Entertainment alle pijlers

Sinterklaasjournaal

14-11-2017 18:31 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen discussietopic maar gewoon gezellig napraten over het Sinterklaasjournaal. :)

Welke BN-er heb je herkend?
En welke woordgrappen en naamgrappen heb je gehoord?
Hoe reageren je kinderen op de plotwendingen?

Deel het hier.
Ik vind hier dingen van.
Mijn zoontje slikt alles nog voor zoete koek. En wij hebben altijd al gezegd dat er hulpsinterklazen waren, maar hij gelooft toch echt dat de echte bij hem komt
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn gisteren het sinterklaasjournaal vergeten, maar dat is niet erg geloof ik? Ik heb het met dochter ook nooit over hulpsinterklazen gehad, was gewoon nooit een issue , zijn nooit vragen over geweest.
Die zullen er dan nu wel komen...
(als ze het op school terugkijken)
Alle reacties Link kopieren
Hoe ging die spreuk nou?
"IJzel is het enige weer waarbij je hoopt
dat één en ander toch gladjes verloopt."

Hoe komen ze er op :D

En ik heb Niels van der Laan herkend als klantenservicemedewerker.
Ik vind hier dingen van.
Wat vinden jullie van die nieuwe hoofdpiet/Albert Heijn man?
LilyP schreef:
21-11-2017 21:02
Wat vinden jullie van die nieuwe hoofdpiet/Albert Heijn man?
Niet zo leuk. Hij komt raar en arrogant over ofzo. Vind het geen leuke hoofdpiet.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef hem een kans. Een hoofdpiet hoort een beetje arrogant te zijn, dat was de vorige hoofdpiet ook. Uiteindelijk gaf hij zijn fouten altijd weer schoorvoetend toe en dat zal deze ook doen. Wat ik me wel afvraag: Waar was hoofdpiet tijdens de intocht?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de AH Hoofdpiet ook niet leuk. Maar dat vond ik hem sowieso al niet.

Ik vind Stefan een geweldige Sint, veel leuker dan die mopperen Bram. Dag heur.

De cadeautjes van zoon (geloofd) en dochter (geloofd niet) waren ingepakt in hun tekening.
Zoon, die een beetje twijfelde, vond 't geweldig. Het waren dus hun pakjes die overboord waren geslagen. En Piet had de beker ranja op en allebei de koekjes op, de verpakking lag nog op de schouw. 😁 Heerlijk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
LilyP schreef:
21-11-2017 21:02
Wat vinden jullie van die nieuwe hoofdpiet/Albert Heijn man?

Ik heb niets tegen roetveegpieten. Maar hij is op deze manier zo herkenbaar dat ik hem niet los kan zien van de AH.
Beter hadden ze hem helemaal geschminkt en een paar andere pieten wat minder denk ik.....
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Sonnemaatje schreef:
22-11-2017 10:06
Ik heb niets tegen roetveegpieten. Maar hij is op deze manier zo herkenbaar dat ik hem niet los kan zien van de AH.
Beter hadden ze hem helemaal geschminkt en een paar andere pieten wat minder denk ik.....
Ja, of een dikke snor opgeplakt.

Maar de man heeft natuurlijk ook een heel herkenbare stem.
Ik kan Hoofdpiet ook niet los zien van de AH-man maar ik geloof nooit dat de huidige geheratie gelovigen die associatie nog heeft. Ik vind hem wel leuk maar dat vond ik hem in de AH-reclames ook al. En dat arrogante maakt het ook wel spannend; als hij nu al alles handig aanpakt is er geen verhaal meer om het spannend te houden tot 5 december...
Juist omdat ie in die AH reclames altijd een beetje een onhandige maar wel sympathieke winkelmanager speelde, vnd ik het lastig hoe ie nu doet. Ik heb de hele tijd zoiets van: doe toch normaal, zo ben jij helemaal niet :evil:

Kun je nagaan hoe erg hij eigenlijk met zijn rol vergroeid zit voor mij :rofl:

Ik heb dit overigens wel met meer acteurs hoor. ik vind het ook altijd heel raar om 'dr. House' te zien en dat ie dan niet sarcastisch of grumpy is. En dat die acteur die Geoffrey speelt in Game of Thrones een heel normaal persoon is, dat gaat er bij mij ook niet in :bonk:
Na vanavond begin ik me wel af te vragen of dit t laatste jaar sinterklaasjournaal is? Die pietendiscussie wil ik niet opstarten, maar de rare uitspraak van daan schuurmans, al die hulpsinterklazen en nu weer de uitspraak over dat we straks geen pieten meer nodig hebben?? Wat blijft er nu nog over van de sinterklaasmagie?
Het is het eerste jaar dat mijn dochter alles bewust beleeft maar begin elke dag harder te twijfelen of we blijven kijken... waar gaat dit heen?

Oh en inderdaad die hork van een hoofdpiet nog vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het dit jaar ook een beetje rommelig...
Zielepiet vind ik niet leuk
Hoofdpiet moet ik aan wennen
Mis meneer zanik .....

Gelukkig vandaag wel het echtpaar Bert en Brigitte.
Ik vind de Sint ook erg leuk (dag heur)

Verhaallijn met de mannen / hulpsinterklazen vind ik wel grappig en ik moet erg lachen om die malle piet

Mijn kinderen (eind gelovige periode) vinden het wel erg leuk en lachen vooral om malle piet en zijn fratsen.

Ik geef het nog een kans, vind het te leuke traditie
Karma, en alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net trouwens op YouTube te zoeken naar eppo zanik maar kan geen filmpje meer vinden... raar
Karma, en alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
Jan en Helma Boel :jump:

Eppo Zanik komt ook nog wel hoor. We hebben nog twee weken. Ik ben benieuwd wanneer de eerste foto's van het precisiestrooien binnen komen.

Ik denk dat één van de hulpsinterklazen de echte staf van de sint heeft meegenomen en dat dat ook nog een verhaallijn wordt/
Ik vind hier dingen van.
ik kan ff een paar dagen niet kijken, dus lees hier maar bij ;-)

Mijn kinderen vinden het fantastisch, maar ik ben het wel eens met veel kritiek die ik hier lees; rommelig verhaal, te veel lijnen en die hulpsinten hadden voor mij niet gehoeven (al ben ik ook niet totaal negatief). Vind het gewoon een beetje veel allemaal, zonder dat er echt naar een duidelijk clou gewerkt lijkt te worden.
Heel fijn die reclame van Hema over schoencadeautjes net voor het Sinterklaasjournaal
Kon dat niet anders?
Mijn kinderen kijken nog steeds met heel veel plezier naar het sinterklaasjournaal. Wij kijken toch met hele andere ogen door alles wat er speelt. Heerlijk om kind te zijn. Dat alles nog zo lekker simpel is.
Alle reacties Link kopieren
Jan Joker uit Schaamteloos :D
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Er kan toch ook al aardig wat van de bingo afgestreept worden :)

Op school heb ik nog geen kind horen klagen over hulpsinterklazen.
Ik vind het wel weer leuk :D
Ik vind het journaal deze keer erg veel dubbelzinnig acteren op de ZP discussie.

Voor een volwassene is dat best grappig. Voor de kinderen (die dit ontgaat) is het wel een heel rommelig verhaaltje aan het worden.
Heerlijk hoe dat sinterklaasjournaal de volwassenen zo op stang jaagt. :heart:
Wat een humor hebben ze daar al jaren.

Mijn kinderen vinden het net zo rommelig en leuk als altijd en genieten van de verhaaltjes. Wederom zijn het de volwassenen die zich druk maken om niks en verzinnen voor hun kinderen dat ze er last van hebben.
En als je dat uit dan zullen ze dat zeker overnemen.


Ben blij dat Brigitte en Bert er weer zijn. Die vind ik echt heel erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook niet rommeliger dan andere jaren hoor. Elk jaar is er toch altijd van alles kwijt en gaat er van alles mis?

De volgende keer is Jan Boerenfluitjes bij de Mensergerjenietwedstrijd in Uitmenhum. :rofl:
Ik vind hier dingen van.
Door de -op zich erg grappige- steken onder water heb ik het idee dat het meer een programma is geworden voor volwassenen dan een kinderprogramma voor 3-8 jarigen.

Dat gaat mi wel en koste van een heldere verhaallijn en denk dat kinderen uiteindelijk daardoor afhaken. Het duurt ook wel erg lang trouwens, de dagen dat het wordt uitgezonden. Was dat vroeger niet korter?
Wij zijn gestopt met kijken. Mijn zoontje had een spijbeldagje (hij is net 4, dus even rust nodig) en daarna ook nog een studiedag, en daardoor waren we even uit het ritme en hebben 2 dagen niet gekeken. Sindsdien vraagt ie er ook niet meer om. Dus ik vind het eigenlijk wel even best. Tot de intocht vond ik het nog wel leuk, maar al die verhaallijnen erna. Meh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven