Entertainment alle pijlers

Peter R. de Vries

30-10-2011 21:34 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf zondagavond 30 oktober 2011 weer om 21.30 uur op SBS6

Met vanavond: Peter heeft tijdens een maandenlange, omvangrijke verborgen camera-actie een grote illegale wapenhandelaar ontmaskerd. Met hulp van infiltranten heeft ons programma bij Rabobank-medewerker Koen B. uit Gouda een grote hoeveelheid verboden wapens gekocht. Het betrof onder andere mitrailleurs, volautomatische pistolen, riotguns met afgezaagde loop en geluiddempers. Daarnaast is een grote hoeveelheid munitie inclusief een partij dum-dum kogels geleverd. Het resultaat van deze verborgen camera-actie is aanstaande zondag te zien in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen.
quote:Tataaa schreef op 30 oktober 2011 @ 22:39:

Molly, ik neem aan dat hij nmiddels is gepakt?Inderdaad. Maar mag het hopen. Maar net zoals bij Opsporing verzocht bvb. Dan zoeken ze iemand nog.... brrr.
En als het je collega is, lijkt ht me ook verschrikkelijk
Hoe kan zo een kerel in vredesnaam bij een bank komen te werken? Dit zal toch niet voor het eerst zijn dat hij iets crimineels doet?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Lijkt me ook niet want dan verlinken ze het spel dadelijk onbewust.

ja en het idee dat die mensen wraak op je komen nemen..
Idd mijn grootste angst om per ongeluk 'te veel' te zien en dat ze mij dan ook koud moeten maken.. Of kijk ik te veel films?
Tickel: Ja wel hoor, je kent mensen eigenlijk amper. Zelfde als mensen die iemand doodslaan/vermoorden. Dat had je vaak van te voren ook niet achter die persoon gedacht..
Als hij nog nooit is gepakt, dan heeft hij geen strafblad. Weet niet of een bank werkt met verklring omtren gedrag
Ik denk niet dat het "te veel films is" . Wat er nu allemaal gebeurt en kan gebeuren in real life is gewoon zo erg. Je wilt het niet geloven maar je kunt het zo gek niet noemen maar het gebeurt.
Ik mag hopen van wel, Tataaa
Nou, ik denk dat Koen er nu wel gloeiend bij is. Koen is toch zijn echte naam neem ik aan? Filiaaladres erbij en al.
Brr ook die dingen van op het verkeerde moment op de verkeerde plaats zijn enzo..
Ik heb heul andere vakantiefoto's
En ik maar denken dat criminelen vieze maffiamannetjes waren.. Zou zo'n vent zo meenemen uit de kroeg
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me nog niet heb kunnen losrukken van de tv. Ben toch wel érg benieuwd hoe dit afloopt!
Ik vind het allemaal wel behoorlijk schokkend. Waar is het mis gegaan bij die jongen?
Ik vind het ook steeds spannender.. Stom want dan wil ik dus reportage zo ook nog zien
quote:Tataaa schreef op 30 oktober 2011 @ 22:50:

Ik vind het allemaal wel behoorlijk schokkend. Waar is het mis gegaan bij die jongen?Juist vaak die slimmerikken en normaal uitziende mensen hebben het idee niet gepakt te kunnen worden denk ik altijd het idee.
quote:Tataaa schreef op 30 oktober 2011 @ 22:50:

Ik vind het allemaal wel behoorlijk schokkend. Waar is het mis gegaan bij die jongen?Ik denk het "makkelijk" geld verdienen. Sommige mensen zijn hier heel vatbaar voor, en denken niet aan de consequenties die het met zich meebrengt.
Ik hoor het Peterrr bij de confrontatie al zeggen "Zo mannetje, je bent nogal wat van plan. Vond je dat nou wel normaal allemaal? Nou, je hebt anders toch ook genoeg praatjes?"
quote:batwom schreef op 30 oktober 2011 @ 22:54:

Ik hoor het Peterrr bij de confrontatie al zeggen "Zo mannetje, je bent nogal wat van plan. Vond je dat nou wel normaal allemaal? Nou, je hebt anders toch ook genoeg praatjes?" En dan stelt hij zich wel altijd 'gewoon' voor als Peter de Vries
brrr
dat je zo gemakkelijk dus eigenlijk aan van alles kan komen..
Dit had ik hem nou ook weer niet zien doen op een varken
Zegt Peter nou telkens "minutie" ipv "munitie"? Hahaha.
Ik vind de confontatie altijd zoooo spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven