Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Hier ook een glad voorhoofd en haar leeftijd. Als je gewoon niet of nauwelijks je voorhoofd optrekt (dat zit blijkbaar niet in mijn mimiek) blijft dat echt wel glad hoor.
fashionvictim schreef:
21-06-2020 23:02
Ik heb ook een glad voorhoofd en ben ook van haar leeftijd. Speciaal net even een selfie gemaakt om te checken :D . Maar ook zonder make-up geen rimpel in mijn voorhoofd te bekennen. Ik heb ook geen rimpels op andere plekken.
Ik ben 46 en heb ook (nog wel) een glad voorhoofd maar op andere plekken zie je wel rimpels (vooral rond ogen) en ik begin wel al een lelijk nekje te krijgen. Maar met een laag make-up en plakband om mijn nek strak te trekken :rofl: (dat doen sommige sterren ook haha) zou ik er ook nog wel redelijk glad uitzien zonder ingrepen.
minnimouse schreef:
16-06-2020 12:12
Nou ja, ‘domme actie’. Hij heeft zijn rijbewijs, dus rijden kan hij. Dit kan iedereen overkomen toch?
Wederom moest hij het ziekenhuis in, spoedeisende hulp omdat hij zich verwond heeft aan een badkamer tegel. Het verwende nest klaagde over het feit dat hij moest wachten op zijn beurt net als elke ander persoon in de wachtkamer.

Er waren wel 9 wachtende voor hem, welkom in de echte wereld loser.
Sjaantje37 schreef:
22-06-2020 10:32
Wederom moest hij het ziekenhuis in, spoedeisende hulp omdat hij zich verwond heeft aan een badkamer tegel. Het verwende nest klaagde over het feit dat hij moest wachten op zijn beurt net als elke ander persoon in de wachtkamer.

ja jeetje, dat kan toch niet. Wisten ze niet wie hij was daar in het ziekenhuis :bonk:
Sjaantje37 schreef:
22-06-2020 10:32

Waar lees je dit? En klaagde hij over dat hij lang moest wachten? Benoemde hij echt dat hij recht had om eerder geholpen te worden? Of maak jij dit ervan?
watdachtjehiervan schreef:
22-06-2020 10:50
Waar lees je dit? En klaagde hij over dat hij lang moest wachten? Benoemde hij echt dat hij recht had om eerder geholpen te worden? Of maak jij dit ervan?
Citaat uit het artikel:

Onderweg naar de spoedeisende hulp beklaagt Dave zich in de (stilstaande) auto over het feit dat hij niet direct geholpen kan worden in het ziekenhuis. „Je moet tegenwoordig een afspraak maken om gehecht te worden. Ik ben nummer negen in de wachtrij. Wát een zooitje...” Vervolgens toont hij een foto van de gehechte wond.
Hij moest bellen.
Dat moet je over het algemeen als je naar de SEH wil, tenzij je zo uit elkaar dreigt te vallen dat je per ambulance er naar toe gaat. Maar de HAP of SEH is altijd eerst bellen.

En er waren er wel 19 voor hem........
Schande! Beetje eerder bellen dan Grote Dave en hem voor zijn.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ziekenhuis
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Wat een aansteller weer
Davè zegt dus nergens dat hij vindt dat hij sneller geholpen moet worden omdat hij bekend is. Hij vindt de gang van zaken niet goed. Jullie trekken het dus behoorlijk uit zijn verband. En nee, ik ben geen Dave fan.
Hij beklaagt zich toch over het feit dat hij moest wachten? Je maakt er zelf van dat hij klaagt omdat hij semi-bekend is.
-Darkside- schreef:
22-06-2020 12:44
Hij beklaagt zich toch over het feit dat hij moest wachten? Je maakt er zelf van dat hij klaagt omdat hij semi-bekend is.
Sjaantje typt dat Dave klaagt omdat hij moet wachten net als ieder ander mens.
22-06-2020 10:50
Ik heb niet geschreven dat hij klaagde omdat hij als BN-er eerder geholpen moet worden en ik noem hem een verwend nest omdat ik vind dat hij dat ook is.
Tja, iedereen moet wachten bij de SEH. Zeker met klein leed als een pijnlijke teen. Hij had ook gewoon naar de HAP moeten gaan ipv de SEH.
Als je daarover loopt te klagen, vind je jezelf gewoon te belangrijk.
Sjaantje37 schreef:
22-06-2020 12:49
Ik heb niet geschreven dat hij klaagde omdat hij als BN-er eerder geholpen moet worden en ik noem hem een verwend nest omdat ik vind dat hij dat ook is.
Dat schreef ik met een :bonk: smiley erbij, niet Sjaantje.
Dat was sarcasme.
-Darkside- schreef:
22-06-2020 12:44
als je klaagt dat je moet wachten als je alleen een hechting nodig hebt ben je sowieso een debiel
Maleficent schreef:
22-06-2020 12:57
Dat schreef ik met een :bonk: smiley erbij, niet Sjaantje.
Dat was sarcasme.
Mijn reactie was niet op een post van jou...gelukkig begrijp ik sarcasme nog wel anders kan jij mij echt gaan opbergen... :-D
Metallover schreef:
21-06-2020 23:24
Hier ook een glad voorhoofd en haar leeftijd. Als je gewoon niet of nauwelijks je voorhoofd optrekt (dat zit blijkbaar niet in mijn mimiek) blijft dat echt wel glad hoor.
Ik heb al heel lang rimpels in mijn voorhoofd, ik trek heel erg met mijn wenkbrauwen. Met een spuitje Botox toch echt mooier. Moet maar weer eens gaan.
Ik zat op Dave zijn instagram te kijken. Hij heeft ook aan zijn neus en wangen gesleuteld. Het ziet er niet uit! In zijn stories staan filmpjes en is het heel goed te zien.
22-06-2020 16:35
Ik zat op Dave zijn instagram te kijken. Hij heeft ook aan zijn neus en wangen gesleuteld. Het ziet er niet uit! In zijn stories staan filmpjes en is het heel goed te zien.
Echt? Waarom? Hij was toch al knap? Heel knap zelfs.
Ja heel knap. Alleen jammer van (zoveel) tattoo's.
Zonde..
Die tattoos vind ik wel leuk bij hem
beetjegek schreef:
22-06-2020 17:19
Echt? Waarom? Hij was toch al knap? Heel knap zelfs.
Ja, die knul is echt bloedmooi

Ik mag hem wel eerlijk gezegd
Frankly my dear, I don"t give a damn
fashionvictim schreef:
Ik heb ook een glad voorhoofd en ben ook van haar leeftijd. Speciaal net even een selfie gemaakt om te checken :D . Maar ook zonder make-up geen rimpel in mijn voorhoofd te bekennen. Ik heb ook geen rimpels op andere plekken.

Ik dacht dat ik de enige gekkie zou zijn die een selfie heeft gemaakt van haar voorhoofd. Ik was ook benieuwd. En de spiegel liegt volgens mij vaak, althans op een foto herken ik mijzelf niet zo als ik mijn spiegelbeeld ken.

Hier ook geen rimpels alleen een fronsrimpel, wel een kleine maar toch. Heel lelijk. Hoe kom ik daar nou van af.
Botox Renee ;-D
fashionvictim schreef:
Jaloers! Ik helaas wel. Mijn gezicht is mooi glad als ik op mijn rug lig, maar om nou alleen nog maar liggend af te spreken is ook zo wat ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven