Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
donderdag 16 juli 2020 om 12:10
fruityjuice schreef: ↑16-07-2020 11:52Haha, jij zegt precies wat ik altijd denk bij Sonja BakkerZie haar foto's van vroeger en nu. Zij heeft heel veel laten doen in de loop van de jaren. Helemaal tegenwoordig met die nieuwe vlam Barry. Van poldertutta uit de bollenstreek naar 'hot koppeltje'.
tja, maar uiteindelijk slaat de tand des tijds toch toe. En als je zelf geen filtertjes erop los kan laten omdat iemand anders de foto heeft gemaakt....
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 16 juli 2020 om 12:20
voed de ene onzekerheid met de andereMaleficent schreef: ↑16-07-2020 11:26
Nou, die herken je ook niet meer terug... Rosanna van Temptation Island is compleet anders. En waarom? Ze was al zo mooi van zichzelf.
![]()
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 16 juli 2020 om 12:27
Jeetje ja, op deze foto's duidelijk te zien. Op die ubergestylde hippie chique -Ibiza -look foto's op Insta ziet ze er echt wel goed uit hoor. Maar net zoals bij Silvie is over alles nagedacht en minder spontaan. Toen ze ging scheiden van haar vorige man Jan had ze zo'n geregiseerde zwart wit foto met de juiste kleding en styling, met een of ander Chaneltasje op dr rug en een semi kweeltekst ' elk einde is een nieuw begin' ofzoiets. Zo nietszeggend eigenlijk.Maleficent schreef: ↑16-07-2020 12:11Nou ziet er er op zich wel 'prima' uit, maar haar gezicht is een beetje een grimas ofzo omdat de helft platgespoten is.
donderdag 16 juli 2020 om 12:45
Ik denk dat Linda het meest zit met het feit dat ze geen taille heeft. En dat ze daarom de behoefte heeft om die gewaden aan te trekken. Om het gebrek aan taille te verhullen. Ik denk ook dat ze hele stevige benen heeft en dat ze die daarom maar gedeeltelijk laat zien. Maar ik vind de foto prachtig, het is wat geshapet met make-up lijkt het (of hoe noem je dat) maar denk wel dat dit het echt is. Ziet er goed uit!
donderdag 16 juli 2020 om 12:46
Ik ga stuk
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
donderdag 16 juli 2020 om 13:23
Juist als dat haar probleem is kan ze beter een badpak aantrekken.Baudolino schreef: ↑16-07-2020 12:45Ik denk dat Linda het meest zit met het feit dat ze geen taille heeft. En dat ze daarom de behoefte heeft om die gewaden aan te trekken. Om het gebrek aan taille te verhullen. Ik denk ook dat ze hele stevige benen heeft en dat ze die daarom maar gedeeltelijk laat zien. Maar ik vind de foto prachtig, het is wat geshapet met make-up lijkt het (of hoe noem je dat) maar denk wel dat dit het echt is. Ziet er goed uit!
donderdag 16 juli 2020 om 13:38
Wel grappig dat Linda zich een aantal jaren terug liet shoppen 'op' een dik lichaam. Echt dik. Maar kennelijk is dat niet blijven hangen. Hoe echt dik eruit ziet.
Punt is dat ze onzeker is over een lichaam wat prima is. Het functioneert, ze kan het leuk aankleden en ook in bikini ziet ze er goed uit. Voor een 55-jarige.
Dus is het een marketingdingetje? Deze Linda zal erg goed verkopen schat ik in. Een ego ding? Dat iedereen nu gaat zeggen dat ze er echt goed uit ziet? Moet ze een punt maken thuis?
Nee, Linda. Kijk nog even hieronder en dit is dik. Jij niet.
Punt is dat ze onzeker is over een lichaam wat prima is. Het functioneert, ze kan het leuk aankleden en ook in bikini ziet ze er goed uit. Voor een 55-jarige.
Dus is het een marketingdingetje? Deze Linda zal erg goed verkopen schat ik in. Een ego ding? Dat iedereen nu gaat zeggen dat ze er echt goed uit ziet? Moet ze een punt maken thuis?
Everything you see I owe to spaghetti!
donderdag 16 juli 2020 om 13:46
Ik heb lang de maat niet die Linda heeft (ik heb maat 38) maar ik vind van mezelf niet dat ik een mooie buik heb (komt door mijn zwangerschappen). Ik vind dat ik er best heel mooi en stijlvol uit zie als ik een bikini draag met een high waist. Dat is nu helemaal in gelukkig.minnimouse schreef: ↑16-07-2020 13:23Juist als dat haar probleem is kan ze beter een badpak aantrekken.

deze heb ik vorige zomer gekocht bijv.
donderdag 16 juli 2020 om 13:49
Ik snap best dat dat je je er niks van aan moet trekken volgens Linda en Miljuska, en dat niemand perfect is, maar ik voel me er toch echt onprettig bij als mijn buik voor iedereen zichtbaar is. Mijn benen en kont zijn ook echt niet putloos maar dat vind ik zelf veel minder storend dan mijn uitgerekte buik haha.
donderdag 16 juli 2020 om 13:53
Echt no way dat ik in bikini op social media ga staan!Maleficent schreef: ↑16-07-2020 13:49Ik snap best dat dat je je er niks van aan moet trekken volgens Linda en Miljuska, en dat niemand perfect is, maar ik voel me er toch echt onprettig bij als mijn buik voor iedereen zichtbaar is. Mijn benen en kont zijn ook echt niet putloos maar dat vind ik zelf veel minder storend dan mijn uitgerekte buik haha.
Ik ben slank maar ik ben ook nooit tevreden geweest over mijn buik. Die is niet strak en dat hoeft echt niet hele de wereld te zien.
donderdag 16 juli 2020 om 14:01
Dit ziet er idd niet verkeerd uit.Maleficent schreef: ↑16-07-2020 13:46Ik heb lang de maat niet die Linda heeft (ik heb maat 38) maar ik vind van mezelf niet dat ik een mooie buik heb (komt door mijn zwangerschappen). Ik vind dat ik er best heel mooi en stijlvol uit zie als ik een bikini draag met een high waist. Dat is nu helemaal in gelukkig.
deze heb ik vorige zomer gekocht bijv.
Ik vind badpakken vaak mooier dan bikini's (ongeacht het figuur), maar dit vind ik ook wel mooi ja.
donderdag 16 juli 2020 om 14:07
Annapicobella schreef: ↑16-07-2020 13:38Wel grappig dat Linda zich een aantal jaren terug liet shoppen 'op' een dik lichaam. Echt dik. Maar kennelijk is dat niet blijven hangen. Hoe echt dik eruit ziet.
![]()
Ja. Dat zeg ik dus al de hele tijd.
donderdag 16 juli 2020 om 14:16
Maleficent schreef: ↑16-07-2020 11:26
Nou, die herken je ook niet meer terug... Rosanna van Temptation Island is compleet anders. En waarom? Ze was al zo mooi van zichzelf.
![]()
Een exacte kopie van Yolanthe!
donderdag 16 juli 2020 om 14:43
Serieus waar het slechtste boek wat ik ooit gelezen heb en ik heb zelfs het vermoeden dat het door haar toenmalige man ( of in elk geval een man) geschreven is. Qua stijl leek het me gewoon niet iets voor een vrouw. Het klopte gewoon niet.
donderdag 16 juli 2020 om 14:53
Je hoorde ook nooit meer wat over dat boek. Zag het ook nooit in de boekenwinkel liggen.
Zal wel niet heel goed verkocht zijn.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
donderdag 16 juli 2020 om 15:42
Ik denk niet dat Linda (on)bewust naar complimenten aan het vissen is. Ik denk dat zij die onzekerheid wel echt zo ervaart, net zoals zoveel mensen. Maar de goede bedoelingen achter zo'n cover waag ik wel echt te betwijfelen. Natuurlijk was er minstens iemand die op de redactie riep: 'goed voor de verkoopcijfers'. Want dat is gewoon ook het doel van het blad he, het is niet één of andere winstvrije bewustwordingscampagne.
donderdag 16 juli 2020 om 17:13
Met veel spelfouten begreep ik, of valt dat wel mee?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
donderdag 16 juli 2020 om 17:15
Dat weet ik niet meer, ik heb het al jaren geleden gelezen.
donderdag 16 juli 2020 om 17:28
Even gekeken, en ja je kunt beter de reviews lezen dan het boek zelf!
https://www.bol.com/nl/f/ibiza-de-hemel ... 012514685/