Entertainment alle pijlers

Sinterklaasjournaal

14-11-2017 18:31 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen discussietopic maar gewoon gezellig napraten over het Sinterklaasjournaal. :)

Welke BN-er heb je herkend?
En welke woordgrappen en naamgrappen heb je gehoord?
Hoe reageren je kinderen op de plotwendingen?

Deel het hier.
Ik vind hier dingen van.
Er worden nog hulppieten gezocht voor de Sinterklaashof. Grote kans dat je Schrijfpiet kunt worden, ik was tien jaar geleden verbijsterd dat zoons brief aan de Sint werd beantwoord.
O_O :O :jump:

http://www.nuenencentraal.nl/nieuws_201 ... igers.html
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Drackie schreef:
19-11-2017 00:58
Dat Pietenhuis staat niet in Dokkum hoor, het is altijd op dezelfde plek en die opnames worden al eerder gemaakt.

https://www.startpagina.nl/v/feestdagen ... asjournaal
oh echt? joh dat wist ik niet :facepalm:
maar dan nog zullen er toch kinderen daar gaan kijken?
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik mis Bram :|
Hamer schreef:
19-11-2017 01:23
Die acteur van de Albert Heijn reclame is gepromoveerd tot hoofdpiet. Maar hij was een roetveegpiet en na zoveel jaar op de tvreclame veel te herkenbaar.
Was ook mijn eerste gedachte, "Véél te herkenbaar :O !", maar toen bedacht ik: die AH-reclames zijn toch minstens een jaar of 3-4 geleden? De huidige generatie heeft die associatie helemaal niet. Mijn zesjarige herinnert zich echt de TV-reclames van toen hij 2 was niet meer.
Kind vroeg zich hier ook af wie man en ik bedoelden met Piet Heijn.

Is het eerste jaar dat ze niet meer geloven. Ze waren erg bezorgd of er nu wel iets in de schoen zou zitten, ze hebben duidelijk meer vertrouwen in de sint dan in mij :O
Vannacht om half 3 hoorden we ze de trap af denderen :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Maar het geeft wel direct aan dat roetveegpieten veel roetiger moeten worden. Ik zat de hele tijd te denken "wie is die vent toch". Bij geschminkte Pieten heb je dat niet.
daenerys79 schreef:
19-11-2017 07:21
Zal wel meevallen denk ik. Het ligt niet in een woonwijk.
KittyMeow schreef:
19-11-2017 08:06
Dat is een generatiedingetje.
Ik mis Adrie van Oorschot.
Snoesje666 schreef:
19-11-2017 08:50
Maar het geeft wel direct aan dat roetveegpieten veel roetiger moeten worden. Ik zat de hele tijd te denken "wie is die vent toch". Bij geschminkte Pieten heb je dat niet.
Bij roetveeg pieten zie ik juist meteen wie het is. Bij de geschminkte moet ik soms heel hard denken. Vaak weet ik het dan ook.
KittyMeow schreef:
Dat heb ik ook lang gehad. Ik vond "Kees" eerst helemaal niks. Dit jaat vond ik hem voor het eerst ook echt een leuke sint.
watdachtjehiervan schreef:
19-11-2017 09:08
Dat heb ik ook lang gehad. Ik vond "Kees" eerst helemaal niks. Dit jaat vond ik hem voor het eerst ook echt een leuke sint.
En toch vind ik Bram nog steeds een fijnere Sint. Hij had een leuk laagje van sarcasme over zijn spel liggen. Ook fijn om te kijken als volwassene. Dat heb ik bij Stefan niet.
watdachtjehiervan schreef:
19-11-2017 09:07
Bij roetveeg pieten zie ik juist meteen wie het is. Bij de geschminkte moet ik soms heel hard denken. Vaak weet ik het dan ook.
"Wie is het toch" sloeg erop dat ik hem niet kon plaatsen, ik onthoud reclames niet echt. Dat ik hem "kende" van gezicht was duidelijk. Schminkpieten herken ik bijna nooit, dat is veel leuker.
Volgens mij maakt het niets uit.
Dochter van (toen) 5 wist me te vertellen dat die ene door Jochem Meyer werd gespeeld en die ander door Erik van Muiswinkel. Hoe ze in hemelsnaam die laatste kent is mij een raadsel.
Dit jaar, inmiddels 7, heeft ze niemand herkent. En het niet over de kleuren gehad...

Overigens maakte herkennen voor haar geloof niets uit.
Komt de dakkapel nu niet meer terug? :-|
daenerys79 schreef:
19-11-2017 07:21
De bomen rondom het huis hebben nog heel veel groen blad. Duidelijk al even geleden opgenomen :)
daenerys79 schreef:
18-11-2017 22:50
Wat ik me nou ineens afvraag... dat pieten/sinterklaashuis, dat staat in Dokkum. Wat gebeurt daar nou vanaf nu tot pakjesavond? Want kinderen uit Dokkum en omgeving gaan daar natuurlijk kijken. Maar zijn er dan ook pieten ofzo? anders is dat toch heel gek voor die kinderen?
De opnames van het Sinterklaasjournaal wat pietenhuis betreft zijn hier niet, dat is op de 'oude' locatie zeg maar. Waar ze het altijd opnemen.

We hebben wel een Sinterklaashuis hier 😎 Dat is open voor kinderen, daar mogen ze komen spelletjes doen, knutselen en er is een tentoonstelling op de bovenverdieping over sinterklaas. En daar lopen idd pieten rond. 👍🏻
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Afbeelding
KittyMeow schreef:
Ja, ik ook.

Die had van die heerlijke quasi geïrriteerde en dubbelzinnige opmerkingen.

Bij de huidige klaas denk ik altijd; 'Kees, net als mijn broer'.
Eze schreef:
19-11-2017 09:38
De bomen rondom het huis hebben nog heel veel groen blad. Duidelijk al even geleden opgenomen :)
oh ja.... :-$
Sonnemaatje schreef:
19-11-2017 10:33
De opnames van het Sinterklaasjournaal wat pietenhuis betreft zijn hier niet, dat is op de 'oude' locatie zeg maar. Waar ze het altijd opnemen.

We hebben wel een Sinterklaashuis hier 😎 Dat is open voor kinderen, daar mogen ze komen spelletjes doen, knutselen en er is een tentoonstelling op de bovenverdieping over sinterklaas. En daar lopen idd pieten rond. 👍🏻
Oh dat is wel heel leuk!
In het weekoverzicht (voor wie het gemist had):

Er waren pakjes gevonden op het opgespoten strand van Overvloed, in de Rotvaart, bij de familie Kukel in De Plomp en in de goudvissenbak van de familie Hengel. :D
Ik vind hier dingen van.
AnnA_C schreef:
19-11-2017 08:49
Kind vroeg zich hier ook af wie man en ik bedoelden met Piet Heijn.

En toen verwees jij naar die oude zeeschuimer Piet Hein uit 1577? ;)
daenerys79 schreef:
19-11-2017 16:28
oh ja.... :-$
Ik heb er ook nooit bij stil gestaan hoor! :rofl:
Cherilee schreef:
19-11-2017 09:17
En toch vind ik Bram nog steeds een fijnere Sint. Hij had een leuk laagje van sarcasme over zijn spel liggen. Ook fijn om te kijken als volwassene. Dat heb ik bij Stefan niet.
Ik kan ook niet aan deze sint wennen. Ik vind hem te jolig. Het is een stokoude man waarvan niemand weet hóe oud ie dan wel niet is! En dan roept hij "hallooooootjes" ! :proud: .
Nee, ik vind em niet geweldig.
Mijn sint is toch echt Bram, met zijn steken onder water die vooral voor volwassenen leuk waren, en dat sarcasme. Heerlijk.
mamaonbekend wijzigde dit bericht op 20-11-2017 18:11
0.26% gewijzigd
MarkSD schreef:
19-11-2017 15:59
Ja, ik ook.

Die had van die heerlijke quasi geïrriteerde en dubbelzinnige opmerkingen.

Bij de huidige klaas denk ik altijd; 'Kees, net als mijn broer'.
Jaaaa, dat laatste heb ik ook...
ik hou van Bram. ik zeg nog ieder jaar tegen mijn man; toch jammer dat Bram het niet meer doet. Stefan vind ik ondanks kostuum toch te jong.
Bram heeft zo’n lieve stem en neus, haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven