Entertainment alle pijlers

Spoilertopic; Game of Thrones

06-04-2014 09:04 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh yeah! Vanavond begint het circus weer in de US. Hoera voor seizoen 4! Tijd om vast een spoilertopic aan te maken. Er wordt hier gespoilerd over de TV serie en NIET over de boeken!! Dat laatste is niet toegestaan in dit topic.



"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Het zag er visueel wel mooi uit, maar het is niet de reden dat ik Game of Thrones ben gaan kijken. Juist de karakterinteacties en studies trekt me aan.

Wat me stoorde aan BOB zelf was die hele hoop opgestapelde dode manschappen. Too much en weinig subtiel die halve cirkel. Jon moest wel heel erg hard gered worden door the Vale. Er zat geen moment van pushback in. Vond ik jammer.
Het aftellen is begonnen!

Game of Thrones Season 8 Official Teaser
RikM schreef:
13-12-2018 22:09
Het aftellen is begonnen!

Game of Thrones Season 8 Official Teaser
Nog zoooo lang.
Ik ben weer bij seizoen 1 begonnen. Leuk om elke keer weer een oh! moment te hebben.
RikM schreef:
02-11-2018 19:36
Echt? Ik vond de Battle of the Bastards één van de beste dingen die ik ooit op tv heb gezien. Heb er met grote ogen naar zitten kijken. o_o
Wat was die indrukwekkend zeg. En echt zo stressvol!
Vanaf die aflevering ben ik verliefd op Sansa :love:
Ik las laatst ergens dat de acteur die Ramsay Bolton speelde (Iwan Rheon) eigenlijk auditie deed voor de rol van Jon Snow. Het ging tussen hem en Kit Harington. Uiteindelijk kreeg hij de rol van die andere bastaard en gelukkig maar want wat een fantastische rol was dat! :kneel:
Ik vind hem geniaal. Nog nooit heb ik zo’n intense afkeer gehad van aan filmkarakter. Hij doet het briljant.
Vond ik van Jack Gleeson ook.


Sophie Turner vind ik ook fenomenaal.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
13-12-2018 22:12
Nog zoooo lang.
Ik ben weer bij seizoen 1 begonnen. Leuk om elke keer weer een oh! moment te hebben.
Ja dat wil ik ook doen. Ga de dvds maar eens uit de bieb halen.
dolfje schreef:
14-12-2018 09:10
Ja dat wil ik ook doen. Ga de dvds maar eens uit de bieb halen.
Ze staan op Ziggo en dat heeft mijn lief :yes:
Ik geloof dat RTL misschien binnenkort weer met seizoen 5 komt.
Die zonden de eerdere seizoenen ook uit en dan twee keer in het weekeinde op een heel laat tijdstip. Wel terug te kijken. de eerste keer 1 aflevering per week.
Daarna nog een keer opnieuw en dan 2 afleveringen per week in het weekeinde.

Weet iemand of dat er weer aan komt?
Nieuwe teaser en premieredatum!


Game of Thrones returns for its final season on April 14.

Game of Thrones | Season 8 | Official Tease: Crypts of Winterfell (HBO)
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk!
Ik heb de dvd’s uit de bieb gehaald en ben bij seizoen 2. Ben toch wel heel veel vergeten merk ik.
dolfje wijzigde dit bericht op 07-02-2019 16:07
3.93% gewijzigd
RikM schreef:
14-01-2019 10:32
Nieuwe teaser en premieredatum!


Game of Thrones returns for its final season on April 14.

Game of Thrones | Season 8 | Official Tease: Crypts of Winterfell (HBO)
Eerder dan ik verwacht had!!!!!
EINDELIJK EEN DATUM!

Man en ik hadden bedacht om langzaam vanaf seizoen 5 te gaan kijken tot april. Eergisteren s07e07 gezien. Oeps :proud:
Game of Thrones Bud Light Super Bowl Ad

https://www.youtube.com/watch?v=8fhOItB0zUM
Alle reacties Link kopieren
En de eerste foto's

https://www.google.com/amp/s/io9.gizmod ... 402675/amp
z-u-s schreef:
14-01-2019 11:24
EINDELIJK EEN DATUM!

Man en ik hadden bedacht om langzaam vanaf seizoen 5 te gaan kijken tot april. Eergisteren s07e07 gezien. Oeps :proud:
Oeps haha! Ik ben opnieuw begonnen, mijn vriend kijkt voor het eerst. We zijn nu bij seizoen 4, denk dat we het wel redden. Grappig om bepaalde scenes terug te zien, dingen die je je helemaal niet herinnert.
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 15-02-2019 21:53
0.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
15-02-2019 21:30
Oeps haha! Ik ben opnieuw begonnen, mijn vriend kijkt voor het eerst. We zijn nu bij seizoen 4, denk dat we het wel redden. Grappig om bepaalde scenes terug te zien, dingen die je je helemaal niet herinnerd.
Ik ben ook bij seizoen 4 nu en heb hetzelfde.
dolfje schreef:
15-02-2019 21:32
Ik ben ook bij seizoen 4 nu en heb hetzelfde.
Even RTL7 of een van de andere in de gaten houden.
Die zijn nu bij herhaling van seizoen 5.
Dat is in een aflevering per werkdag uitgezonden. Het zijn er 10 en op zaterdag en zondag werken ze niet.

Deden ze vorig jaar twee keer. Is als er iets nieuws zit aan te komen.
Misschien was het al de tweede keer, maar dat weet ik niet meer.

Maar het bittere einde van seizoen 5 = :facepalm: :cry:
Seizoen 1 dan. Ik weet dat het gaat gebeuren, maar toch is er weer die echo van de eerste grote schok. Ned :| :facepalm:
Valeriaansnoepje schreef:
17-02-2019 12:03
Seizoen 1 dan. Ik weet dat het gaat gebeuren, maar toch is er weer die echo van de eerste grote schok. Ned :| :facepalm:

Ik weet nog dat ik dacht: die laten ze niet doodgaan want het is de bekendste acteur in de serie. Hoe naïef was ik. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Red wedding nu ook weer heel heftig om te zien.
Valeriaansnoepje schreef:
17-02-2019 12:03
Seizoen 1 dan. Ik weet dat het gaat gebeuren, maar toch is er weer die echo van de eerste grote schok. Ned :| :facepalm:
Ik vind het nog steeds het meest heftige moment van de serie. Niets wat daarna kwam heeft dit voor mij overtroffen. Ik was (en ben) echt team Stark en ik kon gewoon niet geloven dat een hoofdpersonage, hét hoofdpersonage voor mijn gevoel, zo maar doodgemaakt kon worden.
Alle reacties Link kopieren
De Red wedding vond ik schokkender. Omdat het toen echt even het einde was voor House Stark. Ik was team Ned en Robb. Obviously sowieso Stark gezien mijn ava.

Ik mis die karakters echt enorm in de serie.
Alle reacties Link kopieren
broodtrommel schreef:
17-02-2019 17:53
De Red wedding vond ik schokkender. Omdat het toen echt even het einde was voor House Stark. Ik was team Ned en Robb. Obviously sowieso Stark gezien mijn ava.

Ik mis die karakters echt enorm in de serie.
Ik ook. Maar ik ben nu wel echt voor Sansa. Vond haar in het begin echt een hele stomme puber :P
En ik ben fan van Tyrion.
Alle reacties Link kopieren
Nee helaas, ik had hoop maar Sansa vind ik vooral een gemiste kans hoe ze haar hebben geschreven na seizoen 5. Daarvoor vond ik haar vooral irritant en gemeen. Echt een dochter van haar moeder. Dat Winterfell plotje met Littlefinger kon me niet bekoren. Maar ik vond dat hele seizoen een beetje gehaast. Had van mij wel wat meer dialoog tussen bepaalde karakters en wat geschiedenis in mogen zitten zoals in de voorgaande seizoenen.

Al vond ik Jon tm seizoen vier vooral saai is hij bij me gegroeid in populariteit. Misschien komt dat omdat de interessantere goede karakters om voor te rooten allemaal dood zijn..? Bran is inmiddels van bordkarton dus helemaal team Jon en Arya :) als Sansa daar dan bij zit ok. Als ze het einde niet haalt zal me dat ook weinig doen denk ik. Hopelijk verbaasd ze me nog. Denk dat Tyrion een van de last men standing is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven