Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
09-08-2018 20:42
Naar verluidt ( Story) gaat Meghan eind van de maand naar Amerika om haar vader op te zoeken, heeft die doordrammer toch zijn zin he.
Ach ja, in The Sun en The Daily Mail (even betrouwbaar, trouwens) staat het tegenovergestelde: www.thesun.co.uk/news/6982083/meghan-ma ... r-off-dead
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
10-08-2018 11:17
Ach ja, in The Sun en The Daily Mail (even betrouwbaar, trouwens) staat het tegenovergestelde: www.thesun.co.uk/news/6982083/meghan-ma ... r-off-dead
Ik was ook verbaasd toen ik las dat ze hem op ging zoeken. Laat hij maar lekker even boeten voor zijn daden, hopelijk leert hij hiervan.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
10-08-2018 11:17
Ach ja, in The Sun en The Daily Mail (even betrouwbaar, trouwens) staat het tegenovergestelde: www.thesun.co.uk/news/6982083/meghan-ma ... r-off-dead

Ik denk bijna zeker dat Megan hem niet zal opzoeken.

Dank je wel voor de link. De problemen zijn gekomen doordat Thomas Markle een interview gaf. Dat interview hebben we hier op viva allemaal kunnen zien. Ik vond hem daar best lief praten over Megan en Doria.

Ik heb een klein stukje uit je link gequote. Ik lees over Megan:"She said she just wishes her dad would 'stop blathering' to the press. Maar dit hele artikel word verteld door 'pals' en/of 'a close friend' aan Dailymail. En die close friend van Megan is vast nog steeds 'a close friend'. A Close friend die "geblathert" heeft tegen DailyMail.

Quote uit link:
It comes after Markle Sr gave an interview saying he felt "cut off" by his daughter, who turned 37 at the weekend, and admitted that they haven't spoken for the weeks.

A close friend of Meghan told DailyMail.com: "For the life of her, she can't understand why he's digging such a deep hole for himself and to say things like, 'It would be easier for her if her dad died'.

"She said she just wishes her dad would 'stop blathering' to the press. That's the one birthday gift she wanted from her father."

Meghan's pal also revealed it's not the first time she's dealt with her dad's self-pity, describing him as a "narcissist".
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben hun vriendengroep laten weten dat als ze met de pers praten ze niet meer welkom zijn.

https://www.marieclaire.com/celebrity/a ... cial-media
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
10-08-2018 22:15
Ze hebben hun vriendengroep laten weten dat als ze met de pers praten ze niet meer welkom zijn.

https://www.marieclaire.com/celebrity/a ... cial-media

Dit bericht is van 9 aug.2018
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
10-08-2018 11:17
Ach ja, in The Sun en The Daily Mail (even betrouwbaar, trouwens) staat het tegenovergestelde: www.thesun.co.uk/news/6982083/meghan-ma ... r-off-dead

Dit bericht is ook van 9 aug. 2018 met een update van 10 aug. 2018
Was die 'close friend' toen al gewaarschuwd 'praat niet met de pers' of toen nog niet?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand de docu over de voorbereidingen van het huwelijk gezien gisteren? Kwam op national geographic maar was net te laat met kijken :(
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
10-08-2018 23:43
Dit bericht is ook van 9 aug. 2018 met een update van 10 aug. 2018
Was die 'close friend' toen al gewaarschuwd 'praat niet met de pers' of toen nog niet?
Ik had het al eerder gelezen, volgens mij is het rond de verloving al gezegd.
Om je uit de vriendengroep te gooien, moeten ze natuurlijk wel weten wie er gepraat heeft. Maar tegelijkertijd zou dit voor Meghan/Harry natuurlijk ook een makkelijke manier kunnen zijn om info en meningen aan de pers door te spelen zonder dat zij zelf geciteerd worden.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Pa heeft weer een interview gegeven :facepalm:

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... hotos.html

https://www.google.com/amp/s/www.mirror ... 069641.amp
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is de band met haar moeder wél goed: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... month.html
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Die vader is gek: en kaar interviews blijven geven. Hier gaat nog wel een einde aan komen. Op een gegeven moment raakt men die verhalen van hem beu. Goed dat Meghan hem negeert.

Moeder verhuist naar Londen? geloof er niks van. daar kan moeder amper over straat, als moeder van.... Waarom zou ze dat willen?
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
11-08-2018 18:20
Ik had het al eerder gelezen, volgens mij is het rond de verloving al gezegd.
Om je uit de vriendengroep te gooien, moeten ze natuurlijk wel weten wie er gepraat heeft. Maar tegelijkertijd zou dit voor Meghan/Harry natuurlijk ook een makkelijke manier kunnen zijn om info en meningen aan de pers door te spelen zonder dat zij zelf geciteerd worden.

Dat dacht ik ook al. Maar waarom moet de vader dan een narcist genoemd worden in de media ? als zij zelf al rode oren krijgen als de vader in een internetcafé gefotografeerd word.

Is die vader echt een narcist? Ik geloof niet dat een narcist het geld, dat hij in een loterij gewonnen heeft, besteed voor een dure school voor zijn dochter als de dochter ook naar een gewone school kan gaan.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren

Triest triest triest.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Tja daar valt niets meer aan te repareren, denk ik.
Overigens was de relatie van Meghan met haar vader al niet zo goed, want waarom had Harry haar vader nog nooit heeft ontmoet?
Ik vond het al vreemd dat hij haar zou weggeven, terwijl hij de bruidegom nog nooit persoonlijk heeft ontmoet. De symboliek van het weggeven vlat daarmee ook in het water naar mijn mening.
Ik las daarnet bij de link die Fleurtje_5 plaatste dat pa Markle ook niet mocht speechen bij de bruiloft van Meghan.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
kat in het nauw maakt rare sprongen...

vind het allemaal erg treurig worden
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
12-08-2018 20:10
Tja daar valt niets meer aan te repareren, denk ik.
Overigens was de relatie van Meghan met haar vader al niet zo goed, want waarom had Harry haar vader nog nooit heeft ontmoet?
Ik vond het al vreemd dat hij haar zou weggeven, terwijl hij de bruidegom nog nooit persoonlijk heeft ontmoet. De symboliek van het weggeven vlat daarmee ook in het water naar mijn mening.
Ik las daarnet bij de link die Fleurtje_5 plaatste dat pa Markle ook niet mocht speechen bij de bruiloft van Meghan.
Triest. Dat meende ik ook te horen in het interview met Brittain. Op de grote dag van zijn eigen dochter en dan niks mogen zeggen of mee beslissen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
13-08-2018 11:06
Triest. Dat meende ik ook te horen in het interview met Brittain. Op de grote dag van zijn eigen dochter en dan niks mogen zeggen of mee beslissen.
Ik heb hier op het forum vaak genoeg het advies voor aanstaande bruiden voorbij zien komen om hun 'grote dag' vooral zo in te richten als ze het zelf willen, dus ik denk dat ik niet de enige ben die van opvatting is dat naasten die menen te mogen beslissen hoe iemand anders huwelijk eruit ziet buiten hun boekje gaan.

Er zijn genoeg protocollen verbroken bij het huwelijk van Meghan en Harry dat ik met vrij veel zekerheid kan zeggen dat Thomas niet door kille, koninklijke protocollen uit het huwelijk van zijn dochter geweerd is, maar dat het een bewuste keuze is geweest om het aantal speeches te beperken tot het bruidskoppel en de 'best man'.

Ik vind het dan heel triest om hun grote dag zo naar je toe te trekken door te gaan etteren over die keuze.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het fijn voor Meghan en haar moeder dat ze straks meer samen zijn.

Vader Markle maakt in zijn wanhoop heel veel stuk.
Misschien dwingend..... maar als Meghan en Harry nou gewoon eens deze man opzoeken?
Dat is wat vader graag wil.
Het is raar dat Vader Markle Harry nog nooit heeft ontmoet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
13-08-2018 12:27
Ik vind het fijn voor Meghan en haar moeder dat ze straks meer samen zijn.

Vader Markle maakt in zijn wanhoop heel veel stuk.
Misschien dwingend..... maar als Meghan en Harry nou gewoon eens deze man opzoeken?
Dat is wat vader graag wil.
Het is raar dat Vader Markle Harry nog nooit heeft ontmoet.
Waarom zouden ze hem, na alles qat er is gebeurd nog "gewoon" even opzoeken. Die man speelt alles wat besproken is door naar de media. En gaat dan ook nog vergelijkingen maken met Wijlen prinses Diana. Alsof Harry en Meghan nu nog behoefte hebben om bij die man langs te gaan. Kom op zeg!
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
13-08-2018 12:27
Ik vind het fijn voor Meghan en haar moeder dat ze straks meer samen zijn.

Vader Markle maakt in zijn wanhoop heel veel stuk.
Misschien dwingend..... maar als Meghan en Harry nou gewoon eens deze man opzoeken?
Dat is wat vader graag wil.
Het is raar dat Vader Markle Harry nog nooit heeft ontmoet.
Misschien is het wel een klootzak en heeft Meghan gegronde redenen om geen contact met hem te hebben. En is het juist andersom: hadden ze de hoop dat door hem uit te nodigen voor de bruiloft ze de kapotte band konden herstellen, maar heeft hij door zijn gedrag in de aanloop er naartoe en nu achteraf weer bevestigd waarom er ook alweer geen contact met hem was.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
13-08-2018 12:27
Ik vind het fijn voor Meghan en haar moeder dat ze straks meer samen zijn.

Vader Markle maakt in zijn wanhoop heel veel stuk.
Misschien dwingend..... maar als Meghan en Harry nou gewoon eens deze man opzoeken?
Dat is wat vader graag wil.

Het is raar dat Vader Markle Harry nog nooit heeft ontmoet.
Als ze hem na al dat gepraat van hem opzoeken dan zal hij zijn grens verleggen, hij weet dan immers hoe hij zijn zin kan doordrukken , door te praten, de media zal gauw genoeg van hem krijgen ( net als die halfzus) ik heb een paar interviews gezien op You tube, daar waar de media in het begin aan hun lippen hun lippen hing, merk ik nu een kentering, de vragen worden kritischer en je proeft duidelijker een beschuldigende toon dus het is slechts een kwestie van tijd voordat hij in de vergetelheid raakt.
Gelukkig heeft ze haar moeder die wel weet hoe het hoort.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
13-08-2018 11:06
Triest. Dat meende ik ook te horen in het interview met Brittain. Op de grote dag van zijn eigen dochter en dan niks mogen zeggen of mee beslissen.
Misschien waren ze bang dat hij opeens vreemde dingen er uit zou gooien tijdens zijn speech? Daar zou ik, als niet prinses ook geen zin in hebben
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
13-08-2018 12:38
Misschien is het wel een klootzak en heeft Meghan gegronde redenen om geen contact met hem te hebben. En is het juist andersom: hadden ze de hoop dat door hem uit te nodigen voor de bruiloft ze de kapotte band konden herstellen, maar heeft hij door zijn gedrag in de aanloop er naartoe en nu achteraf weer bevestigd waarom er ook alweer geen contact met hem was.

Ik vind hem vermoeiend, en die halfzus ook.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
13-08-2018 12:55
Ik vind hem vermoeiend, en die halfzus ook.
Ik ook. En ik denk dat Meghan hem nog veel vermoeiender vindt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
13-08-2018 13:04
Ik ook. En ik denk dat Meghan hem nog veel vermoeiender vindt.
Ik kan me zo goed voorstellen hoe het eraan toe gaat, 's morgens tijdens het ontbijt leest Harry de krant, en dan roept hij naar Meghan:
Meg, je vader is weer eens los gegaan, hij zegt dit keer dat je niks was zonder hem, en dan zie ik Meghan al hoofdschuddend zuchten, waarna ze beiden in lachen uitbarsten.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven