Entertainment alle pijlers

Spoilertopic; Game of Thrones

06-04-2014 09:04 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh yeah! Vanavond begint het circus weer in de US. Hoera voor seizoen 4! Tijd om vast een spoilertopic aan te maken. Er wordt hier gespoilerd over de TV serie en NIET over de boeken!! Dat laatste is niet toegestaan in dit topic.



"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het nog allemaal een beetje laten bezinken en weet niet zo goed wat ik van het seizoen vind.. sommige stukjes erg goed en andere waarbij ik mijn vraagtekens zet. Weet ook nog niet zo goed wat ik van de Jon en Dany combi vind. Ga me wel even inlezen in de verschillende theorieën, durfde ik voorheen niet, was bang voor spoilers. Maar ben wel geïnteresseerd door het lezen hier. Ben ook een nieuwe poging aan het wagen met de boeken. Kan geen twee jaar wachten op het volgende seizoen, moet mijn wekelijkse portie GoT. :lol:
Life is always rocky when you're a gem.
dromenvangert schreef:
29-08-2017 11:12
Ik geloof trouwens niet dat Tyrion Dany zou verraadden, of romantische gevoelens voor haar heeft. Denk dat hij daar stilletjes op de gang stond mee te genieten van de 'history in the making', omdat hij denkt dat Dany wél een troonopvolger kan maken.

Heb grote vrees dat inderdaad één van de twee lovebirdsdragons dood zal gaan in seizoen 8 :cry:
kijk dit filmpje waar gesproken wordt over Dany en Jon. aan het eind is de acteur van Tyrion aan het woord.

https://www.youtube.com/watch?v=tbEy9a9aW0Y
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
29-08-2017 10:25
Willen we nog een wedje leggen dat Dany tóch een kind van Jon krijgt? Het bitterzoete einde zal wel zijn dat een van de twee het niet redt...
Ja dat zou goed kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Was het niet in dat visioen van de House of Undying dat ze weer herenigd werd met Drogo en hun kindje terwijl er sneew op de troon viel en een blauwe roos uit de grond groeide..

Blijf erbij dat het Dany is die sterft voordat ze die troon ook maar ooit aanraakt. Maar na die hele nadruk op troonopvolgers en kinderen in de laatste eps kan het ook zijn dat ze in het kraambed sterft idd. Al hoop ik het niet. Blegh wil helemaal niet dat die twee samen zijn als meer dan familie/ goede vrienden.

Maar het ligt er te dik bovenop van de makers om er uiteindelijk niets mee te doen. Ze hebben zo vaak herhaald dit seizoen dat ze kinderloos is.

Denk ook nog steeds dat Cersei haar kind nooit geboren zal worden. Maar wel de onvruchtbaarheid is wat Tyrion tegen haar heeft gezegd.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
29-08-2017 10:25
Willen we nog een wedje leggen dat Dany tóch een kind van Jon krijgt? Het bitterzoete einde zal wel zijn dat een van de twee het niet redt...
Denk dan eerder beiden niet. JON legt het af tegen de Night King maar redt het rijk en al het leven.

Vervolgens blijven Dany vs Cersei over voor de strijd om de troon en beiden zwanger. Cersei brand nog liever KL plat en legt het af tegen Jaime of Arya met het gezicht van Jaime die is gestorven in het gevecht tegen de White Walkers. Cersei haar kind wordt nooit geboren.

Later sterft Dany in het kraambed en hun kind wordt uiteindelijk de koning met behulp vam de mensen die van hun ouders hielden.

Zoiets?

Denk dat ik m heb hoor jongens :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
broodtrommel schreef:
29-08-2017 16:44
Denk dan eerder beiden niet. JON legt het af tegen de Night King maar redt het rijk en al het leven.

Vervolgens blijven Dany vs Cersei over voor de strijd om de troon en beiden zwanger. Cersei brand nog liever KL plat en legt het af tegen Jaime of Arya met het gezicht van Jaime die is gestorven in het gevecht tegen de White Walkers. Cersei haar kind wordt nooit geboren.

Later sterft Dany in het kraambed en hun kind wordt uiteindelijk de koning met behulp vam de mensen die van hun ouders hielden.

Zoiets?

Denk dat ik m heb hoor jongens :sherlock:
Dat is het! ;-D
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
broodtrommel schreef:
29-08-2017 16:44
Denk dan eerder beiden niet. JON legt het af tegen de Night King maar redt het rijk en al het leven.

Vervolgens blijven Dany vs Cersei over voor de strijd om de troon en beiden zwanger. Cersei brand nog liever KL plat en legt het af tegen Jaime of Arya met het gezicht van Jaime die is gestorven in het gevecht tegen de White Walkers. Cersei haar kind wordt nooit geboren.

Later sterft Dany in het kraambed en hun kind wordt uiteindelijk de koning met behulp vam de mensen die van hun ouders hielden.

Zoiets?

Denk dat ik m heb hoor jongens :sherlock:
Haha ik vind dit nog best een goeie theorie! Ik ga met je mee in deze optie!
Alle reacties Link kopieren
ourea schreef:
29-08-2017 16:05
kijk dit filmpje waar gesproken wordt over Dany en Jon. aan het eind is de acteur van Tyrion aan het woord.

https://www.youtube.com/watch?v=tbEy9a9aW0Y
Had m net gezien inderdaad!! Ze houden het spannend!

@rikM :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Oja, even een very evil thought hier...hoe mooi zou het zijn als Cersei een dwergkindje zou krijgen? Kans is genetisch aanwezig! (6)
I think I have a problem - I think I think too much.
Alle reacties Link kopieren
dromenvangert schreef:
29-08-2017 17:33
Oja, even een very evil thought hier...hoe mooi zou het zijn als Cersei een dwergkindje zou krijgen? Kans is genetisch aanwezig! (6)


Oh ja! Dat wil ik!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
https://www.serietotaal.nl/nieuws/5906/ ... es-te-zien

Hier wordt uitgelegd waarom we zo lang moeten wachten op het laatste seizoen. Ze kunnen pas in oktober beginnen met filmen omdat ze natuurlijk veel winterse landschappen nodig hebben. Volgens duurt de hele productie bijna een jaar. Dat betekent dat het dus ergens na oktober 2018 gereed is.

Overigens staat hier dat de zes afleveringen van het laatste seizoen allemaal bijna 2 uur duren, dus hoewel het minder afleveringen zijn krijgen we eigenlijk juist méér (voorheen 10 keer een uur, nu 6 keer twee uur). :-)
Het is even wachten, maar ik wacht liever iets langer en dat het dan echt goed is dan dat ze het moeten haasten.
Nu is het natuurlijk nog de vraag of het dan ook echt goed is.
Ik hoop trouwens niet dat het een trend wordt. Bij Westworld (ook van HBO) moeten we ook twee jaar wachten op het volgende seizoen.
Ehhh... de laatste reactie was in september, dat weet ik...

Af en toe roept er iemand dat de Iron Throne het waarschijnlijk niet redt (of heel Kings Landing of zelfs Westeros niet ;p).

Van Game of Thrones wiki:
The throne was allegedly forged from the 1,000 swords that had been surrendered to Aegon in the War of Conquest by the lords who had offered their fealty, though the actual number of the swords is less than two hundred.[1] These were subsequently melted down by the fiery breath of Aegon's dragon, Balerion the Black Dread, then beaten and bent into a throne of imposing appearance.
Hallo, tweehonderd Valyrian steel swords.. :proud:

Die Iron Throne is er dus helemaal niet meer op het einde gok ik.
Maar waarom denk je dat het Valyrian steel is dan? De troon is gemaakt van de zwaarden van zijn vijanden; gewoon staal dus. Denk ik?
YO, ik ben nog maar bij seizoen 4 en aflevering 6.
Ik had tot met seizoen 5 afl. 1 gezien. Is nu in herhaling op RTL7.
De rest in marathon gekeken.

Die troon is een hel en zit helemaal niet lekker. Is koud als staal.
Iemand van echt koninklijk bloed mocht er op zitten. Koningin Elizabeth?

EDIT: Ja dus. https://www.hln.be/showbizz/tv/echte-mo ... ~a32ee586/
Maar ze wilde er niet op zitten.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg dit filmpje van een vriend van mij vandaag.

https://youtu.be/XdLletjWIew
Voor degene die van theories houden :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
littleme2 schreef:
15-02-2018 04:40
Ik kreeg dit filmpje van een vriend van mij vandaag.

https://youtu.be/XdLletjWIew
Voor degene die van theories houden :cheer2:
Ik geloof er niet in. Volgens mij kunnen faceless men alleen dode gezichten dragen. Die scène waar Jaqar dood gaat leek meer een hallucinatie/magie dan echte face-wearing.
littleme2 schreef:
15-02-2018 04:40
Ik kreeg dit filmpje van een vriend van mij vandaag.

https://youtu.be/XdLletjWIew
Voor degene die van theories houden :cheer2:

Ik vind 'm wel leuk eigenlijk, mag van mij best waar zijn. Ik vond Littlefinger een van de leukste personages.
Er valt ook echt wel wat voor te zeggen want Littlefinger dacht altijd twintig stappen vooruit. Dat Sansa en Arya hem dood wilden hebben moet hij haast wel voorzien hebben.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
15-02-2018 10:32
Ik vind 'm wel leuk eigenlijk, mag van mij best waar zijn. Ik vond Littlefinger een van de leukste personages.
Er valt ook echt wel wat voor te zeggen want Littlefinger dacht altijd twintig stappen vooruit. Dat Sansa en Arya hem dood wilden hebben moet hij haast wel voorzien hebben.
Ik vind het juist wel leuk dat hij in zijn eigen spel was getrapt.
Zijn verhaallijn is ook gewoon wel voorbij, het moet toch worden afgerond.
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen,

Ik zou ook graag mee willen schrijven als die-hard got fan zijnde.
Heb nu de laatste paar pagina's van dit topic gelezen, zat zelf ook ongeveer aan het einde te denken wat broodtrommel beschrijft.

Verder nog een tip om te kijken: elke keer na een nieuwe aflevering keek ik video's van emergency awesome op youtube. Hij legt de afleveringen altijd goed uit en verteld nieuwe theorieën etc. Is vaak wel handig omdat er vaak iets gebeurd wat weer verwijst naar iets wat gebeurd is in eerdere seizoenen waar ik zelf dan niet aan denk.

Kan niet wachten op het laatste seizoen, duurt nog zo lang!
Gisteren heb ik de laatste aflevering van seizoen 4 gekeken.
Voor mij de meest gore van de hele serie.
De eerste aflevering van seizoen 5 wel gezien.

Is nu wachten op een volgend seizoen.
BRT1 is misschien wel al verder.

Nee, maart heeft nog twee afleveringen op RTL. Geen laatste dus. Vond het al zo raar dat een van personages nog in leven was...Terwijl ik toch iets anders al had gezien.

EDIT: Het wordt wachten op uitzending van SEIZOEN 5. Kan er dus nog jaren op teren.
Alle reacties Link kopieren
Net seizoen 7 op dvd gezien van Game of Thrones...
Mijn bloeddruk is vast veel te hoog nu..WAT een gave serie is dit toch...ik ben er laat mee begonnen omdat ik midden in de Outlander series zat, maar wauw...balen dat seizoen 8 zo lang op zich laat wachten. Dat wordt afkicken.
Kun je nagaan hoe het voor de boekenlezers is. Die man doet zes jaar over één boek. :yawnee:
RikM schreef:
05-03-2018 22:22
Kun je nagaan hoe het voor de boekenlezers is. Die man doet zes jaar over één boek. :yawnee:
Ik blijf elke keer in hetzelfde boek hangen. Ik heb het opgegeven.

Maar ken het wel van een andere serie boeken. Is echt dramatisch en vernietigend :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven