Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
calvijn1 schreef:
05-05-2021 22:00
Als je had gelezen, had je gezien dat dit vanmiddag al gepost was
Beetje slordig
Ze zegt toch net in de post boven jou dat ze dat niet gezien had.
Beetje slordig
James Bond-acteur Frank McRae (80) overleden

De Amerikaanse acteur Frank McRae is op 80-jarige leeftijd overleden. Hij kreeg vooral bekendheid door zijn rol als Sharkey in de James Bond-film License to Kill.
De acteur overleed op 29 april aan een hartaanval in Santa Monica (Californië), bevestigde zijn schoondochter aan de website Variety. Hij had een zoon, Marcellus, en drie kleinkinderen, Camden, Jensen en Holden.

Het officiële Twitteraccount van de James Bond-films deelt het nieuws ook. „Het doet ons pijn om te horen dat Frank McRae, die Sharkey speelde in License to Kill, is overleden. Onze gedachten zijn bij zijn familie en vrienden”, luidt het bericht, waarbij een foto van McRae is geplaatst.

McRae speelde ook rollen in films als Rocky II, Last Action Hero, Loaded Weapon 1 en Another 48 Hrs. Ter nagedachtenis worden donaties gevraagd voor het Sheldrick Wildlife Trust, een organisatie die weesolifanten in Kenia redt.
Relax we're all crazy, it's not a competition
meisje22 schreef:
05-05-2021 20:24
Ik vond Nick Kamen vroeger zoooo knap, maar ja wie niet. Stom genoeg schrik ik van zijn jonge leeftijd terwijl ik me tegelijkertijd bedenk dat mijn vader óók 59 was toen hij stierf. Van vreemden klinkt het altijd nog jonger. Mijn vader was mijn vader, een 'oude' wijze man.
Die helemaal niet oud was natuurlijk. Moeilijk uitleggen wat ik bedoel.
Mijn vader was ook 59 toen hij stierf. Toen zag ik hem wel als een ouder persoon. Nu besef ik mij ineens dat ik over 11 jaar even oud ben. Rare gedachte (en 59 is natuurlijk helemaal nog niet oud).
Tawny Kitaen is overleden, haar naam zei mij in eerste instantie niets maar zij is dus de vrouw uit de Whitesnake videoclips, als actrice ken ik haar niet.

https://variety.com/2021/film/news/tawn ... 234969193/
pepexx wijzigde dit bericht op 08-05-2021 17:08
0.39% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Alecta schreef:
07-05-2021 21:06
Mijn vader was ook 59 toen hij stierf. Toen zag ik hem wel als een ouder persoon. Nu besef ik mij ineens dat ik over 11 jaar even oud ben. Rare gedachte (en 59 is natuurlijk helemaal nog niet oud).
Ik denk daar ook weleens aan. Toen ik geboren werd was mijn vader 28 jaar ouder dan ik en nu nog maar 19.
Lijkt me ook zo raar om dan straks net zo oud te zijn of ouder te zijn.
meisje22 schreef:
05-05-2021 20:24
Ik vond Nick Kamen vroeger zoooo knap, maar ja wie niet. Stom genoeg schrik ik van zijn jonge leeftijd terwijl ik me tegelijkertijd bedenk dat mijn vader óók 59 was toen hij stierf. Van vreemden klinkt het altijd nog jonger. Mijn vader was mijn vader, een 'oude' wijze man.
Die helemaal niet oud was natuurlijk. Moeilijk uitleggen wat ik bedoel.
Ik heb Nick Kamen al jaren niet meer voorbij zien komen en dan heb je ook geen idee hoe hij eruit zag de laatste tijd. Dan houd je het jonge beeld ook een beetje in je hoofd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik kwam in een artikel ineens een 'recente' foto tegen van Nick Kamen:

Afbeelding
Such fun!1
Was nog n mooie man .

Ja je ouders zijn altijd oude mensen . Je dacht als kind niet wat is mijj moeder n mooie meid en mijn vader n stuk, als ze er niet meer zijn en je bekijkt de foto’s van vroeger.denk je ach het viel toch wel mee.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
meisje22 schreef:
08-05-2021 16:58
Ik denk daar ook weleens aan. Toen ik geboren werd was mijn vader 28 jaar ouder dan ik en nu nog maar 19.
Lijkt me ook zo raar om dan straks net zo oud te zijn of ouder te zijn.
Net zo oud of ouder lijkt mij heel raar. Soort confrontatie met dat het zo voorbij kan zijn.
pepexx schreef:
08-05-2021 16:55
Tawny Kitaen is overleden, haar naam zei mij in eerste instantie niets maar zij is dus de vrouw uit de Whitesnake videoclips, als actrice ken ik haar niet.

Oh echt :-( . Ook pas 59, pfff.
Ik ken haar inderdaad van de Whitesnake clips en ook wel van andere hardrockbands uit die tijd (80's). Prachtig vond ik haar altijd.
Nothing happens for a reason
Alecta schreef:
08-05-2021 19:18
Net zo oud of ouder lijkt mij heel raar. Soort confrontatie met dat het zo voorbij kan zijn.
Ik ben op de leeftijd van mijn vader toen hij overleed. Best confronterend omdat wij ook een ziektebeeld 'delen'. Ik was nog geen 20 toen hij overleed, maar heb hem nooit een 'oude' man gevonden. Hij had een enorme uitstraling en een eeuwige twinkeling in zijn ogen. En hij was natuurlijk ook gewoon 'jong' met z'n 53 jaar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
MarindaH schreef:
08-05-2021 18:26
Ik kwam in een artikel ineens een 'recente' foto tegen van Nick Kamen:

Afbeelding
Ik heb serieus nog geen maand geleden nog recente foto's van Nick Kamen gepost in een "op wie had jij vroeger een crush" topic. Hij was nog steeds een mooie man.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
08-05-2021 22:52
Ik heb serieus nog geen maand geleden nog recente foto's van Nick Kamen gepost in een "op wie had jij vroeger een crush" topic. Hij was nog steeds een mooie man.

