Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
En Palkia en Heatran zouden hier allebei zeer welkom zijn! Want die heb ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Mooie openingspost!

Ik heb mijn 3 10km eieren uitgelopen. Geen Unown. Helaas.

Ik vind die Eevee ook maar een beloning van niks. En dan ook nog aha enige, is het niet eens een verrassing welke je krijgen gaat. Nou ja, misschien een shiny. Die krijg ik toch niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Ik ben nieuw op het forum. Ik lees al een paar jaar mee. Drie jaar geleden heb ik een Pokémon-account aangemaakt. Toen speelde ik alleen op Wi-Fi dus daar was al snel niet zoveel aan. Een paar weken geleden heb ik er opnieuw op ingelogd en ik speel weer (met 4G), maar ik ben (of ik voel me in elk geval) een beginner.
Nu ben ik begonnen met lezen in het Pokémon-topic deel 1. Ook om te voorkomen dat ik hier allemaal dingen ga vragen die al honderd keer voorbij gekomen zijn.

Groetjes!

Ps: moet ik me nog voorstellen bij het topic 'nieuwe forummers'?
Spinnogwat schreef:
07-09-2019 12:19
Ps: moet ik me nog voorstellen bij het topic 'nieuwe forummers'?

Nee, dat hoeft niet, lijkt me. Ik ken dat topic niet eens en ik kom hier al vanaf 2003.

Welkom!

En stel vooral je vragen, de info in deel 1 is alweer deels achterhaald.
Fijn dat jullie de OP goed/mooi vinden.
En zo te lezen is het plaatje plaatsen ook gelukt. Fijn!
Spinnogwat schreef:
07-09-2019 12:19
Hoi allemaal.

Ik ben nieuw op het forum. Ik lees al een paar jaar mee. Drie jaar geleden heb ik een Pokémon-account aangemaakt. Toen speelde ik alleen op Wi-Fi dus daar was al snel niet zoveel aan. Een paar weken geleden heb ik er opnieuw op ingelogd en ik speel weer (met 4G), maar ik ben (of ik voel me in elk geval) een beginner.
Nu ben ik begonnen met lezen in het Pokémon-topic deel 1. Ook om te voorkomen dat ik hier allemaal dingen ga vragen die al honderd keer voorbij gekomen zijn.

Groetjes!

Ps: moet ik me nog voorstellen bij het topic 'nieuwe forummers'?
Welkom! Stel al je vragen maar gewoon. Dat scheelt jou een hoop lezen en wij leren hier ook nog (bijna) elke dag van elkaar.
Ik heb een Lucky Groudon!!! :cheer2:

Kind en ik werden Lucky friends, dus ik heb mijn dubbele entei geruild voor een dubbele groudon. Iedereen happy.
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
07-09-2019 12:30
Welkom! Stel al je vragen maar gewoon. Dat scheelt jou een hoop lezen en wij leren hier ook nog (bijna) elke dag van elkaar.
Ok dank. Leuk! Ik moet ook nog even uitvinden hoe het forum precies werkt. Komt vast goed.

- moet je van elke Pokémon een mannetje en een vrouwtje verzamelen en zo ja, waarom?
- als je gaat battlen en je verliest, ben je die Pokémon dan kwijt?
Alle reacties Link kopieren
Nog een vraag: ik wil ook best vrienden, ik heb kadootjes om te geven zag ik. Dan moet je je trainercode uitwisselen toch? Is dat het beste om per privé bericht te doen? Bericht me dan maar :)
Spinnogwat schreef:
07-09-2019 12:37
Ok dank. Leuk! Ik moet ook nog even uitvinden hoe het forum precies werkt. Komt vast goed.

- moet je van elke Pokémon een mannetje en een vrouwtje verzamelen en zo ja, waarom?
- als je gaat battlen en je verliest, ben je die Pokémon dan kwijt?
Welkom! 1,5 maand geleden was ik hier de beginner en ik heb veel van de forummers geleerd (en nog steeds trouwens).

Als je ze allemaal wilt verzamelen wel, bij sommige Pokémon is er verschil tussen mannetjes en vrouwtjes. Sowieso wil je ze ook vangen als je ze al hebt, want dan kun je of sterkere vangen, of je kunt ze transferren naar de Professor waar je Candy voor krijgt. Met de Candy kun je je Pokémon sterker maken (power up) of evolven (een andere ervan maken). Voor sommige Pokémon zoals de Magikarp heb je veel Candy nodig om te evolven, dus je moet er veel van vangen.

Je raakt nooit je Pokémon kwijt met battelen of raiden, hij kan wel zijn 'levenslust' kwijt raken. Je kunt hem dan terug vinden in je Pokedex en moet hem dan 'Reviven' om hem weer energie te geven. De revive modules en potions vind je in je rugzak. Die dingen krijg je uit Pokestops of uit Gifts van andere trainers.
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat schreef:
07-09-2019 12:19
Hoi allemaal.

Ik ben nieuw op het forum. Ik lees al een paar jaar mee. Drie jaar geleden heb ik een Pokémon-account aangemaakt. Toen speelde ik alleen op Wi-Fi dus daar was al snel niet zoveel aan. Een paar weken geleden heb ik er opnieuw op ingelogd en ik speel weer (met 4G), maar ik ben (of ik voel me in elk geval) een beginner.
Nu ben ik begonnen met lezen in het Pokémon-topic deel 1. Ook om te voorkomen dat ik hier allemaal dingen ga vragen die al honderd keer voorbij gekomen zijn.

Groetjes!

Ps: moet ik me nog voorstellen bij het topic 'nieuwe forummers'?
Heb je nog pokemon's uit juli en augustus 2016? Die geven bij een trade een gegarandeerde lucky zolang je nog minder dan tien lucky pokemon hebt. Iets om in de gaten te houden als teruggekeerde speler.
Spinnogwat schreef:
07-09-2019 12:41
Nog een vraag: ik wil ook best vrienden, ik heb kadootjes om te geven zag ik. Dan moet je je trainercode uitwisselen toch? Is dat het beste om per privé bericht te doen? Bericht me dan maar :)
Klopt! Je kunt elkaar dagelijks Gifts sturen en dan wordt je vriendschap sterker waar je ook weer XP voor krijgt. Je kunt maximaal 10 Gifts in je rugzak bewaren. Bij sommige Special Requests is de taak om nieuwe vrienden te maken.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tips! Ik heb denk ik inderdaad nog Pokémon uit die tijd, ik ga eens kijken. Is een trade hetzelfde als 'transfer'?
-raak helemaal enthousiast- ;-D
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat schreef:
07-09-2019 13:45
Dank voor de tips! Ik heb denk ik inderdaad nog Pokémon uit die tijd, ik ga eens kijken. Is een trade hetzelfde als 'transfer'?
-raak helemaal enthousiast- ;-D
Nee een trade doe je met 1 van je vriendjes, een transfer is het verwijderen van je pokemon. Dus doe dat maar niet ;)
dolfje schreef:
07-09-2019 11:32
Ik vind het ook zo raar dat het er maar 1 is. Een Eevee met bloemetjes en kans op shiny. Waarom dan niet ook de evoluties van Eevee erin? Beetje variatie.
Dat zou leuker zijn inderdaad
Spinnogwat schreef:
07-09-2019 12:41
Nog een vraag: ik wil ook best vrienden, ik heb kadootjes om te geven zag ik. Dan moet je je trainercode uitwisselen toch? Is dat het beste om per privé bericht te doen? Bericht me dan maar :)
Welkom! Toen ik in april begon met spelen heb ik ook oude berichten doorgelezen, maar dat bleek toch vaak niet meer te kloppen voor het spel van nu. Niet handig dus.
Je mag me een in sturen als je wilt, met friendcode, dan voeg ik je toe.
Over mannetje en vrouwtje. Soms kun je een vrouwtje wel evolven en mannetje niet, zoals bij combee. Ik wacht al heel lang op een vrouwtje.

------
Ik heb vandaag maar liefst 2 slakoth uit mijn eieren gekregen 😭
Ik heb wel mijn eerste miltank gevangen! Ik ben er speciaal voor omgereden (met de auto, en geparkeerd om hem te vangen) haha
Alle reacties Link kopieren
Leuk leuk leuk, mn eerste cherubi uit een verdwaalde 5km ei. Ik had er al 1 in het wild gevangen en 1 uit trade maar deze is dus ook welkom :D
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
07-09-2019 12:31
Ik heb een Lucky Groudon!!! :cheer2:

Kind en ik werden Lucky friends, dus ik heb mijn dubbele entei geruild voor een dubbele groudon. Iedereen happy.
Hoera!

Ik heb een Lucky shiny rayquaza :yes: net bij de exraid geruild.
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat je mag mij ook pb met code sturen.
dolfje schreef:
07-09-2019 14:53
Hoera!

Ik heb een Lucky shiny rayquaza :yes: net bij de exraid geruild.
Gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Pb's gestuurd naar Dolfje en Emceetje. Dank voor de tip BowGirl35. Ik weet niet wat een lucky is maar ik ga er vast achter komen. Net 15 km gefietst, aantal nieuwe gevangen. En voor het eerst gebattled bij een pokestop die dan zwart wordt en dan komt er zo'n figuur in het zwart. Verloren, en volgens mij alledrie de gebruikte Pokémon daarna weer gerevived. Ik heb nu ineens ook zwart-gele ballen, dat zag m'n dochter vanmorgen.
Je mag mij ook pb’en, Spinnogwat.
Alle reacties Link kopieren
Mooie openingspost. :)

Ik had wonder boven wonder meteen de shiny sentret toen het event begon. De eerste sentret die ik aanklikte.
Nog geen shiny gligar helaas!
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat stuur mij ook maar een pb....
Ik heb geen pb ontvangen, dus heb je nu mijn code gestuurd spinnogwat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven