Entertainment alle pijlers

Peter R. de Vries

30-10-2011 21:34 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf zondagavond 30 oktober 2011 weer om 21.30 uur op SBS6

Met vanavond: Peter heeft tijdens een maandenlange, omvangrijke verborgen camera-actie een grote illegale wapenhandelaar ontmaskerd. Met hulp van infiltranten heeft ons programma bij Rabobank-medewerker Koen B. uit Gouda een grote hoeveelheid verboden wapens gekocht. Het betrof onder andere mitrailleurs, volautomatische pistolen, riotguns met afgezaagde loop en geluiddempers. Daarnaast is een grote hoeveelheid munitie inclusief een partij dum-dum kogels geleverd. Het resultaat van deze verborgen camera-actie is aanstaande zondag te zien in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen.
dat praat toch niet fijn lijkt me ?! ik zou niet weten hoe er mee om te kunnen gaan
Ja hier ook! Morgen op sbs-gemist een herkansing
Wat dacht je van zoenen?
quote:mirabilis schreef op 30 oktober 2011 @ 22:19:

Haha toen ik zag dat die reportage kwam dacht ik ook "zieeen!", maar waarschijnlijk red ik dat niet. Merk dat ik toch best moe ben.ah, nou slaap lekker anders
Lijkt me toch verdomd eng! Zo'n onderkoffer actie...
inderdaad. En als tegenpartij kun je je lach toch ook niet in houden dan? Oké na een tijdje ben je het gewend maar in het begin
Wat mensen allemaal verzinnen om anderen af te knallen. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd of snap je de gevolgen gewoon echt niet!
Dat ze gewoon dood leuk kunnen praten hoe die dingen werken en hoe en wat er dan gebeurt als het door een lichaam gaat zeg . brrr
Die mensen denken dat ze God himself zijn.. Nooit gepakt worden omdat zij zo superieur zijn..
deze gast is echt gestoord!
Hij lijkt op Joran?
Dat zal vast wel lukken, zwitsal_nijntje! Dankjewel.

Ik lees hier morgen nog wel even alles na Fijne avond nog allemaal!
Het idee dat je gewoon bij die bank zit en hem herkent van hee die zag ik daar vaak werken.. Apart lijkt me dat.
Zou de bank al zijn ingelicht of heb ik dat gemist?
Slaap lekker Mirabilis!

Ja inderdaad zeg.. Denk ik bij opsporing verzocht ook altijd. Dat is ook gewoon iemands buurman, broer, ex-scharrel... Ik zeg maar wat
Weet je waar ik ook vaak over na denk of zulke mensen nou nooit bedreigt worden. Zoals peter r de vries, opsporing verzocht.. Omdat hun natuurlijk wel de plannetjes dwarsbomen..

Lijkt me toch best eng ook. Je kunt jezelf niet op de achtergrond houden zoals wij dat doen
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:22:

Lijkt me toch verdomd eng! Zo'n onderkoffer actie...

Dit lijkt me nou zó ontzettend interessant! Heb al vaak gedacht: ik mail naar Peter om het te vragen. Al gaat het maar om een louche autodealer te bezoeken, bvb. als dom blondje. Lijkt me echt geweldig om te doen.

Overigens: die buren herkennen hun straat en huis zo toch! Ook lekker morgenvroeg. Kom je beiden buiten om naar je werk te gaan, jij en die crimineel, en dan sta je daar, wat moet je zeggen? 'Hé buurman, je kwam goed over in beeld hoor, je haar zat netjes!' 'Dank je buum, kom vanavond gezellig kopje koffie pakken bij ons. Doen we er meteen een low calorie kogeltje bij om in de koffie te soppen.'

Wat dat hikken zometeen betreft: in het Guinness Book of Records (van '84 ofzo, haha), staat een meisje wat al jaren iedere 10 seconden niest. Misschien kunnen ze wel een setje vormen, die hikker en niezer. Wel triest trouwens hoor, vind het toch gruwelijk.
Ik zijn gezicht wel willen zien, als hij ziet dat alles gefilmd is.
Ik heb helaas wat moeten missen. Maar de beelden vind ik erg schokkend. Zo iemand kan dus gewoon je buurman zijn.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Of werknemer.
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:35:

Slaap lekker Mirabilis!

Ja inderdaad zeg.. Denk ik bij opsporing verzocht ook altijd. Dat is ook gewoon iemands buurman, broer, ex-scharrel... Ik zeg maar watSamen knus met je lief op de bank, borrelnootje erbij. En dan opeens 'Hé schat, zo'n binnendeur met glas-in-lood hebben wij ook!' 'Nou duifje, dat wilde ik je nog vertellen....'
quote:Tataaa schreef op 30 oktober 2011 @ 22:34:

Zou de bank al zijn ingelicht of heb ik dat gemist?Ik mag toch hopen van wel.
Molly, ik neem aan dat hij nmiddels is gepakt?
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:33:

Hij lijkt op Joran?In dat groene jackie net? Vond het ook even inderdaad.
Ja maar tijdens zo'n actie zeggen ze dat toch nog niet tegen de bank denk ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven