Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vooraan gestaan! En ben gefilmd toen ik de knappe cameraman wilde fotograferen.



Witte jas en roze petje (en bril).
anoniem_147729 wijzigde dit bericht op 23-12-2012 13:34
Reden: v of f. Een f dus.
% gewijzigd
Strike, dat dure eten doe ik ook wel.

Ik geef liever zelf een x bedrag dan dat ik achter dat glas voor iedereen zichtbaar ga zitten eten. En er zijn acties waaraan ik meedoe.
Dan heb ik je gemist, Truffel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rode trui gekocht. Wilde vorig jaar al een rode, maar die was uitverkocht.



Nu heb ik 2 zwarte en 1 rode trui.
Alle reacties Link kopieren
quote:Truffelmaffia schreef op 20 december 2012 @ 16:08:

Ik heb vooraan gestaan! En ben gefilmd toen ik de knappe cameraman wilde fotograveren.



Witte jas en roze petje (en bril).



Ik heb je ook gemist.

Heb je het leuk gehad?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nog hoor. Aleen nu ff niet meer op het plein. Zit bij B&B.
Het beeld is weg, en het geluid ook! Wat nu?
Alle reacties Link kopieren
Don't panic! Ze zijn er weer! Gelukkig maar.
Zagen jullie dat Giel geirriteerd was door die gecrashte computer?
Neuh.
Alle reacties Link kopieren
Zeg ik zit het nu beetje te bekijken sinds een half uur via de website maar die Gerard Ekdom wordt met de jaren wel steeds knapper (of ik moet mijn ogen laten opmeten dat kan ook haha).

Ik vond 'm eerst beetje zo'n vadsig klein kereltje maar wat een leuke kop heeft die gozer!
Echt wel
Alle reacties Link kopieren
Ik zou 'm niet voor een scheet m'n bed uit trappen hoor haha.
Die is echt wel lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:Snyggin schreef op 20 december 2012 @ 19:49:

Zeg ik zit het nu beetje te bekijken sinds een half uur via de website maar die Gerard Ekdom wordt met de jaren wel steeds knapper (of ik moet mijn ogen laten opmeten dat kan ook haha).

Ik vond 'm eerst beetje zo'n vadsig klein kereltje maar wat een leuke kop heeft die gozer!Welkom bij de club
1.7 miljoen tot nog toe!
Alle reacties Link kopieren
Bijna verdubbeld sinds gisteren!
Het is retedruk. Dat zal van het weekend wat worden!
Zo blij dat ik daar niet woon....NOT
Alle reacties Link kopieren
Prima doel, top dat iedereen gul geeft.. Dat op de eerste plaats...

Regering kijkt en denkt: ach zie nu wel, we kunnen prima bezuinigen.. Kennelijk heeft Nederland geld zat...

Wellicht wat overdreven maar t voelt wel wat dubbel nu in deze tijd..
quote:miloo schreef op 20 december 2012 @ 22:28:

Zo blij dat ik daar niet woon....NOT Kom dan toch langs! Je kunt bij mij parkeren!
Alle reacties Link kopieren
quote:lemonpie schreef op 20 december 2012 @ 22:29:

Prima doel, top dat iedereen gul geeft.. Dat op de eerste plaats...

Regering kijkt en denkt: ach zie nu wel, we kunnen prima bezuinigen.. Kennelijk heeft Nederland geld zat...

Wellicht wat overdreven maar t voelt wel wat dubbel nu in deze tijd..DAt heb ik met vuurwerk veel meer dan met een goed doel, eerlijk gezegd.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 20 december 2012 @ 22:42:

[...]





DAt heb ik met vuurwerk veel meer dan met een goed doel, eerlijk gezegd.Geheel eensch.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook snyggin. Heerlijke man. I love him! Haha. Hij doet ook altijd zo leuk.



Die mag best een nachtje blijven slapen.



Mijn broer zegt: die is zo lekker, die krijgt zelfs smorgens nog een ontbijtje haha.
Alle reacties Link kopieren
Ach gossie, die solo van Gerard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven