Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
De beste wensen nog voor iedereen.

Ik kan ook nieuwe vrienden gebruiken, stuur gerust een pb.
Chocopinda schreef:
03-01-2019 10:19
Hadden jullie gister nog wel een incubator uit een stop?
Ja gisteren nog wel. Meteen s’morgens.

Hier ook niet veel bijzonders uit de eieren , vandaag en gisteren Tyrogue, Elekid, Azulrill en een Dratini en een Geodude.
Burggravin, welkom! Leuk een shiny Pikachu (met kerstmuts neem ik aan?)
Ik heb dit event helaas geen enkele shiny gevangen. Wel had ik een shiny Magby uit een ei gekregen. Ook leuk.
De laatste 9 event-eieren incl. halve afstand zitten nog in de eierkokers. Ik hoop zó dat daar nog wat leuks uitkomt. Ik gok dat ik toch wel om en nabij 40 eieren heb uitgebroed, en ik heb 1 munchlax, 1 chingling, een shiny magby en heeeel veel babies en alolan gekregen die ik al ontelbare keren heb.
Wel heb ik vandaag nog een Bronzor gevangen (mijn 2e)
Sorry dat ik zo weinig gifts verstuur. Ik krijg de laatste tijd zo weinig gifts uit de stops..
Morgen ga ik met mijn dochter naar Arnhem, daar zitten altijd wel veel stops, dus ik denk dat ik morgen wel weer genoeg gifts ga hebben.
Chocopinda schreef:
03-01-2019 10:19
Hadden jullie gister nog wel een incubator uit een stop?
Ik had er vanmorgen zelfs nog 1! Ik liep vannacht iets na 12 uur nog even een blokje om met m'n hondje, draaide de pokéstop en daar kwam nog een incubator uit! Ik vermoed dat het aan de pokestop ligt, die reageert wel vaker vreemd: het gebeurt regelmatig dat ik daar na 12 uur 's nachts langs loop, genoeg ruimte heb voor een quest en die niet krijg....
Maar deze keer dus een extraatje ;-)
Yes, ik ben klaar met de Meltan quest! Weer een nieuwe erbij.

Em....nl, wij kunnen best Friends worden, Re..ja, wij kunnen ultra friends worden. Willen jullie iets afspreken voor een ei?
Marene123 schreef:
03-01-2019 19:30
Ik had er vanmorgen zelfs nog 1! Ik liep vannacht iets na 12 uur nog even een blokje om met m'n hondje, draaide de pokéstop en daar kwam nog een incubator uit! Ik vermoed dat het aan de pokestop ligt, die reageert wel vaker vreemd: het gebeurt regelmatig dat ik daar na 12 uur 's nachts langs loop, genoeg ruimte heb voor een quest en die niet krijg....
Maar deze keer dus een extraatje ;-)
Misschien was dat het probleem, ik kreeg op dat moment namelijk ook geen nieuwe quest. Ik heb later nog in m'n incubators verzameling gekeken en hij stond er echt niet. Het gekke is dat hij er vanmorgen wel stond! (ik mis een spook emoticon)

winters schreef:
03-01-2019 16:46
Burggravin, welkom! Leuk een shiny Pikachu (met kerstmuts neem ik aan?)
Ik heb dit event helaas geen enkele shiny gevangen. Wel had ik een shiny Magby uit een ei gekregen. Ook leuk.
De laatste 9 event-eieren incl. halve afstand zitten nog in de eierkokers. Ik hoop zó dat daar nog wat leuks uitkomt. Ik gok dat ik toch wel om en nabij 40 eieren heb uitgebroed, en ik heb 1 munchlax, 1 chingling, een shiny magby en heeeel veel babies en alolan gekregen die ik al ontelbare keren heb.
Wel heb ik vandaag nog een Bronzor gevangen (mijn 2e)
Sorry dat ik zo weinig gifts verstuur. Ik krijg de laatste tijd zo weinig gifts uit de stops..
Morgen ga ik met mijn dochter naar Arnhem, daar zitten altijd wel veel stops, dus ik denk dat ik morgen wel weer genoeg gifts ga hebben.
Het event valt mij ook wat tegen. Sowieso geen shiny's (maar dan verbaast me niet eens |-) ), maar ook weinig echt leuke dingen.
Ik hoop met je mee dat er uit de laatste eieren nog wat moois komt (ook voor mezelf :proud: ).

Ik heb hetzelfde met de stops, net aan 14 stops gedraait en ik kreeg 5 cadeautjes! :O Ongelooflijk.
Mensen, groot nieuws: ik heb m'n eerst ex-raid pas te pakken!! :cheer:
Nu hoor ik er echt helemaal bij! :biggrin:
Chocopinda schreef:
03-01-2019 21:03
Gefeliciteerd!!! Ik kon niet bij m'n eigen eerste ex raid zijn omdat ik andere verplichtingen had :cry: dus ik hoop heel hard op nog een pas. Ooit.
Ik zat net in de bioscoop en zag 2 schaduwen in de nearby (tijdens de pauze hoor :A:). Irritant!
Ik kwam behoorlijk wat croagunk (iets van 6) tegen vandaag, en zelfs de evolutie! Verder een bronzor en een chansey, zo gaat het lekker :cheer:
In memoriam AnnA_C
Chocopinda schreef:
03-01-2019 21:03
Gefeliciteerd!
Welkom gravin, en gefeliciteerd choco!
In memoriam AnnA_C
AnnA_C schreef:
03-01-2019 12:13
Ik ken iemand die alle hoop op welke shiny dan ook van te voren al opgeeft :)

Welkom en gefeliciteerd burggravin!

:high5:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Blijft oneerlijk verdeeld met die shinies.
Chocopinda, gefeliciteerd, wat leuk!
Streepjessokken dat is altijd balen als je een schaduw ziet in de nearby en je kan ze niet vangen. Maanden terug was ik ook eens naar de bios met mijn (niet pokemonnende) zusje, en ik heb ook zo af en toe aan de stop gedraaid (hoezo pokemon-verslaafd.... :whistle: )

Ik las dat je nu extra kans hebt op 5 (jeej...) en 10 km-eieren uit de stops. Ik zit eigenlijk niet op die 5km-eieren te wachten. Komt toch niks leuks uit.
Ky....30, wij kunnen best friends worden, wil jij een ei aanzetten? Laat dat dan even weten, want ik durf je gift nu niet uit te pakken (ga zelf geen ei aanzetten).
Ik heb gisteren een Bronzor en Finneon gevangen.
Ook heb ik een Toxicroak geëvolueerd.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Nou dat meer kans op 5 en 10 km eieren gaat hier op het moment niet op. Krijg alleen maar 2 km eieren of geen eieren en geen gifts. Met mijn wandelrondje van 45 minuten kom ik langs 4 stops, dus dat zet geen zoden aan de dijk. Wel lekker veel candy bij de eieren, meestal zo'n 40 stuks. Alleen bij mijn Wailmer kreeg ik er net maar 10.

Qua shinies, is het hier ook al weken pech.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Ik kom me hier ook aansluiten. Nu m'n verlof ik is gegaan hopelijk wat tijd voor de Pokémon go. In m'n verlof veel gespeeld en veel gelopen. Nu door man weer aangestoken. Nu niet meer heel mobiel maar als de kleine er straks is wil ik weer lekker stukken gaan lopen.

Verder geen bekenden die spelen dus wie nog een vriendje kan gebruiken... haal ik m'n 3 nieuwe vriendjes ook eens.
Redshoes schreef:
04-01-2019 15:41
Ik kom me hier ook aansluiten. Nu m'n verlof ik is gegaan hopelijk wat tijd voor de Pokémon go. In m'n verlof veel gespeeld en veel gelopen. Nu door man weer aangestoken. Nu niet meer heel mobiel maar als de kleine er straks is wil ik weer lekker stukken gaan lopen.

Verder geen bekenden die spelen dus wie nog een vriendje kan gebruiken... haal ik m'n 3 nieuwe vriendjes ook eens.
Stuur me maar een pb met je friendcode. Dan voeg ik je toe ;)
Redshoes schreef:
04-01-2019 15:41

Welkom! Mij mag je ook gerust een pb sturen.
Ik heb net mijn eerste blauwe krab gevangen!
We waren uit eten, en ik zag allemaal schaduwen in de nearby. Dus toen we weggingen vroeg ik op de parkeerplaats aan man "Weet je waar dit is? Even langsrijden?" Bleek het gewoon 4 meter verderop te zijn :) .

Toen had ik ook nog ineens genoeg candy om mijn magmar te evolueren, en ik had nog een steen ook! Goede pokemondag dus!
En ik heb een zwarte charizard in de gym 'devils footbridge' gezet, vond ik wel een mooie pokemon daarvoor.

Leuk chocopinda! Ik kan me de opwinding nog herinneren van mijn eerste (en enige :P ) exraidpass. Echt zo'n gevoel dat je mee mag doen met de groten :)
Welkom Burggravin en Redshoes!
Redshoes, mocht je nog meer vrienden nodig hebben, stuur gerust een pb. Geldt natuurlijk ook voor anderen ;-)
Chocopinda leuk, gefeliciteerd! Wij gaan morgen ook ex raid doen. Ik hoorde al dat het niet heel moeilijk is om hem te verslaan en meestal komen er veel mensen, dus dat komt goed. En dan nog vangen....
Anna mooie vangsten en een steen is altijd goed! Leuk is dat hè een toepasselijke pokemon in een gym zetten of bijv. 6 baby's ziet er ook heel schattig uit!
Ik kreeg vanmorgen nog een mantyke uit een ei en ving net voordat het event afgelopen was een snorunt :cheer2:
Marene, je hebt PB (of 2,of 0...)
In memoriam AnnA_C
Winters, bekende stop, van jouw kado. Verwarrend :D
In memoriam AnnA_C
Bedankt voor de reacties Marene en Leighton, ik houd onze vriendenstatus ook in de gaten. Maar ik heb m'n hoofd er niet helemaal bij deze week merk ik. Het wordt sowieso volgende week, want ik pakte jouw gift al te vroeg uit Marene! Ik zal je morgen een nieuwe sturen. Ik kan beter ook even wachten met nieuwe vriendjes maken dus... Iedereen wel gefeliciteerd met de nieuwe vangsten!
O ja, en voor wie er nog een Cubone moet (Meltan-quest): vijf Pokemon vangen met besjes en je bent er deze maand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven