Entertainment alle pijlers

Sinterklaasjournaal

14-11-2017 18:31 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen discussietopic maar gewoon gezellig napraten over het Sinterklaasjournaal. :)

Welke BN-er heb je herkend?
En welke woordgrappen en naamgrappen heb je gehoord?
Hoe reageren je kinderen op de plotwendingen?

Deel het hier.
Ik vind hier dingen van.
Maar wie is dat kind dat de oude baardmans in het ruim gevangen houdt?
Sabeltandcavia schreef:
14-11-2017 19:34
Wees gerust Bumba. Sint is gespot en hij maakt het prima. ;-D
Wat een geruststelling :cheer2: Nu kan ik vanavond tenminste gaan slapen, bedankt :yes:
Alle reacties Link kopieren
Wat was de opmerking van John Jones over een kind? Mijn kind tetterde erdoorheen.
Dit jaar is haar begrip groot genoeg om echt te volgen/kijken. Zo leuk!
MoirenPhae schreef:
14-11-2017 19:30
Pakjes overboord is toch al eens gebeurd?
Ja, maar dat heeft deze generatie gelovigen niet meegemaakt. Was in 2009.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa hier ook op school. De twee juffen van de onderbouw hebben er één 'verstopt' buiten. Een kleuter was ervan overtuigd dat hij op weg naar school drie andere pakjes had gezien....

En ik zag Mads Wittermans (Ot uit Fort Alpha, mijn eerste echte celebrity crush :shame: ) met zijn vader.
Cherilee schreef:
14-11-2017 19:38
Ja, maar dat heeft deze generatie gelovigen niet meegemaakt. Was in 2009.
Ah, ze doen aan recyclen.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
14-11-2017 19:36
Maar wie is dat kind dat de oude baardmans in het ruim gevangen houdt?
#hetoo?
Ik vind hier dingen van.
MoirenPhae schreef:
14-11-2017 19:44
Ah, ze doen aan recyclen.
Niet zo gek natuurlijk, ik vind het een voor de hand liggende wending. En ach, deze kinderen hebben dat toch nog niet gezien.

Alleen wij oude taarten storen ons daaraan. :P
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
14-11-2017 19:36
Maar wie is dat kind dat de oude baardmans in het ruim gevangen houdt?
Misschien een stout kind wat vorig jaar meegenomen is naar Spanje in de zak en nu pas weer mee terug mag (mocht dat het geval zijn, dan heb ik de komende weken denk ik hele lieve kinderen :mrgreen: )
anoniem_272813 wijzigde dit bericht op 14-11-2017 19:50
1.15% gewijzigd
Mijn oudste vroeg heel bezorgd aan zijn vader of de boot wel aan zou komen want papa heeft er verstand van, en morgen gaat hij met papa werken want op de boot van papa kan hij de boot van sinterklaas helpen.

Maar niet op een schattige manier zei hij dat maar hij is echt heel erg bezorgd dus ik weet niet of hij morgen weer mag kijken. Arme jong was echt van slag.
Alle reacties Link kopieren
JubJub1234 schreef:
14-11-2017 19:35
Ik denk niet dat hij een naam heeft. Hij zegt ook niks, dat mogen alleen de bekende acteurs. Hij staat wel steeds tussen ze. Hij heeft een rood/groen pak en groene mailloot en handschoenen en een gele veer. Ik moet dus goed opletten :). Tot nu toe nog geen piet gezien....
Oh jammer dat hij geen tekst heeft. maar het lijkt me zo leuk om een piet te zijn, tekst of geen tekst. zou ik ook wel willen. ik ga opletten of ik hem kan spotten!
Don't cry, buy a bag and move on.
Sabeltandcavia schreef:
14-11-2017 19:46
#hetoo?
:applause:
Pieps2016 schreef:
14-11-2017 19:50
Mijn oudste vroeg heel bezorgd aan zijn vader of de boot wel aan zou komen want papa heeft er verstand van, en morgen gaat hij met papa werken want op de boot van papa kan hij de boot van sinterklaas helpen.

Maar niet op een schattige manier zei hij dat maar hij is echt heel erg bezorgd dus ik weet niet of hij morgen weer mag kijken. Arme jong was echt van slag.
Laat je hem in een cliffhanger hangen. Dat is pas gemeen.
Promethium schreef:
14-11-2017 19:35
Op mijn stageschool hebben we het sinterklaasjournaallespakket en daar hoort bij dat de juf nu een cadeautje heeft "gevonden" in de buurt, dus ze worden in heel Nederland gevonden! :)
Oh, wat ontzettend schattig. Wat spannend allemaal dan zeg! Had geen idee dat het zo groots werd aangepakt.
even de herhaling gekeken.
Was in aflevering 1 idd Syb van der Ploeg als brugwachter.
en acteur Peter Tuinman kwam ook nog langs
En Joop Wittermans samen met zijn zoon

aflevering 2:
De mevr aan het water was Lutz Jacobi, vorig jaar in de 2e kamer (PvdA)
Hier hadden de kinderen ook allerlei natte cadeautjes gevonden op school. Er was ook een mail van Sinterklaas.

Details weet ik niet, mijn zoon let nooit zo heel goed op en dochter zit inmiddels in groep 5.
Alle reacties Link kopieren
Wat staat er toch in jouw motto Friezin? :O
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
14-11-2017 20:02
Wat staat er toch in jouw motto Friezin? :O
:proud:
das Fries, maar dat snapte je vast wel

As in oaljefant net grut en rûn en griis mar fjouwerkant en lyts en wyt wie, soe er in sûkerklontsje wêze

Als een olifant niet groot en rond en grijs, maar vierkant en klein en wit was, dan zou het een suikerklontje zijn
Mijn zoon is er erg vol van. Hij is wel bezorgd om Sinterklaas. Als hij nou maar niet overboord gaat springen in een poging om die pakjes te gaan redden...
Alle reacties Link kopieren
Jaaa Peter tuinman! Ik kwam er maar niet op! !
Ohh de fort alpha acteur niet gezien. Was dat in de aflevering van vandaag of gisteren?
twilight84 schreef:
14-11-2017 20:14
Jaaa Peter tuinman! Ik kwam er maar niet op! !
Ohh de fort alpha acteur niet gezien. Was dat in de aflevering van vandaag of gisteren?
fam Witterman zit in de dakkapel. Vader is de oudere man en zijn zoon is degene die de boel leidt
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
14-11-2017 20:08
Mijn zoon is er erg vol van. Hij is wel bezorgd om Sinterklaas. Als hij nou maar niet overboord gaat springen in een poging om die pakjes te gaan redden...
:love: super schattig die hersenspinsels in die kinderhoofdjes!
sneeuwwitje1 schreef:
14-11-2017 20:23
:love: super schattig die hersenspinsels in die kinderhoofdjes!
Nou, schattig? Wij hebben hier weer een kind wat stijf staat van de spanning. Ik snap niet dat ze het verhaal altijd zo verzinnen dat er iets mis gaat. En dat school erg zo uitgebreid aan mee doet denk ik ook het mijne van. 2 maanden geleden nog staken dat de druk in het onderwijs zo groot is, maar ondertussen wordt er altijd mega veel tijd gestoken in allerhande feestdagen, versieringen, verkleedpartijen i.p.v. les geven. Zo, dat lucht op en ja, ik ben ongesteld....
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochtertje zag een Pakje in het water vallen met haar naam erop, daar was ze van overtuigd. Ze schrok er best van :-)
Maar het goede nieuws: Jan Boerefluitjes is weer terug. Aangezien ik een crush op Erik Dijkstra heb, is dat erg prettig.
Nu nog Eppo Zanik en het echtpaar Visscher/Kaandorp en ik ben tevreden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven