Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

maandag 22 juni 2020 om 22:56
En dat is nogal dom aangezien hij zelf niet de normale gang van zaken volgde. Echt ..hou op hoor.watdachtjehiervan schreef: ↑22-06-2020 12:33Davè zegt dus nergens dat hij vindt dat hij sneller geholpen moet worden omdat hij bekend is. Hij vindt de gang van zaken niet goed. Jullie trekken het dus behoorlijk uit zijn verband. En nee, ik ben geen Dave fan.

maandag 22 juni 2020 om 23:03
Ja, je vindt iemand die meisjes filmt tijdens seksuele handelingen en dat gaan delen met vrienden en de wereld leuke mensen? Of inbreken, te hard rijden, te hard rijden met drank op en auto's van vrienden kapot rijden en sorry kan er niet af, het janken over geld ivm corona en nu onterechte huilen over de gang van zaken voor zijn snee, echt een leuk persoon? Die je graag mag?
dinsdag 23 juni 2020 om 10:48
Ja die opmerking dat hij leuk is verbaasde mij ook, indachtig dit rijtje.Luci_Morgenster schreef: ↑22-06-2020 23:03Ja, je vindt iemand die meisjes filmt tijdens seksuele handelingen en dat gaan delen met vrienden en de wereld leuke mensen? Of inbreken, te hard rijden, te hard rijden met drank op en auto's van vrienden kapot rijden en sorry kan er niet af, het janken over geld ivm corona en nu onterechte huilen over de gang van zaken voor zijn snee, echt een leuk persoon? Die je graag mag?
Ik heb vrienden die leuker zijn dan dit.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
dinsdag 23 juni 2020 om 10:48
Ja die opmerking dat hij leuk is verbaasde mij ook, indachtig dit rijtje.Luci_Morgenster schreef: ↑22-06-2020 23:03Ja, je vindt iemand die meisjes filmt tijdens seksuele handelingen en dat gaan delen met vrienden en de wereld leuke mensen? Of inbreken, te hard rijden, te hard rijden met drank op en auto's van vrienden kapot rijden en sorry kan er niet af, het janken over geld ivm corona en nu onterechte huilen over de gang van zaken voor zijn snee, echt een leuk persoon? Die je graag mag?
Ik heb vrienden die leuker zijn dan dit.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
dinsdag 23 juni 2020 om 11:32
Ik heb vrienden die directe familie zijn van de Roelvinkjes. Ze zouden een boek kunnen schrijven over deze tokkies. Ik zal hier niks delen omdat verhalen in vertrouwen zijn verteld, maar die Dave is echt niet 100%. Zo'n simpele ziel met narcistische trekjes. Begrijp ook niet dat mensen iets van hem willen volgen of überhaupt een woord aan hem willen vuil maken.
dinsdag 23 juni 2020 om 11:50
Joh, ik ken heel die knul niet.Luci_Morgenster schreef: ↑22-06-2020 23:03Ja, je vindt iemand die meisjes filmt tijdens seksuele handelingen en dat gaan delen met vrienden en de wereld leuke mensen? Of inbreken, te hard rijden, te hard rijden met drank op en auto's van vrienden kapot rijden en sorry kan er niet af, het janken over geld ivm corona en nu onterechte huilen over de gang van zaken voor zijn snee, echt een leuk persoon? Die je graag mag?
Heb er ook geen mening over, alleen wat ik er zo van mee krijg, heb ik geen hekel aan hem.
Heb ik aan geen enkele bn-er, puur omdat ik ze persoonlijk niet ken.
Frankly my dear, I don"t give a damn

dinsdag 23 juni 2020 om 12:01
En nu je weet wat hij oa op zijn kerfstok heeft? (Dat lijstje wat Luci opnoemde)
dinsdag 23 juni 2020 om 12:08
Noem eens wat dan, beetje onherkenbaar schrijven.OhDeer schreef: ↑23-06-2020 11:32Ik heb vrienden die directe familie zijn van de Roelvinkjes. Ze zouden een boek kunnen schrijven over deze tokkies. Ik zal hier niks delen omdat verhalen in vertrouwen zijn verteld, maar die Dave is echt niet 100%. Zo'n simpele ziel met narcistische trekjes. Begrijp ook niet dat mensen iets van hem willen volgen of überhaupt een woord aan hem willen vuil maken.

dinsdag 23 juni 2020 om 17:32
En deze onder de gordel opmerking richting Calvijn zegt ook heel veel over jou.

dinsdag 23 juni 2020 om 17:56
Hou eens op zeg.
Calvijn mag het toch een leuk joch vinden, ondanks fouten die hij gemaakt heeft? Zo’n lullige opmerking is nergens voor nodig.
dinsdag 23 juni 2020 om 22:21
Nou ja
Ik mag het toch gewoon een leuke knul vinden?
Ik ken hem verder niet en heb dus ook geen negatieve mening over hem.

dinsdag 23 juni 2020 om 22:34
Haha het zijn verhalen om van te smullen, maar kan echt niks vertellen. Het zijn ook (persoonlijke) verhalen die om de een of andere reden nooit de media hebben bereikt.
Gezien het beleid van dit forum ga ik ze hier zeker niet openbaar delen

Ik kan alleen vertellen dat het een inspiratiebron is voor elke slechte soap die bestaat!
dinsdag 23 juni 2020 om 23:46
Ja, ik heb dat dus niet. Ook niet over Joran vd Sloot.
Dat ik niet negatief over hem denk, wil niet suggeren dat ik zijn daden goedkeur.

woensdag 24 juni 2020 om 07:27
Hij doet ook vaak zat niet leuk, ook voor de camera.Maleficent schreef: ↑23-06-2020 11:40Hij kan leuk doen voor de camera en en knap smoeltje opzetten.
Maar dat is ook allemaal maar fake denk ik.