Serious Request 2012 Enschede
Anoniem_147729
dinsdag 18 december 2012 om 10:49
Alle reacties
Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.
Wie gaat er ook heen?
Anoniem_147729
donderdag 20 december 2012 om 16:08
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb vooraan gestaan! En ben gefilmd toen ik de knappe cameraman wilde fotograferen.
Witte jas en roze petje (en bril).
anoniem_147729 wijzigde dit bericht op 23-12-2012 13:34
Reden:
v of f. Een f dus.
% gewijzigd
Anoniem_69176b9c77370
donderdag 20 december 2012 om 16:19
Strike, dat dure eten doe ik ook wel.
Ik geef liever zelf een x bedrag dan dat ik achter dat glas voor iedereen zichtbaar ga zitten eten. En er zijn acties waaraan ik meedoe.
Anoniem_69176b9c77370
donderdag 20 december 2012 om 16:20
Dan heb ik je gemist, Truffel.
Anoniem_147729
donderdag 20 december 2012 om 16:23
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb een rode trui gekocht. Wilde vorig jaar al een rode, maar die was uitverkocht.
Nu heb ik 2 zwarte en 1 rode trui.
Anoniem_149724
donderdag 20 december 2012 om 16:26
Alle reacties
Link kopieren
quote:Truffelmaffia schreef op 20 december 2012 @ 16:08:
Ik heb vooraan gestaan! En ben gefilmd toen ik de knappe cameraman wilde fotograveren.
Witte jas en roze petje (en bril).
Ik heb je ook gemist.
Heb je het leuk gehad?
Anoniem_147729
donderdag 20 december 2012 om 16:32
Alle reacties
Link kopieren
Ik ben er nog hoor. Aleen nu ff niet meer op het plein. Zit bij B&B.
Anoniem_114699
donderdag 20 december 2012 om 18:28
Het beeld is weg, en het geluid ook! Wat nu?
Anoniem_149724
donderdag 20 december 2012 om 18:32
Alle reacties
Link kopieren
Don't panic! Ze zijn er weer! Gelukkig maar.
Anoniem_69176b9c77370
donderdag 20 december 2012 om 19:01
Zagen jullie dat Giel geirriteerd was door die gecrashte computer?
Anoniem_114699
donderdag 20 december 2012 om 19:09
Anoniem_98052
donderdag 20 december 2012 om 19:49
Alle reacties
Link kopieren
Zeg ik zit het nu beetje te bekijken sinds een half uur via de website maar die Gerard Ekdom wordt met de jaren wel steeds knapper (of ik moet mijn ogen laten opmeten dat kan ook haha).
Ik vond 'm eerst beetje zo'n vadsig klein kereltje maar wat een leuke kop heeft die gozer!
Anoniem_114699
donderdag 20 december 2012 om 19:51
Anoniem_98052
donderdag 20 december 2012 om 19:58
Alle reacties
Link kopieren
Ik zou 'm niet voor een scheet m'n bed uit trappen hoor haha.
Anoniem_69176b9c77370
donderdag 20 december 2012 om 20:00
Anoniem_125306
donderdag 20 december 2012 om 20:13
Alle reacties
Link kopieren
quote:Snyggin schreef op 20 december 2012 @ 19:49:
Zeg ik zit het nu beetje te bekijken sinds een half uur via de website maar die Gerard Ekdom wordt met de jaren wel steeds knapper (of ik moet mijn ogen laten opmeten dat kan ook haha).
Ik vond 'm eerst beetje zo'n vadsig klein kereltje maar wat een leuke kop heeft die gozer!Welkom bij de club
Anoniem_69176b9c77370
donderdag 20 december 2012 om 20:19
Anoniem_125306
donderdag 20 december 2012 om 20:21
Alle reacties
Link kopieren
Bijna verdubbeld sinds gisteren!
Anoniem_69176b9c77370
donderdag 20 december 2012 om 21:40
Het is retedruk. Dat zal van het weekend wat worden!
Anoniem_114699
donderdag 20 december 2012 om 22:28
Zo blij dat ik daar niet woon....NOT
lemonpie
donderdag 20 december 2012 om 22:29
Alle reacties
Link kopieren
Prima doel, top dat iedereen gul geeft.. Dat op de eerste plaats...
Regering kijkt en denkt: ach zie nu wel, we kunnen prima bezuinigen.. Kennelijk heeft Nederland geld zat...
Wellicht wat overdreven maar t voelt wel wat dubbel nu in deze tijd..
Anoniem_69176b9c77370
donderdag 20 december 2012 om 22:35
quote:miloo schreef op 20 december 2012 @ 22:28:
Zo blij dat ik daar niet woon....NOT Kom dan toch langs! Je kunt bij mij parkeren!
Dreamer
donderdag 20 december 2012 om 22:42
Alle reacties
Link kopieren
quote:lemonpie schreef op 20 december 2012 @ 22:29:
Prima doel, top dat iedereen gul geeft.. Dat op de eerste plaats...
Regering kijkt en denkt: ach zie nu wel, we kunnen prima bezuinigen.. Kennelijk heeft Nederland geld zat...
Wellicht wat overdreven maar t voelt wel wat dubbel nu in deze tijd..DAt heb ik met vuurwerk veel meer dan met een goed doel, eerlijk gezegd.
Later is nu
Anoniem_69176b9c77370
donderdag 20 december 2012 om 22:43
quote:Dreamer schreef op 20 december 2012 @ 22:42:
[...]
DAt heb ik met vuurwerk veel meer dan met een goed doel, eerlijk gezegd.Geheel eensch.
Anoniem_149724
donderdag 20 december 2012 om 23:09
Alle reacties
Link kopieren
Vind ik ook snyggin. Heerlijke man. I love him! Haha. Hij doet ook altijd zo leuk.
Die mag best een nachtje blijven slapen.
Mijn broer zegt: die is zo lekker, die krijgt zelfs smorgens nog een ontbijtje haha.
Anoniem_125306
donderdag 20 december 2012 om 23:15
Alle reacties
Link kopieren
Ach gossie, die solo van Gerard
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder