Serious Request 2012 Enschede
dinsdag 18 december 2012 om 12:55
quote:Ikbenanoniem schreef op 18 december 2012 @ 12:42:
En bij de donaties van bedrijven vraag ik me af hoeveel mensen ze hebben ontslagen en dan wel goede sier maken bij SR.
Idd!
'Ja sorry, we moeten bezuinigen dus geen kerstpakket voor jullie dit jaar' en dan wel streberig publiekelijk geld over de balk smijten aan 'n onzindoel
En bij de donaties van bedrijven vraag ik me af hoeveel mensen ze hebben ontslagen en dan wel goede sier maken bij SR.
Idd!
'Ja sorry, we moeten bezuinigen dus geen kerstpakket voor jullie dit jaar' en dan wel streberig publiekelijk geld over de balk smijten aan 'n onzindoel
dinsdag 18 december 2012 om 13:02
Wij kijken ook erg veel, vooral 's nachts. En dan die sms berichten..hilarisch soms.
Ik vond Timur erg leuk vorig jaar, Koen niet zo, die had het er erg moeilijk mee leek het wel. Ik vind Koen wel leuk in combinatie met Sander. Sander alleen weer niet, hij gaat me te vaak net over grenzen. Platvloers ook.
Gerard is altijd leuk vind ik, doet het ook erg goed op TV. Met hem in huis heb je al de helft gewonnen denk ik.
Giel vind ik niets aan, die gaat bij mij op de radio ook altijd uit. Met zijn vet, gaaf...brrr.
Dames hoeven ook niet zo, Claudia vind ik zo niet grappig in haar programma. Maar ik vind maar weinig vrouwen echt grappig. Ik denk denk wel dat ze het prima zou kunnen trouwens. Het vraagt tenslotte nogal wat van je. Dag en nacht mensen die naar je kijken en ook nog mensen entertainen. Petje af voor hen die dat kunnen.
Ik vond Timur erg leuk vorig jaar, Koen niet zo, die had het er erg moeilijk mee leek het wel. Ik vind Koen wel leuk in combinatie met Sander. Sander alleen weer niet, hij gaat me te vaak net over grenzen. Platvloers ook.
Gerard is altijd leuk vind ik, doet het ook erg goed op TV. Met hem in huis heb je al de helft gewonnen denk ik.
Giel vind ik niets aan, die gaat bij mij op de radio ook altijd uit. Met zijn vet, gaaf...brrr.
Dames hoeven ook niet zo, Claudia vind ik zo niet grappig in haar programma. Maar ik vind maar weinig vrouwen echt grappig. Ik denk denk wel dat ze het prima zou kunnen trouwens. Het vraagt tenslotte nogal wat van je. Dag en nacht mensen die naar je kijken en ook nog mensen entertainen. Petje af voor hen die dat kunnen.
dinsdag 18 december 2012 om 13:02
dinsdag 18 december 2012 om 13:09
quote:fiddeldee schreef op 18 december 2012 @ 13:02:
Wij kijken ook erg veel, vooral 's nachts. En dan die sms berichten..hilarisch soms.
[knip]
Dames hoeven ook niet zo, Claudia vind ik zo niet grappig in haar programma. Maar ik vind maar weinig vrouwen echt grappig. Ik denk denk wel dat ze het prima zou kunnen trouwens. Het vraagt tenslotte nogal wat van je. Dag en nacht mensen die naar je kijken en ook nog mensen entertainen. Petje af voor hen die dat kunnen.Dat heb ik ook lang gehad. Bij Claudia ging ik over op een ander kanaal. Maar ik heb haar moeten 'leren' waarderen op de radio. Leuke vrouw!
Wij kijken ook erg veel, vooral 's nachts. En dan die sms berichten..hilarisch soms.
[knip]
Dames hoeven ook niet zo, Claudia vind ik zo niet grappig in haar programma. Maar ik vind maar weinig vrouwen echt grappig. Ik denk denk wel dat ze het prima zou kunnen trouwens. Het vraagt tenslotte nogal wat van je. Dag en nacht mensen die naar je kijken en ook nog mensen entertainen. Petje af voor hen die dat kunnen.Dat heb ik ook lang gehad. Bij Claudia ging ik over op een ander kanaal. Maar ik heb haar moeten 'leren' waarderen op de radio. Leuke vrouw!
dinsdag 18 december 2012 om 13:11
quote:fiddeldee schreef op 18 december 2012 @ 13:04:
Geld inzamelen om babies te redden van de dood is onzin....hmmm.
Je wordt met elke post sympathieker.Tja, dan red je ze van de dood. Met een beetje geluk groeien ze op en krijgen ze dan de rest van de ellende die hoort bij leven in Afrika over zich heen. Aids, verhongering, burgeroorlogen. Joehoe...
Geld inzamelen om babies te redden van de dood is onzin....hmmm.
Je wordt met elke post sympathieker.Tja, dan red je ze van de dood. Met een beetje geluk groeien ze op en krijgen ze dan de rest van de ellende die hoort bij leven in Afrika over zich heen. Aids, verhongering, burgeroorlogen. Joehoe...
I would rather shit in my hands and clap
dinsdag 18 december 2012 om 13:15
quote:tialtngo schreef op 18 december 2012 @ 13:11:
[...]
Tja, dan red je ze van de dood. Met een beetje geluk groeien ze op en krijgen ze dan de rest van de ellende die hoort bij leven in Afrika over zich heen. Aids, verhongering, burgeroorlogen. Joehoe...
Precies.
Maar babies doen 't blijkbaar goed bij 't grote publiek, dus ze kunnen weer scoren met hun publieksgeile programma.
[...]
Tja, dan red je ze van de dood. Met een beetje geluk groeien ze op en krijgen ze dan de rest van de ellende die hoort bij leven in Afrika over zich heen. Aids, verhongering, burgeroorlogen. Joehoe...
Precies.
Maar babies doen 't blijkbaar goed bij 't grote publiek, dus ze kunnen weer scoren met hun publieksgeile programma.
dinsdag 18 december 2012 om 13:18
Voor het eerst dit jaar kijken. Het is redelijk in de buurt (ook al is het nog ruim een half uur rijden), maar de kinderen hebben via hun verenigingen geld ingezameld en we willen laten zien waar het terecht komt. Het huis zelf zullen we snel gezien hebben, maar dan maken we er gewoon een dagje uit van.
Aangezien we meer op Doetinchem georienteerd zijn, komen we verder nooit in Enschede. Iemand tips voor parkeerplaatsen, pendelbussen oid? OV is voor ons gehucht 3x overstappen, maar we willen best de auto bv bij FC Twente parkeren en van daaruit verder met OV.
Tips graag!
Net als tips voor lekkere restaurants ( ).
We willen dus vrijdag gaan met de kinderen, zondag gaan we met vrienden.
Aangezien we meer op Doetinchem georienteerd zijn, komen we verder nooit in Enschede. Iemand tips voor parkeerplaatsen, pendelbussen oid? OV is voor ons gehucht 3x overstappen, maar we willen best de auto bv bij FC Twente parkeren en van daaruit verder met OV.
Tips graag!
Net als tips voor lekkere restaurants ( ).
We willen dus vrijdag gaan met de kinderen, zondag gaan we met vrienden.
dinsdag 18 december 2012 om 13:23
dinsdag 18 december 2012 om 13:23
quote:hebri schreef op 18 december 2012 @ 13:18:
Voor het eerst dit jaar kijken. Het is redelijk in de buurt (ook al is het nog ruim een half uur rijden), maar de kinderen hebben via hun verenigingen geld ingezameld en we willen laten zien waar het terecht komt. Het huis zelf zullen we snel gezien hebben, maar dan maken we er gewoon een dagje uit van.
Aangezien we meer op Doetinchem georienteerd zijn, komen we verder nooit in Enschede. Iemand tips voor parkeerplaatsen, pendelbussen oid? OV is voor ons gehucht 3x overstappen, maar we willen best de auto bv bij FC Twente parkeren en van daaruit verder met OV.
Tips graag!
Net als tips voor lekkere restaurants ( ).
We willen dus vrijdag gaan met de kinderen, zondag gaan we met vrienden.
Er wordt op de snelweg al aangegeven dat het druk wordt in Enschede vanaf vandaag t/m 24 december. In Enschede parkeren lijkt me niet heel handig, dat doen denk ik erg veel mensen. Je zou de P+R kunnen proberen, vlak bij de snelweg en je kunt dan met de bus verder reizen. Of in Hengelo de auto neerzetten ( wel allemaal betaald parkeren) en met de bus of trein verder reizen. Of dat zo'n handige optie is weet ik niet, maar proberen kan altijd. Maar ook dat is afhankelijk van de tijd dat je weer terug wilt naar huis. Treinen rijden tot 12 uur ofzo dacht ik, of er een aangepaste regeling was ben ik nog niet achtergekomen.
Enschede zoveel mogelijk vermijden als het om parkeren gaat.
De Grolschveste ligt tussen Enschede en Hengelo. Het is een grote doorgaande weg waar iedereen vanuit Hengelo e.o. naar Enschede rijdt.
Voor het eerst dit jaar kijken. Het is redelijk in de buurt (ook al is het nog ruim een half uur rijden), maar de kinderen hebben via hun verenigingen geld ingezameld en we willen laten zien waar het terecht komt. Het huis zelf zullen we snel gezien hebben, maar dan maken we er gewoon een dagje uit van.
Aangezien we meer op Doetinchem georienteerd zijn, komen we verder nooit in Enschede. Iemand tips voor parkeerplaatsen, pendelbussen oid? OV is voor ons gehucht 3x overstappen, maar we willen best de auto bv bij FC Twente parkeren en van daaruit verder met OV.
Tips graag!
Net als tips voor lekkere restaurants ( ).
We willen dus vrijdag gaan met de kinderen, zondag gaan we met vrienden.
Er wordt op de snelweg al aangegeven dat het druk wordt in Enschede vanaf vandaag t/m 24 december. In Enschede parkeren lijkt me niet heel handig, dat doen denk ik erg veel mensen. Je zou de P+R kunnen proberen, vlak bij de snelweg en je kunt dan met de bus verder reizen. Of in Hengelo de auto neerzetten ( wel allemaal betaald parkeren) en met de bus of trein verder reizen. Of dat zo'n handige optie is weet ik niet, maar proberen kan altijd. Maar ook dat is afhankelijk van de tijd dat je weer terug wilt naar huis. Treinen rijden tot 12 uur ofzo dacht ik, of er een aangepaste regeling was ben ik nog niet achtergekomen.
Enschede zoveel mogelijk vermijden als het om parkeren gaat.
De Grolschveste ligt tussen Enschede en Hengelo. Het is een grote doorgaande weg waar iedereen vanuit Hengelo e.o. naar Enschede rijdt.
dinsdag 18 december 2012 om 13:36
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 18 december 2012 @ 13:30:
Toen het nog in Utrecht was, viel het reuze mee met de drukte. Verwachten ze echt zoveel mensen dan, dat al afgeraden wordt daar te parkeren?Op de a35 en a1 staat op de matrixborden al ruim een week aangegeven dat er grote drukte wordt verwacht in Enschede vanaf vandaag t/m de 24e. Geen idee of dat ook echt zo is, maar ikzelf vind Enschede echt een crime als het druk is, zelfs al in de normale spits. Rotondes, parkeergarages die in het weekend door de normale drukte al lastig te bereiken zijn. Ikzelf woon een 40 minuten met de fiets van Enschede af en ik ga zeker fietsen. Normaal altijd met de auto naar Enschede, maar dat ga ik wel vermijden de komende dagen.
Toen het nog in Utrecht was, viel het reuze mee met de drukte. Verwachten ze echt zoveel mensen dan, dat al afgeraden wordt daar te parkeren?Op de a35 en a1 staat op de matrixborden al ruim een week aangegeven dat er grote drukte wordt verwacht in Enschede vanaf vandaag t/m de 24e. Geen idee of dat ook echt zo is, maar ikzelf vind Enschede echt een crime als het druk is, zelfs al in de normale spits. Rotondes, parkeergarages die in het weekend door de normale drukte al lastig te bereiken zijn. Ikzelf woon een 40 minuten met de fiets van Enschede af en ik ga zeker fietsen. Normaal altijd met de auto naar Enschede, maar dat ga ik wel vermijden de komende dagen.
dinsdag 18 december 2012 om 13:42
quote:yasmijn schreef op 18 december 2012 @ 12:57:
Er wordt niet lukraak met geld gesmeten door bedrijven. Het zijn allemaal acties. Zie de FB pagina Het Glazen Huis.
Echt, wat een nonsens.
Elk jaar hetzelfde aan kritiek Yas, same old, same old.
Mag ik jou wat geld overmaken voor mijn dochter, dat jij het dan in de bus bij het huis doet en daar een foto van maakt?
Er wordt niet lukraak met geld gesmeten door bedrijven. Het zijn allemaal acties. Zie de FB pagina Het Glazen Huis.
Echt, wat een nonsens.
Elk jaar hetzelfde aan kritiek Yas, same old, same old.
Mag ik jou wat geld overmaken voor mijn dochter, dat jij het dan in de bus bij het huis doet en daar een foto van maakt?
dinsdag 18 december 2012 om 13:46
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 13:42:
[...]
Elk jaar hetzelfde aan kritiek Yas, same old, same old.
Mag ik jou wat geld overmaken voor mijn dochter, dat jij het dan in de bus bij het huis doet en daar een foto van maakt?Misschien een idee om via het VF zoiets te doen met de dames hier? Of mag dat niet?
[...]
Elk jaar hetzelfde aan kritiek Yas, same old, same old.
Mag ik jou wat geld overmaken voor mijn dochter, dat jij het dan in de bus bij het huis doet en daar een foto van maakt?Misschien een idee om via het VF zoiets te doen met de dames hier? Of mag dat niet?