Entertainment alle pijlers

Proef Eenzaamheid

23-10-2019 22:34 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zapte er toevallig langs. Wie kijkt er ook?

Ik zou de Annik best een schop onder haar kont willen geven.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik heb vandaag de aflevering van Asif en Jilis terug gekeken. En ik moet toch even kwijt dat ik vond dat Asif het goed doet, kent veel Nederlands, heeft een baan, huisje. Hij wil echt vooruit. En ik vind het knap dat hij nog zo positief in het leven staat terwijl hij een enorm trauma heeft en zijn familie, vrienden, land mist. En dan had hij hier eindelijk contact met iemand, de buurvrouw, pleegt die zelfmoord. Dat moet er ook ingehakt hebben.

Ik hoop dat Jilis hem een beetje op weg kan helpen, niet dat hij hem meteen het toneel enzo moet op slepen zoals hij wellicht van plan is.
Wat ik zo schrijnend vond was wat asif zei. Hij vraagt mensen om iets af te spreken en mensen zeggen dat ze dan druk druk druk zijn. Hij zegt dan laat maar weten wanneer je tijd hebt en hoort nooit meer van ze. Dat is echt van deze tijd. Echt heel triest.
bitterkoekjespudding schreef:
02-12-2019 18:03
Wat ik zo schrijnend vond was wat asif zei. Hij vraagt mensen om iets af te spreken en mensen zeggen dat ze dan druk druk druk zijn. Hij zegt dan laat maar weten wanneer je tijd hebt en hoort nooit meer van ze. Dat is echt van deze tijd. Echt heel triest.
Ja klopt, heel herkenbaar, loop er zelf ook regelmatig tegenaan. Dan spreek je af om bijvoorbeeld een keer iets samen te gaan doen en dan komt dat moment en dan vraag je of het nog steeds doorgaat... Dan moeten ze het bespreken met man/vriend en vervolgens hoor je niks meer. Of men vergeet het helemaal en komt dan later aankakken: Ohh jij wilde dat ook toch? Ja nu ga ik al met iemand anders, hoop dat je nog iemand vind. En dan ga ik maar weer alleen of ga ik niet omdat er alleen niks aan is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven