Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
maandag 22 juni 2020 om 08:22
Ik ben 46 en heb ook (nog wel) een glad voorhoofd maar op andere plekken zie je wel rimpels (vooral rond ogen) en ik begin wel al een lelijk nekje te krijgen. Maar met een laag make-up en plakband om mijn nek strak te trekkenfashionvictim schreef: ↑21-06-2020 23:02Ik heb ook een glad voorhoofd en ben ook van haar leeftijd. Speciaal net even een selfie gemaakt om te checken. Maar ook zonder make-up geen rimpel in mijn voorhoofd te bekennen. Ik heb ook geen rimpels op andere plekken.

Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 22 juni 2020 om 10:32
Wederom moest hij het ziekenhuis in, spoedeisende hulp omdat hij zich verwond heeft aan een badkamer tegel. Het verwende nest klaagde over het feit dat hij moest wachten op zijn beurt net als elke ander persoon in de wachtkamer.minnimouse schreef: ↑16-06-2020 12:12Nou ja, ‘domme actie’. Hij heeft zijn rijbewijs, dus rijden kan hij. Dit kan iedereen overkomen toch?
Er waren wel 9 wachtende voor hem, welkom in de echte wereld loser.
maandag 22 juni 2020 om 10:47
ja jeetje, dat kan toch niet. Wisten ze niet wie hij was daar in het ziekenhuisSjaantje37 schreef: ↑22-06-2020 10:32Wederom moest hij het ziekenhuis in, spoedeisende hulp omdat hij zich verwond heeft aan een badkamer tegel. Het verwende nest klaagde over het feit dat hij moest wachten op zijn beurt net als elke ander persoon in de wachtkamer.

maandag 22 juni 2020 om 10:50
Waar lees je dit? En klaagde hij over dat hij lang moest wachten? Benoemde hij echt dat hij recht had om eerder geholpen te worden? Of maak jij dit ervan?Sjaantje37 schreef: ↑22-06-2020 10:32Wederom moest hij het ziekenhuis in, spoedeisende hulp omdat hij zich verwond heeft aan een badkamer tegel. Het verwende nest klaagde over het feit dat hij moest wachten op zijn beurt net als elke ander persoon in de wachtkamer.
maandag 22 juni 2020 om 12:00
Citaat uit het artikel:watdachtjehiervan schreef: ↑22-06-2020 10:50Waar lees je dit? En klaagde hij over dat hij lang moest wachten? Benoemde hij echt dat hij recht had om eerder geholpen te worden? Of maak jij dit ervan?
Onderweg naar de spoedeisende hulp beklaagt Dave zich in de (stilstaande) auto over het feit dat hij niet direct geholpen kan worden in het ziekenhuis. „Je moet tegenwoordig een afspraak maken om gehecht te worden. Ik ben nummer negen in de wachtrij. Wát een zooitje...” Vervolgens toont hij een foto van de gehechte wond.
maandag 22 juni 2020 om 12:29
Hij moest bellen.
Dat moet je over het algemeen als je naar de SEH wil, tenzij je zo uit elkaar dreigt te vallen dat je per ambulance er naar toe gaat. Maar de HAP of SEH is altijd eerst bellen.
En er waren er wel 19 voor hem........
Schande! Beetje eerder bellen dan Grote Dave en hem voor zijn.
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ziekenhuis
Dat moet je over het algemeen als je naar de SEH wil, tenzij je zo uit elkaar dreigt te vallen dat je per ambulance er naar toe gaat. Maar de HAP of SEH is altijd eerst bellen.
En er waren er wel 19 voor hem........
Schande! Beetje eerder bellen dan Grote Dave en hem voor zijn.
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ziekenhuis
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

maandag 22 juni 2020 om 12:48
Sjaantje typt dat Dave klaagt omdat hij moet wachten net als ieder ander mens.-Darkside- schreef: ↑22-06-2020 12:44Hij beklaagt zich toch over het feit dat hij moest wachten? Je maakt er zelf van dat hij klaagt omdat hij semi-bekend is.
maandag 22 juni 2020 om 12:49
Ik heb niet geschreven dat hij klaagde omdat hij als BN-er eerder geholpen moet worden en ik noem hem een verwend nest omdat ik vind dat hij dat ook is.watdachtjehiervan schreef: ↑22-06-2020 10:50Waar lees je dit? En klaagde hij over dat hij lang moest wachten? Benoemde hij echt dat hij recht had om eerder geholpen te worden? Of maak jij dit ervan?

maandag 22 juni 2020 om 12:57
Dat schreef ik met eenSjaantje37 schreef: ↑22-06-2020 12:49Ik heb niet geschreven dat hij klaagde omdat hij als BN-er eerder geholpen moet worden en ik noem hem een verwend nest omdat ik vind dat hij dat ook is.

Dat was sarcasme.

maandag 22 juni 2020 om 13:02
als je klaagt dat je moet wachten als je alleen een hechting nodig hebt ben je sowieso een debiel-Darkside- schreef: ↑22-06-2020 12:44Hij beklaagt zich toch over het feit dat hij moest wachten? Je maakt er zelf van dat hij klaagt omdat hij semi-bekend is.
maandag 22 juni 2020 om 13:40
Mijn reactie was niet op een post van jou...gelukkig begrijp ik sarcasme nog wel anders kan jij mij echt gaan opbergen...Maleficent schreef: ↑22-06-2020 12:57Dat schreef ik met eensmiley erbij, niet Sjaantje.
Dat was sarcasme.

maandag 22 juni 2020 om 13:45
Ik heb al heel lang rimpels in mijn voorhoofd, ik trek heel erg met mijn wenkbrauwen. Met een spuitje Botox toch echt mooier. Moet maar weer eens gaan.Metallover schreef: ↑21-06-2020 23:24Hier ook een glad voorhoofd en haar leeftijd. Als je gewoon niet of nauwelijks je voorhoofd optrekt (dat zit blijkbaar niet in mijn mimiek) blijft dat echt wel glad hoor.

maandag 22 juni 2020 om 17:19
Echt? Waarom? Hij was toch al knap? Heel knap zelfs.watdachtjehiervan schreef: ↑22-06-2020 16:35Ik zat op Dave zijn instagram te kijken. Hij heeft ook aan zijn neus en wangen gesleuteld. Het ziet er niet uit! In zijn stories staan filmpjes en is het heel goed te zien.

maandag 22 juni 2020 om 22:11
fashionvictim schreef: ↑21-06-2020 23:02Ik heb ook een glad voorhoofd en ben ook van haar leeftijd. Speciaal net even een selfie gemaakt om te checken. Maar ook zonder make-up geen rimpel in mijn voorhoofd te bekennen. Ik heb ook geen rimpels op andere plekken.
Ik dacht dat ik de enige gekkie zou zijn die een selfie heeft gemaakt van haar voorhoofd. Ik was ook benieuwd. En de spiegel liegt volgens mij vaak, althans op een foto herken ik mijzelf niet zo als ik mijn spiegelbeeld ken.
Hier ook geen rimpels alleen een fronsrimpel, wel een kleine maar toch. Heel lelijk. Hoe kom ik daar nou van af.

maandag 22 juni 2020 om 22:53
Jaloers! Ik helaas wel. Mijn gezicht is mooi glad als ik op mijn rug lig, maar om nou alleen nog maar liggend af te spreken is ook zo watfashionvictim schreef: ↑21-06-2020 23:02Ik heb ook een glad voorhoofd en ben ook van haar leeftijd. Speciaal net even een selfie gemaakt om te checken. Maar ook zonder make-up geen rimpel in mijn voorhoofd te bekennen. Ik heb ook geen rimpels op andere plekken.