Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
SombraOnline schreef:
13-07-2020 21:07
Nog steeds niet via een officieel kanaal. Er wordt daar om 14.00 lokale tijd pas een persconferentie gegeven, lees ik.

Hoewel de kans gewoon groot is, wacht ik liever op een officiële bevestiging in plaats van TMZ.
inmiddels is het ongeveer een kwartier geleden bevestigd door de autoriteiten in Ventura en is Naya ook officieel dood verklaard.
:'(
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
13-07-2020 21:34
inmiddels is het ongeveer een kwartier geleden bevestigd door de autoriteiten in Ventura en is Naya ook officieel dood verklaard.
Wat vreselijk :(
Very__Cherry schreef:
13-07-2020 12:23
De 27 Club is weer uitgebreid.
:redrose:
Met alle respect, maar daar vind ik de zoon van Lisa Marie niet onder vallen, want hij was geen legendarische muzikant
Frankly my dear, I don"t give a damn
Vreselijk zeg, de dood van Naya.
Zo jong nog.
Dreamer schreef:
13-07-2020 20:31
Ik wist niet eens dat Lisa Marie een zoon had, die al zo oud was, maar inderdaad, daar moest ook gelijk aan denken. Zo verdrietig. En als gezegd wordt 'de zoon van Lisa Marie Presley' dan weet iedereen toch wie het is?

Volgens mij is Lisa Marie de 50 voorbij en heeft vier kinderen.
LOEP ME MAAR aub.
Grant Imahara presentator van Myth buster is overleden op 49 jarige leeftijd

https://www.nu.nl/film/6064231/mythbust ... rysma.html
bureaulampjes schreef:
14-07-2020 06:38
Grant Imahara presentator van Myth buster is overleden op 49 jarige leeftijd

https://www.nu.nl/film/6064231/mythbust ... rysma.html
Jemig, ook al zo jong :-[ keek het programma vaak en hem dus ook vaak gezien. Triest...
fashionvictim schreef:
13-07-2020 21:34
Het zoontje schijnt tegen de politie gezegd te hebben dat ze hem op de boot heeft gezet en toen ie omkeek, was ze weg. Iets wat ik al vermoedde en ook al tegen m’n pa zei. :(
¡Apagando las luces!
aah, ...Grant Imahara :-| ik dacht dat hij jonger was
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.
Whomi schreef:
14-07-2020 07:20
Jemig, ook al zo jong :-[ keek het programma vaak en hem dus ook vaak gezien. Triest...
Ja he is het is wel bal de afgelopen dagen 😔
SombraOnline schreef:
14-07-2020 09:20
Het zoontje schijnt tegen de politie gezegd te hebben dat ze hem op de boot heeft gezet en toen ie omkeek, was ze weg. Iets wat ik al vermoedde en ook al tegen m’n pa zei. :(
Maar wat zou er dan gebeurd zijn? Want ze voeren samen weg?
Edit: laat maar. In het andere topic over gelezen.
poppetje2006 wijzigde dit bericht op 14-07-2020 11:57
7.54% gewijzigd
It's 5 o'clock somewhere
SombraOnline schreef:
14-07-2020 09:20

Maar het kind (van 4, of 5?) zei ook dat ze uit de boot was gestapt om te gaan zwemmen, las ik ergens anders?
Hoe betrouwbaar is de verklaring van een getraumatiseerd jong kind, hoe betrouwbaar is wat je her en der leest?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
poppetje2006 schreef:
14-07-2020 11:44
Maar wat zou er dan gebeurd zijn? Want ze voeren samen weg?
Ik denk dat ze samen zijn gaan zwemmen, Naya merkte dat er iets mis was en heeft haar zoontje nog de boot in kunnen tillen. In dat meer schijnen draaikolken onderwater te kunnen ontstaan, ik ben bang dat ze is meegesleurd.
Hoewel er ook wordt gedacht dat ze haar hoofd ergens heeft gestoten en buiten bewustzijn is geraakt. Zeker weten zullen we het nooit helemaal, denk ik.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
14-07-2020 11:57
Ik denk dat ze samen zijn gaan zwemmen, Naya merkte dat er iets mis was en heeft haar zoontje nog de boot in kunnen tillen. In dat meer schijnen draaikolken onderwater te kunnen ontstaan, ik ben bang dat ze is meegesleurd.
Hoewel er ook wordt gedacht dat ze haar hoofd ergens heeft gestoten en buiten bewustzijn is geraakt. Zeker weten zullen we het nooit helemaal, denk ik.

In een draaikolk kun je je kind niet meer in de boot zetten. Misschien een infarct oid, dat ze zich niet goed voelde worden?
Er zal best een autopsie worden gedaan op haar lichaam. Maar die draaikolken hè. Doodeng lijkt me dat!
It's 5 o'clock somewhere
Ik vind het echt ontzettend triest van Naya maar ergens vind ik het ook raar dat ze met haar zoontje in een meer is gaan zwemmen waar dit soort draaikolken voorkomen.
En nee daarmee wil ik niet zeggen dat het dan minder erg is of iets.
criminalmind schreef:
14-07-2020 13:10
Ik vind het echt ontzettend triest van Naya maar ergens vind ik het ook raar dat ze met haar zoontje in een meer is gaan zwemmen waar dit soort draaikolken voorkomen.
En nee daarmee wil ik niet zeggen dat het dan minder erg is of iets.
Is ook apart. En niet alleen draaikolken ook veel takken en begroeiing onder water waar je in verstrikt kan raken las ik. Maar het is dieptriest.
It's 5 o'clock somewhere
De lokale bevolking geeft al jaren aan dat er bordjes met waarschuwingen moeten komen, maar de lokale autoriteiten hebben dat kennlijk nooit nodig gevonden.
Such fun!1
Jee dat arm kind..ik zie hem zo alleen voor me , bang in dat bootje :"-(

en Grant van MythBusters ,ook triest
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Hoe het ongeluk precies heeft kunnen gebeuren, is voorlopig nog een raadsel. ,,Ze had ervaring met een boot op het meer hier’’, stelde politiesergeant Kevin Donoghu eerder. Onder de oppervlakte zijn er sterke, onzichtbare stromingen die iemand mee kunnen sleuren. De bodem ligt bezaaid met brokstukken en bomen. Er wordt dan ook afgeraden om te zwemmen in het meer, al was dat wel toegestaan op de plaats waar het bootje werd teruggevonden.
Uit een artikel op ad.nl

Als ze ervaring had op dat meer zal ze toch ook geweten hebben van de draaikolken, dat van de bodem en dat, hoewel je daar mag zwemmen, het niet bepaald aangeraden wordt.
himalaya schreef:
14-07-2020 11:56
Maar het kind (van 4, of 5?) zei ook dat ze uit de boot was gestapt om te gaan zwemmen, las ik ergens anders?
Hoe betrouwbaar is de verklaring van een getraumatiseerd jong kind, hoe betrouwbaar is wat je her en der leest?
Precies hoe verschrikkelijk het ook is het blijft gissen .
scottiewinkie schreef:
14-07-2020 10:06
aah, ...Grant Imahara :-| ik dacht dat hij jonger was
Nou, 49 is nou niet bepaald oud.
Veel te vroeg heen gegaan. R.i.p. :redrose:
Eindhovense stadsprediker Arnol Kox is overleden. Hij was 67.

https://studio040.nl/nieuws/artikel/ein ... an-de-stad
Ach, die Arnol, iedereen in Eindhoven kende hem.
chocolol schreef:
15-07-2020 19:22
Eindhovense stadsprediker Arnol Kox is overleden. Hij was 67.

https://studio040.nl/nieuws/artikel/ein ... an-de-stad
Ja, dat zat eraan te komen.
Sneu voor zijn vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven