Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
-Darkside- schreef:
21-06-2020 08:35
Nee, maar FV zegt het.
Bovendien is het geen geheim
https://www.ad.nl/show/na-scheiding-koo ... ~aec40370/

(Niet dat ik het wist, maar er zijn echt meerdere artikelenven interviews hierover)
Ow, dat klinkt best heftig!
himalaya schreef:
21-06-2020 08:46
Nu nog steeds, met haar geknutselde lijf?
Ze heeft haar borsten preventief laten verwijderen, verder lijkt het mij geen type om billen oid bij te laten werken. Of bedoel je gezicht?
Ik vind haar prachtig
Dit is een recente foto. Er zal vast wel iets gedaan zijn, maar dan wel subtiel.

Afbeelding

die lippen heeft ze sowieso van zichzelf al, dat zijn geen fillers
Stressed is just desserts spelled backwards
*TanteSjaan* schreef:
21-06-2020 08:38
Ik vond dat juist zo’n duf stel. Sowieso heb ik nooit begrepen waarom Aniston zo bejubeld werd. Ze lijkt me niet onaardig en ziet er best oké uit, maar er zijn vele getalenteerdere actrices.

Brad lijkt me eerlijk gezegd ook niet zo’n hele leuke man en ik heb nooit begrepen waarom hij zo om zijn uiterlijk werd bejubeld.
Mij lijkt Jennifer Aniston juist helemaal niet aardig. Een beetje net als een clown, op het podium lachen gieren brullen maar privé een chagrijn.

Brad Pitt vond ik vroeger zo ontzettend knap, vooral in Legends of The fall.
Maleficent schreef:
21-06-2020 11:06
Dit is een recente foto. Er zal vast wel iets gedaan zijn, maar dan wel subtiel.

Afbeelding

Nou dat geheel rimpelloze voorhoofd vind ik niet bepaald subtiel op haar leeftijd, maar is kennelijk heel normaal in hollywood want iedereen loopt er zo bij. Verder vind ik haar zeker heel knap van zichzelf maar wel echt veel te mager. Toen ze jong was, was ze iets voller (gewoon slank zeg maar) en toen vond ik haar knapper. Vind de hoeken in haar gezicht niet mooi zo. Verder lijkt ze me gestoord, maar goed ik vind haar helemaal geen sympathieke uitstraling hebben.
SallySpectra* schreef:
21-06-2020 11:29
Nou dat geheel rimpelloze voorhoofd vind ik niet bepaald subtiel op haar leeftijd, maar is kennelijk heel normaal in hollywood want iedereen loopt er zo bij. Verder vind ik haar zeker heel knap van zichzelf maar wel echt veel te mager. Toen ze jong was, was ze iets voller (gewoon slank zeg maar) en toen vond ik haar knapper. Vind de hoeken in haar gezicht niet mooi zo. Verder lijkt ze me gestoord, maar goed ik vind haar helemaal geen sympathieke uitstraling hebben.
Ik ook niet. Geen idee waarom eigenlijk.
SallySpectra* schreef:
21-06-2020 11:29
Hm, ik ben 2 jaar jonger dan haar en heb ook geen gerimpeld voorhoofd. (En nee, ik heb niks laten doen).

En als je het dan ook nog een zorgvuldig bedekt met make up is het inderdaad mooi glad.
Ik vind die laatste foto van Angelina Jolie erg mooi. Als ze iets heeft gedaan dan is het inderdaad subtiel want het resultaat is heel natuurlijk. Geen bombshell meer maar eerder een aristocratische uitstraling.
*TanteSjaan* schreef:
21-06-2020 08:38
Ik vond dat juist zo’n duf stel. Sowieso heb ik nooit begrepen waarom Aniston zo bejubeld werd. Ze lijkt me niet onaardig en ziet er best oké uit, maar er zijn vele getalenteerdere actrices.

Brad lijkt me eerlijk gezegd ook niet zo’n hele leuke man en ik heb nooit begrepen waarom hij zo om zijn uiterlijk werd bejubeld.

Angelina Jolie vind ik dan wel weer erg leuk en ontzettend mooi. Ze zal niet de makkelijkste zijn en ik vind haar vrij rauw en dierlijk overkomen, maar dat maakt haar juist zo mooi en interessant.

Dat zegt ook heel veel over hoe ze als mens is :rofl:
himalaya schreef:
21-06-2020 08:46
Nu nog steeds, met haar geknutselde lijf?
Nou, dat is ook niet zo aardig om te zeggen over iemand die preventief haar borsten en eierstokken heeft moeten verwijderen.
Am Yisrael Chai!
Turtlerain schreef:
21-06-2020 12:36
Ik vind die laatste foto van Angelina Jolie erg mooi. Als ze iets heeft gedaan dan is het inderdaad subtiel want het resultaat is heel natuurlijk. Geen bombshell meer maar eerder een aristocratische uitstraling.
Echt? Ik vind haar ontzettend ordinair. En ook helemaal niet subtiel.
Maleficent schreef:
21-06-2020 11:06

Afbeelding

Precies.
Mooie vrouw.
Jennifer Aniston lijkt mij erg saai.
fashionvictim schreef:
21-06-2020 12:44
Nou, dat is ook niet zo aardig om te zeggen over iemand die preventief haar borsten en eierstokken heeft moeten verwijderen.
Wat ingrijpend dat ze dit heeft moeten doen.
SallySpectra* schreef:
21-06-2020 14:04
Ordinair? Ok, de tattoo’s over haar lijf zijn niet bepaald chic, dat ben ik met je eens. Maar haar gezicht, de botstructuur vind ik prachtig.
Turtlerain schreef:
21-06-2020 17:36
Ordinair? Ok, de tattoo’s over haar lijf zijn niet bepaald chic, dat ben ik met je eens. Maar haar gezicht, de botstructuur vind ik prachtig.

Ik vind haar ook niet ordinair. Wel vind ik haar edgy, maar dat is niet ordinair.
*TanteSjaan* schreef:
21-06-2020 17:48
Ik vind haar ook niet ordinair. Wel vind ik haar edgy, maar dat is niet ordinair.
Ja edgy is het juiste woord.
Turtlerain schreef:
21-06-2020 17:36
Ja ik vind haar mooi, schreef ik eerder al. Maar wel ordinair. Nu misschien minder dan vroeger, maar in de tijd dat ze met Billy Bob was en voor de camera verschenen om te vertellen dat ze net seks hadden gehad in de limo en zij zijn bloed dronk enzo. Ja, toch wel een beetje ordi, viezig.
Mooi en ordinair kunnen best samengaan.
SallySpectra* schreef:
21-06-2020 18:29
Ja ik vind haar mooi, schreef ik eerder al. Maar wel ordinair. Nu misschien minder dan vroeger, maar in de tijd dat ze met Billy Bob was en voor de camera verschenen om te vertellen dat ze net seks hadden gehad in de limo en zij zijn bloed dronk enzo. Ja, toch wel een beetje ordi, viezig.
Mooi en ordinair kunnen best samengaan.
jemig joh, dat is toch 20 jaar geleden ofzo. Nogal een verschil of je een twintiger zonder kinderen bent of een veertiger met 6 kinderen.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
21-06-2020 18:44
jemig joh, dat is toch 20 jaar geleden ofzo. Nogal een verschil of je een twintiger zonder kinderen bent of een veertiger met 6 kinderen.
Ja kan dat je daar anders over denkt. Ook prima hoor.
SallySpectra* schreef:
21-06-2020 14:04
Heb je niet een heel raar beeld van de leeftijd waarop mensen rimpels 'horen' te hebben? Ik ben een paar jaar ouder dan zij maar heb toch echt geen gerimpeld voorhoofd ( heb hellemaal geen rimpels maar dat is dan vast ongeloofwaardig).

De indruk die ik vam haar heb, is dat ze haar kinderen als een leeuwin beschermd en opvoedt, en daarbij /daarom hun vader ook zo min mogelijk in een kwaad daglicht zet. Dan heb je bij mij al gauw wat strepen voor.
Voornu schreef:
21-06-2020 19:20
Heb je niet een heel raar beeld van de leeftijd waarop mensen rimpels 'horen' te hebben? Ik ben een paar jaar ouder dan zij maar heb toch echt geen gerimpeld voorhoofd ( heb hellemaal geen rimpels maar dat is dan vast ongeloofwaardig).

De indruk die ik vam haar heb, is dat ze haar kinderen als een leeuwin beschermd en opvoedt, en daarbij /daarom hun vader ook zo min mogelijk in een kwaad daglicht zet. Dan heb je bij mij al gauw wat strepen voor.
Oh ja vast, ik heb een raar beeld van wanneer mensen rimpels horen te hebben.
En nogmaals, prima als je haar helemaal fantastisch vindt. Dat kan. Ik vind dat niet, voor zover ik een indruk van haar heb natuurlijk, want ik ken haar verder niet. Net als de rest hier.

En ja die kinderen... een adoptie uit Cambodja, daar heb ik ook wel een mening over.
Acteert Angelina eigenlijk nog? Ik zag haar altijd graag in films. Zie haar nooit meer in nieuwe films.
Billy_Mean schreef:
21-06-2020 20:48
Acteert Angelina eigenlijk nog? Ik zag haar altijd graag in films. Zie haar nooit meer in nieuwe films.
Ja. Maleficent II is van vorig jaar.
Voornu schreef:
21-06-2020 19:20

Ik heb ook een glad voorhoofd en ben ook van haar leeftijd. Speciaal net even een selfie gemaakt om te checken :D . Maar ook zonder make-up geen rimpel in mijn voorhoofd te bekennen. Ik heb ook geen rimpels op andere plekken.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven