Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
PoesinBoots schreef:
12-12-2019 15:17
Net de trailer van The Witcher gezien. Komt 20 december.

Yum.

Afbeelding
Njam njam njam!
Staat al in mijn lijst B)
Niq schreef:
11-12-2019 10:36
Klaar met Sparta. Aparte serie, wel de moeite waard vond ik.
En dan ga ik vanavond eens kijken wat ik van Secret City vind.


Rupaul's drag race wil ik ook al heel lang een keer gaan zien.

Secret city vond ik erg goed.
PoesinBoots schreef:
12-12-2019 15:17
Net de trailer van The Witcher gezien. Komt 20 december.

Yum.

Afbeelding

Ik ben meestal niet zo van de fantasy, maar voor hem maak ik denk ik wel een uitzondering. :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij het laatste seizoen Chesapeake shore. Ik ben momenteel met zoveel series tegelijk bezig dat ik er eerst een aantal af moet kijken voordat ik nieuwe seizoen van series kan kijken. Ik probeer deze dus snel af te kijken zodat ik het nieuwe seizoen van the Crown kan beginnen.
"After all this time?" "Always."
Ik ben Virgin River aan het ontdekken, vind het nu al leuk dus dat wordt wel wat.
Het doet me in eerste instantie aan The Girmore girls denken....
Zit in seizoen 5 van Peaky blinders.
Fantastische serie, mooie beelden.
Heb een zwak voor Arthur, erg goeie rol.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Mindhunter weer opgepakt, na op Videoland Criminal Minds te hebben gekeken (speelt allebei op de gedragsanalyse-afdeling van de FBI in Quantico, alleen Mindhunter in de jaren 70 toen dat net werd opgezet en Criminal Minds in deze tijd). Het is een heel goede serie, waarschijnlijk realistischer dan Criminal Minds, en toch is het wennen omdat het ook trager is en ik nu wel een beetje gewend ben aan de snelheid bij CM, bijna elke aflevering een afgeronde zaak, et cetera. Ik vlieg er dus niet zo doorheen (maar dat is misschien ook wel goed).
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
CM en MH hebben als enige overeenkomst dat het over profilen gaat. MH dan zelfs nog over het ontwikkelen daarvan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eindelijk Unbelievable aan het kijken. Indrukwekkend.
Such fun!1
Gisteren Hjem til Jul gezien :heart:
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
13-12-2019 08:59
Ik ben Virgin River aan het ontdekken, vind het nu al leuk dus dat wordt wel wat.
Het doet me in eerste instantie aan The Girmore girls denken....
Ik ontdek deze serie net en ik ben meteen even op dit topic gaan kijken wat de ervaringen zijn, ik heb net 15 minuten gekeken en het lijkt me een leuke serie (helemaal nu je zegt dat ie op de Gilmore Girls lijkt 👍🏻), ik ga verder kijken..... 😁
PoesinBoots schreef:
14-12-2019 11:42
Gisteren Hjem til Jul gezien :heart:
Lief hè.

Ik zit te twijfelen of ik The Bridge (Zweeds-Deense serie) ga kijken, nu ik in de Scandinavische stemming ben.
Odense2 schreef:
14-12-2019 20:53
Lief hè.

Ik zit te twijfelen of ik The Bridge (Zweeds-Deense serie) ga kijken, nu ik in de Scandinavische stemming ben.
Doen. Zo onwijs goed!
Alle reacties Link kopieren
gisteren the irishman voor de helft gekeken, wat een geneuzel zeg. er gebeurd gewoon helemaal niks, en dat moet dan 3,5 uur duren :-?
wij hebben hem er afgezet en 6 underground gekeken, dat vonden we wel een leuke film, er zit tenminste actie in en ook nog wat humor :-)
Odense2 schreef:
14-12-2019 20:53
Lief hè.

Ik zit te twijfelen of ik The Bridge (Zweeds-Deense serie) ga kijken, nu ik in de Scandinavische stemming ben.
Doen! Hij is zo goed!

Hjem til Jul hebben we gisteren afgekeken. Echt leuk!
loulou39 schreef:
14-12-2019 20:43
Ik ontdek deze serie net en ik ben meteen even op dit topic gaan kijken wat de ervaringen zijn, ik heb net 15 minuten gekeken en het lijkt me een leuke serie (helemaal nu je zegt dat ie op de Gilmore Girls lijkt 👍🏻), ik ga verder kijken..... 😁
Had ik ook snel, dat ik hem leuk vond. Nu ben ik verslaafd. Ben bij 8 en baal nu al dat ik hem straks uit heb en dat ie maar 10 afleveringen heeft 😁
Ik vind hem overigens nog steeds iets weghebben van the gg.
Oww en ik wil nu ook in dat dorp wonen, al lijkt mijn wijk er qua sfeer wel wat op.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 11:45
0.31% gewijzigd
Mytho aan het kijken. Vind er weing aan.
The Society aan het kijken. Beetje kinderachtig en erger me aan aantal acteurs/actrices, maar kijk hem wel af.
Alle reacties Link kopieren
Riverdale begonnen, leuk !
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
14-12-2019 11:42
Gisteren Hjem til Jul gezien :heart:
Ik heb hem ook gezien. Erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
15-12-2019 11:45
Mytho aan het kijken. Vind er weing aan.
Ik kan vooral die actrice niet uitstaan. Niet afgekeken hier.
Odense2 schreef: ↑14-12-2019 20:53
Ik zit te twijfelen of ik The Bridge (Zweeds-Deense serie) ga kijken, nu ik in de Scandinavische stemming ben.
Elfje* schreef:
15-12-2019 11:24
Doen! Hij is zo goed!

Ik ben begonnen aan The Bridge. Eerste aflevering bekeken en zeker van plan om verder te kijken.
Knap gemaakt.
Ik heb zo veel zin om te spoileren.
@( Ik heb Virgin River uit... :'(
Erg leuke serie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog 1 aflevering Virgin River. Heerlijk!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Odense2 schreef:
15-12-2019 14:16
Odense2 schreef: ↑14-12-2019 20:53
Ik zit te twijfelen of ik The Bridge (Zweeds-Deense serie) ga kijken, nu ik in de Scandinavische stemming ben.




Ik ben begonnen aan The Bridge. Eerste aflevering bekeken en zeker van plan om verder te kijken.
Knap gemaakt.
Ik heb zo veel zin om te spoileren.

Maakt niet uit. Vrijwel iedereen heeft die al gezien op tv :proud:
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven