Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
O dat tikt dan wel lekker aan inderdaad.
Ik kan vanuit huis helaas geen pokestop bedienen, maar op loopafstand heb ik er genoeg zitten. Én ik heb sinds kort een GO-Tcha! Ideaal als ik in de auto zit of op de fiets
Heel soms als hij op hol geslagen is kan ik de dichtstbijzijnde pokestop vanaf de bank aan. Helaas is dat maar af en toe.
Kan degene met wie ik vriendjes ben even zijn vinger opsteken?

Ik ben A....S88
melbourne88 schreef:
10-01-2019 09:44

Ik ben A....S88
Ik! M...1974
Heb net een stuk gewandeld maar kom deze week denk ik niet aan de 25 km. Of ik moet zaterdag tijdens de community day heel veel gaan lopen.
LadyPhoxy schreef:
10-01-2019 04:59
Sorry! Ik ben het helemaal vergeten. Vroeg in slaap gevallen en niet wakker geworden van de herinnering in mijn telefoon! Sorry!

Wil je nog een keer een Lucky Egg aan zetten?
Dat was vroeg, goedemorgen o_o

Ja ik zou het dan kunnen combineren met best Friends worden met loulou maar ik weet niet of die hier nog meeleest, actief is.
melbourne88 schreef:

Ik ben A....S88
Wij eh. Niet. Ik heb wel cadeautjes te versturen. :)
Wij ook niet Melbourne88.
melbourne88 schreef:

Ik ben A....S88
Wij zijn geen vriendjes maar wil het wel met je worden als je ze nog zoekt ;)
Leighton schreef:
10-01-2019 12:21
Dat was vroeg, goedemorgen o_o

Ja ik zou het dan kunnen combineren met best Friends worden met loulou maar ik weet niet of die hier nog meeleest, actief is.
Haha,ja dat krijg je ervan als je al om 20:00 uur in slaapt, vanochtend weer te vroeg wakker. Maar dan wacht ik even tot Loulou reageert met uitpakken
AnnA_C schreef:
09-01-2019 21:23
En nu is ook vaak mijn rugtas vol. Ik heb zo vaak zonder spullen gezeten dat ik het heel moeilijk vind om wat weg te gooien. Toch meer gaan doen, want wat ik met 236 max potions moet????
:rofl:
Inderdaad, wat moét je er mee? Je krijgt heel vaak potions en Revives!
Kom je verder geen ruimte te kort? Voor ballen, of ander leuks?

Misschien moet ik ook een lijstje bij gaan houden wie ik wanneer wat stuur, maar kan iemand me dan eerst de etiquette uitleggen? Want nu doe ik maar wat omdat ik de sociale stress ervan niet aankan (ok, dit klinkt eigenlijk best dramatisch).

Maak je niet druk joh. Ik geef in principe ook mijn cadeaus aan mensen waar ik nog mee omhoog kan. En voor de rest verdeel ik het een beetje. Ik weet van verschillende mensen waarmee ik al BFF ben dat ze er niet van wakker liggen dat ze geen dagelijks cadeau krijgen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nu met wat nieuwe Best Friends (sorry, ik stuur jullie voorlopig nog maar sporadisch cadeautjes) kan ik ook wel weer wat vrienden gebruiken. Dus graag een PB als ik iemand van het forum mag toevoegen. Ik zal iets vaker mijn Postvak In checken dan eens in de twee maanden.
MoWa heb je bericht gestuurd.
Wie wil mag mij ook toevoegen.
Oh stom wij zijn al vrienden ,net wakker :P
Wie hier is Zonnetjej op pokemon go?
Ik heb net eindelijk een Bronzor gevangen. Ik heb volgens mij bijna elke pokestop hier en gym hier in de wijk net gepakt en gifts verzameld en uitgedeeld. Kreeg er maar heel weinig.
Ik heb mijn Pokémon storage weer groter gemaakt, ivm morgen. Straks wil ik alle overbodige potions en berries weggooien en vooral ballen verzamelen.
Sorry Poppy_del_Rio! Ik lees nu pas je berichtje :-$ Je hebt bericht terug, ik heb je toegevoegd
Ik zal ook wat vaker mijn berichten checken
O, de community day is morgen al?

Dat had ik even niet in me opgenomen, eens even kijken of ik het in kan passen.

Moet dan vanavond ook in de Pokémon storage en item bag van mijn kinderen gaan wieden. Want het gaat me niet nog eens overkomen dat ik met ze op pad ga tijdens een community Day terwijl ze niet genoeg ruimte hebben in hun storage O_O

Qua gifts doe ik meestal maar wat. Ik sorteer op friendship level en ga dan het rijtje af, beginnend met degenen met wie ik nog kan levelen. Soms begin ik juist onderaan het rijtje. Ik heb ook weleens overwogen om er een Excelsheetje aan te wijden maar dan begint het naar mijn gevoel ineens akelig op mijn werk te lijken ;-D
winters schreef:
11-01-2019 11:15
Sorry Poppy_del_Rio! Ik lees nu pas je berichtje :-$ Je hebt bericht terug, ik heb je toegevoegd
Ik zal ook wat vaker mijn berichten checken
Geen probleem :)
Qua gifts geef ik eerst mijn echte vrienden en dan ga ik het lijstje van boven naar beneden( op alfabet) en de volgende dag ga ik van beneden naar boven. In theorie. Soms stuur ik meteen een gift terug als ik er 1 krijg en als ik ze op voorraad heb , wat de laatste dagen niet zo is.
Lady Phoxy loulou heeft ons net best friends gemaakt die die leest niet mee denk ik :cry: gemiste kans voor mij. Dus wij kunnen wel een tijd afspreken voor een ei. :)
Zeg het maar wanneer het jou uit komt, ik heb geen voorkeur.
Hier een meelezer, heb gewoon niet zoveel nuttigs te melden.
Maar er viel zonet ineens een kwartje bij mij toen ik las over iemand die speelt in een ander land. Leighton, ben je halverwege level 38 en is Began op het moment je buddy? Volgens mij worden wij dan over een paar dagen best friends! Kan je nog een keer punten scoren.
Mijn naam is mui...
thistle schreef:
11-01-2019 15:40
Hier een meelezer, heb gewoon niet zoveel nuttigs te melden.
Maar er viel zonet ineens een kwartje bij mij toen ik las over iemand die speelt in een ander land. Leighton, ben je halverwege level 38 en is Began op het moment je buddy? Volgens mij worden wij dan over een paar dagen best friends! Kan je nog een keer punten scoren.
Mijn naam is mui...
Dat klopt helemaal :) over 4 dagen worden wij best friends. Dus op dinsdag.
LadyPhoxy schreef:
11-01-2019 15:14
Zeg het maar wanneer het jou uit komt, ik heb geen voorkeur.
Dinsdag is een beetje lang wachten zeker? :idee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven