Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het topic gevonden.
Verder geen unowns hier. Kind heeft een shiny Sentret gevonden gisteren en mam een shiny gligar. Ik nog steeds niks, maar ik had vorige week een shiny feebas...die nu een shiny milotic is geworden.
Welkom spinnogwat! Veel plezier met spelen. Hier mag je alles vragen, heb ik in het begin ook ontdekt. Heel fijn. Je mag me een pb sturen als je nog vrienden zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Mooie openingspost.

Volgens mij zijn die extra pasen omdat afgelopen woensdag niet iedereen 5 passen kon krijgen. Bij ons in het groepje waren er elke waaronder ik. Aangezien ik nog niet alle drie had heb ik die groene pas toen ingezet.
Alle reacties Link kopieren
Handbal schreef:
08-09-2019 06:57
Mooie openingspost.

Volgens mij zijn die extra pasen omdat afgelopen woensdag niet iedereen 5 passen kon krijgen. Bij ons in het groepje waren er elke waaronder ik. Aangezien ik nog niet alle drie had heb ik die groene pas toen ingezet.
Ohja, dat was bij mij ons ook zo. Daarom het maar bij 2 raids gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
07-09-2019 20:18
Kan je slechts een max aantal eieren per dag spinnen?

Dat lijkt me niet: ik heb gisteren vier 10km eieren gescoord, en ook nog wat 5 en 2 km.

Niet veel bijzonders uit de 10km eieren, maar vanochtend kwam er een Shiny Mawile uit :yes:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat: misschien weet je het al hoor, maar die Field research opdrachten kun je weggooien als je ze niet leuk vindt, of te moeilijk. Dan kun je bij een volgende stop (niet bij een gym) weer een andere opdracht scoren.

Die special research (op het andere tabblad bij de field research) kun je niet weggooien, maar daar moet je gewoon doorheen.
Sommigen zijn erg lastig, bijvoorbeeld omdat je een bepaald soort Pokemon moet vangen. Die waren er dan veel op het moment dat de opdrachten in het spel waren, maar later zijn ze er dan soms veel minder.

En je kunt een lucky egg (in je rugzak, je krijgt ze soms als beloning voor een level ip, of je kunt ze kopen voor muntjes). aanzetten. Daarmee krijg je dubbele XP, waardoor je sneller een level omhoog kunt. Zo’n ei werkt een half uur.
Ook voor het evolven van Pokemon krijg je dan dubbele XP, dus het is handig om de Pokemon dan op te sparen en in dat halve uur te evolven. Ik markeer ze zelf als favorite (het sterretje aanklikken) en als ik dan een rondje evolven doe, kan ik ‘select favorite’ doen en heb ik ze allemaal bij elkaar.
Evolve niet automatisch de hoogste, maar kijk bij ‘appraise’ (door middel van het klikken op die 3 streepjes rechts onder bij je Pokemon) hoeveel sterren hij heeft.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Topic ook weer gevonden :-D
Alle reacties Link kopieren
Dank weer allemaal. Ik ga me nu verdiepen in battles, gyms en trainingen. Wat is dat zwarte dat ik dan tegenkom bij een pokestop? Ik las op internet dat dat team Rocket is? Kun je dat ooit verslaan? Ik heb volgens mij best sterke Pokémon maar ze hakken me binnen twee tellen de pan in. Is cp het enige waar je naar kijkt om in te schatten of je kunt winnen of moet je inderdaad nog ergens anders naar kijken? In de gyms kijk je ook naar welke soort Pokémon het is, dat leer ik vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Bij Rocket is het van belang welk type pokemon je inzet. Er zijn verschillende types: grass, water, electric, bug, psychic, rock enzo. Het ene type is zwak tegen bepaalde andere types. In het laatste zinnetje van het 'gesprekje' zit een aanwijzing welk type je tegenstander gebruikt. Dan kun je een passende tegenstander kiezen.
Als je dan bijvoorbeeld googlet 'electric weak against' krijg je te zien wat je dan in kunt zetten.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt. Dat is team Rocket en ze hebben best sterkte pokemons. Maar als ze rattata's of zubats etc inzetten dan zijn ze nog wel redelijk makkelijk te verslaan maar soms hebben ze ook een Snorlax bijvoorbeeld en dat gaat een heel stuk moeilijker.
Aan de hand van de tekst die zeggen kan je een beetje gokken tegen welke pokemons je moet battelen

Misschien heb je hier wat aan:

https://www.nwtv.nl/191025/bekijk-onze- ... dige-tips/
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat schreef:
08-09-2019 09:22
Dank weer allemaal. Ik ga me nu verdiepen in battles, gyms en trainingen. Wat is dat zwarte dat ik dan tegenkom bij een pokestop? Ik las op internet dat dat team Rocket is? Kun je dat ooit verslaan? Ik heb volgens mij best sterke Pokémon maar ze hakken me binnen twee tellen de pan in. Is cp het enige waar je naar kijkt om in te schatten of je kunt winnen of moet je inderdaad nog ergens anders naar kijken? In de gyms kijk je ook naar welke soort Pokémon het is, dat leer ik vanzelf.
Team rocket kan je verslaan. Alleen het is best strategisch. Voor je de battle ingaat geeft de grunt (zwart poppetje) aan wat voor soort pokemon hij/zij gaat inzetten, hier kan jij jouw pokemon op aanpassen. Als ze jouw sterkste pokemon in de pan hakken waren ze niet de juiste soort om in te zetten tegen die pokemon. Op internet vind je wat schema’s die je het best vertellen welke pokemon je waar tegen in kan zetten.
Cp is ook niet het enige waar je naar moet kijken, je attacks zijn ook belangrijk. Je kan bijvoorbeeld een waterpokemon hebben met een elektrische aanval, maar die blijft zwak tegen een een rock type pokemon of ground pokemon, terwijl een water aanval wel effectief is. Begin anders eens met bottelen tegen de team leaders, die vind je bij je nearby. Dus rechtsonder op het balkje klikken en dan linkse kopje battle. Daar vind je de teamleaders. Kies een league uit, en zet je pokemon in. Je hebt blauw die vecht met water en ijs types, rood met vuur en geel met elektrisch types. Als je je een beetje inleest dan weet je wat je er het best tegen in kunt zetten. En bij de eerste battle die je speelt kan je een reward verdienen. Meestal is dit stardust, maar soms een rare Candy of een Sinnoh stone (evolutie item) Als je ultra friends (3 volle hartjes, na 1 maand) bent met iemand dan kan je daar ook mee battelen.
Bij gym gevechten en raids is het wat minder belangrijk wat je inzet. Is minder strategisch. Ik pak gewoon wat er wordt aangegeven.
Alle reacties Link kopieren
revenna schreef:
07-09-2019 23:56
Ik heb je ook een verzoek gestuurd. Mijn pokenaam is de naam van mijn zoon: Ri...es
Leuk! Geaccepteerd!
Alle reacties Link kopieren
Spin: is jouw spelersnaam Es......5?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu een beetje aan het uitzoeken welke aanval het meest effectief per pokemon. Hebben jullie misschien een handige site waar advies of uitleg te vinden is over de verschillen de aanvallen. Ik heb namelijk veel van die tm.
Alle reacties Link kopieren
Marene123 schreef:
08-09-2019 09:41
Spin: is jouw spelersnaam Es......5?
Ja :)
Alle reacties Link kopieren
Handbal schreef:
08-09-2019 06:57
Mooie openingspost.

Volgens mij zijn die extra pasen omdat afgelopen woensdag niet iedereen 5 passen kon krijgen. Bij ons in het groepje waren er elke waaronder ik. Aangezien ik nog niet alle drie had heb ik die groene pas toen ingezet.
Je zou toch geen extra passen krijgen? Dat is volgens mij nl nooit tijdens de woensdag raid hours alleen bij die 3 hour raids.
Alle reacties Link kopieren
Een vraag: als ik een 2 km ei incubeer, hoef ik maar 1 km te lopen en als ik een 5 km ei in een incubator leg, hoef ik maar 2,5 km te lopen. Steeds de helft dus. Leuk, maar hoe kan dat?
Spinnogwat schreef:
08-09-2019 14:05
Een vraag: als ik een 2 km ei incubeer, hoef ik maar 1 km te lopen en als ik een 5 km ei in een incubator leg, hoef ik maar 2,5 km te lopen. Steeds de helft dus. Leuk, maar hoe kan dat?

Dat komt door de september events. De komende 2 weken blijft dit nog zo.

Als je op het menu klikt, dan zie je rechtsboven een knop met news. Daar kan je de events terug vinden.

Volgende Volgende week zondag is het community day. De pokemon van cd is turtwig. Die zal je van 11 uur tot 14 uur elke meter tegenkomen. Met verhoogde kans op shinies.
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 08-09-2019 14:21
10.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat schreef:
08-09-2019 14:05
Een vraag: als ik een 2 km ei incubeer, hoef ik maar 1 km te lopen en als ik een 5 km ei in een incubator leg, hoef ik maar 2,5 km te lopen. Steeds de helft dus. Leuk, maar hoe kan dat?
Dat is zeker leuk ja , dat is vanwege een evenement nu. Weet niet tot wanneer dat is eigenlijk.

Net toch even naar buiten gegaan en drie Pokémon in gyms gezet en nog 2 10 km eieren opgepikt. Die zitten nu in een paarse incubator en hoeven dus maar 3,3 km. Schiet helemaal op.
Vanaf morgenavond kunnen er in de 7km eieren regionals zitten geloof ik.
@Poppy en Rainbow, we kunnen over een paar dagen besties worden. Willen jullie eien?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
08-09-2019 10:57
Je zou toch geen extra passen krijgen? Dat is volgens mij nl nooit tijdens de woensdag raid hours alleen bij die 3 hour raids.
Ik speel nog niet lang dus weet niet hoe het normaal zit, maar in de tekst bij news in de app staat dit dus wel vermeld. Ook als het goed is voor deze en volgende week woensdag
Alle reacties Link kopieren
Handbal schreef:
08-09-2019 14:32
Ik speel nog niet lang dus weet niet hoe het normaal zit, maar in de tekst bij news in de app staat dit dus wel vermeld. Ook als het goed is voor deze en volgende week woensdag
Oh dat heb ik even gemist.
Ik vind de app Go Tool wel handig om ernaast te houden. Zitten o.a. lijstjes in van welke Pokémon je uit de field researches krijgt, waar je welke raid bosses het makkelijkst mee verslaat en welke 'kreten' wat geven bij Team Rocket. Zit ook een iv calculator in maar die heb ik nog niet zo bekeken.
Alle reacties Link kopieren
Handbal schreef:
08-09-2019 14:32
Ik speel nog niet lang dus weet niet hoe het normaal zit, maar in de tekst bij news in de app staat dit dus wel vermeld. Ook als het goed is voor deze en volgende week woensdag
Ik heb ff zitten lezen in de news feed, maar daar staat niets vermeld over 5 gratis passen tijdens raid hour. Alleen welke data het zijn en welke pokemon er dan is. :sherlock:
Rubble schreef:
08-09-2019 14:22
@Poppy en Rainbow, we kunnen over een paar dagen besties worden. Willen jullie eien?

Nee, ik hoef niet te eien! Zal proberen je de komende dagen te voorzien van gifts.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
08-09-2019 14:46
Ik heb ff zitten lezen in de news feed, maar daar staat niets vermeld over 5 gratis passen tijdens raid hour. Alleen welke data het zijn en welke pokemon er dan is. :sherlock:
Jij heb gelijk ik las het verkeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven