Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik was het topic kwijt, lees nog regelmatig even mee

De kinderen mochten een dagje uit kiezen in de vakantie, drie keer raden waar we morgen heen gaan

Heel benieuwd of we nog wat leuks gaan vangen in kijkduin, eerst de reis er naar toe maar overleven, bijna drie uur, maar wel gezellig een dagje naar de zee.

Ik sta daar mijn telefoon wel af aan dochter en zoon heeft zijn eigen, boek mee en we vermaken ons vast prima
Alle reacties Link kopieren
quote:Eze schreef op 23 april 2017 @ 09:46:

Anna, even langs een telefoonwinkel om te kijken wat er is? Je telefoon is niet gesimlocked?

Nee, het ligt echt aan de plekken waar we zitten: parken waarin niemand woont. Bizar genoeg zit ik nu midden in death valley, heb ik daar wel bereik en zijn hier heel veel pokestops en stikt het van de pokemon. Ben weer helemaal happy dus (en hard uitgelachen door man dat ik middenin de woestijn pokemons sta te vangen). Alleen die taurus nog niet gezien, maar verder vult mijn pokedex zich nu aardig. Heb er nu 152. Denk toch minstens 10 meer dan een week geleden .

En nee hoor, ik vind het niet autistisch om een tweede account aan te maken om zo tegen jezelf te kunnen spelen in de gym, maar misschien zegt dat meer over mij....
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 24 april 2017 @ 00:50:

ik speel soms met de gedachte (stiekem stilletjes niemand vertellen) over een ander account op mijn tweede tel aan te maken en daar een ander team te worden, zodat ik plaatsjes vrij kan spelen voor mijn gele alfa account

maar denk dat deze gedachte a. tegen 'vals spelen' aan schuurt

en b. best sneu en obsessief en weinig bijdragend aan wereldvrede / kankergenezend medicijn enzo is.

misschien moet ik een vriendin in de buurt vinden van een ander doch welwillend coöperatief team, zodat we samen kunnen spelen zonder het illegale / autistisch spectrum geurtje

Een vriend van mij doet het wel, heeft een tweede account gemaakt van een andere kleur. Zodra hij een plekje vrij heeft gespeeld zet ie er 1 in van zn hoofd account. En speelt dan nog een plekje vrij zodat hij via het account van zn vriendin er nog een in kan zetten. Die is er wel heel obsessief mee bezig. Ik loop alleen om het verzamelen, niet voor de gyms.

Is het ook valsspelen als ik aan mn broer in thailand vraag om een farfetch'd te vangen met mijn account? Want dan zou ik dat best kunnen doen... hihihi
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 april 2017 @ 07:07:

[...]





Neehoor, dat klopt niet. Gewoon nog op te pimpen Pokemon.

Zou ook niet leuk en niet eerlijk zijn als je alleen maar max CP Pokemon zou vangen.Ik schreef het verkeerd, ik dacht dat de maximale CP niet meer hoger werd. Alleen onder jou wordt dat al gecorrigeerd. :-)
Alle reacties Link kopieren
Bowgirl, waarom niet? Anders krijg je hem nooit. Ik had het denk ik wel gedaan.

Safari, ik vind dat best een slim idee. Ik zou het denk ik wel overwegen als ik een 2e telefoon mét internetbundel had.

Anna, wat gaaf zeg! Wat heb je allemaal gevangen? Hoe lang blijf je nog weg?

Mimami, wat leuk dat jullie naar Kijkduin gaan. Heel veel plezier gewenst! Ik heb besloten dat ik er ook een keer heen ga met de kinderen. Misschien in de zomer als we ook even langs het strand kunnen.



Ik had gisteren nog een metal coat gekregen. Nu heb ik Scyter in Sizor geevolueerd. Helaas niet zo'n goede. Maar ik heb genoeg Scyter candies dus als ik ooit nog een metal coat krijg..

Ik wacht nog op Dragon Scale. Die heb ik nog geen enkele keer gekregen.



Ik las een pagina terug ook nog over stoppen. Ik heb dat ook wel hoor, dat ik minder gemotiveerd ben. Hier in de buurt zit vooral het ongedierte wat je overal wel vindt. Tijdens een event ben ik heel actief. Geweldig vind ik het. Maar dan is het event weer afgelopen en dan zit je weer tussen de Sentrets, Labyba's, Rattata, Pidgeys etc.

Stoppen zal ik denk ik niet doen. Maar ik ben wel wat minder actief als voorheen.
Alle reacties Link kopieren
Het minder spelen herken ik wel. Tot nu toe draai ik wel braaf elke dag een pokestop en vang ik een pokemon, maar buiten de events om ben ik toch een stuk minder actief. En ik baal er ook van dat ik met level 33 en meer dan 500 eieren uitgebroed nog steeds geen snorlax heb .
Alle reacties Link kopieren
Tvp!



Ik merk dat ik, nu dit event is afgelopen, ik weer ietsjes minder gemotiveerd ben. Heel veel ongedierte en ik probeer wel mijn day-strike iedere dag te doen.

Volgende week ga ik met de kinderen naar Zeeland, Brouwershaven. Weet iemand toevallig of daar veel te vangen is? Ik hoop op veel Magicarps uiteraard aangezien deze hier vrij zeldzaam zijn. Nog 20.000 xp en dan ben ik level 31. Ik heb wel tijdens het event heeeeeel veeeel lucky eggs aangeschaft. Daardoor gaat het dan net iets sneller.

Gisteren kwam mijn 10km-ei uit en daar kwam de 6e snorlax uit... tijdens event ook veel laprassen gekregen uit 2 km-eieren. Eigenlijk heel erg zonde dat je ze niet kunt evolueren.



Qua special items word ik helaas niet zo verwend. Ik heb nog 2metal coats nodig, maar krijg alleen maar sunstone en upgrade. Gisteren was mijn 7-daystrike, dus nu duurt het weer een week.
Alle reacties Link kopieren
Een tweede account schuurt niet met de regels, het is er echt overheen, eigenlijk . Je mag als speler volgens de TOS niet meer dan 1 account hebben. Maar die regel is denk in meer gericht op spelers die 200 accounts hebben om mee te scannen. Het is wel ontzettend handig soms, zo'n tweede account . Zoontje heeft een andere kleur dan grote zoon en ik. Omdat ik het wel een beetje flauw vind om iemand uit een gym te kieperen (een gym die level 10 was weer 9 maken met 49000 prestige en vervolgens weer omhoog spelen naar 10 is heel veel minder werk dan van begin level 9 helemaal naar 10) mogen mijn kinderen het van mij alleen doen als ze echt met z'n tweeen zijn, dus de ene doet het ene account en de andere het andere, en als er geen gyms in de buurt zijn waar gewoon nog een plekje in te maken is.
Alle reacties Link kopieren
Dat wist ik niet, dat het officieel niet mag. Anders deed ik wel met je mee, Safari, ben alleen ook team geel



Winters, je hoeft geen 2e telefoon te hebben hè, je kunt gewoon van account wisselen.



Ik heb wel eens overwogen om een vriendin in Nieuw Zeeland voor mij Kangashkan te laten vangen, maar a. zij speelt geen pokemon en zit er ook niet op te wachten , en b. dan krijgt zij heel mijn google-account op haar telefoon inclusief mail en contacten. Vind ik ook niet zo gewenst
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Als je inlogt via de pokemontrainerclub ipv via google dan krijg je toch niet al je mail etc op je telefoon? Ik speel op mans account maar kan daarmee gewoon inloggen op mijn telefoon zondet dat ik verder spullen van hem krijg (niet dat dat erg zou zijn in ons geval, want ik pak ook regelmatig zijn telefoon. Mijn telefoon ondersteunt pokemon go niet en doet het alleen op de wifi. Broedt niet echt lekker een ei uit
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu trouwens heel hard na te denken wie ik ken in andere werelddelen . Zouden mans vage collegas voor mij pokemons willen vangen?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weinig gespeeld sinds het evenement voorbij is. Heb ook m'n 7 day niet gehaald gisteren. Ik dacht dat ik die dan alsnog vandaag zou krijgen, maar helaas, 1 day streak. Doei special item.



Wel een larvitar uit mijn 10 km ei gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is balen van je streak Pastelblauw, maar een Larvitar is wel erg leuk toch? Die zou ik ook graag nog willen.



Ik heb net wel een wilde Snorlax gevangen

Snel mijn man een berichtje gestuurd en hij heeft hem nu ook.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnA_C schreef op 24 april 2017 @ 14:56:

Als je inlogt via de pokemontrainerclub ipv via google dan krijg je toch niet al je mail etc op je telefoon? Ik speel op mans account maar kan daarmee gewoon inloggen op mijn telefoon zondet dat ik verder spullen van hem krijg (niet dat dat erg zou zijn in ons geval, want ik pak ook regelmatig zijn telefoon. Mijn telefoon ondersteunt pokemon go niet en doet het alleen op de wifi. Broedt niet echt lekker een ei uit

Klopt. Maar je kunt niet overstappen van het een naar het ander.

Zoon heeft mijn account op zijn telefoon maar het heeft veel gepuzzel gekost voor hij niet meer al mijn mail kreeg en alleen zijn eigen contacten.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:Curley schreef op 24 april 2017 @ 15:23:

Dat is balen van je streak Pastelblauw, maar een Larvitar is wel erg leuk toch? Die zou ik ook graag nog willen.



Ik heb net wel een wilde Snorlax gevangen

Snel mijn man een berichtje gestuurd en hij heeft hem nu ook.

Cool, een snorlax in het wild! Ik onthou niet waar ik de mijne vandaan heb. Heb ik een kind voor



(overigens weet ik nog wel waar ik mijn kinderen kreeg )
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Oh wat gaaf! Ik hoop die ook een x in het wild tegen te komen, denk dat de kans dat ik er een uit een krijg wel heel klein is.



Ja Larvitar was ik blij mee, had ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen moeite hebben met een 2e account hoor.



En ik heb ook wel eens ingelogd met het account van mijn neefje toen ik op vakantie was richting de evenaar, en daar de regio-Corsola gevangen. Omdat we het allebei leuk vinden om zoveel mogelijk verschillende te hebben. Ook wel eens ballen voor hem gescoord toen hij ziek te bed lag en ik vanaf de bank bij de stop kon. Heb wel even gemeld dat hij niet ingelogd moest zijn ik zijn trainer-account, zodat hij niet op 2 plekken tegelijk ingelogd zou zijn.

Ik zie daar niet veel kwaads in, je benadeeld er niemand mee.



Ik speel zelf via een speciaal aangemaakt spelletjes gmail adres. Heb bij het aanmelden bij Pokemon waarschijnlijk aangegeven dat ik geen mails en notificaties wil, want krijg daar verder nooit mail. En als iemand op dat account in zou loggen, zou diegene ook alleen de (eventuele) mails op dat account kunnen lezen, niet van mijn andere emailadressen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Eze schreef op 24 april 2017 @ 10:24:

Een tweede account schuurt niet met de regels, het is er echt overheen, eigenlijk . Je mag als speler volgens de TOS niet meer dan 1 account hebben.



eigenlijk wist ik al diep in mijn hartje dat deze snode gedachten niet zo mooi waren, maar niet dat ze blijken te getuigen van een kei-criminele inborst mijnerzijds jammerdepammer, die vlieger gaat dus mooi niet op



inderdaad súperhandig, zoontjes van verschillende teams hebben! had je dat al bedacht voordat jullie ze tot leven gingen toveren? zo ja: geniaal vooruitziend gepland van jou, in u erken ik mijn meerdere
Alle reacties Link kopieren
Slim, Hima, dat spelletjes-account. Te laat

Inloggen voor zoon bij een hele bijzondere doe ik ook. Of hem even in een gym zetten, doet hij ook voor mij.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
oeh een snorlax in t wild!! curly wat geweldig.. t is dus geen hoax of urban myth

ik heb er nog nimmer 1 gezien behalve dan in gyms, krijg m ook niet uit mijn eieren. wat ik dan wél uit die dingen krijg? leuk dat je het vraagt! nou bijvoorbeeld vandaag: had ik eindelijk mijn 10 km uitgewandeld, blaren op mijn pootjes, krijg ik een Suduwodoo, echtwaar dat zou verboden moeten wezen, ik kom die serieus 7 x per dag tegen. nou ja t was in elk geval geen Mucrow, met z'n wannebe harry potter muts. alles valt te relativeren, i suppose.. en nu gaan we wijn drinken
Ooh, wijn.. Jij hoeft morgenochtend zeker niet om 7 uur in een trein te zitten, Safari? Cheers!



Mijn Snorlax is een stads-Snorlax, gevangen op het station in Eindhoven tijdens Glow. Mijn huidige 10 km ei komt over 700 meter uit. Ik kan niet wachten hoor... Ik gok op een Pineco maar ik wil eigenlijk zo'n schaap want die heb ik nog niet.



Als een bekende mij aanbood om in een ander werelddeel een bijzondere Pokémon te vangen, dan nam ik dat aanbod aan hoor! En als ik een keer voor iemand ballen moet verzamelen dan doe ik dat ook gerust. Daarmee benadeel ik dan niemand toch?



Pidgeys, Rattatas en Sentrets vang ik bij vlagen heel veel om candies te sparen zodat ik bij een event lekker veel candies heb om met een ei te kunnen evolueren. Ik had na pasen geen pidgey candies meer en zit nu alweer boven de 300!
gelukkig niet, gifgroen, morgen beetje uitslapen want pas om 11 naar de mondhygiëniste. zal mijn bekje goed schrobben

oeh ik was óok op station Eh'ven, tijdens Glow! potjandosie wel the right place dus maar niet the right time. wel gaaf dat je een echt zelfgevangene hebt, somehow toch stoerder dan 'eenvoudigweg' uit een ei.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, een Snorlax in het wild!



Ik wilde gisteravond gaan slapen en keek nog even, zat er een Crowbat in de woonkamer. Ik had pas 45 Zubat candy (te vaak Golbat gemaakt voordat Gen2 kwam), dus deze was welkom!



Ook de laatste benodigde Snubbull gevangen om Granbull te maken. Weer een nieuwe erbij
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnA_C schreef op 24 april 2017 @ 14:58:

Ik zit nu trouwens heel hard na te denken wie ik ken in andere werelddelen . Zouden mans vage collegas voor mij pokemons willen vangen?



Ik zie het al voor me

Hmmmm... ik ken ook nog vaag wat mensen in Canada, Amerika, Engeland, Nieuw-Zeeland
"hoooi mensen in Amerika, Canada, Nieuw-Zeeland! het is met Dollycat, je weet wel, we hebben ooit geproost op dat verjaardagsfeestje in 1980. Maarre, wat ik wou vragen, spelen jullie Pokémon-Go?"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven