Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
woensdag 15 juli 2020 om 23:01
Ja, maar zo slank is ze toch ook weer niet, dat het eigenlijk niet te geloven is?minnimouse schreef: ↑15-07-2020 20:00Linda de Mol is gewoon heel onzeker. Kan en mag, maar heel objectief gezien heeft ze een heel normaal figuur voor iemand van 55. Dan moet je niet gaan lopen roepen dat je zo dik bent want dat is ze niet. Er zijn genoeg vrouwen die veel dikker zijn.
Ze is wat dat betreft zoals heel veel vrouwen, moeite met een veranderend lichaam en het blijven vergelijken met hoe het 20 jaar geleden was. Ipv vergelijken met vrouwen van je eigen leeftijd.
Vergeleken met 10 of 20 jaar geleden zie ik er niet uit ( ok, wat overdreven misschien, maar toch...), vergeleken met vrouwen van mijn leeftijd zie ik er nog prima uit.
woensdag 15 juli 2020 om 23:09
Ze ziet er net zo goed uit of beter als Miljuschka Witzenhausen die is 35. Maar stel dat ze het meent, dan zou je denken dat na zoveel jaar dat van je afschrijven in je blad, dat je het wel een plek gegeven hebt.Voornu schreef: ↑15-07-2020 23:01Ja, maar zo slank is ze toch ook weer niet, dat het eigenlijk niet te geloven is?
Ze is wat dat betreft zoals heel veel vrouwen, moeite met een veranderend lichaam en het blijven vergelijken met hoe het 20 jaar geleden was. Ipv vergelijken met vrouwen van je eigen leeftijd.
Vergeleken met 10 of 20 jaar geleden zie ik er niet uit ( ok, wat overdreven misschien, maar toch...), vergeleken met vrouwen van mijn leeftijd zie ik er nog prima uit.
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... an-dochter
Stel dat Linda het hier nooit meer over zou hebben in haar blad. Op wat voor manier maakt ze dan nog het contact met haar lezers? Misschien zit daar de crux.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
donderdag 16 juli 2020 om 09:26
Ik vind Sonja Bakker pas zwaar irritant in de Linda. Niets echts aan. Ooit woog ze 72 kg
ze weet waar ze over praat, ooit de strijd tegen die kilo’s gevoerd. De billen zakken nu wel zegt ze maar onder tussen is ze strak getraind strak gespoten met Botox en heeft ze haar borsten op laten vullen. Allemaal prima maar vind haar misplaatst in dit artikel.
donderdag 16 juli 2020 om 09:58
Nu pas?
Ik vind haar al jaren irritant hahaha.
maar je hebt zeker een punt, als het gaat om je ouder wordende lijf te accepteren zoals het is, dan moet je er niet iemand bij plaatsen die een abonnement heeft bij de plastisch chirurg. En daarbij plaatst zij regelmatig bikinifoto's op social media dus ze heeft er ook geen moeite mee in zichzelf te showen. Voor haar is dit gewoon promotie voor haar dieetboeken.
https://www.instagram.com/p/BtEqLtVluVu/
https://www.instagram.com/p/BwufNbplmMT/
https://www.instagram.com/p/BzQFZpXo0r6/
nounou wat een gene moet ze gevoeld hebben voor het magazine....
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 16 juli 2020 om 10:49
donderdag 16 juli 2020 om 11:25
Inderdaad. Misschien bedoelt ze de Italiaanse maat 38Maleficent schreef: ↑16-07-2020 10:58Met die lengte dat gewicht hebben dan heb je eerder maat 34/36 dan maat 38.
donderdag 16 juli 2020 om 11:33
Roddel, achterklap en riooljournalistiek specifiek toegepast op celebs die lijken op een ui.
donderdag 16 juli 2020 om 11:34
He bah dat strakgetrokken koppie, niks naturels meer aan...Maleficent schreef: ↑16-07-2020 11:26
Nou, die herken je ook niet meer terug... Rosanna van Temptation Island is compleet anders. En waarom? Ze was al zo mooi van zichzelf.
![]()
donderdag 16 juli 2020 om 11:38
yep dit inderdaad en wellicht klopt het ook echt dat TV 5 kg dikker maakt?Voornu schreef: ↑15-07-2020 23:01Ja, maar zo slank is ze toch ook weer niet, dat het eigenlijk niet te geloven is?
donderdag 16 juli 2020 om 11:48
Ik ben niet zo van kort haar voor vrouwen maar ze stond ooit als Claire Underwood op de cover en dat stond haar zo goed! Dit haar is echt te jaren 80.Intotheunknown schreef: ↑16-07-2020 09:23Klopt. Ze zou van zich zelf niet zo'n bos hebben, maar een haarwerk dragen. Ik vind Linda een mooie vrouw, maar ze kan er veel beter uit zien met een ander kapsel en andere kleding![]()
donderdag 16 juli 2020 om 11:52
Haha, jij zegt precies wat ik altijd denk bij Sonja BakkerSEM72 schreef: ↑16-07-2020 09:26Ik vind Sonja Bakker pas zwaar irritant in de Linda. Niets echts aan. Ooit woog ze 72 kgze weet waar ze over praat, ooit de strijd tegen die kilo’s gevoerd. De billen zakken nu wel zegt ze maar onder tussen is ze strak getraind strak gespoten met Botox en heeft ze haar borsten op laten vullen. Allemaal prima maar vind haar misplaatst in dit artikel.
donderdag 16 juli 2020 om 12:02
Echt zonde. Al die meiden zien er precies hetzelfde uit.captain_hindsight schreef: ↑16-07-2020 11:34He bah dat strakgetrokken koppie, niks naturels meer aan...
donderdag 16 juli 2020 om 12:04
O wauw, ik keek even snel en dacht dat de onderste Yolante was.captain_hindsight schreef: ↑16-07-2020 11:34He bah dat strakgetrokken koppie, niks naturels meer aan...
Ze gaan allemaal op elkaar lijken.