Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.

Wie gaat er ook heen?
slechte verbinding zeg
quote:Pucker schreef op 23 december 2012 @ 22:01:

Ik denk echt niet dat hij er onderuit kan hoor. Ik denk dat ze gewoon op die manier proberen om nog wat extra geld op te halen.

Dat is natuurlijk helemaal prima. Maar het tijdsbestek waarin het dan nog naar 10.000 moet is wel erg klein.

quote:Weet iemand trouwens welk liedje dit jaar 'het' liedje is? Zoals ode to the bouncer het was vorig jaar?Will.I.am en Britney Spears met Scream & Shout. Die overigens nu aan de telefoon is vanuit LA.
Nou, eerder de verbinding Giel, zo slecht was je Engels niet. Hij vindt het misschien gewoon gedoe ;-p
Jammer dat die verbinding zo slecht is.
quote:newimprovedkitty schreef op 23 december 2012 @ 22:27:

[...]

Ait Tunes, en dat betekent in het Tukkers altijd muziek. Wat natuurlijk zo is met iTunes, want het is een programma voor je muziek.

Ben ik al mosterd ?
haha will snapt eindelijk wat ze bedoelen
quote:LeChatNoir schreef op 23 december 2012 @ 22:30:

[...]

Ait Tunes, en dat betekent in het Tukkers altijd muziek. Wat natuurlijk zo is met iTunes, want het is een programma voor je muziek.

Ben ik al mosterd ?nee, helemaal niet , dank je..
Gut, het klinkt onderhand alsof ik naar Oprah zit te kijken waar van alles onder de stoel vandaan wordt getoverd. Of naar de wekelijkse vermelding van de te winnen prijzen van Next Top Model.

Woooooooooooooooooooooooooow
wie zijn al die mensen daar in het huis?
moeten ze trouwens ook betalen voor de muziek die ze draaien ( buma stemra? )? Dan is het voor Will. I . am toch beter dat ze zijn nummer vaak draaien?
ENorm, van Op huus an veur Kerstmis, de reden dat Michiel nu Twents blaat.
quote:newimprovedkitty schreef op 23 december 2012 @ 22:31:

wie zijn al die mensen daar in het huis?De mensen die deze plaat hebben gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=RZzx54wrUGQ

En Ilse, en de DJ's. Verder kan ik het niet zien, ik heb geen beeld.
Will.i.am live on the phone vet lachen
ah dank je weer... jullie snappen dat ik er niets van begrijp he van wat ze zeggen.. hahahah Geen idee wat er gaande is daar.. zelfs met de tv aan
Wat is het hier druk inene trouwens!
Coolpack: het is wel Eanske hè;). En verder is dit, op een paar woorden na, niet echt Twents.. Tis n betje inslikk'n en t bunt wat weurtjes:p
Dialect vind ik ook prima te volgen, misschien omdat ik plat Gronings en Fries regelmatig hoor? Wat ik dan weer niet kan volgen, maar goed, dat is echt plat. Dit is inderdaad gewoon een beetje prutsen met ABN.
Ilse heeft eigenlijk sowieso nog wel een beetje een twents accent als ze gewoon praat.
Omg! Tarzan.
Haha dit komt ergens uit mijn kindertijd. 1999!

Ik ben 21 nu, dus reken maar uit.
Zei will.i.am nou echt goot goan?
quote:Italie_Meisje schreef op 23 december 2012 @ 22:44:

Zei will.i.am nou echt goot goan?Ja!
Wat gaaf! Super.
Och vie goat 'n lesje Tweents doon.
wat is goot goan?

men.. zal ik blij zijn dat ze straks weer nederlands praten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven