Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1153 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)



:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi


S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

Afbeelding



Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-10-2023 11:59
66.62% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
24-11-2021 14:40
Je bent me net voor Dolf :lol:
Kenya Moore & Cynthia Bailey doen ook mee wordt geheid drama :popcorn:
Het begon al meteen goed :popcorn:. Heb de eerste 4 afleveringen afgelopen zondag gezien.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik ben weer begonnen met BH.... ik ben nog net niet schor van het schreeuwen naar mijn TV en heb spierpijn in mijn oogleden van het vele rollen.

ben nu bij het beruchte puppy-gate seizoen.

Die Denise is ook niet echt een aanwinst het gaat alleen maar over Charlie Sheen of over hoe groot geschapen haar verloofde is.... :roll:

Teddi kan ik niet uitstaan, dat ze maar de verloren onschuld speelt, Rinna die zichzelf compleet voorschut zet op de bruiloft en oorlog voert naar LVP

En Doritos die maar loopt te miepen jij bent gewoon fout en stom geweest trut!!! snap dat dan.
Camille is de enige die haar mond open doet en een beetje hersenen heeft :bonk:

zal ik gewoon alles skippen en door gaan naar de reünie
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Hayu heb ik vandaag de eerste aflevering gezien van het nieuwe seizoen van OC. Heather is weer terug en een paar nieuwe gezichten ( letterlijk want volgens mij is er bij eentje niks origineels meer aan te vinden :P ).

In Atlanta zit nu iemand met zo’n ontzettend irritante stem, Porsha. Niet de meest slimme denk ik zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb nu alle seizoenen van BH gezien.

Denk dat ik verder ga met seizoen 3 van NY al vond ik deel 1 en 2 mwah.
Alle reacties Link kopieren Quote
Subnautica schreef:
03-12-2021 06:43
Heb nu alle seizoenen van BH gezien.

Denk dat ik verder ga met seizoen 3 van NY al vond ik deel 1 en 2 mwah.
Dat wordt wel leuker vind ik. Ik vond de eerste seizoenen ook minder.
Alle reacties Link kopieren Quote
nh ik heb met moeite S10 gehaald twijfel nog of ik verder ga
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb alle afleveringen van het laatste seizoen beverly Hills gezien. Wat is die Kathy een maffe vrouw. Aan haar zie je zo goed dat zulke extreem rijke mensen niet meer weten hoe ze normaal moeten communiceren.

Ik geloof niet dat Erika veel wist over de praktijken van haar man. Snap ook dat ze daar niets over mag zeggen, ben benieuwd wat het vonnis in die rechtzaken zal zijn.

Kyle was altijd zo anti plastische chirurgie, maar dat is ze inmiddels toch helemaal kwijt. Toen haar schoonmoeder een mini facelift kreeg, kreeg Kyle zowat een beroerte. Genoeg rimpels en ouderdom helpen iedereen over de streep?
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Quaintrelle schreef:
24-12-2021 16:10
Ik heb alle afleveringen van het laatste seizoen beverly Hills gezien. Wat is die Kathy een maffe vrouw. Aan haar zie je zo goed dat zulke extreem rijke mensen niet meer weten hoe ze normaal moeten communiceren.

Ik geloof niet dat Erika veel wist over de praktijken van haar man. Snap ook dat ze daar niets over mag zeggen, ben benieuwd wat het vonnis in die rechtzaken zal zijn.

Kyle was altijd zo anti plastische chirurgie, maar dat is ze inmiddels toch helemaal kwijt. Toen haar schoonmoeder een mini facelift kreeg, kreeg Kyle zowat een beroerte. Genoeg rimpels en ouderdom helpen iedereen over de streep?
Ik schrok van Kim toen die geopereerd werd en ze zonder make up daar lag.


Ben nu halverwege seizoen 6 van New York. Het wordt inderdaad beter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Atlanta en BH (in minder mate) zijn leuk. NY ik kom er niet doorheen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zalmsnipper schreef:
24-12-2021 21:29
Atlanta en BH (in minder mate) zijn leuk. NY ik kom er niet doorheen.
De eerste paar seizoenen vond ik ook niet zo, maar daarna vond ik het leuker worden. Die Ramona die tikt echt niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Subnautica schreef:
24-12-2021 21:45
De eerste paar seizoenen vond ik ook niet zo, maar daarna vond ik het leuker worden. Die Ramona die tikt echt niet.
Ja die Ramona is echt een karikatuur.

Ik zit nog steeds in Atlanta, seizoen 8 inmiddels.
Alle reacties Link kopieren Quote
Alle seizoenen van New York gezien. Nu ben ik begonnen aan Salt Lake City, 2e Seizoen loopt nog in Amerika.

Mooie omgeving daar!

Denk daarna New Jersey. Zijn ook veel seizoenen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo ben ik nog steeds met de Atlanta vrouwen bezig. Seizoen 12 nu , nog 1 en dan ga ik ook een andere stad zoeken.
Zat ook te denken aan New Jersey.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie op insta vaak stukjes van New Jersey voorbij komen. Ziet er goed uit wat drama betreft :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Quaintrelle schreef:
24-12-2021 16:10
Ik heb alle afleveringen van het laatste seizoen beverly Hills gezien. Wat is die Kathy een maffe vrouw. Aan haar zie je zo goed dat zulke extreem rijke mensen niet meer weten hoe ze normaal moeten communiceren.

Ik geloof niet dat Erika veel wist over de praktijken van haar man. Snap ook dat ze daar niets over mag zeggen, ben benieuwd wat het vonnis in die rechtzaken zal zijn.

Kyle was altijd zo anti plastische chirurgie, maar dat is ze inmiddels toch helemaal kwijt. Toen haar schoonmoeder een mini facelift kreeg, kreeg Kyle zowat een beroerte. Genoeg rimpels en ouderdom helpen iedereen over de streep?

Kathy is idd een beetje cray cray , ik geloof zeker dat iedereen uiteindelijk voor de bijl gaat met plastisch chirurgie

ik denk dat Erika een knap staaltje acteer werk heeft neergezet :-?
Afbeelding
Subnautica schreef:
09-02-2022 15:59
Alle seizoenen van New York gezien. Nu ben ik begonnen aan Salt Lake City, 2e Seizoen loopt nog in Amerika.

Mooie omgeving daar!
over SLC schijnt erg controversieel te zijn vooral over Mary Crosby gaan er wilde verhalen

ik ga denk ik ook voor Jersey of new york
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Mary is met haar stiefopa getrouwd. Toen haar oma overleed had ze tegen Mary gezegd dat zij haar plek in moest nemen en met hem moest trouwen. Dat heeft ze gedaan en ze heeft ook kinderen met hem gekregen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Subnautica schreef:
10-02-2022 06:25
Die Mary is met haar stiefopa getrouwd. Toen haar oma overleed had ze tegen Mary gezegd dat zij haar plek in moest nemen en met hem moest trouwen. Dat heeft ze gedaan en ze heeft ook kinderen met hem gekregen.
Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Subnautica schreef:
10-02-2022 06:25
Die Mary is met haar stiefopa getrouwd. Toen haar oma overleed had ze tegen Mary gezegd dat zij haar plek in moest nemen en met hem moest trouwen. Dat heeft ze gedaan en ze heeft ook kinderen met hem gekregen.
O_O welke housewives stad is dat??
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat mij opvalt is dat in Atlanta ze altijd en overal te laat voor zijn..
Ik zag een lunch oid, georganiseerd door Nene en zij zelf kwam 2,5 uur te laat en bij veel dingen komen er veel dames te laat.
Ik zou daar dus echt gek van worden en niet meer wachten.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
11-02-2022 12:13
O_O welke housewives stad is dat??
Salt lake city hon
dolfje schreef:
11-02-2022 12:45
Wat mij opvalt is dat in Atlanta ze altijd en overal te laat voor zijn..
Ik zag een lunch oid, georganiseerd door Nene en zij zelf kwam 2,5 uur te laat en bij veel dingen komen er veel dames te laat.
Ik zou daar dus echt gek van worden en niet meer wachten.
Its a black-out people Thing🤫. Wat ook grappig is Nene haat het als mensen telaat zijn maar ze wordt boos wanneer zij telaat is mensen niet op haar wachten :bonk:
rouge__ wijzigde dit bericht op 11-02-2022 20:47
0.16% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
11-02-2022 13:28
Salt lake city hon


Its a black-out people Thing🤫. Wat ook grappig is Nene haar het als mensen telaat zijn maar ze wordt boos wanneer zij telaat is mensen niet op haar wachten :bonk:
Ja dat snap ik dus ook niet. Ik ben eigenlijk altijd te vroeg en vind even wachten niet erg maar wat ik soms in die serie zie vind ik het echt idioot hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
11-02-2022 20:40
Ja dat snap ik dus ook niet. Ik ben eigenlijk altijd te vroeg en vind even wachten niet erg maar wat ik soms in die serie zie vind ik het echt idioot hoor.
ik geef eerlijk toe, op het werk ben ik altijd op tijd soms zelfs 5 min te vroeg.
maar prive ben ik altijd telaat :hihi: hoog 5-10 min alleen met mijn beste vriendin ben ik standaard 15 min telaat

in de serie is het echt idioot ja... 2/3 uur laat durf ik echt niet dan moet er echt iets aan de hand zijn
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
11-02-2022 20:49
ik geef eerlijk toe, op het werk ben ik altijd op tijd soms zelfs 5 min te vroeg.
maar prive ben ik altijd telaat :hihi: hoog 5-10 min alleen met mijn beste vriendin ben ik standaard 15 min telaat

in de serie is het echt idioot ja... 2/3 uur laat durf ik echt niet dan moet er echt iets aan de hand zijn
Ja en dan neem ik aan dat je het laat weten dat je later bent.
Maar goed ze krijgen er flink voor betaald, het is dan werktijd voor ze maar dan nog vind ik het zeer onbeschoft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou ik ben helemaal bij met Atlanta en zet net Salt lake city aan. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Mary is wel heel apart hoor. Hoe ze kijkt en raar met haar gezicht trekt.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven