Oude cd's van vroeger
zondag 6 maart 2011 om 17:23
Bij het uitzoeken van mijn cd's kwam ik onderandere de volgende tegen..
The Kelly Family
Vengaboys
Twarres
K-otic
Beegees ( sorry)
2 brothers on the 4th floor
Paul van Vliet
Whigfield
Clouseau
Lionel Richie ??????( nog nóóit beluisterd )
Welke cd's heb jij nog waarvan je denkt 'hoe heb ik dat ooit mooi kunnen vinden?!
The Kelly Family
Vengaboys
Twarres
K-otic
Beegees ( sorry)
2 brothers on the 4th floor
Paul van Vliet
Whigfield
Clouseau
Lionel Richie ??????( nog nóóit beluisterd )
Welke cd's heb jij nog waarvan je denkt 'hoe heb ik dat ooit mooi kunnen vinden?!
zondag 6 maart 2011 om 18:48
Hahah, grappig! Hier ook k-otic en bsb. En Toni Braxton, en The Braxtons, en Brandy en Monica (die hadden toen samen zo'n hitje, the boy is mine geloof ik, toen heb ik meteen beide cd's gekocht. En nauwelijks beluisterd trouwens) En jagged little pill van Alanis morrissette vind ik nog steeds erg goed. Oh en Ace of Base, Roxette, No doubt, 24/7 (met Nance) en ik kocht elk jaar die dubbelcd met het beste van de top 40 van dat jaar. Samen met mn moeder, want 40 gulden was haske veel geld
Oh en ik had ook cd's van Tour of Duty!
Oh en ik had ook cd's van Tour of Duty!
zondag 6 maart 2011 om 19:28
Ik heb alles van de backstreet boys en koop de nieuwe cd's ook nog steeds. En ja, ze bestaan nog steeds dus
verder heb ik idd ook die van aaron carter (en vond het best een leuke cd). Dan heb ik nog de cd's van five, k-otic, another level en de singel van big brother haha! En ik heb die ene cd van Jamai :')
zondag 6 maart 2011 om 19:28
TO, waarom alleen 'sorry' bij The Beegees?
Ik ben geloof ik niet zo van de hitlijst muziek. Of in mijn tijd (ik ben nog maar 32 hoor) stond er gewoon alleen maar hele goede muziek in de hitlijsten , zoals Prince, Lenny Kravitz en Pearl Jam.
CD in de kast die ik nu echt 'zum kotzen' vind: The Cranberries.
Ik ben geloof ik niet zo van de hitlijst muziek. Of in mijn tijd (ik ben nog maar 32 hoor) stond er gewoon alleen maar hele goede muziek in de hitlijsten , zoals Prince, Lenny Kravitz en Pearl Jam.
CD in de kast die ik nu echt 'zum kotzen' vind: The Cranberries.
zondag 6 maart 2011 om 19:34
quote:Ivetje schreef op 06 maart 2011 @ 19:28:
Ik heb alles van de backstreet boys en koop de nieuwe cd's ook nog steeds. En ja, ze bestaan nog steeds dus
verder heb ik idd ook die van aaron carter (en vond het best een leuke cd). Dan heb ik nog de cd's van five, k-otic, another level en de singel van big brother haha! En ik heb die ene cd van Jamai :')Hiephoi !! Ik ben niet de enige BSB'er !!!
zondag 6 maart 2011 om 19:40
quote:fanatic schreef op 06 maart 2011 @ 19:34:
[...]
Hiephoi !! Ik ben niet de enige BSB'er !!!
Haha! Nou geloof me, je bent zeker niet de enige hoor de laatste cd is trouwens ook weer heerlijk. Jammer dat ze niet meer echt bekend zijn hier. Iedereen denkt ook dat ze uit elkaar zijn haha!
Ow, ik heb ook nog een cd van westlife en n'sync! Ik was echt van de boybands
en er staat een cd van 2pac tussen....geen idee waarom, ik hou totaal niet van rap-muziek en r&b enzo.
[...]
Hiephoi !! Ik ben niet de enige BSB'er !!!
Haha! Nou geloof me, je bent zeker niet de enige hoor de laatste cd is trouwens ook weer heerlijk. Jammer dat ze niet meer echt bekend zijn hier. Iedereen denkt ook dat ze uit elkaar zijn haha!
Ow, ik heb ook nog een cd van westlife en n'sync! Ik was echt van de boybands
zondag 6 maart 2011 om 19:48
quote:dignity schreef op 06 maart 2011 @ 18:37:
Trouwens ook nog Roxette, maar dat vind ik stiekem nog best leuke muziek. Verder ligt de Mega top 50 van 1993 hier toevallig ook nog in de kast.
Check.
quote:sweetcandy schreef op 06 maart 2011 @ 18:55:
Heb ook een hele serie Hitzones. Eerst kocht ik ze, totdat het branden 'in' was
Check.
quote:_maris_ schreef op 06 maart 2011 @ 18:51:
Yabbadabbadance, had ik ook. Met Fred Flinstone op de voorkant
[afbeelding]
[afbeelding]
Check. En nog 20 verzamelcd's uit 1989 tot 1996.
Clouseau, check. Knuffelrock, check. Roxette, check. Britney Spears, check, etc.
En bij het uitzoeken van mijn cd's vorige week kwam ik nog een cd van Celine Dion tegen Ik weet niet meer dat ik de cd heb gekocht, heb ik vast verdrongen.
Clouseau is echt jeugdsentiment, dat luister ik nog af en toe.
Trouwens ook nog Roxette, maar dat vind ik stiekem nog best leuke muziek. Verder ligt de Mega top 50 van 1993 hier toevallig ook nog in de kast.
Check.
quote:sweetcandy schreef op 06 maart 2011 @ 18:55:
Heb ook een hele serie Hitzones. Eerst kocht ik ze, totdat het branden 'in' was
Check.
quote:_maris_ schreef op 06 maart 2011 @ 18:51:
Yabbadabbadance, had ik ook. Met Fred Flinstone op de voorkant
[afbeelding]
[afbeelding]
Check. En nog 20 verzamelcd's uit 1989 tot 1996.
Clouseau, check. Knuffelrock, check. Roxette, check. Britney Spears, check, etc.
En bij het uitzoeken van mijn cd's vorige week kwam ik nog een cd van Celine Dion tegen Ik weet niet meer dat ik de cd heb gekocht, heb ik vast verdrongen.
Clouseau is echt jeugdsentiment, dat luister ik nog af en toe.
zondag 6 maart 2011 om 19:52
Ik ben eigenlijk nog best tevreden met de platen/cd's die ik ooit gekocht heb.
'Manlief roept nu heel hard, "Alles van Paul de Leeuw en Prince"
Tja... Dat is ook eigenlijk de enige muziek waarin we van mening verschillen.
Zelfs de elpee van Fame vind ik nog steeds leuk, en het alleleerste singletje die ik ooit gekocht heb : "Ik voel me zo verdomd.." van Danny de Munk. Leuk!!
'Manlief roept nu heel hard, "Alles van Paul de Leeuw en Prince"
Tja... Dat is ook eigenlijk de enige muziek waarin we van mening verschillen.
Zelfs de elpee van Fame vind ik nog steeds leuk, en het alleleerste singletje die ik ooit gekocht heb : "Ik voel me zo verdomd.." van Danny de Munk. Leuk!!