.
* Ik voorzie binge watchen door mezelf *
* En na seizoen 1 ofzo een topic openen *
Geen idee wie ooit in Netflix deel 1, deel 2, deel 3, deel 4 of deel 5 de tip over The Bridge heeft gegeven, maar met terugwerkende kracht bedankt daarvoor.
zondag 15 december 2019 om 19:41
Ben bij aflevering 4, ga nu verder met 5. Ik heb net even op Google gekeken en de serie is zo populair dat ze wel met een tweede serie bezig zijn, maar wel balen dat dat nog even duurtPhoebemeaculpa schreef: ↑15-12-2019 11:44Had ik ook snel, dat ik hem leuk vond. Nu ben ik verslaafd. Ben bij 8 en baal nu al dat ik hem straks uit heb en dat ie maar 10 afleveringen heeft
Ik vind hem overigens nog steeds iets weghebben van the gg.
Oww en ik wil nu ook in dat dorp wonen, al lijkt mijn wijk er qua sfeer wel wat op.
Had hetzelfde met “Dead to me”, daar zou ik ook nog wel nieuwe series van willen zien.
En ja: ik wil daar ook wel heel graag wonen; zo mooi! ik wilde zeggen dat het me aan Canada doet denken, maar tijdens mijn Google sessie blijkt het ook in Canada opgenomen te zijn
zondag 15 december 2019 om 19:57
Haha grappig!loulou39 schreef: ↑15-12-2019 19:41Ben bij aflevering 4, ga nu verder met 5. Ik heb net even op Google gekeken en de serie is zo populair dat ze wel met een tweede serie bezig zijn, maar wel balen dat dat nog even duurt.
Had hetzelfde met “Dead to me”, daar zou ik ook nog wel nieuwe series van willen zien.
En ja: ik wil daar ook wel heel graag wonen; zo mooi! ik wilde zeggen dat het me aan Canada doet denken, maar tijdens mijn Google sessie blijkt het ook in Canada opgenomen te zijn![]()
Ik vond Dead to me iets minder, heb een paar afleveringen overgeslagen omdat ik het iets te langdradig vond.. (mjah je wil toch weten hoe het afloopt...
zondag 15 december 2019 om 20:16
Wanneer ga jij kijken naar The Bridge?
Ik vind de hoofdpersonen goed gecast.
Ik heb de afgelopen jaren zo weinig series gezien op t.v..
Waar iedereen over praatte, had ik niet gezien.
Geen zorgen hoor. Ik respecteer het 'geen spoiler'-beleid in dit topic.
Leuk dat Netflix steeds meer niet-Amerikaanse films/series heeft. Of misschien was dat al zo en kom ik er nu pas achter.
zondag 15 december 2019 om 20:31
[quote=Odense2 post_id=30737998 time=1576437373 user_id=391135]
Ik ben net begonnen..... maar hoor van iedereen dat het zo goed en zo spannend is
Fijn! Dat respecteren mijn collega’s op het werk helaas niet
Ik weet al wat er gebeurd met sommige hoofdpersonen, maar niet exact met wie..(want dan noemen ze toch geen namen en dan is het geen spoileren zeggen ze...). vind ik zo waardeloos!
Maar leuk dat je de serie ook goed vindt; ik blijf lekker doorkijken
Momenteel; Working moms, the Bridge en Virgin River..

Ik ben net begonnen..... maar hoor van iedereen dat het zo goed en zo spannend is
Fijn! Dat respecteren mijn collega’s op het werk helaas niet
Ik weet al wat er gebeurd met sommige hoofdpersonen, maar niet exact met wie..(want dan noemen ze toch geen namen en dan is het geen spoileren zeggen ze...). vind ik zo waardeloos!
Maar leuk dat je de serie ook goed vindt; ik blijf lekker doorkijken
Momenteel; Working moms, the Bridge en Virgin River..
zondag 15 december 2019 om 20:38
Oooh, herkenbaar.
Dan zeggen ze bijvoorbeeld: "Ja, eentje heeft verdachten altijd snel door, maar die gaat dood en dan komt er een nieuwe rechercheur. Dat is een lekker ding."
Of: "De hoofdpersoon gaat samenwonen met anderen in een flat. Maar ze heeft met geen van die personen een relatie. Althans, nog niet aan het begin van de serie."
Grrrr!
zondag 15 december 2019 om 20:50
Precies dit!! En dan zeggen: ik noem toch geen namen...Odense2 schreef: ↑15-12-2019 20:38Oooh, herkenbaar.
Dan zeggen ze bijvoorbeeld: "Ja, eentje heeft verdachten altijd snel door, maar die gaat dood en dan komt er een nieuwe rechercheur. Dat is een lekker ding."
Of: "De hoofdpersoon gaat samenwonen met anderen in een flat. Maar ze heeft met geen van die personen een relatie. Althans, nog niet aan het begin van de serie."
Grrrr!
Zo irritant
zondag 15 december 2019 om 20:57
Je hebt helemaal gelijk! Maar het leek er op dat er toch een “spoilertoestemming” was van een andere forummer.
Dus vandaar dat ik het even wilde zeggen (op een bescheiden “ liever geen” manier
Nu lekker verder met Virgin River
zondag 15 december 2019 om 21:04
loulou39 schreef: ↑15-12-2019 20:57
Je hebt helemaal gelijk! Maar het leek er op dat er toch een “spoilertoestemming” was van een andere forummer.
Dus vandaar dat ik het even wilde zeggen (op een bescheiden “ liever geen” manier, moet ik ook afleren maar dat zijn andere topics
)
Nu lekker verder met Virgin River![]()
Niet zo hysterisch zeg, ik maakte een grapje.
Such fun!1
zondag 15 december 2019 om 21:28
Hysterisch?
Ik vraag om geen spoilers te geven..... en ik val je niet aan
Heb vaker reacties van je gelezen en ik merkte dat we vaak op één lijn zitten, maar ik begrijp deze reactie niet.
Ik vind dit een leuk topic, ik lees vaak mee en ik vond het ook leuk om hieraan mee te doen, maar ik merk dat ik niet welkom ben, (is dat dan hysterisch?)
@Odense2: ik ook, ik heb ook geen gewone tv, alleen Netflix en Internet, dus dit soort series kijk ik alleen op Netflix.
Maar zo leuk!! En lekker op mijn eigen tempo
@Poesinboots: fijn, lees het eigenlijk nu pas bewust in de OP... en het leek alsof het oké was..
Heb vaker reacties van je gelezen en ik merkte dat we vaak op één lijn zitten, maar ik begrijp deze reactie niet.
Ik vind dit een leuk topic, ik lees vaak mee en ik vond het ook leuk om hieraan mee te doen, maar ik merk dat ik niet welkom ben, (is dat dan hysterisch?)
@Odense2: ik ook, ik heb ook geen gewone tv, alleen Netflix en Internet, dus dit soort series kijk ik alleen op Netflix.
Maar zo leuk!! En lekker op mijn eigen tempo
@Poesinboots: fijn, lees het eigenlijk nu pas bewust in de OP... en het leek alsof het oké was..
loulou39 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 21:39
25.00% gewijzigd
zondag 15 december 2019 om 21:35
loulou39 schreef: ↑15-12-2019 21:28Hysterisch?
Ik vind dit een leuk topic, ik lees vaak mee en ik vond het ook leuk om hieraan mee te doen, maar ik merk dat ik niet welkom ben, (is dat dan hysterisch?) dus ik ben weer weg, jij je zin![]()
Ik quotte jou, maar bedoelde eigenlijk in het algemeen, excuus
Nou ook niet hysterisch weggaan hoor.
Such fun!1
zondag 15 december 2019 om 21:42
zondag 15 december 2019 om 22:07
lizenlotte schreef: ↑15-12-2019 10:41gisteren the irishman voor de helft gekeken, wat een geneuzel zeg. er gebeurd gewoon helemaal niks, en dat moet dan 3,5 uur duren![]()
Ik heb 'm wel afgekeken, volgens mij vier dagen over gedaan. Aan het eind heb je dus nog niks. Je zit gewoon 3,5 uur naar oude kerels te kijken die nog ouder worden. En ondertussen word je zelf ook ouder. Ik wil m'n 3,5 uur terug.