Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 24 april 2017 @ 23:01:

"hoooi mensen in Amerika, Canada, Nieuw-Zeeland! het is met Dollycat, je weet wel, we hebben ooit geproost op dat verjaardagsfeestje in 1980. Maarre, wat ik wou vragen, spelen jullie Pokémon-Go?"



"Willen jullie een Taurus/andere voor me vangen? Groetjes uit Holland"

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 24 april 2017 @ 23:03:

[...]





"Willen jullie een Taurus/andere voor me vangen? Groetjes uit Holland"

beter, Himalaya! zeggen wat je wil, in 1 rechte lijn naar Fatfetch'd met zijn maffe prei-pen
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 24 april 2017 @ 23:01:

"hoooi mensen in Amerika, Canada, Nieuw-Zeeland! het is met Dollycat, je weet wel, we hebben ooit geproost op dat verjaardagsfeestje in 1980. Maarre, wat ik wou vragen, spelen jullie Pokémon-Go?"Haha, ja, dat komt aardig in de buurt
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 april 2017 @ 23:03:

[...]





"Willen jullie een Taurus/andere voor me vangen? Groetjes uit Holland"

Ik zou het bijna doen!
"oh ja en ook graag voor mijn bff's himalaya en safari! superrr bedankt, enne we sturen stroopwafels en drop."
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 24 april 2017 @ 23:22:

"oh ja en ook graag voor mijn bff's himalaya en safari! superrr bedankt, enne we sturen stroopwafels en drop."Ik doe er een mr.Mime voor ze bij. Kunnen ze ter plekke weer bff's maken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
we hebben een D!

we hebben een o!

we hebben een l!

we hebben lyca!

we hebben een t!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nu 185 in de Pokédex en ben bijna level 27. Ik vind het zo traag gaan voordat ik een level hoger ben. Geef bijna nooit geld uit hoor, dus zal ook wel kloppen, maar pffff...ik vind dit spel wel een lesje in geduld hebben.



Het ultieme geduld heb je als je het kan opbrengen om al je evoluties te bewaren voor een lucky egg sessie

Dat heb ik dus niet meer, anders hou ik het niet meer vol omdat het dan te saai wordt zonder af en toe een leuke nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 24 april 2017 @ 23:26:

we hebben een D!

we hebben een o!

we hebben een l!

we hebben lyca!

we hebben een t!
quote:himalaya schreef op 24 april 2017 @ 23:25:

[...]





Ik doe er een mr.Mime voor ze bij. Kunnen ze ter plekke weer bff's maken.

en zo maken we de héle wereld oneindig veel beter! oeh Dollycat, wát een prachtige kans voor jou, love-firestarter da-je-der-bent!

ps t is daar nu ongeveer 10 uur 's ochtends, perfect moment voor een belletje bij hun kopje koffie
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 24 april 2017 @ 23:22:

"oh ja en ook graag voor mijn bff's himalaya en safari! superrr bedankt, enne we sturen stroopwafels en drop."Wel een idee wat ze daar al niet doen voor stroopwafels!
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 24 april 2017 @ 21:30:

[...]





eigenlijk wist ik al diep in mijn hartje dat deze snode gedachten niet zo mooi waren, maar niet dat ze blijken te getuigen van een kei-criminele inborst mijnerzijds jammerdepammer, die vlieger gaat dus mooi niet op



inderdaad súperhandig, zoontjes van verschillende teams hebben! had je dat al bedacht voordat jullie ze tot leven gingen toveren? zo ja: geniaal vooruitziend gepland van jou, in u erken ik mijn meerdere

Ik heb zelfs een derde, voor als we ook nog eens team geel erbij willen. Maar, en dat is dan minder geniaal, ik had er bij de gezinsplanning even niet aan gedacht dat drie telefoons vasthouden nog niet mee gaat vallen met twee handen.



Van mij mag je crimineel doen hoor Als je het dan maar een beetje met beleid doet. Een level 38 speler met een 2400 vaporeon heeft waarschijnlijk nog tig pokemons in gyms zitten, dus die kun je er genadeloos uit kieperen. Aan de andere kant: de level 20 speler die met een 1200 Pinsir aan de staart van een gym bungelt, heeft vast nog nooit langer dan vijf minuten in een gym gezeten, dus die mag lekker blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 24 april 2017 @ 23:31:

[...]



en zo maken we de héle wereld oneindig veel beter! oeh Dollycat, wát een prachtige kans voor jou, love-firestarter da-je-der-bent!

ps t is daar nu ongeveer 10 uur 's ochtends, perfect moment voor een belleke bij hun kopje koffie



Ik zou niet eens raar opkijken als in ieder geval 2 van hen ook Pokémon zouden spelen...

-rent morgen naar markt voor verse stroopwafels in grootverpakking-
Alle reacties Link kopieren
quote:Eze schreef op 24 april 2017 @ 23:35:

[...]



Ik heb zelfs een derde, voor als we ook nog eens team geel erbij willen. Maar, en dat is dan minder geniaal, ik had er bij de gezinsplanning even niet aan gedacht dat drie telefoons vasthouden nog niet mee gaat vallen met twee handen.



Van mij mag je crimineel doen hoor Als je het dan maar een beetje met beleid doet. Een level 38 speler met een 2400 vaporeon heeft waarschijnlijk nog tig pokemons in gyms zitten, dus die kun je er genadeloos uit kieperen. Aan de andere kant: de level 20 speler die met een 1200 Pinsir aan de staart van een gym bungelt, heeft vast nog nooit langer dan vijf minuten in een gym gezeten, dus die mag lekker blijven.Dat is ook wat, moet je ook nog gaan leren jongleren om Pokémon te kunnen spelen
Alle reacties Link kopieren
Ik ken nog wel wat mensen in Azië via mijn werk. Dag superkeurige Prof. X, zou u voor mij een Pokemon willen vangen? En voor wat andere forummers ook misschien?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eze schreef op 24 april 2017 @ 23:38:

Ik ken nog wel wat mensen in Azië via mijn werk. Dag superkeurige Prof. X, zou u voor mij een Pokemon willen vangen? En voor wat andere forummers ook misschien?Vergeet de stroopwafels niet in de onderhandelingen!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde het ook aan iemand vragen die richting Azië ging, vlak voordat ik dat deed verkondigde deze persoon hoe verschrikkelijk Pokémon is

Blij dat ik mijn mond nog lekker dicht had
Alle reacties Link kopieren
quote:Dollycat schreef op 24 april 2017 @ 23:43:

Ik wilde het ook aan iemand vragen die richting Azië ging, vlak voordat ik dat deed verkondigde deze persoon hoe verschrikkelijk Pokémon is

Blij dat ik mijn mond nog lekker dicht had Gemiste kans! Je had m kunnen laten ervaren hoeveel mooier de wereld wordt met Pokemon! En stroepwaffles.
Alle reacties Link kopieren
Jongleren! Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
dollycat wijzigde dit bericht op 25-04-2017 00:00
Reden: Sorry, dubbel
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Dollycat schreef op 24 april 2017 @ 23:59:

[...]





Ja toch? Mensen moeten eens weten wat ze missen! Ik vind het eerlijk gezegd echt een beetje jammer als iemand zich vreselijk staat op te winden over 'dat domme gedoe met die telefoons voor een Pokémon'. En helemaal als er dan ook nog verbolgen achteraan komt dat het een agressieve tekenfilm is.
Alle reacties Link kopieren
Zeg, 't gaat goed hier, dames

Als er onderhandeld wordt, vraag dan ook een Taurosje of vogeltje-met-prei voor mij. Ik stuur wel een pondje Goudse op
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Zeg, Anna, hoe is het eigenlijk met jouw bereik? En kunnen we je nog blij maken met stroopwafels?
oeh een bijzónder goede vraag!!

Anna, we kunnen jouw gecertificeerde stroepwaffels dealer worden! alsook hebben we contact met aanvoerlijnen met een rijkelijk gevarieerd assortiment waaronder topkwaliteit boerderijdrop, magistrale goeda cheese (die mét streepjes!) en ook tulpenbollen kunnen we verstrekken middels het wereldwijd vermaarde distributiekanaal.

sooo.. what's your pleasure?

ps voor nix gaat de zon op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven