Oude cd's van vroeger
zondag 6 maart 2011 om 17:23
Bij het uitzoeken van mijn cd's kwam ik onderandere de volgende tegen..
The Kelly Family
Vengaboys
Twarres
K-otic
Beegees ( sorry)
2 brothers on the 4th floor
Paul van Vliet
Whigfield
Clouseau
Lionel Richie ??????( nog nóóit beluisterd )
Welke cd's heb jij nog waarvan je denkt 'hoe heb ik dat ooit mooi kunnen vinden?!
The Kelly Family
Vengaboys
Twarres
K-otic
Beegees ( sorry)
Paul van Vliet
Whigfield
Clouseau
Welke cd's heb jij nog waarvan je denkt 'hoe heb ik dat ooit mooi kunnen vinden?!
zondag 6 maart 2011 om 17:43
zondag 6 maart 2011 om 18:08
Ik voel me haske oud hierzo... Ik ben nog van de goeie oude tijd dat je nog van die enorme zwarte vinyle cirkels had, die je nog moest omdraaien en voorzichtig mee moest omgaan omdat er anders krassen opkwamen. Ja, ja, toen werkte je nog met een echte diamanten naald....
Maar goed: de greatest hits van de Jackson Five is wel een hele erge in mijn kast en een paar van die ggggggggristelijke halleluja-bandjes..... *bloos*
Maar goed: de greatest hits van de Jackson Five is wel een hele erge in mijn kast en een paar van die ggggggggristelijke halleluja-bandjes..... *bloos*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zondag 6 maart 2011 om 18:29
quote:Zanne schreef op 06 maart 2011 @ 17:23:
The Kelly Family
Vengaboys
Twarres
K-otic
Beegees ( sorry)
Paul van Vliet
Whigfield
Clouseau
Welke cd's heb jij nog waarvan je denkt 'hoe heb ik dat ooit mooi kunnen vinden?!Dit is muziek die ik nu nog steeds leuk vind. Ik houd juist van die oude en foute meuk!
The Kelly Family
Vengaboys
Twarres
K-otic
Beegees ( sorry)
Paul van Vliet
Whigfield
Clouseau
Welke cd's heb jij nog waarvan je denkt 'hoe heb ik dat ooit mooi kunnen vinden?!Dit is muziek die ik nu nog steeds leuk vind. Ik houd juist van die oude en foute meuk!