Heel benieuwd, want heb het idee dat die foto's schaars zijn!
Such fun!1
pepexx schreef:
08-05-2021 16:55

Robbin Crosby van Ratt had ook een relatie met haar (voor David Coverdale). Tegelijkertijd ging ze met Oj Simpson, Robbin zei dat hij geen gevecht wou met Oj ondanks dat hij zelf een grote man was.

Dit was nog voor het gebeuren met Nicole. Robbin had goed ingeschat om maar beter uit zijn buurt te blijven.

Toen hij op sterven lag was Tawny een van de weinige personen die hem nog opzocht.
Beethoven-acteur Charles Grodin (86) overleden

De Amerikaanse acteur Charles Grodin is op 86-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn zoon laten weten aan The New York Times. Grodin leed al langer aan beenmergkanker.

De acteur is vooral bekend van zijn rollen in films als Beethoven, Midnight Run en The Heartbreak Kid. In de jaren negentig besloot Grodin te stoppen met acteren en presenteerde hij zijn eigen talkshow voor de zender CNBC.

Jaren later besloot hij toch weer om rollen aan te nemen en was hij te zien in onder meer de film While We’re Young (2015). Zijn laatste film is The Private Life Of A Modern Woman uit 2017.
Goh, me nooit gerealiseerd dat Charles Grodin alweer zo oud was.
De tijd vliegt.

Vond het heerlijk om hem te zien spelen.
Hou je vast en tromgeroffel.......

Het paard van Sinterklaas is dood. :'(

Mentor, het paard dat jarenlang ‘Amerigo’ speelde bij intochten van Sinterklaas en ook in films en series waarin de Goedheiligman verscheen, is heengegaan. Het paard werd 27 jaar oud, laat zijn baasje Arjen de Jong weten. ,,Hij was uitzonderlijk braaf en trouw.”
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

merano schreef:
21-05-2021 15:23
Hou je vast en tromgeroffel.......

Het paard van Sinterklaas is dood. :'(

Mentor, het paard dat jarenlang ‘Amerigo’ speelde bij intochten van Sinterklaas en ook in films en series waarin de Goedheiligman verscheen, is heengegaan. Het paard werd 27 jaar oud, laat zijn baasje Arjen de Jong weten. ,,Hij was uitzonderlijk braaf en trouw.”
Je bent me voor, want dit wilde ik ook al posten.

Ik kom nooit in dit topic, weet wel dat het bestaat & vond het paard van Sinterklaas belangrijk genoeg om toch eens in dit topic te posten.
Kweenie wat dat nou precies zegt over mij. :P
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Oud-tv-presentator Cees van Drongelen is overleden. Hij was achttien jaar lang het gezicht van Tussen Kunst en Kitsch, en presenteerde voor de AVRO ook programma's als Jonge mensen op weg naar het Concertpodium en het Prinsengrachtconcert. Van Drongelen is 84 jaar geworden.
Afbeelding
tonkje schreef:
21-05-2021 16:29
Je bent me voor, want dit wilde ik ook al posten.

Ik kom nooit in dit topic, weet wel dat het bestaat & vond het paard van Sinterklaas belangrijk genoeg om toch eens in dit topic te posten.
Kweenie wat dat nou precies zegt over mij. :P
Dat je diep in je hart gewoon nog een kind bent?
En ik ook. Leuk toch?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Stem van Sebastian de krab uit The Little Mermaid overleden
Samuel E. Wright, die de stem insprak van krab Sebastian in de Disneyfilm The Little Mermaid uit 1989, is overleden. De acteur werd 74 jaar oud

Wright maakte begin jaren 70 onderdeel uit van de originele cast van de Broadwayproductie Jesus Christ Superstar. Hij was later te zien in musicals The Tap Dance Kid en The Lion King, voor die beide rollen werd hij genomineerd voor een Tony Award. Ook dook Wright op in afleveringen van tv-series All My Children en The Cosby Show.

In de Amerikaanse versie van The Little Mermaid is Wright ook te horen als zanger van het liedje Under The Sea. Hij nam de rol van trouwe metgezel van Ariel na de animatiefilm weer op in videogames rond de film en tv-serie The Little Mermaid II: Return to the Sea.

https://www.ad.nl/show/stem-van-sebasti ... ~a6ec5ea5/
Geen BN'er, maar kijkers van The Voice hebben hem volgens mij wel gezien: de vriend van Dani, de winnaar van The Voice is overleden.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
26-05-2021 19:31
Geen BN'er, maar kijkers van The Voice hebben hem volgens mij wel gezien: de vriend van Dani, de winnaar van The Voice is overleden.
Ja, sneu hoor en nog zo jong

Was hij ziek?
Frankly my dear, I don"t give a damn
fashionvictim schreef:
26-05-2021 19:31
Je bent me voor en ik ben me rot geschrokken. Wat ongelooflijk sneu dit voor die lieve Dani.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven