Serious Request 2012 Enschede
dinsdag 18 december 2012 om 13:56
Del, zoiets is al vaker geprobeerd maar nooit een succes geworden. Jammer, want op zich vind ik het een leuk idee. Ik weet nou niet meer of Viva er zelf ook bij betrokken was of niet.
Vorig jaar hebben wel veel forummers tegelijk zitten sms'en. Dat was grappig. Kreeg je allerlei sms'en van forummers achter elkaar.
Vorig jaar hebben wel veel forummers tegelijk zitten sms'en. Dat was grappig. Kreeg je allerlei sms'en van forummers achter elkaar.
dinsdag 18 december 2012 om 13:59
quote:Eleonora schreef op 18 december 2012 @ 13:53:
Ja hoor Del. Het zal vrij lastig te organiseren zijn, denk ik, maar leuk!Ik zou het zelf ook niet weten om zoiets goed te neer te zetten. En ik zou ook niet iedereen zomaar mijn gegevens toevertrouwen. Bij een enkeling zou ik het wel durven, als ik afga op de manier hoe betrouwbaar iemand op dit forum overkomt..Hmm beetje vage zin, maar ik hoop dat het toch te begrijpen is
Ja hoor Del. Het zal vrij lastig te organiseren zijn, denk ik, maar leuk!Ik zou het zelf ook niet weten om zoiets goed te neer te zetten. En ik zou ook niet iedereen zomaar mijn gegevens toevertrouwen. Bij een enkeling zou ik het wel durven, als ik afga op de manier hoe betrouwbaar iemand op dit forum overkomt..Hmm beetje vage zin, maar ik hoop dat het toch te begrijpen is
dinsdag 18 december 2012 om 14:01
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 18 december 2012 @ 13:56:
Del, zoiets is al vaker geprobeerd maar nooit een succes geworden. Jammer, want op zich vind ik het een leuk idee. Ik weet nou niet meer of Viva er zelf ook bij betrokken was of niet.
Vorig jaar hebben wel veel forummers tegelijk zitten sms'en. Dat was grappig. Kreeg je allerlei sms'en van forummers achter elkaar.
Oh dat is idd jammer.
Maar smssen met z'n allen is ook leuk ja! Ik doe mee als het dit jaar weer het geval is.
Del, zoiets is al vaker geprobeerd maar nooit een succes geworden. Jammer, want op zich vind ik het een leuk idee. Ik weet nou niet meer of Viva er zelf ook bij betrokken was of niet.
Vorig jaar hebben wel veel forummers tegelijk zitten sms'en. Dat was grappig. Kreeg je allerlei sms'en van forummers achter elkaar.
Oh dat is idd jammer.
Maar smssen met z'n allen is ook leuk ja! Ik doe mee als het dit jaar weer het geval is.
dinsdag 18 december 2012 om 14:04
Ik ben ook fan van Gerard Ekdom, met hem erbij is het een stukje meer kerst (en zo'n mooie donkere stem) en ontzettend leuk om te zien dat hij echt ELK liedje kan mee zingen
.
Ik ga volgend jaar naar het Glazen Huis kijken, want dan is het (lekker gemakkelijk) bij ons om de hoek.
Dit jaar volg ik alles wel op de tv.
Ik ga volgend jaar naar het Glazen Huis kijken, want dan is het (lekker gemakkelijk) bij ons om de hoek.
Dit jaar volg ik alles wel op de tv.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
dinsdag 18 december 2012 om 14:07
Ik vind 't een geweldige aktie en vooral ook hele t.v. en radio. Heerlijk om 's nachts te kijken.
Ik heb een t-shirt gekocht voor mijn zoontje, die kan hij nu mooi aan, leuk! Vraag meestal ook een paar nummers aan.
Gerard vind ik heel leuk.
Giel vind ik eigenlijk niet zoveel aan.
Michiel, mwah gaat wel.
Ik vond Claudia wel leuk en vooral Timur en Rob Stenders (maar dat is chauvinisme)
Ik vind 't juist goed dat er zoveel aktie's op gang komen. En die verdubbeling van de regering van "onze belastingcenten" die hebben ze ook niet meer nodig. Kennelijk vinden heel veel mensen en bedrijven 't wel een goed doel en wordt er ongeloofelijk veel geld opgehaald.
En ik doe daar graag aan mee!
Ik heb een t-shirt gekocht voor mijn zoontje, die kan hij nu mooi aan, leuk! Vraag meestal ook een paar nummers aan.
Gerard vind ik heel leuk.
Giel vind ik eigenlijk niet zoveel aan.
Michiel, mwah gaat wel.
Ik vond Claudia wel leuk en vooral Timur en Rob Stenders (maar dat is chauvinisme)
Ik vind 't juist goed dat er zoveel aktie's op gang komen. En die verdubbeling van de regering van "onze belastingcenten" die hebben ze ook niet meer nodig. Kennelijk vinden heel veel mensen en bedrijven 't wel een goed doel en wordt er ongeloofelijk veel geld opgehaald.
En ik doe daar graag aan mee!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
dinsdag 18 december 2012 om 14:10
Wij gaan zaterdag ( jaja helemaal niet druk dan, het is normaal al zo druk op zaterdag pff) maar ach we moesten toch nog voor wat kleine kerstcadeau's.
Gelukkig kunnen we er op de fiets heen.
@herbi, ik denk dat je parkeren in de stad kunt vergeten. Het kan bij fc twente ook nog best druk zijn ivm de bios en het circusfestival.wat daar plaats vind.
Wat je kunt doen is een P&R nemen. Ik weet dat er een zit tegenovef de nettorama. Dan kost het 2,50 incl bus voor 5 personen.
Gelukkig kunnen we er op de fiets heen.
@herbi, ik denk dat je parkeren in de stad kunt vergeten. Het kan bij fc twente ook nog best druk zijn ivm de bios en het circusfestival.wat daar plaats vind.
Wat je kunt doen is een P&R nemen. Ik weet dat er een zit tegenovef de nettorama. Dan kost het 2,50 incl bus voor 5 personen.
dinsdag 18 december 2012 om 14:13
dinsdag 18 december 2012 om 14:32
Ik ga er niet heen, ik volg het niet en ik vind het vreselijk over the top. Als gemeente moet je echt diep in de buidel tasten om dat glazen huis neer te 'mogen' zetten van 3 FM en dan heb ik het niet over een paar duizend euro, maar enkele tienduizenden euro's.
In deze tijden van crisis en bezuinigingen vind ik het dan ook tenenkrommend om een drietal plaatjesdraaiers (die zelf behoorlijk wat geld binnenharken) tof te zien doen in een glazen huis voor een bodemloze put wat ze 'goed doel' noemen.
Ik uit mijn kerstgedachte wel elders. Voor een kleinschalig, lokaal goed doel.
In deze tijden van crisis en bezuinigingen vind ik het dan ook tenenkrommend om een drietal plaatjesdraaiers (die zelf behoorlijk wat geld binnenharken) tof te zien doen in een glazen huis voor een bodemloze put wat ze 'goed doel' noemen.
Ik uit mijn kerstgedachte wel elders. Voor een kleinschalig, lokaal goed doel.
dinsdag 18 december 2012 om 14:43
quote:nessemeisje schreef op 18 december 2012 @ 14:32:
Ik ga er niet heen, ik volg het niet en ik vind het vreselijk over the top. Als gemeente moet je echt diep in de buidel tasten om dat glazen huis neer te 'mogen' zetten van 3 FM en dan heb ik het niet over een paar duizend euro, maar enkele tienduizenden euro's.
In deze tijden van crisis en bezuinigingen vind ik het dan ook tenenkrommend om een drietal plaatjesdraaiers (die zelf behoorlijk wat geld binnenharken) tof te zien doen in een glazen huis voor een bodemloze put wat ze 'goed doel' noemen.
Absurd! Zou eerder andersom moeten zijn: dat ze dik moeten betalen om vergunning te krijgen om dat huis ergens weg te mogen zetten. Bedoel: kermissen en markten moeten toch ook betalen aan de gemeente?
Zou het ook zonde van gemeenschapsgeld vinden in elk geval. Maar de kroegeigenaren zijn er in elk geval vast goed mee. Alhoewel die in deze tijd van 't jaar vast sowieso niet te klagen hebben met alle kerstshoppers en kerstborrels.
Ik ga er niet heen, ik volg het niet en ik vind het vreselijk over the top. Als gemeente moet je echt diep in de buidel tasten om dat glazen huis neer te 'mogen' zetten van 3 FM en dan heb ik het niet over een paar duizend euro, maar enkele tienduizenden euro's.
In deze tijden van crisis en bezuinigingen vind ik het dan ook tenenkrommend om een drietal plaatjesdraaiers (die zelf behoorlijk wat geld binnenharken) tof te zien doen in een glazen huis voor een bodemloze put wat ze 'goed doel' noemen.
Absurd! Zou eerder andersom moeten zijn: dat ze dik moeten betalen om vergunning te krijgen om dat huis ergens weg te mogen zetten. Bedoel: kermissen en markten moeten toch ook betalen aan de gemeente?
Zou het ook zonde van gemeenschapsgeld vinden in elk geval. Maar de kroegeigenaren zijn er in elk geval vast goed mee. Alhoewel die in deze tijd van 't jaar vast sowieso niet te klagen hebben met alle kerstshoppers en kerstborrels.
dinsdag 18 december 2012 om 14:49
SR! Super goed! Zelf 2 jaar geleden 2x gaan kijken. Er is een leuke sfeer bij de optredens!! De afsluiting toen in Eindhoven vond ik mooi. Als die fakkels...
Op tv volg ik t ook zoveel mogelijk!
Een actie via t VF, hier kunnen we oproepen tot donatie!! Dus... Vraag je plaat aan of doen iets zoals "wij" op het lentekriebeltopic met kinderkleding aan elkaar verkopen en de opbrengst aan SR overmaken.
Er is vast nog een idee, of 2
Trouwens over de lentemeiden gesproken: Designed, waaaaar ben je??
Op tv volg ik t ook zoveel mogelijk!
Een actie via t VF, hier kunnen we oproepen tot donatie!! Dus... Vraag je plaat aan of doen iets zoals "wij" op het lentekriebeltopic met kinderkleding aan elkaar verkopen en de opbrengst aan SR overmaken.
Er is vast nog een idee, of 2
Trouwens over de lentemeiden gesproken: Designed, waaaaar ben je??
dinsdag 18 december 2012 om 14:53
quote:misss_L schreef op 18 december 2012 @ 14:25:
Ik vindt het ook jammer dat Giel erbij is, vindt hem vrij irritant.
Maar ik zal het nog steeds met veel plezier gaan volgen
Hoort toch een beetje bij het kerstgevoel inmiddels (voor mij dan)
Voor mij ook.
In 2004, bij het eerste Glazen Huis was ik net moeder en zat ik met een baby op schoot te kijken. Nu is die baby acht en geeft ze zelf iets aan SR.
Ik begrijp de ergernis aan Giel altijd wel maar ben zelf op de een of andere manier al jaren fan van de man.
Ik vindt het ook jammer dat Giel erbij is, vindt hem vrij irritant.
Maar ik zal het nog steeds met veel plezier gaan volgen
Hoort toch een beetje bij het kerstgevoel inmiddels (voor mij dan)
Voor mij ook.
In 2004, bij het eerste Glazen Huis was ik net moeder en zat ik met een baby op schoot te kijken. Nu is die baby acht en geeft ze zelf iets aan SR.
Ik begrijp de ergernis aan Giel altijd wel maar ben zelf op de een of andere manier al jaren fan van de man.
dinsdag 18 december 2012 om 14:55
quote:nessemeisje schreef op 18 december 2012 @ 14:51:
Sterker nog; als zoiets als Serious Request ergens wil staan waar normaal de markt staat, moet de markt opbokken en moet de gemeente (de samenleving dus) de marktmensen schadeloos stellen. Dat kost zo om en nabij de twee ton.
het wordt steeds gekker...
heb je als inwoner van de gemeente mogelijkheid actie te voeren om die geldverspilling tegen te houden?
Sterker nog; als zoiets als Serious Request ergens wil staan waar normaal de markt staat, moet de markt opbokken en moet de gemeente (de samenleving dus) de marktmensen schadeloos stellen. Dat kost zo om en nabij de twee ton.
het wordt steeds gekker...
heb je als inwoner van de gemeente mogelijkheid actie te voeren om die geldverspilling tegen te houden?
dinsdag 18 december 2012 om 14:56
quote:thee_graag schreef op 18 december 2012 @ 14:49:
Een actie via t VF, hier kunnen we oproepen tot donatie!! Dus... Vraag je plaat aan of doen iets zoals "wij" op het lentekriebeltopic met kinderkleding aan elkaar verkopen en de opbrengst aan SR overmaken.
Er is vast nog een idee, of 2
Het is al leuk om bij te houden wat men geeft of doet (voor wie het wil zeggen), dat hebben we een paar jaar geleden ook gedaan.
Een actie via t VF, hier kunnen we oproepen tot donatie!! Dus... Vraag je plaat aan of doen iets zoals "wij" op het lentekriebeltopic met kinderkleding aan elkaar verkopen en de opbrengst aan SR overmaken.
Er is vast nog een idee, of 2
Het is al leuk om bij te houden wat men geeft of doet (voor wie het wil zeggen), dat hebben we een paar jaar geleden ook gedaan.
dinsdag 18 december 2012 om 14:59