Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
melbourne88 schreef:
05-01-2019 22:12
Hier een cubone in de buurt, maar ik zat thuis mn baby een fles te geven. Jij had meer geluk :"-(
En die baby kon niet even wachten? :nope:
Tsss, iets met prioriteiten stellen en opvoeden enzo. :nut:
In memoriam AnnA_C
MoWa24 schreef:
04-01-2019 18:03
O ja, en voor wie er nog een Cubone moet (Meltan-quest): vijf Pokemon vangen met besjes en je bent er deze maand.
Ja, zo fijn! Gisteravond kreeg ik deze opdracht en nu heb ik ein-de-lijk mijn Cubone. Nu nog wat Omanyte en Anorith en dan kan ik deze quest afronden.

En ook nog een baby-Snorlax uitgebroed gisteravond :flirting:
Pff even klaagzang hier hoor, 1 uur gewandeld 6 pokestops gedraaid: 1 gift en laatste stop een 2km ei. Mijn uitgebroede eieren ga ik het niet eens over hebben....
Ach ik heb iig genoeg plek voor een ei uit mijn 25 km reward.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Andere vraag, kopen jullie coins van “ echt geld” of sparen jullie alles met gyms bij elkaar? Ik heb ooit 25 lucky eggs gekocht van gespaarde muntjes. Ik heb nu ongeveer 400 muntjes. Mijn incubators zijn nu op. Ik zou nu wel een ultrabox willen kopen vanwege de incubators. Maar het voelt toch een beetje overdreven om voor 10 euro coins te gaan kopen. Terwijl ik het wel kan missen...
meelezertjuh schreef:
06-01-2019 13:07
Andere vraag, kopen jullie coins van “ echt geld” of sparen jullie alles met gyms bij elkaar? Ik heb ooit 25 lucky eggs gekocht van gespaarde muntjes. Ik heb nu ongeveer 400 muntjes. Mijn incubators zijn nu op. Ik zou nu wel een ultrabox willen kopen vanwege de incubators. Maar het voelt toch een beetje overdreven om voor 10 euro coins te gaan kopen. Terwijl ik het wel kan missen...
Als je 1 keer geld eraan uitgeeft wordt het steeds makkelijker :$
Iemand tijd om te battlen? Ik ben door m'n stenen heen en moet er nog wel een aantal evolueren.
Steen gekregen?
Leighton schreef:
06-01-2019 13:50
Iemand tijd om te battlen? Ik ben door m'n stenen heen en moet er nog wel een aantal evolueren.
Ja ik wil wel.
Ik heb er nog nooit echt geld aan uitgegeven. Wel een paar keer getwijfeld, maar het voelt voor mij als vals spelen. Als anderen dat doen vind ik het alleen maar knap dat zij dat wel kunnen:gewoon een hobby hebben en daar geld aan uitgeven zonder jezelf allemaal extra regeltjes op te leggen.
Helaas geen steen :|
1 steen :yes: sorry als de gevechten niet doorkomen! Ik had er een aantal en ik drukte echt op accepteren maar soms werkt het dan niet :(
Hiephoi, ben level 39 nu! :-D

Ik heb in het begin er ook wel eens geld aan uitgegeven. Met het oude gymsysteem kon ik max 30 muntjes per week krijgen ofzo. Alles was blauw bij ons. Nu gaat het muntjes krijgen wat makkelijker met dit gymsysteem, maar als jij graag een Ultra-box wilt kopen Meelezertjuh waarom niet. Moet kunnen toch
Ik heb er tot nu toe ongeveer een tientje een euro of 15 aan echt geld aan uitgegeven. Dat heb ik besteed aan het uitbreiden van mijn Pokémon storage, ik zit nu op 1150.

Van de munten die ik in het spel spaar koop ik af en toe een extra incubator of kleding voor mijn avatar, dat laatste vooral omdat mijn kinderen dat graag willen :$ Een box heb ik nog nooit gekocht.
Ik ben al de hele tijd aan het sparen voor een dure box maar heb een paar incubators gekocht, wat dus niet veel opleverde, en 2x een ei.
Ik koop bijna iedere maand wel voor 10 euro aan muntjes. Voornamelijk voor passen.
Ik zie het al hobby waar je best wat geld in mag steken. Maar wel met de nodige grenzen natuurlijk. Ik ken ook mensen die bijna 100 euro per maand uit geven aan muntjes. Dat vind ik echt zonde. Incubators koop ik eigenlijk nooit. Die eieren komen vanzelf wel uitgebroed met mn ene incubator. Ik heb er weinig haast mee. Ook met die gehalveerde km heb ik geen extra incubator gebruikt. Volgend weekend gebruik ik ze allemaal voor de 1/4 afstanden met community day. Kleding koop ik ook niet, ik doe het wel met de gratis dingen. Ook boxen kop ik niet. Er zit altijd wel iets in wat ik echt niet nodig heb, zoal eieren, incense en lures. Gebruik die dingen toch niet dus zonde om daar mn muntjes aan uit te geven.
MoWa24 schreef:
04-01-2019 18:03
O ja, en voor wie er nog een Cubone moet (Meltan-quest): vijf Pokemon vangen met besjes en je bent er deze maand.
Ik kan hem nergens vinden! @( Wel 10 vangen met pineapples, maar dan krijg je een magicarp...
streepjessokken schreef:
04-01-2019 18:05
Ik heb 2 wilde cubones gezien vandaag, dus denk dat ze nu ook meer spawnen (dit woord is zooo lelijk).
Wow 2? Ik zie nog niks! :sherlock: En spawnen vind ik ook een vreselijk woord, hahah! :biggrin:

Ik heb laatst eens voor 5,- muntjes gekocht zodat ik eindelijk een ultra box kon kopen.

Dan vraag ik me op mijn beurt af; wat gooien jullie wel / niet weg?
Zoals die lures, die gebruik ik zelden maar weggooien voelt zo ondankbaar of zo.
Vanmiddag heb ik voor het eerst wat up-grade en metal coat weggegooid, kreeg ik uit een stop of gift ofzo meteen weer een metal coat, haha!
Ik heb laatst in het hele dorp lures aangezet en 2 rondjes gelopen. Leuker dan weggooien inderdaad. Ik gooi ook de roze bananen berries vaak weg en als ik flink ballen aan het sparen ben ook de normale ballen eruit. Ik heb nu 4 normale, 110 great en 30 ultra ballen.
Potion en die halve revive gooi ik ook weg.

Mits nodig natuurlijk.
Ik hou van alle potions en revives 40 stuks, van alle ballen 50 stuks, van de berries 40 stuks behalve van golden ras berries daar hou ik er 50 van en van de oude evolutie items hou ik er 1. Verder heb ik geen TM’s, die gebruik ik toch niet en de rest heb ik niet eens.
Vanavond nog een uurtje gelopen op zoek naar de quest voor een cubone en gevonden! :cheer:
Ik moest er wel een 'catch a ditto' quest voor weggooien, waar je 3 rare candy voor kreeg. Maar die had ik er al een tijdje in staan en kwam maar geen ditto tegen. Je raadt het al, net na het weggooien een ditto gevangen. :facepalm:
Maar goed, ik had het over voor m'n cubone. Nu nog 2 lileep / anorith en 2 omanyte / kabuto.
Ik besteed wel af en toe geld aan coins, ik denk gemiddeld zo'n 10 à 15 euro per maand. De ultrabox die nu te koop is, ga ik waarschijnlijk kopen terwijl ik nog niet genoeg coins heb.
Mijn gedachte is: een leuke hobby waar ik zoveel tijd aan besteed mag best af en toe wat kosten.

Battelen lukt inderdaad regelmatig niet, 't komt vaak voor dat er na 't accepteren niets meer gebeurt of 't spel blijft later ergens hangen.
Bananen gooi ik in gyms, daar bewaar ik er helemaal geen van. Ananas en gewone razz gaan bij meer dan 40 in gyms, golden razz bij meer dan 80. Max revives bewaar ik er 80 van (overblijfsel van de grote revive drooglegging van vorig jaar; blijft lastig om die dingen weg te gooien), max potions 70. Van de evolutieitems bewaar ik er een paar, tm’s zou ik eens moeten gaan gebruiken en charged tm’s heb ik er maar heel weinig van. Die zitten allemaal in mewtwo.

Ik geef geen echt geld uit, maar de meeste dagen heb ik wel 50 muntjes uit gyms, dus ik kan wel regelmatig wat kopen.

60 beste vrienden nu, op naar de 100 (je moet wat als je lvl 40 bent :) )
Ik heb in totaal geloof ik 15 euro uitgegeven. Bij events waar ik meer incubators voor wilde, en een keer had ik niet genoeg munten voor een lucky egg en was dat zeker de moeite.
Inderdaad, geld uitgeven aan een leuke hobby is niet erg, maar ook voor mij voelt het toch een beetje als valsspelen :$
In memoriam AnnA_C
Ik gooi regelmatig potions, revives, berries (razz en nanab) en rode ballen weg.
Lures hou ik wel, gebruik ik ook regelmatig (pokestop tegenover m'n huis!)
Ik heb geen vast aantallen om te bewaren, doe maar wat ...
Ik heb ook nog nooit geld uitgegeven aan Pokemon. Met het vriendensysteem ook altijd wel genoeg ballen maar voor die tijd met verdiende coins wel ballen en extra storage gekocht. Blijf nu hangen op het vinden van Cubone. Vanuit bed/huis wel wat pokemons kunnen vangen en zelfs af en toe kan ik een nabijgelegen stop draaien. Nog een week wachten voor ik zelf weer beetje op pad kan en dan zal ik weer meer gifts kunnen sturen naar mijn friends.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven