Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Oh, ik ving trouwens een lumineon, de evolutie van finneon! Die heb ik dan weer nog niet :proud: mooi beestje hoor.
In memoriam AnnA_C
Ik heb 2 wilde cubones gezien vandaag, dus denk dat ze nu ook meer spawnen (dit woord is zooo lelijk).
In memoriam AnnA_C
MoWa24 schreef:
04-01-2019 18:03
O ja, en voor wie er nog een Cubone moet (Meltan-quest): vijf Pokemon vangen met besjes en je bent er deze maand.
Fijn 😃
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ooo wat gaaf Streepjessokken! Daar moet ik nog heel veel candies van, maar ik heb al wel 2 van die visjes gevangen. Ik heb ook nog over de 100 rare candies. Misschien is dit een mooie bestemming daarvoor..
Mois... een paar keer kwam het battelen niet uit, maar ik heb toch echt al een paar keer op Let's go Blattle gedrukt, maar helaas doet tie het niet.

GU...SIE Marene !
Wil jij een ei aan zetten ? ik wel.
We kunnen ultra friends worden.
Ik heb je cadeautje al een paar keer bijna geopend.
MoWa24 schreef:
04-01-2019 18:03
O ja, en voor wie er nog een Cubone moet (Meltan-quest): vijf Pokemon vangen met besjes en je bent er deze maand.

Ja ik zag het! Hopelijk gaat het me nu lukken :D

Kan iemand me uitleggen wat ex raids zijn :whoops:
melbourne88 schreef:
04-01-2019 20:34
Ja ik zag het! Hopelijk gaat het me nu lukken :D

Kan iemand me uitleggen wat ex raids zijn :whoops:
Ex raids zijn exclusieve raids waar je een speciale invite voor krijgt. Die worden bij sommige gyms uitgegeven als je daar een raid hebt gedaan.
Bij de ex raids van deze periode is deoxys te bevechten en te vangen. Als je een ex raid pass krijgt staat er een tijd en datum op, net als de gym waar je dan moet zijn. Er zijn daar ook meerdere mensen die een invite hebben gehad.
Gyms die een ex raid pass geven hebben een labeltje aan de rechterkant als je in de gym bent, daar staat ex raid gym op. Als je deze gyms ziet, daar de raids zoveel mogelijk van doen. Of als je goed bevriend bent met iemand en je bent er ultra friend mee bent kan je ook vragen of ze de pass met je delen zodat jij ook een kansje krijgt om mee te doen.
Jippieeee.... shiny pineco gevangen. Blij blij blij.... :cheer2:
Normaal laat ik pineco een beetje links liggen, maar deze keer dus niet. Weer 1 van mn lijstje strepen :cheer2:
SweetChilliSauce ik zet geen ei aan, dus pak maar uit 🎁
Dankje bowgirl!
Anna en Poppy, morgenavond ergens best/ultrafriends worden?
Marene, het lukt me blijkbaar niet om jou te PB'en. Wil jij mij een berichtje sturen?
In memoriam AnnA_C
Eze schreef:
05-01-2019 10:00
Anna en Poppy, morgenavond ergens best/ultrafriends worden?
Kan het ook maandag? Morgen vliegen we terug en moeten we meteen kinderen op bed leggen enzo, dus ik denk dat ik morgenavond zo gesloopt ben dat ik dat ei vergeet :$
AnnA_C schreef:
05-01-2019 10:16
Kan het ook maandag? Morgen vliegen we terug en moeten we meteen kinderen op bed leggen enzo, dus ik denk dat ik morgenavond zo gesloopt ben dat ik dat ei vergeet :$
Maandag is voor mij niet zo handig (of het moet na 22:30 zijn), maar binnenkort komt er wel weer een kans.
Goede reis terug alvast!
Dan doen we het toch morgenavond als Poppy dan kan.
Als ij het ei vergeet heb ik gewoon pech. Jij hebt een gift van mij om uit te pakken toch? Dus ik hoef nijs te doen.
streepjessokken schreef:
05-01-2019 10:03
Marene, het lukt me blijkbaar niet om jou te PB'en. Wil jij mij een berichtje sturen?
't Is toch gelukt! Ik heb je toegevoegd!

Ik heb nog vier berichten in het Postvak uit staan, iemand enig idee wat dit betekent? Wat is het verschil tussen "postvak uit" en "verzonden berichten"?
AnnA_C schreef:
05-01-2019 10:41
Als ij het ei vergeet heb ik gewoon pech. Jij hebt een gift van mij om uit te pakken toch? Dus ik hoef nijs te doen.
Eze en Anna, ik ga geen ei aanzetten, dus spreken jullie maar wat af! Zal jullie gifts tot die tijd met rust laten en zal zo even kijken of ik jullie nog wat kan sturen.
Marene123 schreef:
05-01-2019 10:55
Ik heb nog vier berichten in het Postvak uit staan, iemand enig idee wat dit betekent? Wat is het verschil tussen "postvak uit" en "verzonden berichten"?
Oeh, ik ben ook maar eens in mijn Postvakjes gaan kijken. Zag ik ineens twee berichten, ik check dat eigenlijk nooit. Dus sorry Bowgirl en Poppy voor de late reactie! Ik heb jullie ook een berichtje gestuurd, maar bij 'Verzonden' staat nog steeds 0, dus ik weet niet of het gelukt is.
MoWa24 schreef:
05-01-2019 16:25
Oeh, ik ben ook maar eens in mijn Postvakjes gaan kijken. Zag ik ineens twee berichten, ik check dat eigenlijk nooit. Dus sorry Bowgirl en Poppy voor de late reactie! Ik heb jullie ook een berichtje gestuurd, maar bij 'Verzonden' staat nog steeds 0, dus ik weet niet of het gelukt is.
Ik heb je een pb teruggestuurd ;)
AnnA_C schreef:
05-01-2019 10:41
Nee joh, ik wacht gewoon tot de volgende ronde. Er staan al een paar bijna beste vrienden klaar :)
Marene123 schreef:
05-01-2019 01:27
SweetChilliSauce ik zet geen ei aan, dus pak maar uit 🎁
Thnx ! 200.000 xp erbij
Het is hier min 6, pikdonker (geen ander licht dan dat van mijn telefoon) en ik ben net naar buiten gerend voor een eggecute :facepalm:
Zonder handschoenen :facepalm:
Maar ik had hem wel, dus weer een stukje dichter bij meltan!
Hier een cubone in de buurt, maar ik zat thuis mn baby een fles te geven. Jij had meer geluk :"-(
Dat zijn nou de echte die-hard pokemon-spelers! :-D
Ik ben al twee dagen niet lekker dus echt veel Pokémon heb ik niet gespeeld dus ook geen gifts verzameld. Hopelijk morgen wel fit om Ff een paar km te wandelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven